УКРАЇНСЬКА МОВА
за підручниками М. Захарійчук (Українська мова та читання, частина 1),
Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання, частина 2) 3 клас
4 годин на тиждень
61 годин – І семестр
76 годин – ІІ семестр
137 годин
І семестр |
|||
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Домашнє завдання |
Українська абетка:звуки і букви |
|||
1. |
Розвиток зв’язного мовлення.№1 Складаю зв’язну розповідь про ситуацію із життя «.Ми знову разом « |
02.09 |
Записати розповідь у робочий зошит. |
2. |
Мова—найважливіший засіб людського спілкування |
03.09 |
Виконати впр. 5, с.7 |
3. |
Українська абетка: звуки і букви |
04.09 |
Виконати впр. 10, с.9 |
4. |
Голосні звуки: позначення їх буквами
|
06.09 |
Виконати впр. 14, с.10 |
5. |
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що перевіряються наголосом |
09.09 |
Виконати впр. 18, с. 11 |
6. |
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в корені слів, що перевіряються наголосом. |
10.09 |
Виконати впр.22,с. 13 |
7. |
Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними |
11.09 |
Виконати впр. 26, с.14 |
8. |
Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними.
|
13.09 |
Виконати впр. 30, с.15 |
9. |
Розвиток зв’язного мовлення.№2 Докладний переказ |
16.09 |
Виконати в зошиті с. 4 |
10. |
Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними |
17.09 |
Виконати завдання на експес-картці |
11. |
Тверді та м’які приголосні звуки. Подовження приголосних |
18.09 |
Виконати впр.35, с. 18 |
12. |
Апостроф. |
20.09 |
Виконати впр.39, с. 19 |
13. |
Повторюємо вивчене |
23.09 |
Повторити правила |
14. |
Мої навчальні досягнення Діагностувальна робота: диктант |
24.09 |
Виконати впр. 2 с. 29 |
Слово. Будова слова |
|||
15. |
Аналіз діагностувальної роботи. Слово. Значення слова |
25.09 |
Виконати впр.43, с. 22 |
16. |
Слова, що мають кілька значень. |
27.09 |
Виконати впр. 47, с.24 |
17. |
Розвиток зв’язного мовлення.№3 Художній опис зайця ( за світлиною) значень |
30.09 |
Виконати в зошиті с. 6 |
18. |
Пряме і переносне значення слів |
01.10 |
Виконати впр.51, с.26 |
19. |
Антоніми. |
02.10 |
Виконати впр.55, с.27 |
20. |
Синоніми. Роль синонімів у тексті
|
04.10 |
Виконати впр.60, с.29 |
21. |
Синоніми, антоніми та багатозначні слова у текстах |
07.10 |
Виконати впр.64, с.30 |
22. |
Діагностувальна робота: діалог (усно). |
08.10 |
Виконати впр.2, с.31 |
23. |
Будова слова. Поняття про закінчення |
09.10 |
Виконати впр. 68, с.33.Вивчити правило с.32. |
24. |
Споріднені слова. Форми слова |
11.10 |
Виконати впр. 72, с.35 |
25. |
Розвиток зв’язного мовлення.№4 Твір-розповідь «Про гриби» |
14.10 |
Виконати в зошиті с. 9 |
26. |
Основа слова. Частини основи:корінь, префікс, суфікс. |
15.10 |
Виконати впр.76, с.36.Вивчити правила |
27. |
Корінь слова.Спільнокореневі слова |
16.10 |
Виконати впр.81, с.37 |
28. |
Вимова і правопис слів з ненаголошеними е,и , що перевіряються наголосом |
18.10 |
Виконати впр. 86, с.39 |
29. |
Правопис слів з ненаголошеними и,е в коренях слів |
21.10 |
Виконати впр.90, с.41 |
30. |
Спільнокореневі слова. |
22.10 |
Виконати впр.94,с.42 |
31. |
Повторення вивченого
|
23.10 |
Виконати впр. 98, с.43 |
32. |
Розвиток зв’язного мовлення. №5 Текст – міркування « Книга дорожча за багатство» |
25.10 |
Виконати впр. 102, с.44 |
33. |
Префікси. Словотворча роль префіксів |
04.11 |
Виконати в зошиті с. 12 |
34. |
Правопис префіксів роз-,без-.Перенос слів з префіксами |
05.11 |
Виконати впр.106,с.46 |
35. |
Написання префіксів з-,с-. |
06.11 |
Виконати впр.111, с.47 |
36. |
Префікси співзвучні з прийменниками |
08.11 |
Виконати впр.117, с. 49 |
37. |
Суфікси. Роль суфіксів. |
11.11 |
Виконати впр.121, с.50 |
38. |
Збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса |
12.11 |
Виконати впр.129, с.53 |
39. |
Діагностувальна робота : списування |
13.11 |
Повторити правила |
40. |
рзм |
|
|
41. |
Узагальнення вивченого про будову слова Аналіз діагностувальної роботи. |
15.11 |
Виконати впр. 1, с.54с. 16 |
Частини мови. Іменник. |
|||
42. |
Частини мови (загальне поняття).Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово |
19.11 |
Виконати впр. 137, с.56 |
43. |
Частини мови .Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово |
20.11 |
Виконати завдання на експрес-картці |
44. |
Іменник як частина мови |
22.11 |
Виконати впр.143,с.59 |
45. |
Поняття предметності |
25.11 |
Виконати впр.147, с.60 |
46. |
Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах |
26.11 |
Виконати впр.152,с. 62 |
47. |
Велика буква в кличках тварин |
27.11 |
Виконати впр.157,с. 64 |
48. |
Велика буква в назвах міст, сіл, річок |
29.11 |
Виконати впр. 161,с. 65 |
49. |
Розвиток зв’язного мовлення. .№7 Вибірковий переказ. |
02.12 |
Виконати в зошиті с. 19 |
50. |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній |
03.12 |
Виконати впр.165, с. 67 |
51. |
Вправи на визначення роду іменників |
04.12 |
Виконати впр. 169, с.68 |
52. |
Змінювання іменників за числами: однина та множина |
06.12 |
Виконати впр. 176, с.71 |
53. |
Вправи на визначення числа іменників |
09.12 |
Виконати завдання у експрес - картці |
54. |
Узагальнення за темою «Іменник». Діагностувальна робота з мовної теми : «Іменник». |
10.12 |
Повторити правила |
55. |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення вивченого |
11.12 |
Виконати впр. 1, с.72 |
Прикметник |
|||
56. |
Прикметник як частина мови. |
13.12 |
Виконати впр.180,с.74 |
57. |
Розвиток зв’язного мовлення№8 Твір – міркування « Кого я вважаю своїм другом?» |
16.12 |
Виконати в зошиті с. 21 |
58. |
Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками. |
17.12 |
Виконати впр.184,с.75 |
59. |
Діагностувальна робота : письмовий переказ |
18.12 |
Виконати впр.189,с.78 |
60. |
Аналіз діагностувальної роботи.Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях |
20.12 |
Виконати впр.192,с.79 |
61. 62 |
Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми. Підсумок за І семестр |
23.12 24.12 |
Виконати впр. 196,с.80. |
ІІ семестр |
|||
62. |
Змінювання прикметників за числами і родами у сполученні з іменниками |
|
Виконати впр.204,с.83 |
63. |
Змінювання прикметників за числами і родами |
|
Виконати впр. 208, с.84 |
64. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. №9 Створення коміксу. |
|
Виконати в зошиті с. 25 |
65. |
Родові закінчення прикметників |
|
Виконати впр.213,с.87 |
66. |
Уживання прикметників у загадках та описах |
|
Виконати впр.218,с.88 |
67. |
Уживання прикметників у описах |
|
Виконати в зошиті с. 25 |
68. |
Уживання прикметників у власних висловленнях |
|
Виконати впр.222,с.89 |
69. |
Повторення вивченого про прикметник |
|
Виконати впр. 1,с.90 |
Числівник |
|||
70. |
Поняття про числівник як частину мови |
|
Виконати впр.226,с.92 |
71. |
Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Кількісні і порядкові числівники |
|
Виконати впр. 230,с.93 |
72. |
Урок розвитку зв’язного мовлення. №10 Твір-розповідь « Лижні змагання» |
|
Виконати в зошиті с. 28 |
73. |
Правопис і наголошення числівників |
|
Виконати впр.235,с.95 |
74. |
Вимова та правопис найуживаніших числових виразів |
|
Виконати впр.239,с.96 |
75. |
Вимова та правопис найуживаніших числових виразів. |
|
Виконати впр.247,с.99 |
76. |
Діагностувальна робота: диктант |
|
Повторити правила |
77. |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення знань про числівник. |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
Дієслово |
|||
78. |
Дієслово як частина мови |
|
Виконати впр.251,с.100 |
79. |
Зв’язок дієслова з іменником у реченні |
|
Виконати впр. 255,с.102 |
80. |
Урок розвитку зв’язного мовлення.№11 Творення віршів |
|
Виконати в зошиті с. 30 |
81. |
Змінювання дієслів за часами. |
|
Виконати впр.260,с.105 |
82. |
Змінювання дієслів за часами. |
|
Виконати впр.264,с.106 |
83. |
Написання частки не з дієсловами |
|
Виконати впр.268,с.107 |
84. |
Написання не з дієсловами |
|
Виконати впр.272,с.109 |
85. |
Дієслова-антоніми. |
|
Виконати впр. 276,с.110 |
86. |
Дієслова- синоніми |
|
Виконати впр.280,с.111 |
87. |
Прямеме і переносне значення дієслів. |
|
Виконати впр. 285,с.113 |
88. |
Розвиток зв’язного мовлення.№12 Складання загадок. |
|
Виконати в зошиті с. 31 |
89. |
Уживання дієслів у власному мовленні |
|
Виконати впр.289,с.114 |
90. |
Повторення вивченого про дієслово. |
|
Виконати впр. 1,с.115 |
91. |
Узагальнення знань і вмінь . Діагностувальна робота з мовної теми : «Частини мови». |
|
Повторити прпвила |
ПП |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення вивченого |
|
Виконати завдання на експрес картці |
Речення |
|||
93. |
Закріплення та узагальнення знань про речення. |
|
Виконати впр.293,с.117 |
94. |
Види речень за метою висловлювання |
|
Виконати впр. 297,с.118 |
95. |
Речення окличні та неокличні
|
|
Виконати впр.301,с.120 |
96. |
Розвиток зв’язного мовлення.№13 Твір-розповідь «Моя заповітна мрія» |
|
Виконати в зошиті с. 34 |
97. |
Спонукальні речення |
|
Виконати впр.306,с.122 |
98. |
Звертання. Розділові знаки при звертаннях |
|
Виконати впр.310,с.124 |
99. |
Розділові знаки при звертаннях |
|
Виконати впр. 314,с.124 |
100. |
Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченнях. |
|
Виконати впр.318,с.126 |
101. |
Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченнях. |
|
Виконати впр.322,с.128 |
102. |
Зв’язок слів у реченнях. Словосполучення |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
103. |
Словосполучення |
|
Виконати впр. 326,с.129 |
104. |
Розвиток зв’язного мовлення.№14 Твір-опис « Надійшла весна прекрасна» |
|
Виконати в зошиті с. 37 |
105. |
Словосполучення у групі підмета і присудка |
|
Виконати впр.331,с.130 |
106. |
Побудова простих речень. |
|
Виконати впр. 340,с.132 |
107. |
Діагностувальна робота : списування. |
|
Повторити правила |
108. |
Аналіз діагностувальної роботи.Узагальнення з теми « Речення» |
|
Виконати впр.1, с.133 |
Текст |
|||
109. |
Текст та його ознаки. Заголовок. |
|
Виконати впр. 344,с.135 |
110. |
Будова тексту. Абзац. |
|
Виконати впр.348,с.138 |
111. |
Художній, науково-популярний та діловий тексти |
|
Виконати впр.354,с.140 |
112. |
Розвиток зв’язного мовлення.№15 Переказ із творчим доповненням |
|
Виконати в зошиті с. 40 |
113. |
План тексту. |
|
Виконати впр. 359,с.143 |
114. |
Текст – розповідь |
|
Виконати впр.363,с.145 |
115. |
Складання плану тексту-розповіді |
|
Виконати завдання на експрес -картці |
116. |
Текст – опис |
|
Виконати впр. 367,с.147 |
117. |
Складання опису тварини |
|
Намалювати описану тварину. Дописати текст. |
118. |
Текст – міркування .Складання тексту-міркування за поданим твердженням |
|
Виконати впр.371,с.148 |
119. |
Діагностувальна робота : усний твір |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
120. |
Розвиток зв’язного мовлення.№16 Творення казки |
|
Виконати в зошиті с. 42 |
121. |
Складання есе. «Як зберегти ліс?» |
|
Виконати впр.377,с.151 |
122. |
Зв’язок між реченнями в тексті. |
|
Виконати впр.380,с.153 |
123. |
Тема та мета тексту |
|
Виконати впр. 384,с.154 |
124. |
Діагностувальна робота : диктант |
|
Повторити правила |
125. |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення знань з теми « Текст» |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
126. |
Діагностувальна робота з мовної теми : «Текст», «Речення». |
|
Повторити правила |
Повторення матеріалу |
|||
127. |
Повторення матеріалу. Українська абетка. Звуки і букви
|
|
Повторити правила |
128. |
Розвитку зв’язного мовлення. №17 Створення історії.Сторітелінг. |
|
Виконати завдання в зошиті с.43-45 |
129. |
Повторення матеріалу. Слово |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
130. |
Повторення матеріалу. Будова слова |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
131. |
Повторення вивченого. Іменник |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
132. |
Повторення вивченого.Прикметник |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
133. |
Повторення вивченого. Дієслово |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
134. |
Повторення вивченого.Числівник |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
135. |
Повторення вивченого . Речення .Текст. |
|
Виконати завдання на експрес-картці |
136. |
Розвитку зв’язного мовлення. №18 Стислий переказ |
|
Виконати в зошиті с. 46-48 |
137 |
Підсумок за рік |
|
Повторити правила |