Календарно-тематичне планування з предмету "ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА" курсу інваріативної складової робочого навчального плану у І семестрі у 5-му класі на 2018/2019 навчальний рік

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 5-А класу складено згідно програми «Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом», Київ – 2014.

Перегляд файлу

1

 

 Комунальний заклад «Харківська спеціальна загальноосвітня 

школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 6» Харківської обласної ради

 

 

 

Автор-укладач:

учитель фізичної культури, спеціаліст «другої кваліфікаційної категорії»

Безкровна Д.Д.

 

Харків

2018


Календарно-тематичне планування для 5-А класу складено згідно програми «Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом», Київ – 2014.

Рекомендовано МОН (Наказ Міністерства освіти і науки України  від 24. 06. 2014 № 750)

 

Розподіл годин з навчального предмету

№ з/п

Клас

Кількість годин

Примітка

на тиждень

на І семестр

1

5-А

2

 

 

 


 

Тема уроку

Кількість

 годин

Дата

Форми і методи

Наочність

Словник

Скориговано

 

Календарно-тематичне планування

з фізичної культури

для здобувачів освіти 5-А класу

 

Легка атлетика (15 годин)

1.

Теоретичні знання: «Історія розвитку легкої атлетики в Україні». Завдання на рік і на семестр. Інструктаж з техніки безпеки. Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг Комплекс загальнорозвивальних вправ.

  • Спеціальні бігові вправи.
  • Низький старт і стартовий розбіг

Рухлива з мячем на розвиток швидкості.

1

 

 

Бесіда – розповідь,

індивідуальний

 

 

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

 

Історія розвитку легкої атлетики.

Клас! Рівняйсь! Струнко! Вільно!

Рулетка, секундомір.

 

2.

Теоретичні знання: «Знання основних правила загартування». Інструктаж з техніки безпеки. Шикування, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах.

  • Спеціальні бігові вправи.
  • Низький старт і стартовий розбіг.
  • Біг на дистанції 30 і 60м.

Естафети на розвиток швидкості.

 

1

 

 

 

Правила загартування.

Інструктаж з техніки безпеки.

Спеціальні бігові вправи.

 

3.

Теоретичні знання: «Значення розвитку швидкості та спритності в оволодінні руховими діями». Стройові вправи на місці й у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах.

  • Спеціальні бігові вправи.
  • Низький старт і стартовий розбіг.
  • Біг на дистанції 30 і 60м.
  • «Човниковий біг» 4×9м.

Естафети на розвиток швидкості.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

 

Швидкість, спритність, навшпиньках, на п’ятах, перекатом з п’ятки носок.

4.

Теоретичні знання : «Низький старт, фінішування». Шикування, перешикування з однієї шеренги в дві (три). Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах. Спеціальні бігові вправи. Низький старт і стартовий розбіг.

  • Біг на дистанції 30 і 60м.
  • Рівномірний біг до 1500м.

Естафети на розвиток витривалості.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

 

Низький старт, комплекс вправ,

естафети.

 

5.

Теоретичні знання: «Значення розвитку швидкості та спритності в оволодінні руховими діями». Правила  техніки безпеки під час занять легкою атлетикою. Шикування, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправи біля опори. Спеціальні бігові та стрибкові  вправи. Низький старт і стартовий розбіг.

  • Біг на дистанції 30 і 60м.
  • «Човниковий біг» 4×9м.
  • Стрибок у довжину з місця.

Естафети на розвиток швидкості.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

 

Стрибок у довжину способом «зігнувши ноги».

6.

Теоретичні знання : «Дихання під час бігу». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці у розімкнутому строю. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • Рівномірний біг до 1500м.
  • Стрибок у довжину з місця.
  • Стрибки у висоту способом «переступання».

Естафети на розвиток спритності.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

 

Правильне дихання під час бігу.

Повороти,

рулетка.

 

7.

Теоретичні знання : «Історія розвитку легкої атлетики в Україні». Шикування, перешикування з однієї шеренги в дві (три). Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці в колі. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • «Човниковий біг» 4×9м.
  • Стрибок у довжину з місця.
  • Стрибки у висоту способом «переступання».

Естафети на розвиток швидкості.

 

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя, імітація

 

Історія, легка атлетика, човниковий біг, стрибки.

8.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках з легкої атлетики». Шикування, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці в колі. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • Рівномірний біг до 1500м.
  • Стрибки у висоту способом «переступання».

Рухлива гра з м’ячем. Заспокійлива ходьба.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

 

Правила поведінки на уроці фізичної культури.

Всі стрибали у висоту способом «переступання».

9.

Теоретичні знання: «Значення розвитку швидкості та спритності в оволодінні руховими діями». Стройові вправи на місці й у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем. Спеціальні вправи для метання.

  • Метання малого м’яча способом «із-за спини через плече» на дальність.

Рухлива гра «Влучно у ціль».

1

 

 

Індивідуальний

 

Показ, розповідь

вчителя

 

Метання малого м’яча

способом «із-за спини через плече» на дальність.

10.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Стройові вправи на місці й у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем. Спеціальні вправи для метання.

  • Метання малого м’яча способом «із-за спини» на дальність.
  • Метання малого м’яча в горизонтальну та вертикальну ціль.

Рухлива гра з м’ячем.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

 

Основні гігієнічні засоби, правила загартування, вертикальна та горизонтальна ціль.

 

11.

Теоретичні знання: «Дихання під час бігу». Стройові вправи на місці й у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем. Спеціальні вправи для метання.

  • Метання малого м’яча способом «із-за спини» на дальність.
  • Метання малого м’яча в горизонтальну та вертикальну ціль.

Рухлива гра з м’ячем.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

 

Правильне дихання, зоровий сигнал, напрямок, вправи з малим м’ячем.

12.

Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Вправи для метання. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • Метання малого м’яча в горизонтальну та вертикальну ціль.
  • Контрольний навчальний норматив:

А) «Човниковий біг» 4×9м.

Рухлива гра на розвиток спритності. Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя,

імітація

 

Техніка безпеки, вправи на місці, метання.

Це секундомір.

Всі робили вправи на відновлення дихання.

 

13.

Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю. Вправи для метання. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • Контрольний навчальний норматив:

А) Біг 60м;

Рухлива гра «Біг за прапорцями». Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя,

імітація

 

Правила техніки безпеки для запобігання травматизму.

14.

Теоретичні знання : «Дихання під час бігу». Шикування в шеренгу, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці у розімкнутому строю. Стрибкові вправи.

  • Контрольний навчальний норматив:

А) Стрибок у довжину з місця.

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

 

Як треба дихати під час бігу?

 

15.

Теоретичні знання : «Дихання під час бігу». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці у розімкнутому строю. Спеціальні бігові вправи.

  • Контрольний навчальний норматив:

А) біг на 500 м.

Підведення підсумків.

 

 

 

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь

вчителя

 

Підведення підсумків.

 

 

Рухові ігри та естафети (17 годин)

 

16.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Інструктаж з техніки безпеки під час рухливих ігор. Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні бігові вправи.

  • Лінійні естафети з бігом.
  • Естафети на розвиток швидкості :

«Біг за прапорцями».

  • Рухлива гра з елементами стрибків: «Вудочка».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Обережно,

правила поведінки, техніка безпеки.

Загартування – одна з важливих частин фізичного виховання, що відноситься до самостійний занять.

17.

Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Шикування, перешикування з однієї шеренги в чотири.. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • Лінійні естафети з бігом.
  • Естафета «Перебіжка з виручкою».
  • Рухлива гра з елементами стрибків: «Вудочка».

Вправи на концентрацію уваги учнів.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Ранкова гімнастика -  комплекс фізичних вправ, за допомогою яких, організм людини швидко просинається.

18.

Теоретичні знання: «Правила загартування». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці в колі. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • Лінійні естафети з бігом.
  • Естафета «Перебіжка з виручкою».
  • Рухлива гра з елементами стрибків: «Вудочка».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Загартування – крок до здоровя!

19.

Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем.

  • Спеціальні вправи для влучення у ціль.
  • Рухливі ігри з елементами метання: «Снайпери».

Вправи на розвиток уваги учнів.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Будьте обережнішими!

Стрибки, рухові ігри, правила гри.

 

20.

Теоретичні знання : «Покращення діяльності серцево – судинної та дихальної систем ». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем.

  • Спеціальні вправи для влучення у ціль.
  • Рухливі ігри з елементами метання: «Снайпери».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Гімнастика, покращення, дихальна система, повільний, загально-розвивальні вправи, влучення у ціль.

21.

Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Шикування, перешикування з однієї шеренги в чотири. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю.

  • Лінійні естафети з бігом.
  • Естафети на розвиток швидкості :

 «Біг за прапорцями».

  • Рухливі ігри з елементами баскетболу : «Мисливці і качки».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Стройові вправи, лінійні естафети, розвиток швидкості.

22.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи на місці.  Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з набивним м’ячем.

  • Естафети з м’ячем.
  • Рухливі ігри на розвиток спритності: «Мисливці і качки».

Вправи на розвиток уваги учнів.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Дотримуватись техніки безпеки під час рухливих ігор.

23.

Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з набивним м’ячем.

  • Естафети з м’ячем.
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Вудочка».
  • Рухлива гра з елементами баскетболу «Не дай м’яча ведучому».

Концентрація уваги учнів. Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Естафети з м’ячем.

Рухлива гра з елементами стрибків та баскетболу.

24.

Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові та організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ  на місці у розімкнутому строю.

  • Спеціальні вправи для влучення у ціль.
  • Рухливі ігри з елементами метання: «Снайпери».

Вправи на розвиток уваги учнів.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Будьте обережнішими!

Стрибки, рухові ігри, правила гри.

 

25.

Теоретичні знання: «Правила загартування». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі й на місці. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • Естафета «Перебіжка з виручкою».
  • Рухлива гра з елементами стрибків: «Вудочка».

Вправи на відновлення диханя.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Загартування – крок до здоровя!

26.

Теоретичні знання: «Правила безпеки під час проведення рухливих ігор». Стройові вправи у русі та на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної постави. Спеціальні бігові вправи.

  • Лінійні естафети з бігом.
  • Естафети на розвиток швидкості :

«Біг за прапорцями».

Концентрація уваги учнів.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Обережно,

правила поведінки, техніка безпеки.

 

27.

Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці в колі.

  • Естафети на розвиток швидкості :

 «Біг за прапорцями».

  • Рухливі ігри з елементами баскетболу : «Мисливці і качки».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Ранкова гігієнічна гімнастика, перешикування.

28.

Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові та організовуючі вправи на місці та у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Стрибкові вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

  • Естафети з м’ячем.
  • Рухлива гра з елементами стрибків «Вудочка».

Вправи на концентрацію уваги учнів.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Стрибкові вправи, стрибки зі скакалкою.

29.

Теоретичні знання: «Правила загартування». Шикування, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.

  • Лінійні естафети з бігом.
  • Рухлива гра з елементами стрибків: «Вудочка».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

30.

Теоретичні знання : «Покращення діяльності серцево – судинної та дихальної систем». Шикування, перешикування з однієї шеренги в чотири.  Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю.

  • Спеціальні вправи для влучення у ціль.
  • Рухливі ігри з елементами метання: «Снайпери».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Дихальна система, повільний, загально-розвивальні вправи, влучення у ціль.

31.

Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи на місці.  Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.

  • Естафети з м’ячем.
  • Рухливі ігри на розвиток спритності: «Мисливці і качки».

Вправи на відновлення дихання.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Дотримуватись техніки безпеки під час рухливих ігор.

32.

Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Стройові та організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Підведення підсумків.

  • Естафети та рухливі на вибір дітей.

Підведення підсумків.

1

 

 

Груповий

 

Показ, розповідь вчителя

 

 

Організовуючі вправи, естафети та рухливі ігри, підведення підсумків.

 

docx
Додано
25 грудня 2018
Переглядів
535
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку