Календарно-тематичне планування з української мови 6 клас

Про матеріал
Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т. Д.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) О.В.Заболотний, В.В.Заболотний Українська мова. Підручник для закладів середньої освіти. 6 клас .- К. Генеза.-2023 З групами результатів.
Перегляд файлу

                                                                Календарно-тематичне планування з української мови

                                                                                                  6 клас 

                                                                                         (140 год на рік)  на 2024-2025 н.р.

                             

Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т. Д.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)

 

О.В.Заболотний, В.В.Заболотний Українська мова. Підручник для закладів середньої освіти. 6 клас .- К. Генеза.-2023

 

 

                                                                                              II семестр

№ з/п

дата

фактично

Зміст уроку

 

Повторення

 

 

дата

 

 

 

 

      Морфологія. Орфографія

Іменник. Відмінювання та правопис іменників

 

65

 

 

 

 Усний переказ художнього тексту, що містить опис приміщення.

Подолання освітніх втрат: « види переказів»

Види переказів

УВ+ДМ+ПТ

66

 

 

 

Відмінювання іменників І відміни

Відміни

УВ+ПВ

67

 

 

 

Відмінювання іменників ІІ відміни

Групи іменників

УВ+ПВ

68

 

 

 

Закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини

Подолання освітніх втрат: « рід іменників»

Роди

УВ+ПВ

69

 

 

 

Відмінювання іменників ІІІ відміни

Відмінки іменників

УВ+ПВ

70

 

 

 

Відмінювання іменників ІV відміни

Відміни

УВ+ПВ

71

 

 

 

Уживання іменників у кличному відмінку однини

Подолання освітніх втрат: « відмінки»

Відмінки

УВ

72

 

 

 

Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини

Форми іменників

ПВ+УВ

73

 

 

 

Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини. Тренувальні вправи

ПВ+УВ

74

 

 

 

Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ

Подолання освітніх втрат: « відмінювання іменників»

ПВ+ПТ

75

 

 

 

Букви е, и, і в суфіксах -ив(о), -ев(о); -ечок, -ечк-, -ичок, -ичк-; -інн(я), -енн(я), -инн(я), -ен(я)

Орфограми

ПВ+УВ+ПТ

76

 

 

 

Написання не з іменниками

ПВ

77

 

 

 

Правопис складних іменників

Подолання освітніх втрат: «орфограма»

ПВ+УВ

78

 

 

 

Правопис складних іменників .Тренувальні вправи

ДМ+ПВ

79

 

 

 

Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі.

Подолання освітніх втрат: « твір-опис»

УВ

80

 

 

 

Узагальнення вивченого з теми «Іменник».

ПВ+УВ

81

 

 

 

Діагностувальна робота. З теми «Іменник. Відмінювання та правопис іменників»

УВ

 

 

 

 

                                        Морфологія. Орфографія

                                                   Прикметник

 

82

 

 

 

Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Іменник

ПТ+ПВ

83

 

 

 

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу

ПТ+ПВ

84

 

 

 

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу

ПТ+ПВ

85

 

 

 

 Докладний усний переказ художнього тексту з елементами опису природи

Подолання освітніх втрат: « види переказів»

Види переказів

ПТ+УВ

86

 

 

 

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення

ПТ+ПВ

87

 

 

 

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Тренувальні вправи

ПТ+ПВ

88

 

 

 

Повні й короткі форми прикметників

ПТ+ПВ

89

 

 

 

Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп

Подолання освітніх втрат: « групи іменників»

Відмінювання іменників

ПТ+ПВ

90

 

 

 

Творення прикметників; перехід прикметників в іменники (практично). Особливості творення присвійних прикметників

Іменник

ПТ+ПВ

91

 

 

 

Букви е, о, и, і в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-, -ичн-, -ічн- (-їчн-).

Орфограми іменників

ПТ+ПВ

92

 

 

 

Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -зьк-, -цьк-

Суфікси

ПТ+ПВ

93

 

 

 

Написання не з прикметниками

Подолання освітніх втрат: « написання не з іменниками»

Не з іменниками

94

 

 

 

Написання не з прикметниками. Тренувальні вправи

ПТ+ПВ

95

 

 

 

Написання складних прикметників разом і з дефісом

ПТ+ПВ

96

 

 

 

Написання складних прикметників разом і з дефісом. Тренувальні вправи

ПТ+ПВ

97

 

 

 

Докладний письмовий  переказ тексту, що містить опис природи

Подолання освітніх втрат: « докладний переказ»

Види переказів

ПТ+ПВ+УВ

98

 

 

 

Сприймання письмового тексту/виразне читання вголос науково-популярного тексту

ПТ+ПВ

99

 

 

 

Тренувальні вправи

ПТ+ПВ

100

 

 

 

Написання прізвищ прикметникової форми

Кличний відмінок

ПТ+ПВ

101

 

 

 

Написання прізвищ прикметникової форми. Тренувальні вправи

ПТ+ПВ

102

 

 

 

Твір-опис природи в художньому стилі за картиною.

Подолання освітніх втрат: « опис»

Твір-опис

ПТ+ПВ+УВ

103

 

 

 

Узагальнення з теми «Прикметник як частина мови»

ПТ+ПВ

104

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Прикметник»

ПТ

 

 

 

 

Морфологія. Орфографія

                                                                      Числівник

 

105

 

 

 

Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Подолання освітніх втрат: «прикметник»

Прикметник

ДМ+ПВ+УВ

106

 

 

 

Числівники кількісні і порядкові

ДМ+ПВ

107

 

 

 

Числівники кількісні і порядкові. Тренувальні вправи

ДМ+ПВ

108

 

 

 

Числівники прості, складні та складені

ДМ+ПВ

109

 

 

 

Розряди кількісних числівників: на означення цілих чисел, дробові, збірні. Неозначені числівники

ДМ+ПВ

110

 

 

 

Відмінювання числівників на означення цілих чисел

ДМ+ПВ

 111

 

 

 

Відмінювання дробових числівників

Відмінювання іменників

ДМ+ПВ

112

 

 

 

Відмінювання збірних числівників

ДМ+ПВ

113

 

 

 

Відмінювання порядкових числівників

ДМ+ПВ

114

 

 

 

Написання разом порядкових числівників із -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний.

Подолання освітніх втрат: « написання прикметників»

Написання іменників

ПВ

115

 

 

 

М’який знак на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках 

М’який знак

116

 

 

 

Узгодження кількісних числівників з іменниками

ПВ

117

 

 

 

Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи

Подолання освітніх втрат: « види переказів»

Види переказів

ПВ+ДМ+УВ+ПТ

118

 

 

 

Складання і розігрування діалогу з використанням числівників

Подолання освітніх втрат: «діалог»

Діалог

ДМ+УВ

119

 

 

 

Тренувальні вправи

Числівник

ПВ+ДМ

120

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Числівник»

ДМ

 

 

 

 

Морфологія. Орфографія. Займенник

 

121

 

 

 

Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Подолання освітніх втрат: « іменник»

Числівник

ПВ+УВ

122

 

 

 

Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні, відносні, заперечні, означальні й неозначені

Розряди числівників

ПВ+ПТ

123

 

 

 

Особливості визначення розряду займенників його, її, їх (практично)

 

124

 

 

 

Відмінювання займенників усіх розрядів

Подолання освітніх втрат: « відмінювання іменників»

Відмінювання числівників

ПВ

125

 

 

 

Відмінювання займенників усіх розрядів. Тренувальні вправи

ПВ

126

 

 

 

Написання есе світоглядного змісту («Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність»)

Подолання освітніх втрат: « есе»

Есе

ПВ+ПТ

127

 

 

 

Приставний н у формах особових і вказівних займенників. Типові помилки у вживанні займенників.

н в іменниках

ПВ+ДМ

128

 

 

 

Уживання займенника ви у ввічливому значенні для звертання до однієї особи

ПВ

129

 

 

 

Написання разом і з дефісом неозначених займенників.

Написання числівників

ПВ

130

 

 

 

Правопис заперечних займенників.

ПВ

131

 

 

 

Наголошування займенників мій, твій, свій, той, цей, весь у непрямих відмінках (практично).

Непрямі відмінки

ПВ

132

 

 

 

Використання займенників для зв’язку речень у тексті (практично).

ПВ

133

 

 

 

Вихідний моніторинг (диктант)

Подолання освітніх втрат: « орфограма», « пунктограма»

Орфограми

ПВ+ПТ

134

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу

ПВ

135

 

 

 

Написання твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів

Подолання освітніх втрат: « види творів»

ПВ

136

 

 

 

Діагностувальна робота з теми «Займенник»

ПВ

 

 

 

 

                                     Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі

 

137

 

 

 

Урок-вікторина «Лексикологія. Фразеологія»

Подолання освітніх втрат: « лексикологія, фразеологія»

Лексикологія

ПВ+ПТ+УВ+ДМ

138

 

 

 

Урок-гра «Словотвір та орфографія»

Подолання освітніх втрат: « словотвір, орфографія»

Словотвір

ПВ+ПТ+УВ+ДМ

139

 

 

 

Урок-подорож «Морфологія та орфографія»

Подолання  освітніх втрат: « морфологія, орфографія»

Морфологія

ПВ+ПТ+УВ+ДМ

140

 

 

 

Урок культури мовлення. Визначення в слові орфограм, обгрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами

Культура мовлення

ПВ+ПТ+УВ+ДМ

 

 

 

 

Семестрова

 

 

 

 

 

Скоригована

 

 

 

 

 

Річна

 

 

                                                       

УВ- усна взаємодія; ПТ- працює з текстом; ПВ- письмово взаємодіє; ДМ- досліджує мовлення

 

 

                                                          

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Павлюченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня
Переглядів
607
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку