Календарно-тематичне планування уроків української літератури
6 клас (70 год на рік) на 2024-2025 н.р.
Модельна навчальна програма «Українська література.5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти.Автори Архипова В.П,Січкар С.І,Шило С.Б,наказ МОН України України від 12.07.2021 № 795
Олександр Авраменко.Українська література 6 клас. Підручник для закладів загальної середньої освіти,- К. :Грамота.-2023.
УВ- усна взаємодія; ПТ- працює з текстом; ПВ- письмово взаємодіє; ДМ- досліджує мовлення
II семестр
№ з/п |
дата |
фактично |
Зміст уроку |
Повторення |
|
|
№ |
дата |
|||
|
|
|
|
ТЕМА 3. ЖИВИЛЬНІ ДЖЕРЕЛА МУДРИХ КНИГ. ІЗ ВИДИМОГО ПІЗНАВАЙ НЕВИДИМЕ |
|
33 |
|
|
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Пригодницький захоплюючий сюжет твору Подолання освітніх втрат: « повість» |
Пригодницька повість УВ+ПТ |
34 |
|
|
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Мрія і дійсність, смішне, комічне, романтичне у творі. Подолання освітніх втрат: ТЛ: сюжет |
Сюжет УВ+ПТ+ДМ |
35 |
|
|
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. |
Образи УВ+ПВ |
36 |
|
|
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. |
Головні герої УВ |
37 |
|
|
|
Всеволод Нестайко. Проблемно-тематичний спектр твору «Тореадори з Васюківки». Подолання освітніх втрат: « проблематика твору» |
Повість УВ+ПВ+ПТ |
38 |
|
|
|
Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки». Характеристика улюбленого героя. |
Проблеми УВ+ПВ+ДМ+ПТ |
39 |
|
|
|
Андрій Кокотюха. «Таємниця козацького скарбу» (скорочено). |
Оповідання УВ |
40 |
|
|
|
Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». |
Біографія УВ+ПВ+ДМ |
41 |
|
|
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. Подолання освітніх втрат: « оповідання» |
Оповідання УВ+ПВ+ПТ |
42 |
|
|
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв. |
Проблематика УВ+ПВ+ДМ |
43 |
|
|
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». Характеристика головних героїв. |
Повість УВ+ПТ |
44 |
|
|
|
Виразне читання окремих розділів повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера». |
Виразне читання ДМ+ПТ |
45 |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми: « Живильні джерела мудрих книг. Із видимого пізнавай невидиме» |
УВ |
46 |
|
|
|
Леся Воронина — сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» |
Повість ПВ+УВ+ДМ |
47 |
|
|
|
Леся Воронина «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»: фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Подолання освітніх втрат: ТЛ: сюжет, його елементи |
Проблематика ПВ+ПТ |
48 |
|
|
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. |
Тема твору ПВ+ПТ+УВ |
49 |
|
|
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Еволюція Клима від боягуза до супергероя. Подолання освітніх втрат: « еволюція героя» |
Ідея ПТ+ПВ |
50 |
|
|
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. |
Головні герої ПВ+ПТ+ДМ |
51 |
|
|
|
Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9». Стосунки між різними поколіннями в родині. |
Другорядні герої ПВ+УВ+ПТ |
52 |
|
|
|
Таємничі, веселі й незвичайні події у фантастичних творах. Зірка Мензатюк. «Ангел Золоте Волосся» (скорочено). |
Фантастика ПВ+УВ+ПТ |
53 |
|
|
|
Зірка Мензатюк. «Ангел Золоте Волосся». Кмітливі й винахідливі герої фантастичних творів. |
Тема твору ПВ+УВ+ПТ |
54 |
|
|
|
Емма Андієвська. «Казка про яян». Порушення питань моралі, дружби, сили слова. Добро й любов до світу. |
Ідея ПВ+ПТ |
55 |
|
|
|
Емма Андієвська. «Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. |
|
56 |
|
|
|
Емма Андієвська. «Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом. Подолання освітніх втрат: « казка, її ознаки» |
Казка ПТ+ДМ |
57 |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми « Із видимих пізнавай невидиме» (твір на одну із запропонованих тем) |
ПВ |
|
|
|
|
ТЕМА 4. ВІД СМІШНОГО ДО ВЕЛИКОГО |
|
58 |
|
|
|
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців. Подолання освітніх втрат: «гумор і сатира» |
Байка ПТ+ДМ |
59 |
|
|
|
Співомовки С. Руданського − унікальне явище у світовому письменстві. «Добре торгувалось». Подолання освітніх втрат: ТЛ: гумореска, співомовка |
Гумореска ПТ+ДМ+ПВ |
60 |
|
|
|
Степан Руданський. Гуморески «Запорожці у короля», «Торбин брат». Авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, вміння відстояти свою гідність. Подолання освітніх втрат: ТЛ: гумор, сатира |
Гумор ПТ+ДМ+ПВ+УВ |
61 |
|
|
|
Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль». Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. |
Іронія ПТ+ДМ+ПВ+УВ |
62 |
|
|
|
Павло Глазовий. «Заморські гості», «Похвала». Викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. |
Мораль ПТ+ДМ+УВ |
63 |
|
|
|
Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки «Щука». |
Байка ПТ+ДМ+ПВ+УВ |
64 |
|
|
|
Леонід Глібов. Алегоричні образи в байках «Муха і Бджола», «Жаба і Віл». |
ПТ+ДМ+ПВ+УВ |
65 |
|
|
|
ЛРК.№2. Гумор у творчості письменників-земляків. |
ПТ+ДМ+ПВ+УВ |
66 |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми « Від смішного до великого» |
ПТ+ДМ |
67 |
|
|
|
Науково-художня та науково-популярна література як різновид дитячої пізнавальної літератури (загальне ознайомлення). |
ПТ+ДМ+ПВ+УВ |
68 |
|
|
|
Навчальна література, тексти із ЗМІ (загальне ознайомлення). |
ПТ+ДМ+ПВ+УВ |
69 |
|
|
|
Бесіда про самостійно прочитані твори. Повторення та узагальнення вивченого в ІІ семестрі. |
ПТ+ДМ+ПВ+УВ |
70 |
|
|
|
Рекомендація літератури для читання влітку та додаткового читання в 7 класі. |
ДМ+УВ |
|
|
|
|
Семестрова |
|
|
|
|
|
Скоригована |
|
|
|
|
|
Річна |
|