Календарне планування з природознавства розроблено відповідно до чинної програми.
5-А, 5-Б клас рівень стандарт 70 год; 2 год на тиждень
1 семестр 2020/2021 н.р.
№ |
Тема уроку |
КР/ПР |
Дата/Клас |
ВСТУП (6 год) |
|
||
1 |
Науки, що вивчають природу.
|
|
|
2 |
Методи вивчення природи.
|
|
|
3 |
Обладнання для вивчення природи.
|
|
|
4 |
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ:№ 1 Ознайомлення з довідковими виданнями з природничих наук різних типів: енциклопедіями, словниками, довідниками величин, атласами географічних карт, визначниками рослин і тварин, науково-популярною літературою природознавчого змісту, хрестоматіями з природознавства, інтернет-ресурсами тощо.Ознайомлення з простим обладнанням для природничонаукових спостережень і дослідів. |
ПЗ №1 |
|
5 |
Значення природничо-наукових знань для людини.
|
|
|
6 |
Навчальний проект «Жива і нежива природа навколо нас» |
|
|
РОЗДІЛ І. ТІЛА, РЕЧОВИНИ ТА ЯВИЩА НАВКОЛО НАС (14 год) |
|
||
7 |
Тіла навколо нас. Характеристики тіла, їх вимірювання.
|
|
|
8 |
Інструктаж з БЖД. Практична робота № 1 Вимірювання маси та розмірів різних тіл.
|
ПР № 1 |
|
9 |
Узагальнення матеріалів з теми. Тематичне оцінювання (Самостійна робота № 1)
|
СР № 1 |
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
10 |
Речовини. Фізичні властивості речовин.
|
|
|
11 |
Властивості твердих тіл, рідин і газів. Атоми й молекули.
|
|
|
12 |
Дифузія.
|
|
|
13 |
Різноманітність речовин. Неорганічні та органічні речовини у найближчому оточенні людини.
|
|
|
14 |
Чисті речовини і суміші.
|
|
|
15 |
Способи розділення сумішей. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ:№ 2 Розділення сумішей фільтруванням. |
ПЗ № 2 |
|
16 |
Явища природи. Фізичні явища, їх різноманітність.
|
|
|
17 |
Хімічні явища, їх ознаки.
|
|
|
18 |
Горіння. Гниття.
|
|
|
19 |
Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ у природі. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ:№ 3Дослідження залежності швидкості випаровування рідини від температури та площі поверхні. |
ПЗ № 3 |
|
20 |
Узагальнення матеріалів з теми. Тематичне оцінювання Контрольна робота № 1 |
КР № 1 |
|
|
|
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|||
РОЗДІЛ ІІ. ВСЕСВІТ (9 год) |
|
||
21 |
Небо і небесна сфера. Небесні світила. Видимі рухи світил. |
|
|
22 |
Поняття сузір’я. Значення зоряного неба в історії людства. |
|
|
23 |
Небесні тіла. Зоря – самосвітне небесне тіло. Відмінності між зорями. Міжзоряний простір. |
|
|
24 |
Планети. Сонячна система. Відмінності між планетами. |
|
|
25 |
Зоряні системи — галактики. Всесвіт і його складові. |
|
|
26 |
Людина і Всесвіт. Астрономія — наука, що вивчає Всесвіт.
|
|
|
27 |
Методи та засоби астрономічних досліджень
|
|
|
28 |
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ:№ 4 Визначення найвідоміших сузір’їв на карті зоряного неба.
|
ПЗ № 4 |
|
29 |
Навчальний проект «Наш дім – Сонячна система» Узагальнення матеріалів з теми. Тематичне оцінювання |
|
|
Т Е М А Т И Ч Н А |
|
|
|
РОЗДІЛ ІІІ. ЗЕМЛЯ — ПЛАНЕТА СОНЯЧНОЇ СИСТЕМИ Тема 1. Земля як планета (16 год) |
|
||
30 |
Форма і розміри Землі. Внутрішня будова Землі.
|
|
|