Календарно-тематичне планування з української літератури в 6 класі на ІІ семестр 2017-2018 н.р. . ( складено за підручником Л.Т. Коваленко відповідно до діючої програми)
Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
Автори: Р. В. Мовчан, доктор філологічних наук (керівник групи); К.В. Таранік-Ткачук, кандидат педагогічних наук, головний спеціаліст Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; М. П. Бондар
Підручник: Українська література. 6 клас: підруч. для 6 кл. загальноосвіт. навч. закл./Л. Т.Коваленко – К.: Видавничий дім «Освіта», 2014
Форми контролю з літератури
назва |
За програмою |
заплановано |
|
|
І семестр |
ІІ семестр |
|
тем |
6 |
3 |
3 |
Контрольних робіт у формі: контрольного класного твору |
1 |
1 |
1 |
Виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо) |
4 |
2 |
2 |
Уроки розвитку мовлення |
4 |
2 (у+п) |
2 (у+п) |
Позакласне читання |
4 |
2 |
2 |
Література рідного краю |
4 |
2 |
2 |
Виразне читання |
2 |
1 |
1 |
Лист зауважень
№ з/п |
дата |
зауваження |
Відмітка про виконання |
підпис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема № 4 ( 9 годин )
Я І СВІТ
І. Жиленко, І. Калинець. Е. Андієвська
№ з/п |
Дата |
К |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
|
|
Ірина Жиленко. «Жар-Птиця», «Підкова» Поетичні роздуми про доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ. |
Чит. на стор. 107-107; |
|
|
|
Ірина Жиленко. «Гном у буфеті» |
Чит. на стор. 108 |
|
|
|
Ігор Калинець. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» зі збірки «Дивосвіт». Талановитий український поет, автор віршів для дітей. Своєрідність форми його поезій. Персоніфіковані образи природних явищ – дивовижне й незвичайне в повсякденному житті. Гармонія людини і природи. |
Вивчити вірш напам’ять – на вибір |
|
|
|
Емма Андієвська. Сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. ТЛ: притча. |
Чит. на стор. 125-126; |
|
|
|
«Казка про яян». Добро і любов до світу. Порушення питань моралі, дружби, сили слова. |
Чит. на стор. 126-128; виконати письмово завдання на стор. 129, 2 |
|
|
|
«Говорюща риба». Прихований повчальний зміст творів. Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом |
Чит. на стор.130-134 |
|
|
|
Література рідного краю № 3 |
|
|
|
|
РМ (п) 3. Есе-рефлексія на тему «Білі ворони» у нашому суспільстві» |
|
|
|
|
Контрольна робота № 4 з теми «Я і світ. І. Жиленко, І. Калинець. Е. Андієвська». (тестові завдання відкритого і закритого типів) |
|
Тема № 5 ( 13 годин ) ПРИГОДИ І РОМАНТИКА
|
||||
|
|
|
Всеволод НЕСТАЙКО - визнаний у світі український дитячий письменник. «Тореадори з |
чит. на стор. 140-141; 142-151 |
|
|
|
Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з |
Чит. на стор. 151- 158 |
|
|
|
Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з |
Чит. на стор. 159-166; укласти таблицю «Плюси і мінуси «проектів» Яви та Павлуші». |
|
|
|
Проблеми у творі. |
Чит. на стор. 167-176 |
|
|
|
Ярослав СТЕЛЬМАХ. Коротко про письменника. «Митькозавр з |
Чит. на стор. 178-179; стор. 179- 185 |
|
|
|
Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом. |
Чит. на стор. 185-189 |
|
|
|
Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв. |
Чит. на стор. 189-193 |
|
|
|
Леся ВОРОНИНА- сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від |
Чит. на стор. 194-195; 196- 199; відповідати на питання стор. 200 |
|
|
|
Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя. |
Чит. на стор. 201-210 |
|
|
|
Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки |
Чит. стор. 195-196 |
|
|
|
Позакласне читання № 3. Твори сучасних українських письменників про пригоди дітей |
|
|
|
|
РМ (у) 4. Підготовка до написання контрольного твору |
|
|
|
|
Контрольна робота № 5 з теми «Пригоди і романтика». Твір № 2 |
|
Тема № 5 ( 11 годин ) ГУМОРИСТИЧНІ ТВОРИ
|
||||
|
|
|
Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки тощо). Роль гумору в житті українців. |
читати на стор. 215-219; |
|
|
|
Муха і Бджола», «Жаба і Віл» Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки». ТЛ: гумор (повторення), сатира, байка (повторення), алегорія, мораль |
чит. на стор. 220-222 |
|
|
|
Виразне читання № 2 байок Л. Глібова |
|
|
|
|
Степан РУДАНСЬКИЙ. Співомовки С. Руданського — унікальне явище у світовому письменстві. «Добре торгувалось». |
Читати на стор. 223-225 |
|
|
|
«Запорожці у короля» Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, уміння посміятися над власною безпорадністю та відстояти свою гідність. |
Чит. на стор. 227 |
|
|
|
Павло ГЛАЗОВИЙ. «Еволюція», |
Чит. на стор. 229-230; вивчити напам’ять гумореску за вибром |
|
|
|
«Заморські гості». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. |
|
|
|
|
Позакласне читання № 4 Гуморески П. Глазового |
|
|
|
|
Контрольна робота № 6 з теми «Гумористичні твори». (тестові завдання) |
|
|
|
|
Література рідного краю № 4 |
|
|
|
|
УРОК-ПІДСУМОК Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення |
|