№ |
|
Дата |
Примітка |
|
Земля – Планета Сонячної системи |
|
|
33 |
Форма і розміри Землі.Внутрішня будова Землі |
|
|
34 |
Рухи Землі.Пори року |
|
|
35 |
Місяць – супутник Землі.Сонячні та місячні затемнення |
|
|
36 |
Способи зображення Землі. |
|
|
37 |
Практичне заняття. Знаходження на карті та глобусі екватора , полюсів , меридіанів , півкуль , материків , частин світу |
|
|
38 |
Грунт його значення .Властивості грунту |
|
|
39 |
Повітря |
|
|
40 |
Вода на Землі. Властивості й колообіг води |
|
|
41 |
Вода – розчинник. Розчинні і нерозчинні речовини. |
|
|
42 |
Розчини в природі. Значення води в природі . Використання води людиною |
|
|
43 |
Практичне заняття Дослідження розчинності речовин та впливу температури на розчинність |
|
|
44 |
Узагальнення та систематизація знань з теми
|
|
|
|
Планета – Земля як середовище життя організмів |
|
|
45 |
Організм і його властивості.Клітинна будова організмів |
|
|
46 |
Різноманітність організмів. Рослини |
|
|
47 |
Різноманітність організмів. Тварини . Гриби |
|
|
48 |
Різноманітність організмів. Бактерії |
|
|
49 |
Практичне заняття Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин , тварин , грибів, за допомогою атласів визначників |
|
|
50 |
Середовище життя . Чинники неживої природи: світло, повітря |
|
|
51 |
Вода і тепло в житті організмів. Періодичні зміни в житті організмів |
|
|
52 |
Наземно – повітряне середовище та його мешканці |
|
|
53 |
Водне середовище та його мешканці |
|
|
54 |
Ґрунтове середовище та його мешканці |
|
|
55 |
Чинники живої природи .Угрупування організмів |
|
|
56 |
Екосистеми |
|
|
57 |
Практичне заняття Ознайомлення з найпоширенішими отруйними рослинами , тваринами , грибами своєї місцевості |
|
|
58 |
Узагальнення та систематизація знань з теми. Контрольна робота №2 |
|
|
|
Людина на планеті |
|
|
59 |
Людина –частина природи. Зміни в природі |
|
|
60 |
Екологічні проблеми та їх вирішення Дослідницький практикум Дослідження екологічної проблеми своєї місцевості |
|
|
61 |
Охорона природи.Червона книга України |
|
|
62 |
Практична робота Складання Червоної книги своєї місцевості |
|
|
63 |
Заповідники , заказники, національні парки та їх значення |
|
|
64 |
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|