Українська мова
(5 годин на тиждень)
№ |
Зміст уроку |
Примітка |
Дата |
|
Слово. Частини мови: прикметник |
||||
1. |
Робота з дитячою книжкою. Книга, яку я прочитав /прочитала на зимових канікулах.
|
Художні книги дітей. |
08.01. |
|
2. |
Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоровий дощик». |
Частина 2 (с. 6 – 7). |
09.01. |
|
3. |
Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...». |
( С. 8—9). |
10.01. |
|
4. |
Розвиток мовлення. Опис предмета. |
(С. 9 – 10). |
11.01. |
|
5. |
Словосполучення прикметників з іменниками. |
(С. 10 – 11). |
12.01. |
|
6. |
Словосполучення прикметників з іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору. |
(С. 11 – 13). |
15.01. |
|
7. |
Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Джанні Родарі). |
(С. 13 – 15). |
16.01. |
|
8. |
Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки». |
(С. 16 – 17). |
17.01. |
|
9. |
Змінювання прикметників за родами і числами. Утворення прикметників. |
(С. 18). |
18.01. |
|
10. |
Змінювання прикметників за родами і числами. Утворення прикметників. |
(С. 19). |
19.01. |
|
11. |
Розвиток мовлення. Опис тварини. |
(С. 20). |
22.01. |
|
12. |
Прикметники. Синоніми і антоніми. |
(С. 20 – 21). |
23.01. |
|
13. |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок). |
(С. 21 - 23). |
24.01. |
|
14. |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк. |
(С. 23 – 24). |
25.01. |
|
15. |
Розвиток мовлення. Твір про себе. |
(С. 25). |
26.01. |
|
16. |
Діагностувальна робота. |
|
29.01. |
|
17. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: прикметник». «Що я знаю / умію?» |
(С. 25 – 26). |
30.01. |
|
18. |
Робота з дитячою книжкою. Анатолій Качан «Гойдалка біля Дунаю», « Рідні береги», « Після бурі», « Білі ночі в Одесі» . |
Хрестоматія. С. 42 – 48. |
31.01. |
|
|
Слово. Частини мови: числівник, займенник |
|
|
|
19. |
Поняття про числівник |
(С. 26 – 27). |
01.02. |
|
20. |
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (за С. Дермансъким). |
(С. 27 – 30). |
02.02. |
|
21. Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет ( С. 27 – 30). формували» (частина 1) (за С. Дермансъким) 05.02. (продовження). Утворення словосполучень. |
||||
22. |
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким). |
(С. 31 – 32). |
06.02. |
|
23. |
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження). |
(С. 32– 35). |
07.02. |
|
24. |
Числівники, які відповідають на питання котрий? Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено). |
(С. 35 – 36). |
08.02. |
|
25. |
Розвиток мовлення. Мій робочий день. |
(С. 37). |
09.02. |
|
26. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. «Що я знаю / умію?» |
(С. 37 – 38). |
12.02. |
|
27. |
Робота з дитячою книжкою. Ірен Роздобудько « Я зніматимусь в кіно». |
Хрестоматія. С. 162 – 166 |
13.02. |
|
28. |
Займенник. Редагування тексту. |
(С. 38 - 39). |
14.02. |
|
29. |
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Джанні Родарі). |
(С. 39 – 42). |
15.02. |
|
30. |
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Джанні Родарі) (продовження). |
(С. 42 – 43). |
16.02. |
|
31. |
Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору. |
(С. 44). |
19.02. |
|
32. |
Діагностувальна робота. |
(Списування) |
20.02. |
|
33. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник, займенник». «Що я знаю/умію? |
(С. 44 – 45). |
21.02. |
|
|
Слово. Частини мови: дієслово |
|
|
|
34. |
Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок». |
(С. 45 – 47). |
22.02. |
|
35. |
Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...». |
(С. 47 – 48). Напам’ять. |
23.02. |
|
36. |
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» (продовження). |
(С. 49 – 50). |
26.02. |
|
37. |
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». Переказування оповідання. Письмо для себе. |
(С. 50 – 51). |
27.02. |
|
38. |
Робота з дитячою книжкою. Оксана Лущевська «Пташка», «Літо», «Я – мов зайчик». |
Хрестоматія. С. 80 – 86. |
28.02. |
|
39. |
Часові форми дієслів. |
( С. 51 – 52). |
29.02. |
|
40. |
Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». Письмо для себе. |
(С. 53 – 54). |
01.03. |
|
41. |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь. |
(С. 55). |
04.03. |
|
42. |
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба». |
(С. 55 – 57). |
05.03. |
|
43. |
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження). |
(С. 58). |
06.03. |
|
44. |
Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе. |
(С. 59 – 60). |
07.03. |
|
45. |
Діагностувальна робота. |
|
08.03. |
|
46 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Частини мови: дієслово». «Що я знаю/умію?» |
|
11.03. |
|
|
Слово. Частини мови: службові частини мови |
|
|
|
47. |
Службові частини мови. Прийменник. |
(С. 61 – 62). |
12.03. |
|
48. |
Правопис прийменників. |
(С. 63). |
13.03. |
|
49. |
Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґ. Касдепке). |
(С. 63 – 65). |
14.03. |
|
50. |
Робота з дитячою книжкою.Олеся Мамчич «Будиночок із зірками» , «Про тиранозаврів та їжу», «Дід Андрій та лютий змій». |
Хрестоматія. С. 134-139 |
15.03. |
|
51. |
Поняття про сполучник. |
(С. 66). |
18.03. |
|
52. |
Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за А. Ліндгрен). |
(С. 66 - 69). |
19.03. |
|
53. |
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен). |
(С. 69 - 70). Уривок з казки напам’ять. |
20.03. |
|
54. |
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). Письмо для себе. |
(С. 71 – 72). |
21.03. |
|
55. |
Вигук. Складання речень. |
(С. 72 -73). |
22.03. |
|
56. |
Розвиток мовлення. Комікс. |
(С. 74). |
01.04. |
|
57. |
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). |
(С. 74 - 75). |
02.04. |
|
58. |
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія. |
(С. 75 - 77). |
03.04. |
|
59. |
Діагностувальна робота. |
(Диктант) |
04.04. |
|
60. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: службові частини мови». «Що я знаю / умію?». |
(С. 77). |
05.04. |
|
61. |
Робота з дитячою книжкою. Галина Вдовиченко «Найдовші вуса» |
(С. 100 – 105). |
08.04. |
|
|
Словосполучення і речення |
|
|
|
62. |
Слово і словосполучення. |
(С. 78 – 79). |
09.04. |
|
63. |
Словосполучення і речення. |
(С. 79 – 80). |
10.04. |
|
64. |
Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді). |
(С. 80 - 82). |
11.04. |
|
65. |
Словосполучення і речення. Оповідання з елементами ін-терв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді). |
(С. 80 – 82). |
12.04. |
|
66. |
Речення. Т. Шевченко «Встала весна». |
(С.83 - 84). Напам’ять. |
15.04. |
|
67. |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (за чЛ. Керролом)/ |
(С. 84 – 86). |
16.04. |
|
68. |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом). |
(С. 86 - 89). |
17.04. |
|
69. |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом). |
(С. 88 - 89). |
18.04. |
|
70. |
Окличні і неокличні речення. |
(С. 89 - 90). |
19.04. |
|
71. |
Окличні і неокличні речення. «Електромобіль Сашко» (частина 1) (за О. Мамчич) (скорочено). |
(С. 90 - 92). |
22.04. |
|
72. |
Головні та другорядні члени речення. |
(С. 92 - 94). |
23.04. |
|
73. |
Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Сашко» (частина 2) (за 0. Мамчич) (скорочено). |
(С. 94 - 96). |
24.04. |
|
74. |
Робота з дитячою книжкою Валентина Вздульська «Потяги». |
Хрестоматія. С. 50 - 55. |
25.04. |
|
75. |
Діагностувальна робота. |
(Усний твір + тестові завдання) |
26.04. |
|
76. |
Аналіз діагностувальної роботи. «Що я знаю / умію?» |
(С. 96). |
29.04. |
|
77. |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми “ Словосполучення і речення». |
|
30.04. |
|
|
Текст |
|
|
|
78. |
Текст. Тема і мета. Заголовок. |
(С. 97 – 98). |
01.05. |
|
79. |
Текст. Тема і мета. Заголовок. Перевірка навички читання вголос. |
|
02.05. |
|
80. |
Типи текстів. |
(С. 98 – 100). |
03.05. |
|
81. |
Текст-опис. |
(С. 100 -101). |
06.05. |
|
82. |
Науковий і художній опис. |
(С. 102 – 103). |
07.05. |
|
83. |
Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини. |
(С. 103 – 104). |
08.05. |
|
84. |
Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» |
(С. 105 – 107). |
09.05. |
|
85. |
Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» |
(С. 105 – 107). |
10.05. |
|
86. |
Робота з дитячою книжкою. Оксана Караванська «Вишиванка». |
Хрестоматія. С. 130 – 133. |
13.05. |
|
87. |
Розвиток мовлення. Чарівна казка. |
(С. 107 – 108). |
14.05. |
|
88. |
Текст-міркування. Будова тексту. |
(С.108 – 110). |
15.05. |
|
89. |
Текст-міркування. Будова тексту. Перевірка навички читання мовчки. |
(С. 108 – 110). |
16.05. |
|
90. |
Розвиток мовлення. Текст-міркування. |
(С. 110 – 111). |
17.05. |
|
91. |
Діагностувальна робота. |
(Диктант) |
20.05. |
|
92. |
Аналіз діагностувальної роботи. «Що я знаю / умію?» |
(С. 111). |
21.05. |
|
93. |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». |
|
22.05. |
|
94. |
Повторення й узагальнення вивченого. Прикметник. |
|
23.05. |
|
95. |
Повторення й узагальнення вивченого. Дієслово. |
|
24.05. |
|
96. |
Повторення й узагальнення вивченого. Службові частини мови. |
|
27.05. |
|
97. |
Повторення й узагальнення вивченого. Словосполучення і речення. Текст. |
|
28.05. |
|
98. |
Робота з дитячою книжкою. Бібліотечний урок. «Літо. Канікули». |
|
29.05. |
|
99. |
Повторення і узагальнення вивченого. Підсумковий урок за рік. |
|
30.05. |
|