Календарно-тематичне планування з української мови 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови 3 клас, ІІ семестр (5 годин на тиждень). Підручник «Українська мова та читання» (авт. Інна Большакова, Марина Пристінська). Планування складено згідно: Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна
Перегляд файлу

                                                               Українська мова

                                                            (5 годин на тиждень)

Зміст  уроку

Примітка

Дата

                                   Слово. Частини мови: прикметник           

1.

 Робота з дитячою книжкою. Книга, яку я прочитав /прочитала на зимових канікулах.

 

Художні книги дітей.

08.01.

2.

Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоровий дощик».

Частина 2 (с. 6 – 7).

09.01.

3.

Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...».

( С. 8—9).

10.01.

4.

 Розвиток мовлення. Опис предмета.

(С. 9 – 10).

11.01.

5.

Словосполучення прикметників з іменниками.

(С. 10 – 11).

12.01.

6.

Словосполучення прикметників з іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору.

(С. 11 – 13).

15.01.

7.

Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Джанні Родарі).

(С. 13 – 15).

16.01.

8.

Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки».

(С. 16 – 17).

17.01.

9.

Змінювання прикметників за родами і числами. Утворення прикметників.

(С. 18).

18.01.

10.

Змінювання прикметників за родами і числами. Утворення прикметників.

(С. 19).

19.01.

11.

Розвиток мовлення. Опис тварини.

(С. 20).

22.01.

12.

Прикметники. Синоніми і антоніми.

(С. 20 – 21).

23.01.

13.

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок).

(С. 21 - 23).

24.01.

14.

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк.

(С. 23 – 24).

25.01.

15.

Розвиток мовлення. Твір про себе.

(С. 25).

26.01.

16.

Діагностувальна робота.

 

29.01.

17.

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: прикметник».  «Що я знаю / умію?»

(С. 25 – 26).

30.01.

18.

Робота з дитячою книжкою. Анатолій Качан «Гойдалка біля Дунаю», « Рідні береги», « Після бурі», « Білі ночі в Одесі»              .

Хрестоматія.

С. 42 – 48.

31.01.

 

Слово. Частини мови: числівник, займенник

 

 

19.

Поняття про числівник

(С. 26 – 27).

01.02.

20.

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (за С. Дермансъким).

(С. 27 – 30).

02.02.

21.     Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет                          ( С. 27 – 30).

           формували» (частина 1) (за С. Дермансъким)                                                             05.02.

           (продовження). Утворення словосполучень.                                  

22.

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким).

(С. 31 – 32).

06.02.

23.

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження).

(С. 32– 35).

07.02.

24.

Числівники, які відповідають на питання котрий?

Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено).

(С. 35 – 36).

08.02.

25.

Розвиток мовлення. Мій робочий день.

(С. 37).

09.02.

26.

Узагальнення і систематизація знань учнів. «Що я знаю / умію?»

(С. 37 – 38).

12.02.

27.

Робота з дитячою книжкою. Ірен Роздобудько « Я зніматимусь в кіно».

Хрестоматія.

С. 162 – 166

13.02.

28.

Займенник. Редагування тексту.

(С. 38 -  39).

14.02.

29.

Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Джанні  Родарі).

(С. 39 – 42).

15.02.

30.

Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Джанні Родарі) (продовження).

(С. 42 – 43).

16.02.

31.

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору.

(С. 44).

19.02.

32.

Діагностувальна робота.

(Списування)

20.02.

33.

Аналіз діагностувальної роботи.  Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник, займенник». «Що я знаю/умію?

(С. 44 – 45).

21.02.

 

          Слово. Частини мови: дієслово      

 

 

34.

Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок».

(С. 45 – 47).

22.02.

35.

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...».

(С. 47 – 48).

Напам’ять.

23.02.

36.

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» (продовження).

(С. 49 – 50).

26.02.

37.

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». Переказування оповідання. Письмо для себе.

(С. 50 – 51).

27.02.

38.

Робота з дитячою книжкою. Оксана Лущевська  «Пташка», «Літо», «Я – мов зайчик».

Хрестоматія. С. 80 – 86.

28.02.

39.

Часові форми дієслів.

( С. 51 – 52).

29.02.

40.

Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». Письмо для себе.

(С. 53 – 54).

01.03.

41.

Розвиток мовлення. Текст-розповідь.

(С. 55).

04.03.

42.

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба».

(С. 55 – 57).

05.03.

43.

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження).

(С. 58).

06.03.

44.

Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе.

(С. 59 – 60).

07.03.

45.

Діагностувальна робота.

 

08.03.

46

 Аналіз діагностувальної роботи.  Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Частини мови: дієслово». «Що я знаю/умію?»                

 

11.03.

 

Слово. Частини мови: службові частини мови

 

 

47.

Службові частини мови. Прийменник.

(С. 61 – 62).

12.03.

48.

Правопис прийменників.

(С. 63).

13.03.

49.

Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґ. Касдепке).

(С. 63 – 65).

14.03.

50.

Робота з дитячою книжкою.Олеся Мамчич «Будиночок із зірками» , «Про тиранозаврів та їжу», «Дід Андрій та лютий змій».

Хрестоматія. С. 134-139

15.03.

51.

Поняття про сполучник.

(С. 66).

18.03.

52.

Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за А. Ліндгрен).

(С. 66 - 69).

19.03.

53.

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен).

(С. 69 - 70).

Уривок з казки напам’ять.

20.03.

54.

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). Письмо для себе.

(С. 71 – 72).

21.03.

55.

Вигук. Складання речень.

(С. 72 -73).

22.03.

56.

Розвиток мовлення. Комікс.

(С. 74).

01.04.

57.

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо).

(С. 74 - 75).

02.04.

58.

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія.

(С. 75 - 77).

03.04.

59.

Діагностувальна робота.

(Диктант)

04.04.

60.

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: службові частини мови». «Що я знаю / умію?».

(С. 77).

05.04.

61.

Робота з дитячою книжкою. Галина Вдовиченко «Найдовші вуса»

(С. 100 – 105).

08.04.

 

                     Словосполучення і речення

 

 

62.

Слово і словосполучення.

(С. 78 – 79).

09.04.

63.

Словосполучення і речення.                   

(С. 79 – 80).

10.04.

64.

 Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді).

(С. 80 - 82).

11.04.

65.

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами ін-терв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді).

(С. 80 – 82).

12.04.

66.

Речення. Т. Шевченко «Встала весна».

(С.83 - 84).

Напам’ять.

15.04.

67.

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (за чЛ. Керролом)/

(С. 84 – 86).

16.04.

68.

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом).

(С. 86 - 89).

17.04.

69.

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом).

(С. 88 - 89).

18.04.

70.

Окличні і неокличні речення.

(С. 89 - 90).

19.04.

71.

Окличні і неокличні речення. «Електромобіль Сашко» (частина 1) (за О. Мамчич) (скорочено).

(С. 90 - 92).

22.04.

72.

Головні та другорядні члени речення.

(С. 92 - 94).

23.04.

73.

Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Сашко» (частина 2) (за 0. Мамчич) (скорочено).

(С. 94 - 96).

24.04.

74.

Робота з дитячою книжкою Валентина Вздульська «Потяги».

Хрестоматія.

С. 50 - 55.

25.04.

75.

Діагностувальна робота.

(Усний твір + тестові завдання)

26.04.

76.

Аналіз діагностувальної роботи. «Що я знаю / умію?»

(С. 96).

29.04.

77.

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Словосполучення і речення».

 

30.04.

 

                                            Текст

 

 

78.

Текст. Тема і мета. Заголовок.

(С. 97 – 98).

01.05.

79.

Текст. Тема і мета. Заголовок. Перевірка навички читання вголос.

 

02.05.

80.

Типи текстів.

(С. 98 – 100).

03.05.

81.

Текст-опис.

(С. 100 -101).

06.05.

82.

Науковий і художній опис.

(С. 102 – 103).

07.05.

83.

Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини.

(С. 103 – 104).

08.05.

84.

Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація»

(С. 105 – 107).

09.05.

85.

Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація»

(С. 105 – 107).

10.05.

86.

Робота з дитячою книжкою. Оксана Караванська  «Вишиванка».

Хрестоматія.

С. 130 – 133.

13.05.

87.

Розвиток мовлення. Чарівна казка.

(С. 107 – 108).

14.05.

88.

Текст-міркування. Будова тексту.

(С.108 – 110).

15.05.

89.

Текст-міркування. Будова тексту. Перевірка навички читання мовчки.

(С. 108 – 110).

16.05.

90.

Розвиток мовлення. Текст-міркування.

(С. 110 – 111).

17.05.

91.

Діагностувальна робота.

(Диктант)

20.05.

92.

Аналіз діагностувальної роботи. «Що я знаю / умію?»

(С. 111).

21.05.

93.

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст».

 

22.05.

94.

Повторення й узагальнення вивченого. Прикметник.

 

23.05.

95.

Повторення й узагальнення вивченого. Дієслово.

 

24.05.

96.

Повторення й узагальнення вивченого. Службові частини мови.

 

27.05.

97.

Повторення й узагальнення вивченого. Словосполучення і речення. Текст.

 

28.05.

98.

Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок. «Літо. Канікули».

 

29.05.

99.

Повторення і узагальнення вивченого. Підсумковий урок за рік.

 

30.05.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
1345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку