Природознавство 4 клас
(за підручником Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак)
2 год на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Природа материків і океанів |
|||
29 |
Північна Америка |
|
|
30 |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки |
|
|
31 |
Південна Америка |
|
|
32 |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки |
|
|
33 |
Навчальний проект «Такі різні Америки» |
|
|
34 |
Австралія – найсухіший материк |
|
|
35 |
Рослинний і тваринний світ Австралії |
|
|
36 |
Антарктида – найхолодніший материк |
|
|
37 |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди |
|
|
38 |
Контрольна робота з теми «Природа материків і океанів» |
|
|
39 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за розділом «Природа материків і океанів». Тема |
|
|
Природа України |
|||
40 |
Україна на карті світу. Карта України. |
|
|
41 |
Практична робота. Робота з географічною картою України. Позначення на контурній карті столиці та міст України. |
|
|
42 |
Форми земної поверхні України і свого краю. Практична робота. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні України |
|
|
43 |
Корисні копалини, їх види |
|
|
44 |
Природне паливо та його запаси в Україні |
|
|
45 |
Водойми України. Практична робота. Позначення на контурній карті водойм України |
|
|
46 |
Озера і болота. Охорона водойм |
|
|
47 |
Чорне море |
|
|
48 |
Азовське море |
|
|
49 |
Контрольна робота з теми «Природа України» |
|
|
50 |
Аналіз контрольної роботи. Ґрунти України, їх охорона. Тема |
|
|
51 |
Природні зони України. Карта природних зон |
|
|
52 |
Мішані ліси (Полісся) |
|
|
53 |
Лісостеп |
|
|
54 |
Степ |
|
|
55 |
Гори Карпати |
|
|
56 |
Кримські гори |
|
|
57 |
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір |
|
|
58 |
Охорона природи Карпат і Кримських гір |
|
|
59 |
Екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водойми рідного краю |
|
|
60 |
Контрольна робота з теми «Природа України» |
|
|
61 |
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за розділом «Природа України». Тема |
|
|
62 |
Навчальний проект «Добра справа для природи» |
|
|
63 |
Узагальнення і систематизація знань за рік |
|
|