Природознавство
І семестр
2 години на тиждень
№ з/п |
|
Тема уроку |
Матеріал до уроку |
Дата |
Примітка |
Всесвіт і Сонячна система
|
|||||
1 |
|
Вступ. Уявлення давніх людей про Землю й Всесвіт |
с. 3, 7-8 |
|
|
2 |
|
Сонячна система, її склад |
с. 8-10 |
|
|
3 |
|
Сонце — зоря, центральне тіло Сонячної системи |
с. 10-12 |
|
|
4 |
|
Планети-гіганти |
с. 13-14 |
|
|
5 |
|
Планети земної групи |
с. 14-16 |
|
|
6 |
|
Навчальний проект: «Крижані велетні» (про Юпітер, Сатурн, Нептун, Уран) |
|
|
|
7 |
|
Теплові пояси Землі. Вплив Сонця на різноманітність природи Землі |
с. 16-18 |
|
|
8 |
|
Земля. Добовий і річний рух Землі |
с. 18-22 |
|
|
9 |
|
Місяць — природний супутник Землі. |
|
|
|
10 |
|
Зорі. Сузір’я. Велика та Мала Ведмедиця. Полярна зоря |
с. 22-24 |
|
|
11 |
|
Молочний Шлях — наша Галактика |
с. 24-25 |
|
|
12 |
|
Сучасні уявлення людей про Всесвіт Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Всесвіт і Сонячна система». |
с. 25-26 |
|
|
13 |
|
Контрольна робота «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
Тема |
План і карта
|
|||||
14 |
|
Аналіз контрольної роботи. Горизонт. Сторони горизонту |
с. 27-29 |
|
|
15 |
|
Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця, компаса та місцевих ознак |
с. 29-32 |
|
|
16 |
|
Урок-екскурсія. Визначення сторін горизонту за допомогою Сонця, компасу та місцевих ознак. |
|
|
|
17 |
|
План місцевості. Умовні знаки на плані місцевості. Практична робота: читання плану місцевості |
с. 32-35 |
|
|
18 |
|
Масштаб |
с. 36-38 |
|
|
19 |
|
Географічна карта. Умовні знаки на карті. Практична робота: читання карти |
с. 38-39 |
|
|
20 |
|
Робота з планом і картою. Практична робота: порівняння плану та карти. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «План і карта». |
с. 40 |
|
|
21 |
|
Контрольна робота «План і карта» |
|
|
Тема |
Природа материків і океанів
|
|||||
22 |
|
Аналіз контрольної роботи. Населення Землі. Умови життя на Землі |
с 41-43 |
|
|
23 |
|
Материки і океани на географічних картах. Практичні роботи: читання карти світу, позначення на контурній карті назв материків і океанів |
с. 43-47 |
|
|
24 |
|
Практична робота: ознайомлення з картою світу, вивчення материків та океанів із використанням електронних ресурсів. |
|
|
|
25 |
|
Природа океанів. Тихий океан |
с. 47-51 |
|
|
26 |
|
Атлантичний океан |
с. 51-52 |
|
|
27 |
|
Північний Льодовитий океан |
с. 52 |
|
|
28 |
|
Індійський океан |
с. 52-55 |
|
|
29 |
|
Контрольна робота «Природа материків і океанів» |
|
|
|
30 |
|
Аналіз контрольної роботи. Євразія — найбільший материк. Рослинний і тваринний світ Євразії |
с. 55-57 с. 57-62 |
|
|
31 |
|
Навчальний проект: «Земля — планета «Вода» (природа океанів)». |
|
|
Тема |