Російська мова
(35 годин, 1 година на тиждень)
І семестр (16 годин)
№ з/п |
Тема |
Дата |
1. |
Наша Батьківщина - Україна. Київ - столиця України. Слухаємо, сприймаємо текст на слух. Читання вголос |
|
2. |
Мовний етикет. Правила поведінки під час діалогу. Основні вимоги до усного висловлювання. Монолог |
|
3. |
Частини тексту. Їх послідовність, зв'язок між ними |
|
4. |
Робота над змістом прослуханого тексту. Текст. Абзац |
|
5. |
Текст. Ключові слова в тексті. Зв'язок речень у тексті |
|
6. |
Типи текстів. Читання текстів різних типів |
|
7. |
Списування і перевірка написаного за зразком |
|
8. |
Переказ тексту-розповіді з елементами опису. Вибірковий переказ тексту-розповіді з елементами міркування. Зв'язок причини і наслідків подій в прочитаному тексті |
|
9. |
Речення. Головні члени речення |
|
10. |
Речення. Другорядні члени речення |
|
11. |
Речення-репліки в діалозі. Діалог. Будова діалогу |
|
12. |
Речення з однорідними членами речення. Розділові знаки |
|
13. |
Складне речення. Побудова складних речень |
|
14. |
Зіставлення висловлювання з планом. Складання усного висловлювання |
|
15. |
Елементи тексту. Виклад тексту. Які бувають дитячі книги? |
|
16. |
Особливості текстів: казка, вірш, розповідь. Мова художнього твору |
|
ІІ семестр (19 годин)
17. |
Відтворення прослуханих діалогів. Робота над змістом прослуханого тексту |
|
18. |
Переклад самостійно прочитаного тексту |
|
19. |
Робота з різними джерелами інформації: Інтернет, комп'ютерні ігри, медіа, реклама |
|
20. |
Складання речень та об'єднання їх в зв'язне висловлювання |
|
21. |
Прості та складні слова. Пряме і переносне значення слова |
|
22. |
Засоби художньої виразності в тексті. Читання віршованих творів |
|
23. |
Фразеологізми. Вживання фразеологізмів у мові |
|
24. |
Роль в мові слів, які позначають предмети |
|
25. |
Виразні можливості слів, які позначають ознаки предмета |
|
26. |
Роль в мові слів, які позначають дію |
|
27. |
Значення службових слів |
|
28. |
Склад слова. Значущі частини слова. Однокореневі слова |
|
29. |
Утворення нових слів за допомогою префікса та суфікса. Відмінності в утворенні слів в російській та українській мовах |
|
30. |
Написання ненаголошених голосних у корені слова |
|
31. |
Написання парних дзвінких і глухих приголосних від початку слова |
|
32. |
Написання ъ, ь перед я, ю, е, є, і |
|
33. |
Невимовні приголосні в корені слова |
|
34. |
Написання слів з подвоєними буквами в корені |
|
35. |
Твір на вільну тему. Удосконалення самостійно написаного тексту |
|