Календарно-тематичне планування з української мови 3 клас (за програмою О.Я.Савченко)

Про матеріал
УКРАЇНСЬКА МОВА за підручниками М. Захарійчук (Українська мова та читання, частина 1), Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання, частина 2) 3 клас
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

за підручниками  М. Захарійчук (Українська мова та читання, частина 1),

Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання, частина 2) 3 клас

4  годин на тиждень

61 годин – І семестр

                                                             76 годин – ІІ семестр 

137 годин

 

І семестр

Зміст уроку

Дата

Домашнє завдання

 

Українська абетка:звуки і букви

1.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№1

Складаю зв’язну  розповідь про ситуацію із життя «.Ми знову разом «

02.09

Записати розповідь у робочий зошит.

2.

Мова—найважливіший засіб людського спілкування

03.09

Виконати впр. 5, с.7

3.

Українська абетка: звуки і букви

04.09

Виконати впр. 10, с.9

4.

Голосні звуки: позначення їх буквами

 

06.09

Виконати впр. 14, с.10

5.

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що перевіряються наголосом

09.09

Виконати впр. 18, с. 11

6.

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в  корені слів, що перевіряються наголосом.  

10.09

Виконати впр.22,с. 13

7.

Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними

11.09

Виконати впр. 26, с.14

8.

Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними.

 

13.09

Виконати впр. 30, с.15

9.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№2

Докладний переказ

16.09

Виконати в зошиті с. 4

  10.

Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними

17.09

Виконати завдання на експес-картці

11.

Тверді та м’які приголосні звуки. Подовження приголосних

18.09

Виконати впр.35, с. 18

12.

 Апостроф.

20.09

Виконати впр.39, с. 19

13.

Повторюємо вивчене

23.09

Повторити правила

14.

Мої навчальні досягнення

Діагностувальна  робота: диктант

24.09

Виконати впр. 2 с. 29

 

Слово. Будова слова

15.

Аналіз діагностувальної роботи. Слово. Значення слова

25.09

Виконати впр.43, с. 22

16.

Слова, що мають кілька значень.

27.09

Виконати впр. 47, с.24

17.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№3

Художній опис зайця ( за світлиною) значень

30.09

Виконати в зошиті с. 6

18.

Пряме і переносне значення слів

01.10

Виконати впр.51, с.26

19.

Антоніми.

02.10

Виконати впр.55, с.27

20.

 Синоніми. Роль синонімів у тексті

 

04.10

Виконати впр.60, с.29

21.

Синоніми, антоніми та багатозначні слова у текстах

07.10

Виконати впр.64, с.30

22.

Діагностувальна робота: діалог (усно).

08.10

Виконати впр.2, с.31

23.

Будова слова. Поняття про закінчення

09.10

Виконати впр. 68, с.33.Вивчити правило с.32.

24.

Споріднені слова. Форми слова

11.10

Виконати впр. 72, с.35

25.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№4

Твір-розповідь «Про гриби»

14.10

Виконати в зошиті с. 9

26.

Основа слова. Частини основи:корінь, префікс, суфікс.

15.10

Виконати впр.76, с.36.Вивчити правила

27.

Корінь слова.Спільнокореневі слова

16.10

Виконати впр.81, с.37

28.

Вимова і правопис слів з ненаголошеними е,и , що перевіряються наголосом

18.10

Виконати впр. 86, с.39

29.

Правопис слів з ненаголошеними и,е в коренях слів

21.10

Виконати впр.90, с.41

30.

Спільнокореневі слова.

22.10

Виконати впр.94,с.42

31.

Повторення вивченого

 

23.10

Виконати впр. 98, с.43

32.

Розвиток  зв’язного  мовлення.  №5

Текст – міркування « Книга дорожча за багатство»

25.10

Виконати впр. 102, с.44

33.

Префікси. Словотворча роль префіксів

04.11

Виконати в зошиті с. 12

34.

Правопис префіксів роз-,без-.Перенос слів з префіксами

05.11

Виконати впр.106,с.46

35.

Написання префіксів з-,с-.

06.11

Виконати впр.111, с.47

36.

Префікси співзвучні з прийменниками

08.11

Виконати впр.117, с. 49

37.

Суфікси. Роль суфіксів.

11.11

Виконати впр.121, с.50

38.

Збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса

12.11

Виконати впр.129, с.53

39.

Діагностувальна робота : списування

13.11

Повторити правила

40.

рзм

 

 

41.

Узагальнення вивченого про будову слова Аналіз діагностувальної роботи.  

15.11

Виконати впр. 1, с.54с. 16

Частини мови. Іменник.

42.

Частини мови (загальне поняття).Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово

19.11

Виконати впр. 137, с.56

43.

Частини мови .Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово

20.11

Виконати завдання на експрес-картці

44.

Іменник як частина мови

22.11

Виконати впр.143,с.59

45.

Поняття предметності

25.11

Виконати впр.147, с.60

46.

Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах

26.11

Виконати впр.152,с. 62

47.

Велика буква в кличках тварин

27.11

Виконати впр.157,с. 64

48.

Велика буква в назвах міст, сіл, річок

29.11

Виконати впр. 161,с. 65

49.

Розвиток  зв’язного  мовлення. .№7

Вибірковий переказ.

02.12

Виконати в зошиті с. 19

50.

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній

03.12

Виконати впр.165, с. 67

51.

Вправи на визначення роду іменників

04.12

Виконати впр. 169, с.68

52.

Змінювання іменників за числами: однина та множина

06.12

Виконати впр. 176, с.71

53.

Вправи на визначення числа іменників

09.12

Виконати завдання у експрес - картці

54.

Узагальнення за темою «Іменник».

Діагностувальна  робота з мовної теми : «Іменник».

10.12

Повторити правила

55.

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення вивченого

11.12

Виконати впр. 1, с.72

Прикметник

56.

Прикметник як частина мови.

13.12

Виконати впр.180,с.74

57.

Розвиток  зв’язного  мовлення№8

Твір – міркування « Кого я вважаю своїм другом?»

16.12

Виконати в зошиті с. 21

58.

Роль прикметників у мовленні. Зв’язок прикметників з іменниками.

17.12

Виконати впр.184,с.75

59.

Діагностувальна робота : письмовий переказ

18.12

Виконати впр.189,с.78

60.

Аналіз діагностувальної роботи.Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях

20.12

Виконати впр.192,с.79

61.

62

Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми.

Підсумок за І семестр

23.12

24.12

Виконати впр. 196,с.80.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                          ІІ семестр  

62.

Змінювання прикметників за числами і родами у сполученні з іменниками

 

Виконати впр.204,с.83

63.

Змінювання прикметників за числами і родами

 

Виконати впр. 208, с.84

64.

Урок розвитку зв’язного мовлення. №9

Створення коміксу.

 

Виконати в зошиті с. 25

65.

Родові закінчення прикметників

 

Виконати впр.213,с.87

66.

Уживання прикметників у загадках та описах

 

Виконати впр.218,с.88

67.

Уживання прикметників у  описах

 

Виконати в зошиті с. 25

68.

Уживання прикметників у власних висловленнях

 

Виконати впр.222,с.89

69.

Повторення вивченого про прикметник

 

Виконати впр. 1,с.90

 

 Числівник 

70.

Поняття про числівник  як частину мови

 

Виконати впр.226,с.92

71.

Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Кількісні і порядкові числівники

 

Виконати впр. 230,с.93

72.

Урок розвитку зв’язного мовлення. №10

Твір-розповідь « Лижні змагання»

 

Виконати в зошиті с. 28

73.

Правопис і наголошення числівників

 

Виконати впр.235,с.95

74.

Вимова та правопис найуживаніших числових виразів

 

Виконати впр.239,с.96

75.

Вимова та правопис найуживаніших числових виразів.

 

Виконати впр.247,с.99

76.

Діагностувальна робота: диктант

 

Повторити правила

77.

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення знань про числівник.

 

Виконати завдання на експрес-картці

 

Дієслово

78.

Дієслово як частина мови

 

Виконати впр.251,с.100

79.

Зв’язок дієслова з іменником у реченні

 

Виконати впр. 255,с.102

80.

Урок розвитку зв’язного мовлення.№11

 Творення віршів

 

Виконати в зошиті с. 30

81.

Змінювання дієслів за часами.

 

Виконати впр.260,с.105

82.

Змінювання дієслів за часами.

 

Виконати впр.264,с.106

83.

Написання частки не з дієсловами

 

Виконати впр.268,с.107

84.

Написання не з дієсловами

 

Виконати впр.272,с.109

85.

Дієслова-антоніми.

 

Виконати впр. 276,с.110

86.

Дієслова- синоніми

 

Виконати впр.280,с.111

87.

Прямеме і переносне  значення дієслів.

 

Виконати впр. 285,с.113

88.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№12

Складання загадок.

 

Виконати в зошиті с. 31

89.

Уживання дієслів у власному мовленні

 

Виконати впр.289,с.114

90.

Повторення вивченого про дієслово.

 

Виконати впр. 1,с.115

91.

Узагальнення знань і вмінь .

 Діагностувальна робота з мовної теми : «Частини мови».

 

Повторити прпвила

ПП

Аналіз  діагностувальної роботи. Повторення і закріплення вивченого

 

Виконати завдання на експрес картці

Речення

93.

Закріплення та узагальнення знань про речення.

 

Виконати впр.293,с.117

94.

Види речень за метою висловлювання

 

Виконати впр. 297,с.118

95.

Речення окличні та неокличні

 

 

Виконати впр.301,с.120

96.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№13

Твір-розповідь «Моя заповітна мрія»

 

Виконати в зошиті с. 34

97.

Спонукальні речення

 

Виконати впр.306,с.122

98.

Звертання. Розділові знаки при звертаннях

 

Виконати впр.310,с.124

99.

Розділові знаки при звертаннях

 

Виконати впр. 314,с.124

100.

Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченнях.

 

Виконати впр.318,с.126

101.

Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченнях.

 

Виконати впр.322,с.128

102.

Зв’язок слів у реченнях. Словосполучення

 

Виконати завдання на експрес-картці

103.

Словосполучення

 

Виконати впр. 326,с.129

104.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№14

Твір-опис « Надійшла весна прекрасна»

 

Виконати в зошиті с. 37

105.

Словосполучення у групі підмета і присудка

 

Виконати впр.331,с.130

106.

Побудова простих речень.

 

Виконати впр. 340,с.132

107.

Діагностувальна робота : списування.

 

Повторити правила

108.

Аналіз діагностувальної роботи.Узагальнення з теми « Речення»

 

Виконати впр.1, с.133

Текст

109.

Текст та його ознаки. Заголовок.

 

Виконати впр. 344,с.135

110.

Будова тексту. Абзац.

 

Виконати впр.348,с.138

111.

Художній, науково-популярний та діловий тексти

 

Виконати впр.354,с.140

112.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№15

Переказ із творчим доповненням

 

Виконати в зошиті с. 40

113.

План тексту.

 

Виконати впр. 359,с.143

114.

Текст – розповідь

 

Виконати впр.363,с.145

115.

Складання плану тексту-розповіді

 

Виконати завдання на експрес -картці

116.

Текст – опис

 

Виконати впр. 367,с.147

117.

Складання опису тварини

 

Намалювати описану тварину. Дописати текст.

118.

Текст – міркування .Складання тексту-міркування за поданим твердженням

 

Виконати впр.371,с.148

119.

Діагностувальна робота : усний твір

 

Виконати завдання на експрес-картці

120.

Розвиток  зв’язного  мовлення.№16

Творення казки

 

Виконати в зошиті с. 42

121.

Складання есе. «Як зберегти ліс?»

 

Виконати впр.377,с.151

122.

Зв’язок між реченнями в тексті.

 

Виконати впр.380,с.153

123.

Тема та мета тексту

 

Виконати впр. 384,с.154

124.

Діагностувальна  робота : диктант

 

Повторити правила

125.

Аналіз діагностувальної роботи.   Узагальнення знань з теми     

« Текст»

 

Виконати завдання на експрес-картці

126.

Діагностувальна  робота з мовної теми : «Текст», «Речення».

 

Повторити правила

 

Повторення матеріалу

127.

Повторення матеріалу. Українська абетка. Звуки і букви

 

 

Повторити правила

128.

Розвитку зв’язного мовлення. №17

Створення історії.Сторітелінг.

 

Виконати завдання в зошиті с.43-45

129.

Повторення матеріалу. Слово

 

Виконати завдання на експрес-картці

130.

Повторення матеріалу. Будова слова

 

Виконати завдання на експрес-картці

131.

Повторення вивченого. Іменник

 

Виконати завдання на експрес-картці

132.

Повторення вивченого.Прикметник

 

Виконати завдання на експрес-картці

133.

Повторення вивченого. Дієслово

 

Виконати завдання на експрес-картці

134.

Повторення вивченого.Числівник

 

Виконати завдання на експрес-картці

135.

Повторення вивченого . Речення .Текст.

 

Виконати завдання на експрес-картці

136.

Розвитку зв’язного мовлення. №18

Стислий переказ

 

Виконати в зошиті с. 46-48

137

Підсумок за рік

 

Повторити правила