Календарно-тематичне планування з української мови, 2 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови, 2 клас Нова українська школа
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

№ уроку

Тема уроку

Дата

І семестр

РОЗДІЛ 1. МОВА І МОВЛЕННЯ

1

Я вивчаю українську мову.

 

2

Роль ввічливих слів у спілкуванні

 

3

Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього». «Робот я і робот Доллі» (Григорій Фалькович)

 

4

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення

 

5

Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я прочитав/прочитала влітку

 

6

Усне мовлення. Усна народна творчість. Загадка

 

7

Розвиток мовлення. Загадка

 

8

Скоромовка. Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення

 

9

Лічилка. Пісня-потішка. Робота з дитячою книжкою: скоромовки, загадки, лічилки

 

10

Письмо як засіб спілкування

 

11

Письмо як засіб спілкування. «Як було написано першого листа» (за Редьярдом Шилінгом)

 

12

Письмо як засіб спілкування. Розвиток мовлення. Лист

 

13

Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески

 

14

Монолог і діалог. Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески

 

15

Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят»

 

16

Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят»

 

17

Діалог. Українська народна казка «Півник і двоє мишенят»

 

18

Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»

 

19

Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»

 

20

Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»

 

21

Повторюємо. Слово

 

22

Повторюємо. Слово

 

23

Діагностична робота

 

РОЗДІЛ 2. ЗВУКИ І БУКВИ

24

Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). Робота з дитячою книжкою: казки народів світу

 

25

Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Галина Демченко)

 

26

Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники

 

27

Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і Журавель» (за Іваном Франком)

 

28

Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Джанні Родарі)

 

29

Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами

 

30

Буква ї. Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (Петро Сорока)

 

31

Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади

 

32

Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Дмитро Кузьменко)

 

33

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. «Добре, що сонечко сяє» (Василь Сухомлинський)

 

34

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. Робота з дитячою книжкою: оповідання Василя Сухомлинського про дітей

 

35

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. Робота з дитячою книжкою: оповідання Василя Сухомлинського про дітей

 

36

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович)

 

37

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович)

 

38

Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм)

 

39

Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко)

 

40

Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко)

 

41

Діагностична робота

 

42

Перенос слів з ь і ьо

 

43

Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький)

 

44

Буква й. Поділ слів для переносу

 

45

Буква й. Поділ слів для переносу

 

46

Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою: дитячі журнали (рецепти і поробки)

 

47

Текст. Послідовність подій. Робота з дитячою книжкою: дитячі журнали (рецепти і поробки)

 

48

Буквосполучення йо та ьо. Дискусія

 

49

М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис

 

50

М’який подовжений приголосний звук. Текст-опис

 

51

Перенос слів з м’яким подовженим приголосним

 

52

Розвиток мовлення. Оголошення

 

53

Апостроф. Розрізнення слів з апострофом

 

54

Апостроф. Перенос слів

 

55

Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка

 

56

Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон)

 

57

Дзвінки та глухі приголосні звуки

 

58

Дзвінки та глухі приголосні звуки

 

59

Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей. «Котик пік оладки»

 

60

Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз

 

61

Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз

 

62

Оповідання. Переказ. «Парасолька» (за Наталкою Малетич)

 

63

Діагностична робота

 

РОЗДІЛ 3. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

64

Слово. Лексичне значення слова

 

65

Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (Микола Сингаївський) Робота з дитячою

книжкою: вірші-небилиці

 

66

Слова з прямим і переносним значенням

 

67

Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за Оксаною Кротюк)

 

68

Слова однозначні й багатозначні

 

69

Слова однозначні й багатозначні

 

70

Омоніми. Переносне значення слів

 

71

Омоніми. Переносне значення слів

 

72

Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка

 

73

Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка

 

74

Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за Василем Сухомлинським) «Сонечко» (за Оксаною Іваненко)

 

75

Слова, близькі за значенням

 

76

Слова, близькі за значенням

 

77

Слова, протилежні за значенням

 

78

Слова, протилежні за значенням

 

79

Оповідання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо)

 

80

Оповідання. Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо)

 

81

Підсумок з теми. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я люблю читати

 

82

Діагностична робота

 

РОЗДІЛ 4. БУДОВА СЛОВА

83

Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова

 

84

Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова

 

85

Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні

 

86

Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні

 

87

Будова слова. Закінчення. Основа. Зв’язок слів у реченні

 

88

Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком)

 

89

Будова слова. Закінчення. Основа. «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком)

 

90

Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція

 

91

Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція

 

92

Комікс. Робота з дитячою книжкою: комікси

 

93

Комікс. Робота з дитячою книжкою: комікси

 

94

Корінь. Споріднені слова

 

95

Корінь. Споріднені слова. Лічилка. «Лис зустрів у лісі лиса» (Євген Гуцало)

 

96

Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей

 

97

Корінь. Споріднені слова. Послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку» (за Анною Обіолс)

 

98

Корінь. Споріднені слова. Послідовність подій. «Як ми з татом будували хатинку» (за Анною Обіолс)

 

99

Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Тамара Коломієць)

 

100

Форма слова. Слова-помічники, їх роль у реченні. Зимові свята. Колядки. Щедрівки

 

101

Форма слова. Слова-помічники, їх роль у реченні. Зимові свята. Колядки. Щедрівки

 

102

Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Григорій Фалькович)

 

103

Діагностична робота

 

104

Урок-гра

 

105

Урок-гра

 

ІІ семестр

РОЗДІЛ 5. СЛОВО

106

Слово. Повторення

 

107

Слово. Повторення

 

108

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною)

 

109

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною)

 

110

Розвиток мовлення. Інструкція

 

111

Слова — назви предметів

 

112

Слова — назви предметів. Хто? Що?

 

113

Слова — назви предметів. Хто? Що? Досліджуємо медіа. Дитячий журнал. Робота з дитячою книжкою: дитячі журнали

 

114

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер).

Робота з дитячою книжкою (пресою) в осередках шкільних, районних, міських бібліотек

 

115

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер).

Робота з дитячою книжкою (пресою) в осередках шкільних, районних, міських бібліотек

 

116

Однина і множина

 

117

Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком)

 

118

Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком)

 

119

Розвиток мовлення. Історія. «Уїкенд» (Григорій Фалькович)

 

120

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові

 

121

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. Дискусія. «Мрія Маляки» (за Сашком Дерманським)

 

122

Давні імена та прізвища. «Давні імена» (за Галиною Лозко)

 

123

Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців

 

124

Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців

 

125

Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович)

 

126

Велика буква у кличках тварин

 

127

Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків

 

128

Велика буква у кличках тварин. «Хто на повідку» (Григорій Фалькович)

 

129

Велика буква у кличках тварин. Робота з дитячою книжкою: вірші й оповідання про тварин

 

130

Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком)

 

131

Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком)

 

132

Розвиток мовлення. Анкета

 

133

Розвиток мовлення. Анкета

 

134

Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок

 

135

Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок

 

136

Велика буква у назвах вулиць

 

137

Розвиток мовлення. Рекламна листівка Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії

 

138

Розвиток мовлення. Рекламна листівка Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії

 

139

Велика буква у назвах вулиць. «Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна)

 

140

Велика буква у назвах вулиць. «Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна)

 

141

Діагностична робота

 

142

Слова — назви ознак

 

143

Слова — назви ознак

 

144

Казка. Опис явищ. «Дивний дощ» (за Джанні Радарі)

 

145

Однина і множина

 

146

Однина і множина

 

147

Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (Петро Ребро)

 

148

Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (Петро Ребро)

 

149

Розвиток мовлення. Опис предмета

 

150

Розвиток мовлення. Опис предмета

 

151

Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда...» (Леся Українка)

 

152

Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. Робота з дитячою книжкою: вірші Лесі Українки

 

153

Слова — назви ознак. Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук)

 

154

Діагностична робота

 

155

Слова — назви дій

 

156

Оповідання. Слова — назви дій і станів предметів. «Найкращий подарунок» (Дмитро Кузьменко)

 

157

Оповідання. Слова — назви дій і станів предметів. «Найкращий подарунок» (Дмитро Кузьменко)

 

158

Слова — назви дій. «Пан Перевертає» (Сергій Пантюк)

 

159

Однина і множина

 

160

Однина і множина

 

161

Оповідання. Головний герой. Дискусія. Про моє хобі

 

162

Оповідання. Головний герой. Дискусія. Про моє хобі. Робота з дитячою книжкою: книжки (журнали) про хобі та захоплення. Блоги та сайти

 

163

Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» (за Дженіфер Мур Молінос)

 

164

Слова — назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій Фалькович)

 

165

Слова — назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій Фалькович)

 

166

Слова — назви дій. Скоромовка

 

167

Уживання слів — назв дій. «Соловейко застудився» (Ліна Костенко). «Встала весна» (Тарас Шевченко)

 

168

Уживання слів — назв дій у поетичних творах. Порівняння. «Світає, край неба палає...» (Тарас Шевченко)

 

169

Діагностична робота

 

170

Слова-помічники. Робота з дитячою книжкою: поети-класики для дітей

 

171

Слова-помічники. «Хто де живе?» (Олесь Орач)

 

172

Службові слова, чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся, Ніколасе» (за Жілем Тібо)

 

173

Службові слова, чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся, Ніколасе» (за Жілем Тібо)

 

174

Розвиток мовлення. Запрошення

 

175

Підсумковий урок за розділом «Слово»

 

РОЗДІЛ 6. РЕЧЕННЯ

176

Поняття про речення

 

177

Види речень. Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення

 

178

Розповідні речення

 

179

Розповідні речення. «Загадкова історія» (Дмитро Кузьменко)

 

180

Питальні речення

 

181

Питальні речення. Текст-опис

 

182

Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр)

 

183

Питальні речення. Робота з дитячою книжкою: байки

 

184

Питальні речення. Вірш. Виразність. «Дивний звір» (Галина Малик)

 

185

Спонукальні речення. Пісні-заклички

 

186

Спонукальні окличні речення

 

187

Спонукальні окличні речення. Спілкування в Інтернеті

 

188

Головні слова в реченні

 

189

Головні слова в реченні

 

190

Поширення речень

 

191

Зв’язок слів у реченні

 

192

Зв’язок слів у реченні

 

193

Розвиток мовлення. Афіша

 

194

Робота з дитячою книжкою: читаємо і створюємо афіші

 

195

Зв’язок слів у реченні

 

196

Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (За Анатолієм Григоруком)

 

197

Зв’язок слів у реченні. Оповідання

 

198

Підсумковий урок за розділом «Речення»

 

199

Діагностична робота

 

РОЗДІЛ 7. ТЕКСТ

200

Поняття про текст

 

201

Поняття про текст

 

202

Типи текстів

 

203

Типи текстів. Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей

 

204

Типи текстів. Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей

 

205

Типи текстів. Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей

 

206

Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком)

 

207

Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком)

 

208

Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком). «Кіт з котами про котів» (Григорій Фалькович.)

 

209

Діагностична робота

 

210

Підсумковий урок за розділом «Текст»

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
19 вересня 2021
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку