Календарно-тематичне планування для 5-А класу складено згідно програми «Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом», Київ – 2014.
1
Комунальний заклад «Харківська спеціальна загальноосвітня
школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 6» Харківської обласної ради
Автор-укладач:
учитель фізичної культури, спеціаліст «другої кваліфікаційної категорії»
Безкровна Д.Д.
Харків
2018
Календарно-тематичне планування для 5-А класу складено згідно програми «Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом», Київ – 2014.
Рекомендовано МОН (Наказ Міністерства освіти і науки України від 24. 06. 2014 № 750)
Розподіл годин з навчального предмету
№ з/п |
Клас |
Кількість годин |
Примітка |
|
на тиждень |
на І семестр |
|||
1 |
5-А |
2 |
|
|
№ |
Тема уроку |
Кількість годин |
Дата |
Форми і методи |
Наочність |
Словник |
Скориговано |
||||||
|
Календарно-тематичне планування з фізичної культури для здобувачів освіти 5-А класу
Легка атлетика (15 годин) |
|||||
1. |
Теоретичні знання: «Історія розвитку легкої атлетики в Україні». Завдання на рік і на семестр. Інструктаж з техніки безпеки. Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг Комплекс загальнорозвивальних вправ.
Рухлива з м’ячем на розвиток швидкості. |
1 |
|
Бесіда – розповідь, індивідуальний
|
Показ, розповідь вчителя, імітація |
Історія розвитку легкої атлетики. Клас! Рівняйсь! Струнко! Вільно! Рулетка, секундомір.
|
2. |
Теоретичні знання: «Знання основних правила загартування». Інструктаж з техніки безпеки. Шикування, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах.
Естафети на розвиток швидкості.
|
1 |
|
|
|
Правила загартування. Інструктаж з техніки безпеки. Спеціальні бігові вправи.
|
3. |
Теоретичні знання: «Значення розвитку швидкості та спритності в оволодінні руховими діями». Стройові вправи на місці й у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах.
Естафети на розвиток швидкості. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя, імітація |
Швидкість, спритність, навшпиньках, на п’ятах, перекатом з п’ятки носок. |
4. |
Теоретичні знання : «Низький старт, фінішування». Шикування, перешикування з однієї шеренги в дві (три). Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах. Спеціальні бігові вправи. Низький старт і стартовий розбіг.
Естафети на розвиток витривалості. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя, імітація |
Низький старт, комплекс вправ, естафети.
|
5. |
Теоретичні знання: «Значення розвитку швидкості та спритності в оволодінні руховими діями». Правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою. Шикування, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправи біля опори. Спеціальні бігові та стрибкові вправи. Низький старт і стартовий розбіг.
Естафети на розвиток швидкості. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя, імітація |
Стрибок у довжину способом «зігнувши ноги». |
6. |
Теоретичні знання : «Дихання під час бігу». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці у розімкнутому строю. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
Естафети на розвиток спритності. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя, імітація |
Правильне дихання під час бігу. Повороти, рулетка.
|
7. |
Теоретичні знання : «Історія розвитку легкої атлетики в Україні». Шикування, перешикування з однієї шеренги в дві (три). Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці в колі. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
Естафети на розвиток швидкості.
|
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя, імітація |
Історія, легка атлетика, човниковий біг, стрибки. |
8. |
Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках з легкої атлетики». Шикування, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці в колі. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
Рухлива гра з м’ячем. Заспокійлива ходьба. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя |
Правила поведінки на уроці фізичної культури. Всі стрибали у висоту способом «переступання». |
9. |
Теоретичні знання: «Значення розвитку швидкості та спритності в оволодінні руховими діями». Стройові вправи на місці й у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем. Спеціальні вправи для метання.
Рухлива гра «Влучно у ціль». |
1 |
|
Індивідуальний |
Показ, розповідь вчителя |
Метання малого м’яча способом «із-за спини через плече» на дальність. |
10. |
Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Стройові вправи на місці й у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем. Спеціальні вправи для метання.
Рухлива гра з м’ячем. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя |
Основні гігієнічні засоби, правила загартування, вертикальна та горизонтальна ціль.
|
11. |
Теоретичні знання: «Дихання під час бігу». Стройові вправи на місці й у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем. Спеціальні вправи для метання.
Рухлива гра з м’ячем. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя |
Правильне дихання, зоровий сигнал, напрямок, вправи з малим м’ячем. |
12. |
Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі. Вправи для метання. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
А) «Човниковий біг» 4×9м. Рухлива гра на розвиток спритності. Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя, імітація |
Техніка безпеки, вправи на місці, метання. Це секундомір. Всі робили вправи на відновлення дихання.
|
13. |
Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю. Вправи для метання. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
А) Біг 60м; Рухлива гра «Біг за прапорцями». Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя, імітація |
Правила техніки безпеки для запобігання травматизму. |
14. |
Теоретичні знання : «Дихання під час бігу». Шикування в шеренгу, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці у розімкнутому строю. Стрибкові вправи.
А) Стрибок у довжину з місця. Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя |
Як треба дихати під час бігу?
|
15. |
Теоретичні знання : «Дихання під час бігу». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці у розімкнутому строю. Спеціальні бігові вправи.
А) біг на 500 м. Підведення підсумків.
|
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя |
Підведення підсумків. |
|
Рухові ігри та естафети (17 годин)
|
|||||
16. |
Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Інструктаж з техніки безпеки під час рухливих ігор. Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні бігові вправи.
«Біг за прапорцями».
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Обережно, правила поведінки, техніка безпеки. Загартування – одна з важливих частин фізичного виховання, що відноситься до самостійний занять. |
17. |
Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Шикування, перешикування з однієї шеренги в чотири.. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
Вправи на концентрацію уваги учнів. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Ранкова гімнастика - комплекс фізичних вправ, за допомогою яких, організм людини швидко просинається. |
18. |
Теоретичні знання: «Правила загартування». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці в колі. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Загартування – крок до здоров’я! |
19. |
Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем.
Вправи на розвиток уваги учнів. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Будьте обережнішими! Стрибки, рухові ігри, правила гри.
|
20. |
Теоретичні знання : «Покращення діяльності серцево – судинної та дихальної систем ». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з малим м’ячем.
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Гімнастика, покращення, дихальна система, повільний, загально-розвивальні вправи, влучення у ціль. |
21. |
Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Шикування, перешикування з однієї шеренги в чотири. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю.
«Біг за прапорцями».
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Стройові вправи, лінійні естафети, розвиток швидкості. |
22. |
Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з набивним м’ячем.
Вправи на розвиток уваги учнів. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Дотримуватись техніки безпеки під час рухливих ігор. |
23. |
Теоретичні знання: «Знання основних гігієнічних засобів і правил загартування». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з набивним м’ячем.
Концентрація уваги учнів. Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Естафети з м’ячем. Рухлива гра з елементами стрибків та баскетболу. |
24. |
Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові та організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю.
Вправи на розвиток уваги учнів. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Будьте обережнішими! Стрибки, рухові ігри, правила гри.
|
25. |
Теоретичні знання: «Правила загартування». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі й на місці. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
Вправи на відновлення диханя. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Загартування – крок до здоров’я! |
26. |
Теоретичні знання: «Правила безпеки під час проведення рухливих ігор». Стройові вправи у русі та на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ для формування правильної постави. Спеціальні бігові вправи.
«Біг за прапорцями». Концентрація уваги учнів. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Обережно, правила поведінки, техніка безпеки.
|
27. |
Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Стройові вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці в колі.
«Біг за прапорцями».
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Ранкова гігієнічна гімнастика, перешикування. |
28. |
Теоретичні знання : «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Стройові та організовуючі вправи на місці та у русі. Різновиди ходьби. Повільний біг. Стрибкові вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ.
Вправи на концентрацію уваги учнів. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Стрибкові вправи, стрибки зі скакалкою. |
29. |
Теоретичні знання: «Правила загартування». Шикування, перешикування з однієї колони в три уступом. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю. Спеціальні бігові та стрибкові вправи.
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
|
30. |
Теоретичні знання : «Покращення діяльності серцево – судинної та дихальної систем». Шикування, перешикування з однієї шеренги в чотири. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ на місці у розімкнутому строю.
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Дихальна система, повільний, загально-розвивальні вправи, влучення у ціль. |
31. |
Теоретичні знання: «Правила техніки безпеки на уроках фізичної культури». Організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ.
Вправи на відновлення дихання. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Дотримуватись техніки безпеки під час рухливих ігор. |
32. |
Теоретичні знання: «Значення ранкової гігієнічної гімнастики». Стройові та організовуючі вправи на місці. Різновиди ходьби. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Підведення підсумків.
Підведення підсумків. |
1 |
|
Груповий |
Показ, розповідь вчителя
|
Організовуючі вправи, естафети та рухливі ігри, підведення підсумків. |