УКРАЇНСЬКА МОВА
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
І семестр РОЗДІЛ 1. МОВА І МОВЛЕННЯ |
||
1 |
Я вивчаю українську мову. |
|
2 |
Роль ввічливих слів у спілкуванні |
|
3 |
Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього». «Робот я і робот Доллі» (Григорій Фалькович) |
|
4 |
Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення |
|
5 |
Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я прочитав/прочитала влітку |
|
6 |
Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка |
|
7 |
Розвиток мовлення. Загадка |
|
8 |
Скоромовка. Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення |
|
9 |
Лічилка. Пісня-потішка. Робота з дитячою книжкою: скоромовки, загадки, лічилки |
|
10 |
Письмо як засіб спілкування |
|
11 |
Письмо як засіб спілкування. «Як було написано першого листа» (за Редьярдом Шилінгом) |
|
12 |
Письмо як засіб спілкування. Розвиток мовлення. Лист |
|
13 |
Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески |
|
14 |
Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески |
|
15 |
Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят» |
|
16 |
Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят» |
|
17 |
Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят» |
|
18 |
Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» |
|
19 |
Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» |
|
20 |
Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» |
|
21 |
Повторюємо. Слово |
|
22 |
Повторюємо. Слово |
|
23 |
Діагностична робота |
|
РОЗДІЛ 2. ЗВУКИ І БУКВИ |
||
24 |
Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). Робота з дитячою книжкою: казки народів світу |
|
25 |
Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Галина Демченко) |
|
26 |
Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники |
|
27 |
Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і Журавель» (за Іваном Франком) |
|
28 |
Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Джанні Родарі) |
|
29 |
Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами |
|
30 |
Буква ї. Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (Петро Сорока) |
|
31 |
Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади |
|
32 |
Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Дмитро Кузьменко) |
|
33 |
Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. «Добре, що сонечко сяє» (Василь Сухомлинський) |
|
34 |
Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. Робота з дитячою книжкою: оповідання Василя Сухомлинського про дітей |
|
35 |
Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. Робота з дитячою книжкою: оповідання Василя Сухомлинського про дітей |
|
36 |
Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович) |
|
37 |
Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович) |
|
38 |
Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) |
|
39 |
Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко) |
|
40 |
Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко) |
|
41 |
Діагностична робота |
|
42 |
Перенос слів з ь і ьо |
|
43 |
Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) |
|
44 |
Буква й. Поділ слів для переносу |
|
45 |
Буква й. Поділ слів для переносу |
|
46 |
Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою: дитячі журнали (рецепти і поробки) |
|
47 |
Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою: дитячі журнали (рецепти і поробки) |
|
48 |
Буквосполучення йо та ьо. Дискусія |
|
49 |
М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис |
|
50 |
М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис |
|
51 |
Перенос слів з м’яким подовженим приголосним |
|
52 |
Розвиток мовлення. Оголошення |
|
53 |
Апостроф. Розрізнення слів з апострофом |
|
54 |
Апостроф. Перенос слів |
|
55 |
Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка |
|
56 |
Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон) |
|
57 |
Дзвінки та глухі приголосні звуки |
|
58 |
Дзвінки та глухі приголосні звуки |
|
59 |
Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей. «Котик пік оладки» |
|
60 |
Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз |
|
61 |
Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз |
|
62 |
Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Наталкою Малетич) |
|
63 |
Діагностична робота |
|
РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА |
||
64 |
Слово. Лексичне значення слова |
|
65 |
Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (Микола Сингаївський) Робота з дитячою книжкою: вірші-небилиці |
|
66 |
Слова з прямим і переносним значенням |
|
67 |
Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за Оксаною Кротюк) |
|
68 |
Слова однозначні й багатозначні |
|
69 |
Слова однозначні й багатозначні |
|
70 |
Омоніми. Переносне значення слів |
|
71 |
Омоніми. Переносне значення слів |
|
72 |
Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка |
|
73 |
Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка |
|
74 |
Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за Василем Сухомлинським) «Сонечко» (за Оксаною Іваненко) |
|
75 |
Слова, близькі за значенням |
|
76 |
Слова, близькі за значенням |
|
77 |
Слова, протилежні за значенням |
|
78 |
Слова, протилежні за значенням |
|
79 |
Оповідання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) |
|
80 |
Оповідання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) |
|
81 |
Підсумок з теми. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я люблю читати |
|
82 |
Діагностична робота |
|
РОЗДІЛ 4. БУДОВА СЛОВА |
||
83 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова |
|
84 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова |
|
85 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні |
|
86 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні |
|
87 |
Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні |
|
88 |
Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком) |
|
89 |
Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком) |
|
90 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція |
|
91 |
Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція |
|
92 |
Комікс. Робота з дитячою книжкою: комікси |
|
93 |
Комікс. Робота з дитячою книжкою: комікси |
|
94 |
Корінь. Споріднені слова |
|
95 |
Корінь. Споріднені слова. Лічилка. «Лис зустрів у лісі лиса» (Євген Гуцало) |
|
96 |
Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей |
|
97 |
Корінь. Споріднені слова. Послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку» (за Анною Обіолс) |
|
98 |
Корінь. Споріднені слова. Послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку» (за Анною Обіолс) |
|
99 |
Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Тамара Коломієць) |
|
100 |
Форма слова. Слова-помічники, їх роль у реченні. Зимові свята. Колядки. Щедрівки |
|
101 |
Форма слова. Слова-помічники, їх роль у реченні. Зимові свята. Колядки. Щедрівки |
|
102 |
Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Григорій Фалькович) |
|
103 |
Діагностична робота |
|
104 |
Урок-гра |
|
105 |
Урок-гра |
|
ІІ семестр РОЗДІЛ 5. СЛОВО |
||
106 |
Слово. Повторення |
|
107 |
Слово. Повторення |
|
108 |
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною) |
|
109 |
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною) |
|
110 |
Розвиток мовлення. Інструкція |
|
111 |
Слова — назви предметів |
|
112 |
Слова — назви предметів. Хто? Що? |
|
113 |
Слова — назви предметів. Хто? Що? Досліджуємо медіа. Дитячий журнал. Робота з дитячою книжкою: дитячі журнали |
|
114 |
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). Робота з дитячою книжкою (пресою) в осередках шкільних, районних, міських бібліотек |
|
115 |
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). Робота з дитячою книжкою (пресою) в осередках шкільних, районних, міських бібліотек |
|
116 |
Однина і множина |
|
117 |
Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком) |
|
118 |
Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком) |
|
119 |
Розвиток мовлення. Історія. «Уїкенд» (Григорій Фалькович) |
|
120 |
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові |
|
121 |
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. Дискусія. «Мрія Маляки» (за Сашком Дерманським) |
|
122 |
Давні імена та прізвища. «Давні імена» (за Галиною Лозко) |
|
123 |
Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців |
|
124 |
Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців |
|
125 |
Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович) |
|
126 |
Велика буква у кличках тварин |
|
127 |
Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків |
|
128 |
Велика буква у кличках тварин. «Хто на повідку» (Григорій Фалькович) |
|
129 |
Велика буква у кличках тварин. Робота з дитячою книжкою: вірші й оповідання про тварин |
|
130 |
Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком) |
|
131 |
Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком) |
|
132 |
Розвиток мовлення. Анкета |
|
133 |
Розвиток мовлення. Анкета |
|
134 |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок |
|
135 |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок |
|
136 |
Велика буква у назвах вулиць |
|
137 |
Розвиток мовлення. Рекламна листівка Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії |
|
138 |
Розвиток мовлення. Рекламна листівка Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії |
|
139 |
Велика буква у назвах вулиць. «Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна) |
|
140 |
Велика буква у назвах вулиць. «Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна) |
|
141 |
Діагностична робота |
|
142 |
Слова — назви ознак |
|
143 |
Слова — назви ознак |
|
144 |
Казка. Опис явищ. «Дивний дощ» (за Джанні Радарі) |
|
145 |
Однина і множина |
|
146 |
Однина і множина |
|
147 |
Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (Петро Ребро) |
|
148 |
Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (Петро Ребро) |
|
149 |
Розвиток мовлення. Опис предмета |
|
150 |
Розвиток мовлення. Опис предмета |
|
151 |
Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда...» (Леся Українка) |
|
152 |
Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. Робота з дитячою книжкою: вірші Лесі Українки |
|
153 |
Слова — назви ознак. Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук) |
|
154 |
Діагностична робота |
|
155 |
Слова — назви дій |
|
156 |
Оповідання. Слова — назви дій і станів предметів. «Найкращий подарунок» (Дмитро Кузьменко) |
|
157 |
Оповідання. Слова — назви дій і станів предметів. «Найкращий подарунок» (Дмитро Кузьменко) |
|
158 |
Слова — назви дій. «Пан Перевертає» (Сергій Пантюк) |
|
159 |
Однина і множина |
|
160 |
Однина і множина |
|
161 |
Оповідання. Головний герой. Дискусія. Про моє хобі |
|
162 |
Оповідання. Головний герой. Дискусія. Про моє хобі. Робота з дитячою книжкою: книжки (журнали) про хобі та захоплення. Блоги та сайти |
|
163 |
Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» (за Дженіфер Мур Молінос) |
|
164 |
Слова — назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій Фалькович) |
|
165 |
Слова — назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій Фалькович) |
|
166 |
Слова — назви дій. Скоромовка |
|
167 |
Уживання слів — назв дій. «Соловейко застудився» (Ліна Костенко). «Встала весна» (Тарас Шевченко) |
|
168 |
Уживання слів — назв дій у поетичних творах. Порівняння. «Світає, край неба палає...» (Тарас Шевченко) |
|
169 |
Діагностична робота |
|
170 |
Слова-помічники. Робота з дитячою книжкою: поети-класики для дітей |
|
171 |
Слова-помічники. «Хто де живе?» (Олесь Орач) |
|
172 |
Службові слова, чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся, Ніколасе» (за Жілем Тібо) |
|
173 |
Службові слова, чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся, Ніколасе» (за Жілем Тібо) |
|
174 |
Розвиток мовлення. Запрошення |
|
175 |
Підсумковий урок за розділом «Слово» |
|
РОЗДІЛ 6. РЕЧЕННЯ |
||
176 |
Поняття про речення |
|
177 |
Види речень. Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення |
|
178 |
Розповідні речення |
|
179 |
Розповідні речення. «Загадкова історія» (Дмитро Кузьменко) |
|
180 |
Питальні речення |
|
181 |
Питальні речення. Текст-опис |
|
182 |
Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр) |
|
183 |
Питальні речення. Робота з дитячою книжкою: байки |
|
184 |
Питальні речення. Вірш. Виразність. «Дивний звір» (Галина Малик) |
|
185 |
Спонукальні речення. Пісні-заклички |
|
186 |
Спонукальні окличні речення |
|
187 |
Спонукальні окличні речення. Спілкування в Інтернеті |
|
188 |
Головні слова в реченні |
|
189 |
Головні слова в реченні |
|
190 |
Поширення речень |
|
191 |
Зв’язок слів у реченні |
|
192 |
Зв’язок слів у реченні |
|
193 |
Розвиток мовлення. Афіша |
|
194 |
Робота з дитячою книжкою: читаємо і створюємо афіші |
|
195 |
Зв’язок слів у реченні |
|
196 |
Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (За Анатолієм Григоруком) |
|
197 |
Зв’язок слів у реченні. Оповідання |
|
198 |
Підсумковий урок за розділом «Речення» |
|
199 |
Діагностична робота |
|
РОЗДІЛ 7. ТЕКСТ |
||
200 |
Поняття про текст |
|
201 |
Поняття про текст |
|
202 |
Типи текстів |
|
203 |
Типи текстів. Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей |
|
204 |
Типи текстів. Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей |
|
205 |
Типи текстів. Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей |
|
206 |
Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком) |
|
207 |
Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком) |
|
208 |
Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком). «Кіт з котами про котів» (Григорій Фалькович.) |
|
209 |
Діагностична робота |
|
210 |
Підсумковий урок за розділом «Текст» |
|