УКРАЇНСЬКА МОВА
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Корекція |
Вправи |
|
Мова і мовлення |
|||||
1 |
Вступ. Державний Гімн України. Мова – жива скарбниця історії народу |
04.09 |
|
1-5 |
|
2 |
Неперервне поповнення словникового складу мови. Старі й нові слова в мові. Сучасна українська мова |
05.09 |
|
6-8 |
|
3 |
Усне і писемне мовлення |
06.09 |
|
9-11 |
|
4 |
Культура мовлення і спілкування в різних мовленнєвих ситуаціях. Узагальнення і систематизація знань учнів |
07.09 |
|
12-17 |
|
Текст |
|||||
5 |
Закріплення поняття про будову тексту. Тема і мета висловлення. Заголовок. |
11.09 |
|
18-20 |
|
6 |
Слова, найважливіші для висловлення думки в реченні, тексті. Навчальний діалог. |
12.09 |
|
21-24 |
|
7 |
Засоби зв’язку речень у тексті. Редагування тексту |
13.09 |
|
25-28 |
|
8 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
14.09 |
|
№1 |
|
9 |
Поділ тексту на частини. Складання плану. Спостереження за роллю абзаців у тексті. |
18.09 |
|
29-31 |
|
10 |
Особливості змісту та побудови тексту-міркування. Складання тексту-міркування за поданим твердженням, доказом (доведення) і висновків |
19.09 |
|
33-36 |
|
11 |
Особливості текстів-описів. Мета цих текстів. Складання тексту-опису людини. Навчальний діалог. |
20.09 |
|
37-41 |
|
12 |
Порівняння художнього і наукового текстів. Складання тексту – міркування «Чи можуть тварини спілкуватися?» |
21.09 |
|
42-45 |
|
13 |
Замітка до стінгазети. Колективне написання змітки на основі вражень від екскурсії |
25.09 |
|
46-47 |
|
14 |
Вправляння у написанні листа. Навчальний діалог (впр. 48-49) |
26.09 |
|
48-49 |
|
15 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
27.09 |
|
№2 |
|
16 |
Перевірна робота. Письмовий переказ |
28.09 |
|
|
|
17 |
Аналіз перевірної роботи . Особливості змісту та побудови есе. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Текст» |
02.10 |
|
Тема |
|
Речення |
|||||
18 |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією |
03.10 |
|
50-53 |
|
19 |
Основа речення. Зв’язок слів у реченні |
04.10 |
|
54-57 |
|
20 |
Встановлення зв’язку слів у реченні. Складання речень за поданими схемами |
05.10 |
|
58-62 |
|
21 |
Однорідні члени речення. Головні і другорядні однорідні члени речення. Кома при однорідних членах речення |
09.10 |
|
63-65 |
|
22 |
Поєднання однорідних членів речення за допомогою сполучників. Діалог |
10.10 |
|
66-69 |
|
23 |
Складання речень з однорідними членами речення. узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Речення» .Діалог |
11.10 |
|
70-73 |
|
24 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Тренувальні вправи. |
12.10 |
|
|
|
25 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
16.10 |
|
№3 |
|
26 |
Перевірна робота. Діалог |
17.10 |
|
Тема |
|
Слово. Значення слова. Частини мови |
|||||
27 |
Слово. Значення слова. Складання речень |
18.10 |
|
74-78 |
|
28 |
Будова слова. Добір споріднених слів. Розбір слів за будовою |
19.10 |
|
79-83 |
|
29 |
Повторення вивченого про частини мови. Складання речень |
23.10 |
|
84-86 |
|
Іменник |
|||||
30 |
Повторення вивченого про іменник. Ознаки іменника як частини мови. Значення, в яких уживаються іменники в мовленні |
24.10 |
|
87-91 |
|
31 |
Іменники-синоніми, іменники-антоніми. Однозначні та багатозначні іменники. Пряме і переносне значення іменників. |
25.10 |
|
92-96 |
|
32 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
26.10 |
|
№4 |
|
33 |
Рід і число іменників |
06.11 |
|
97-99 |
|
34 |
Відмінювання іменників. Початкова форма іменників. Складання тексту-розповіді. Письмо з пам’яті |
07.11 |
|
100-106 |
|
35 |
Розрізнення відмінків іменників з однаковими закінченням. Редагування тексту |
08.11 |
|
107-110 |
|
36 |
Чергування кінцевих приголосних основи в іменниках різного роду в давальному і місцевому відмінках однини (впр. 111-115) |
09.11 |
|
111-115 |
|
37 |
Чергування голосних у коренях іменників жіночого та чоловічого роду в однині (впр. 116-120) |
13.11 |
|
116-120 |
|
38 |
Правопис закінчень іменників жіночого роду в родовому відмінку однини. Поділ тексту на абзаци |
14.11 |
|
121-124 |
|
39 |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини. Складання словосполучень |
15.11 |
|
125-128 |
|
40 |
Правопис закінчень іменників жіночого та чоловічого роду в орудному відмінку однини |
16.11 |
|
129-133 |
|
41 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
20.11 |
|
№5 |
|
42 |
Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на –р в орудному відмінку однини. Складання речень про професії |
21.11 |
|
134-136 |
|
43 |
Правопис іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини. Порівняння сполучень іменників |
22.11 |
|
137-140 |
|
44 |
Правопис закінчень іменників у множині. Таблиця відмінювання іменників у множині. Складання усної розповіді про тварин у зоопарку (впр. 141-146) |
23.11 |
|
141-146 |
|
45 |
Уживання іменників із прийменниками в різних відмінках. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Іменник» (впр. 147-150) |
27.11 |
|
147-150 |
|
46 |
Перевірна робота. Списування. |
28.11 |
|
|
|
47 |
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. Тренувальні вправи
|
29.11 |
|
Тема |
|
Прикметник |
|||||
48 |
Повторення вивченого про прикметник як частину мовиґ роль прикметників у мовлення |
30.11 |
|
151-154 |
|
49 |
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми та багатозначні прикметники. Пряме і переносне значення прикметників |
04.12 |
|
155-159 |
|
50 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
05.12 |
|
№6 |
|
51 |
Вживання прикметників у художніх і науково-популярних текстах. Порівняння текстів |
06.12 |
|
160-162 |
|
52 |
Вправи на доцільне використання прикметників у мовленні. Спостереження за виражальними можливостями прикметників-антонімів у народних прислів’ях |
07.12 |
|
163-167 |
|
53 |
Порівняння прикметників та іменників. Зв’язок прикметників та іменників в реченнях. Складання усної розповіді про прикметник за поданим планом |
11.12 |
|
168-170 |
|
54 |
Визначення роду і числа прикметників у сполученні з іменниками |
12.12 |
|
171-173 |
|
55 |
Відмінювання прикметників у сполученні з іменниками. Правопис відмінювання закінчень прикметників в однині |
13.12 |
|
174-178 |
|
56 |
Перевірна робота. Мовна тема |
14.12 |
|
|
|
57 |
Визначення відмінків прикметників у реченні |
18.12 |
|
179-181 |
|
58 |
Вправи на визначення відмінка прикметників (у реченнях) за закінченням та відмінком іменника. Навчальний діалог |
19.12 |
|
182-186 |
|
59 |
Перевірна робота. Диктант |
20.12 |
|
|
|
60 |
Аналіз перевірної роботи. |
21.12 |
|
|
|
61 |
Урок розвитку зв’язного мовлення |
26.12 |
|
№7 |
|
62 |
Вимова і правопис прикметників із суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк- |
27.12 |
|
187-191 |
|
63 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів. |
28.12 |
|
Тема |
|
|
|
|
|
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА |
|||||
ІІ СЕМЕСТР
|
|||||
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Впр. |
|
57 |
Вживання прикметників для всебічного характеристики предметів. Написання тексту за поданими зачином і опорними словами |
|
|
196-199 |
|
58 |
Вживання прикметників для всебічної характеристики предметів. Усний опис картини природи |
|
|
200-201 |
|
59 |
Форми давального і місцевого відмінків однини прикметників жіночого роду |
|
|
|
|
60 |
Відмінювання прикметників у множині |
|
|
206-209 |
|
61 |
Вживання різних відмінкових форм прикметників у множині |
|
|
210-212 |
|
62 |
Письмовий переказ тексту «Вічнозелена гостя». Узагальнення й систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Прикметкик» |
|
|
213-215 |
|
63 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказ тексту «Джерельце взимку» |
|
|
№8 |
|
|
Числівник |
|
|
|
|
64 |
Числівник як частина мови. Навчальне аудіювання |
|
|
216-219 |
|
65 |
Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Написання оголошення. |
|
|
220-223 |
|
66 |
Практичне ознайомлення з формами родового відмінка числівників 50, 50, 70, 80. Складання речень із числівниками |
|
|
224-226 |
|
67 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Власна оцінка поведінки героїв прочитаного тексту «Як краще провчити?» |
|
|
№ 9 |
|
68 |
Навчальний діалог. Складання усної розповіді про ластівку за фотоілюстраціями та запитаннями |
|
|
227-230 |
|
69 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Числівник». Тренувальні вправи |
|
|
|
|
|
Займенник |
|
|
|
|
70 |
Займенник як частина мови. Складання текст-розповіді про займенник |
|
|
231-234 |
|
71 |
Особові займенники. Складання речень за малюнками |
|
|
235-239 |
|
72 |
Вживання особових займенників у текстах. Складання кінцівки твору |
|
|
240-243 |
|
73 |
Відмінювання особових займенників. Складання речень зі словами ввічливості |
|
|
244-250 |
|
74 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Життя в зимовому лісі» |
|
|
№10 |
|
75 |
Написання займенників із прийменниками. Форми займенників 3-ої особи однини і множини в орудному відмінку |
|
|
251-255 |
|
76 |
Роль займенників у текстах. |
|
|
256-260 |
|
77 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Займенник» . Тренувальні вправи |
|
|
|
|
78 |
Перевірна робота. Мовна тема |
|
|
|
|
Дієслово |
|||||
79 |
Повторення вивченого про дієслово. Роль дієслів у реченні |
|
|
261-264 |
|
80 |
Дієслова-синоніми і дієслова-антоніми. Пряме і переносне значення дієслів. |
|
|
265-269 |
|
81 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір-міркування «Чому я люблю свою Батьківщину?» |
|
|
№11 |
|
82 |
Побудова речень з однорідними присудками. Доповнення тексту казки |
|
|
270-274 |
|
83 |
Роль дієслів у текстах-розповідях і текстах-описах |
|
|
275-278 |
|
84 |
Неозначена (початкова) форма дієслова. Робота з прислів’ями і приказками |
|
|
279-281 |
|
85 |
Змінювання дієслів за часами. Складання речень із різними часовими формами дієслів. Навчальне аудіювання |
|
|
282-285 |
|
86 |
Змінювання дієслів за часами |
|
|
286-289 |
|
87 |
Перевірна робота. Списування |
|
|
|
|
88 |
Аналіз перевірної роботи |
|
|
|
|
89 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Стислий переказ тексту «Дві груші й одна» |
|
|
№12 |
|
90 |
Дієслова теперішнього часу. Змінювання дієслів теперішнього часу за числами. Дієслова, вжиті у переносному значенні |
|
|
290-294 |
|
91 |
Дієслова майбутнього часу. Змінювання дієслів майбутнього часу за числами |
|
|
295-298 |
|
92 |
Правопис особових закінчень дієслів |
|
|
299-301 |
|
93 |
Правопис особових закінчень дієслів |
|
|
302-305 |
|
94 |
Правопис особових закінчень дієслів |
|
|
306-309 |
|
95 |
Дієслова минулого часу. Змінювання дієслів минулого часу за числами |
|
|
310-314 |
|
96 |
Дієслова на –ся. Вимова і правопис дієслів на –ся. Навчальний діалог |
|
|
315-318 |
|
97 |
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дієслово» |
|
|
319-322 |
|
98 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Творчий переказ тексту «Правда буває гірша за неправду» |
|
|
№13 |
|
99 |
Перевірна робота. Диктант |
|
|
|
|
100 |
Аналіз перевірної роботи |
|
|
|
|
Прислівник |
|||||
101 |
Прислівник як частина мови. Навчальний діалог |
|
|
323-325 |
|
102 |
Роль прислівників-синонімів у мовленні. Складання письмової розповіді про веселку |
|
|
326-328 |
|
103 |
Роль прислівників-антонімів у мовленні |
|
|
329-331 |
|
104 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками. Складання усного висловлювання за поданим початком |
|
|
332-335 |
|
105 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту « В гостях у весни» |
|
|
№14 |
|
106 |
Роль однорідних членів речення, виражених прислівниками. Усне продовження казки |
|
|
336-338 |
|
107 |
Роль прислівників у художніх та науково-популярних текстах. Складання письмового опису ранньоквітучої рослини |
|
|
339-341 |
|
108 |
Правопис найуживаніших прислівників. Робота з афоризмами і народними прикметами |
|
|
342-345 |
|
109 |
Порівняльна характеристика прислівників з іншими частинами мови. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів із розділу «Прислівник» |
|
|
346-350 |
|
110 |
Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів. Тренувальні вправи |
|
|
|
|
111 |
Перевірна робота. Мовна тема |
|
|
|
|
112 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір з обґрунтуванням власної думки «Моя улюблена телепередача» |
|
|
№15 |
|
Повторення вивченого в 1-4 класах |
|||||
113 |
Повторення вивченого про текст, основну думку тексту, заголовок |
|
|
351-353 |
|
114 |
Повторення вивченого про звуки мовлення, позначення їх буквами |
|
|
354-355 |
|
115 |
Звуко-буквений аналіз слів. Усний переказ тексту. |
|
|
356-358 |
|
116 |
Повторення вивченого про спільнокореневі слова, будову слів |
|
|
359-360 |
|
117 |
Складання розповіді за поданими словами |
|
|
361-362 |
|
118 |
Повторення вивченого про частини мови. Розбір речень за частинами мови |
|
|
363-366 |
|
119 |
Повторення вивченого про види речень за метою висловлювання та інтонацією. Однорідні члени речення |
|
|
367-373 |
|
120 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір з обґрунтуванням своєї думки «Моя заповітна мрія» |
|
|
№16 |
|
121 |
Повторення вивченого про функціональне значення в мовленні різних частин мови |
|
|
374-378 |
|
122 |
Повторення вивченого про зв’язок слві у реченні. Виконання навчальних і контрольних завдань |
|
|
379-381 |
|
123 |
Перевірна робота. Диктант |
|
|
|
|
124 |
Аналіз перевірної роботи |
|
|
|
|
125 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Біла пір’їнка» |
|
|
№17 |
|
126 |
Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів |
|
|
|
|
127 |
Державна підсумкова атестація |
|
|
|
|
128 |
Аналіз державної підсумкової атестації |
|
|
|
|
130 |
Складання усної розповіді про літні канікули. Підсумок за рік |
|
|
|
|