Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу, 2 семестр (за підручником Катерини Пономарьової)

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з української мови для 3 класу, 2 семестр (за підручником Катерини Пономарьової)

Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

ПРОГРАМА. Типова освітня програма, розроблена під керівництвом

О. Савченко 3-4 клас, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України          від 12.08.2022 року №743

ПІДРУЧНИК. «Українська мова та читання. Частина 1, 3 клас», К. І.    Пономарьова

    4 години на тиждень

II семестр

 

п/п

Дата

Тема уроку

Примітка

ЧАСТИНИ МОВИ. ІМЕННИК

 

63

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік»

 

 

64

 

Розрізнення іменників – назв істот і неістот. Складання усної розповіді за світлиною. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 78-79

65

 

Розрізнення власних і загальних назв. Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 80-81

66

 

Написання власних назв з великої букви. Розігрування сценки за поданим діалогом. Написання розповіді за серією малюнків

С. 81-83

67

 

Розпізнавання іменників, які утворилися від дієслів і прикметників. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. Написання розгорнутої відповіді на поставлене запитання

С. 83-85

68

 

Визначення роду іменників. Придумування заголовка до поданого тексту. Пошук інформації у графіку роботи музею. Написання тексту з поясненням власної думки

С. 85-87

69

 

Змінювання іменників за числами. Пошук інформації в буклеті. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 88-89

70

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди»

 

 

71

 

Розпізнавання іменників, які не змінюються за числами. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

С. 90-91

72

 

Діагностувальна робота. Письмовий переказ

 

73

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

74

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтовних завдань з теми «Іменник»

 

ПРИКМЕТНИК

75

 

Розпізнавання прикметників. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 92-93

76

 

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 94-95

77

 

Змінювання прикметників за числами. Написання тексту на задану тему

С. 96-97

78

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»

 

79

 

Змінювання прикметників за родами. Написання тексту про власне бажання з обґрунтуванням своєї думки

С. 97-99

80

 

Визначення родових закінчень прикметників. Написання розповіді про власне бажання

С. 99-100

81

 

Спостереження за роллю прикметників у мовленні. Пошук інформації на рекламному плакаті. Використання прикметників для опису пейзажу на картині. Складання розповіді за малюнком з використанням прикметників

С. 101-102

82

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтовних завдань з теми «Прикметник»

 

ЧИСЛІВНИК

83

 

Розпізнавання числівників. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на квитку до театру. Написання тексту за поданими запитаннями

С. 103-104

84

 

Вправляння у правильному наголошуванні й записуванні числівників. Написання тексту про свій вибір з обґрунтуванням власної думки

С. 105-106

85

 

Вправляння у читанні числових виразів. Записування дат. Написання тексту за поданими запитаннями

С. 106-107

86

 

Діагностувальна робота. Списування з творчим доповненням

 

87

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок»

 

88

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

89

 

Узагальнення і систематизація знань та вмінь з тем «Прикметник» і «Числівник»

 

ДІЄСЛОВО

90

 

Розпізнавання дієслів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 108-109

91

 

Написання дієслів на -ться, -шся. Доповнення діалогу запитаннями. Написання розповіді за малюнками і запитаннями

С. 110-111

92

 

Розрізнення часових форм дієслів. Написання розповіді на основі прочитаного тексту

С. 111-113

93

 

Написання не з дієсловами. Редагування правил поведінки за столом. Написання правил користування книжкою

С. 113-115

94

 

Змінювання дієслів за часами. Написання розповіді на задану тему

С. 115-116

95

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я»

С. 41-43

 

96

 

Встановлення зв’язку дієслів з іменниками. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 117-118

97

 

Добір дієслів – антонімів і синонімів. Написання розповіді за поданими запитаннями

С. 119-120

СЛУЖБОВІ СЛОВА

98

 

Розпізнавання службових слів. Написання розповіді за світлиною та власною уявою

С. 121-122

99

 

Розпізнавання прийменників. Пошук інформації у прайс-листі. Написання розповіді про своє бажання з обґрунтуванням власної думки

С. 122-124

100

 

Розрізнення частин мови. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Пошук інформації на афіші. Визначення достовірної і недостовірної інформації. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 124-126

101

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

102

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок. Узагальнення і систематизація знань та вмінь з тем «Дієслово» і «Службові слова»

 

103

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я»

 

РЕЧЕННЯ

104

 

Розрізнення і побудова речень, різних за метою висловлювання та інтонацією. Пошук інформації на таблиці. Відтворення діалогу в ролях. Написання розгорнутої відповіді на подане запитання

С. 127-129

105

 

Розпізнавання і складання речень зі звертаннями. Ознайомлення з розділовими знаками при звертаннях. Утворення кличних форм іменників. Редагування і розігрування діалогу. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 129-130

106

 

Визначення в реченні головних і другорядних членів. Пошук інформації на таблиці

С. 131-132

107

 

Визначення в реченні головних і другорядних членів. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С.132-133

108

 

Встановлення зв’язку слів у реченні. Побудова схеми речення і розпізнавання речення за поданою схемою. Написання тексту про свої враження

С. 133-134

109

 

Утворення словосполучень. Розрізнення граматичної основи речення і словосполучень

С. 134-135

110

 

 Встановлення зв’язку слів у словосполученні за питаннями. Розпізнавання головного і залежного слова в словосполученні. Написання розповіді за запитаннями

С. 135-136

111

 

Розвиток зв’язного мовлення. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла»

 

112

 

Побудова різних видів речень. Поширення речень за запитаннями   

С. 137-138

113

 

Складання речення за схемою. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 137-138

114

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтовних завдань з теми «Речення»

 

115

 

Діагностувальна робота.  Усний твір

 

116

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

117

 

Узагальнення і систематизація знань та вмінь з теми «Речення»

 

ТЕКСТ

 

118

 

Пригадування будови тексту. Придумування заголовка до прочитаного тексту. Відновлення деформованого тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 139-140

119

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»

 

120

 

Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування)

С. 141-143

121

 

Розпізнавання текстів різних типів (розповіді, опису, міркування)

С. 141-143

122

 

Добір заголовка до прочитаного тексту. Написання тексту за поданими запитаннями

С. 141-143

123

 

Ознайомлення з будовою тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданими твердженням і висновком

С. 143-145

124

 

 Написання тексту про власний вибір з обґрунтуванням своєї думки

С. 143-145

125

 

Формування уявлення про есе. Розпізнавання і складання есе

С. 145-147

126

 

Розпізнавання і складання есе. Написання есе на основі прочитаного тексту

С. 145-147

127

 

Визначення теми і мети тексту. Добір заголовка до тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 147-149

128

 

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»

 

129

 

Складання плану тексту. Формування уявлення про абзац. Написання тексту на основі власних спогадів

С. 149-151

130

 

Спостереження за зв’язком речень у тексті. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих повторів того самого слова

С. 151-153

131

 

Придумування заголовка до прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання

С. 151-153

132

 

Розпізнавання текстів різних стилів (художнього, науково-популярного, ділового). Написання художнього опису на основі прочитаного вірша та ілюстрації до нього

С. 153-155

133

 

Діагностувальна робота. Диктант з творчим доповненням

 

134

 

Аналіз діагностувальної роботи. Робота над виправленням і попередженням помилок

 

135

 

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтовних завдань з теми

 

136

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складаю зв’язну розповідь про ситуації з життя. Тема для спілкування: «Мрії про літні канікули»

 

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО

137

 

Повторення вивчених тем. Відтворення діалогу в ролях. Написання тексту на задану тему

С. 156-157

138

 

Закріплення вивченого. Написання розповіді про власне бажання

С. 158-159

139

 

Узагальнення і систематизація знань та вмінь

 

140

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
7 січня
Переглядів
778
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку