Російська мова
(за підручником «Русский язык»: підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти. Автори І. Лапшина, Н.Зорька)
І семестр
№ |
Тема уроку |
кіл.год |
дата |
примітки |
|
Тема.1. Вступ. Починаю читати і писати. Вчу нові букви |
16 |
|
|
1 |
Знайомство з підручником. Державний гімн України. Слухання та інсценування казки «Осінь на порозі». Починаємо читати і писати. Мій будинок. Складання діалогу. Гра «Дізнайся слово з одного разу» (с.1-9) |
1 |
|
|
2 |
Буква «М'який знак». Позначення буквою ь м'якості попереднього приголосного. Тверді й м'які приголосні. Кіт Васька. Складання розповіді за малюнками. (с. 10-13) |
1 |
|
|
3 |
Будинки різних народів. Буква Оо, звуки [о],[а]. Вимова звуку [о]під наголосом і в ненаголошеному складі. Правопис слів з буквою о. Буква г, звук [ г]. Вимова слів з цим звуком. Доповнення діалогу. (14-19) |
1 |
|
|
4 |
Домашні обов’язки. Буквосполучення ня, мя, бя, вя. Правопис слів з цими буквосполученнями. Вживання прийменників у, в, до, від. Зіставлення написання буквосполучень мя, ня, бя, вя в російській та українській мовах. Мої улюблені заняття. Робота над текстом « Можу в'язати» (с.20-23) |
1 |
|
|
5 |
Перевір себе! Позначення буквою я звуку [а] в наголошеному складі і звуку [и] в першому ненаголошеному складі. Тверді, м'які приголосні. Робота над віршем В.Бардадим. Моя країна. Велика буква у словах.(с. 24-27) |
1 |
|
|
6 |
Моя сім'я. Казка в нашому будинку. Знайомимося із секретами читання і правопису буквосполучень ча-ща, чу-щу. Слова, близькі за значенням. Слухання казки К.Ушинського. (с. 28-31) |
1 |
|
|
7 |
Наші піклування. Вимова звуків [о], [а]в наголошеному і ненаголошеному складах. Правопис слів з буквами о. а. Робота над текстом « Прибирання». Письмо з пам'яті. (с.32-33) |
1 |
|
|
8 |
Букви б,в,г,д,ж,з в кінці слова. Вимова дзвінких приголосних у кінці слова. Правопис слів з потрібною буквою. Читання і доповнення тексту. (с.34-35) |
1 |
|
|
9 |
Вимова приголосних у кінці слова. Правопис буквосполучень бь, дь, вь у кінці слова. Доповнення речень, тексту. Звертання. Перевір себе!(с.36-39) |
1 |
|
|
10 |
Вчимо нові літери, слухаємо, говоримо, пишемо. Буква ы, звук [ы]. Зіставлення слів з буквою ы в російській та буквою и в українській мовах. Робота над текстом « У пруда»(с. 40-43) |
1 |
|
|
11
|
Буква Ии, звук [и]. Зіставлення слів з буквою и в російській та буквою І в українській мовах. Звертання. І.Крилов «Ворона і Лисиця».(с.44-45).Робота над текстом «Виготовляємо іграшки».(с. 46-47) |
1 |
|
|
12 |
Буквосполучення жи-ши. Зіставлення правопису буквосполучень жи-ши в російській та українській мовах. Складання розповіді за малюками. Читання тексту в особах. (с.48-51) |
1 |
|
|
13 |
Перевір себе! Правопис слів з буквами ы,и в різних позиціях. Правопис слів з буквосполученнями жи- ши. Скоромовка. Ребуси.(с.52-53) |
1 |
|
|
14 |
Буква Ээ, звук [э]. Зіставлення написання слів з буквою э в російській та е в українській мовах. Робота над текстом «З гори». (с.54-55) |
1 |
|
|
15 |
Буква Ее, звуки[э], [и],[йэ]. Позначення буквою є м'якості попереднього приголосного. Зіставлення написання слів з буквою е в російській та буквами е, і в українській мовах. Слухання небилиці С.Маршака «Я бачив». Ребуси.(с. 56-61) |
1 |
|
|
16 |
Буква Ее, звук [йи]. Правопис слів з буквою е. Кросворд. Скоромовка. Робота над текстом «Канікули». Перевір себе! Загадки. Складання речень.(с.62-65) |
1 |
|
|
ІІ семестр
№ |
Тема уроку |
кіл. год |
дата |
примітки |
|
Тема 2. Слухаю, говорю |
18 |
|
|
17 |
Сполучення же, ше, це. Споріднені слова. Б.Житков «Галка». Робота з текстом. (с.66-67) |
1 |
|
|
18 |
Буква Ёё, звук [о]. Позначення буквою ё звуку [о] в наголошеному складі і м'якості попереднього приголосного. Робота над віршами А. Барто і В.Степанова. Письмо з пам'яті.(с.68-69) |
1 |
|
|
19 |
Поєднання жё, шё. Тверда вимова [жо], [шо]. Буква ё, звук [йо]. Позначення буквою ё звуків [йо] на початку слова і після голосного. Доповнення діалогу «Мій їжачок». Читання вірша Б.Тимофєєва.(с.70-73) |
1 |
|
|
20 |
Буквосполучення бё, пё, мё, вё, рё. Вимова поєднань [б'о],[п'о],[м'о],[в'о],[р'о]. Написання слів з буквосполученнями бё, пё,мё, вё, рё.. Д. Хармс «По річці пливе кораблик». (с.74-75) |
1 |
|
|
21 |
Розділовий твердий знак. Зіставлення написання слів з ъ в російській і написання апострофа в українських мовах. Звертання. Л. Толстой «Старий і яблуні».(с.76-77) |
1 |
|
|
22 |
Розділовий м'який знак. Правопис слів з буквою ь. Зіставлення написання слів зь в російській мові з написанням апострофа в українській мові. Б. Заходер «Цілий день сьогодні шию». (с.78-79) |
1 |
|
|
23 |
Буква ь. Закріплення правопису літери ь в різних позиціях. Відповідність слів звуковим схемам. Робота над віршами А. Шибаєва і В. Волини. (с.80-83) |
1 |
|
|
24 |
Перенесення слів. В. Степанов « Про мене і мураху». Буква Цц. Правопис буквосполучень ци, цы. Загадки. Б. Павлов «Синиці». (с. 84-87) |
1 |
|
|
25 |
Букви б, в, г, д, ж, з в середині слів. Споріднені слова. Російська народна казка «Маша і ведмідь». (с. 88-89) |
1 |
|
|
26 |
Алфавіт. Звуковий аналіз слів. Складання речень. Перенесення слів. Ребуси. Заклички.( с.90-93) |
1 |
|
|
27 |
Зустрічаємо весну. Картина Н. Глущенко « Відлига». Читання казки Н. Сладкова «Ведмідь і сонце». (с. 94-95) |
1 |
|
|
28 |
Стаємо читачами. В. Берестов «Читалочка». Складання речень з поданими словосполученнями. Прислів'я. Загадки. Кросворд. Переклад тексту.(с.96-97) |
1 |
|
|
29 |
Стаємо читачами. Робота з віршами І. Токмакова «Верба», «Береза». Відома казка на новий лад « Вовк і козенята». Робота з деформованим текстом. Списування тексту. (с. 98-99) |
1 |
|
|
30 |
Читаємо і розмірковуємо. Добрі вчинки. В. Осєєва «Задача». Прислів'я. Складання словосполучень. Вірші І. Мазнина «Звичайне слово» і Л.Яковлева «Дуже люблять хлопчики». (с.102-105) |
1 |
|
|
31 |
Країна, в якій ми живемо. Подорож країнами Батьківщини. Київ. Велика буква у словах.(с.106-109) |
1 |
|
|
32 |
Подорож містами України. Прислів'я. Складання речень..(с.110-111) |
1 |
|
|
33 |
Повторення вивченого матеріалу. |
1 |
|
|
34 |
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|