Природознавство
№ з/п |
Дата |
Тема |
Приміт |
Тема. Вступ. Вода. Повітря |
|||
1 |
|
Різноманітність природи. Пізнання природи людиною |
|
2 |
|
Вода в природі. Світовий океан, його частини. |
|
3 |
|
Властивості води. П/р. Порівняння властивостей води та інших речовин. |
|
4 |
|
Вода – розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини. П\Р. дослідження розчинності речовин, що використовуються в побуті. |
|
5 |
|
Прісна та морська вода. |
|
6 |
|
Робота води в природі. |
|
7 |
|
Використання води людиною. Охорона води. |
|
8 |
|
Повітря, його склад та властивості. П\Р. дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря |
|
9 |
|
Як нагрівається повітря над суходолом і водною поверхнею |
|
10 |
|
Рух повітря |
|
11 |
|
Охорона повітря від забруднення |
|
12 |
|
Узагальнення засвоєних знань. Контрольна робота |
|
Тема. Гірські породи. Грунти |
|||
13 |
|
Поняття про гірські породи, їхня різноманітність. П\Р. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. |
|
14 |
|
Як добувають корисні копалини. |
|
15 |
|
Види корисних копалин. Використання корисних копалин у господарській діяльності людини. |
|
16 |
|
Навчальний проект. Шукачі скарбів (корисні копалини рідного краю) |
|
17 |
|
Грунт – важливе тіло природи. П\Р. Виявлення повітря та води у складі грунту. |
|
18 |
|
Чому грунти потребують охорони |
|
19 |
|
Узагальнення засвоєних знань. Контрольна робота |
|
Тема. Сонце – джерело енергії на Землі |
|||
20 |
|
Що таке енергія. |
|
21 |
|
Сонце – найпотужніше джерело енергії |
|
22 |
|
Використання енергії вітру |
|
23 |
|
Енергія рухомої води |
|
24 |
|
Як зберегти тепло у будинку. |
|
25 |
|
Урок-екскурсія. Тепло у твоєму домі (шкільна котельна, магазин електроприладів) |
|
26 |
|
Як потрібно економити електроенергію |
|
27 |
|
Навчальний проект. Як зберегти тепло і світло в нашому домі. |
|
28 |
|
Узагальнення засвоєних знань. Контрольна робота. |
|
Тема. Рослини, тварини і їх середовище життя |
|||
29 |
|
Різноманітність рослин |
|
30 |
|
Рослини –живі організми |
|
31 |
|
Квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин |
|
32 |
|
Умови розвитку рослин |
|
33 |
|
Як виростити нову рослину без насіння |
|
34 |
|
Пристосування квіткових рослин до різних умов життя. П\Р. Розпізнання квіткових рослин за наочністю |
|
35 |
|
Різноманітність культурних рослин |
|
36 |
|
Урок-екскурсія. Культурні рослини(город, сад, теплиця, тощо) |
|
37 |
|
Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи |
|
38 |
|
Узагальнення засвоєних знань. Контрольна робота |
|
39 |
|
Тварини. Різноманітність тварин |
|
40 |
|
Комахи |
|
41 |
|
Риби |
|
42 |
|
Птахи |
|
43 |
|
Звірі, або ссавці |
|
44 |
|
Хто чим живиться. Ланцюги живлення |
|
45 |
|
Як тварини дбають про своє потомство. Дослідницький практикум |
|
46 |
|
Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких. |
|
47 |
|
Урок-екскурсія. Різноманітність тварин і рослин рідного краю |
|
48 |
|
Гриби – організми. Значення грибів для природи |
|
49 |
|
Гриби їстівні та отруйні |
|
50 |
|
Бактерії |
|
51 |
|
Віруси |
|
52 |
|
Охорона рослинного і тваринного світу |
|
53 |
|
Червона книга України |
|
54 |
|
Заповідники. Ботанічні сади |
|
55 |
|
Заповідні території рідного краю |
|
56 |
|
Узагальнення засвоєних знань. Контрольна робота |
|
Тема. Людина та її організм |
|||
57 |
|
Організм людини |
|
58 |
|
Опора тіла і рух |
|
59 |
|
Формування постави |
|
60 |
|
Травна система |
|
61 |
|
Харчування. П\Р. Аналіз запропонованого раціону харчування або складання раціону здорового харчування. |
|
62 |
|
Дихальна система |
|
63 |
|
Кровоносна система |
|
64 |
|
Шкіра. Як берегти шкіру |
|
65 |
|
Органи чуття. Гігієна органів чуття |
|
66 |
|
Здоровий спосіб життя |
|
67 |
|
Узагальнення засвоєних знань. Контрольна робота |
|
68 |
|
Урок-екскурсія. Твоє здоров'я. ( шкільний медичний пункт, лікарня, поліклініка, аптека) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|