Календарно-тематичне планування з української мови
6 клас
(140 год на рік) на 2024-2025 н.р.
Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О.В., Заболотний В.В., Лавринчук В.П., Плівачук К.В., Попова Т. Д.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795)
О.В.Заболотний, В.В.Заболотний Українська мова. Підручник для закладів середньої освіти. 6 клас .- К. Генеза.-2023
II семестр
№ з/п |
дата |
фактично |
Зміст уроку |
Повторення |
|
|
№ |
дата |
|||
|
|
|
|
Морфологія. Орфографія Іменник. Відмінювання та правопис іменників |
|
65 |
|
|
|
Усний переказ художнього тексту, що містить опис приміщення. Подолання освітніх втрат: « види переказів» |
Види переказів УВ+ДМ+ПТ |
66 |
|
|
|
Відмінювання іменників І відміни |
Відміни УВ+ПВ |
67 |
|
|
|
Відмінювання іменників ІІ відміни |
Групи іменників УВ+ПВ |
68 |
|
|
|
Закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини Подолання освітніх втрат: « рід іменників» |
Роди УВ+ПВ |
69 |
|
|
|
Відмінювання іменників ІІІ відміни |
Відмінки іменників УВ+ПВ |
70 |
|
|
|
Відмінювання іменників ІV відміни |
Відміни УВ+ПВ |
71 |
|
|
|
Уживання іменників у кличному відмінку однини Подолання освітніх втрат: « відмінки» |
Відмінки УВ |
72 |
|
|
|
Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини |
Форми іменників ПВ+УВ |
73 |
|
|
|
Відмінювання іменників, що мають форму тільки множини. Тренувальні вправи |
ПВ+УВ |
74 |
|
|
|
Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ Подолання освітніх втрат: « відмінювання іменників» |
ПВ+ПТ |
75 |
|
|
|
Букви е, и, і в суфіксах -ив(о), -ев(о); -ечок, -ечк-, -ичок, -ичк-; -інн(я), -енн(я), -инн(я), -ен(я) |
Орфограми ПВ+УВ+ПТ |
76 |
|
|
|
Написання не з іменниками |
ПВ |
77 |
|
|
|
Правопис складних іменників Подолання освітніх втрат: «орфограма» |
ПВ+УВ |
78 |
|
|
|
Правопис складних іменників .Тренувальні вправи |
ДМ+ПВ |
79 |
|
|
|
Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі. Подолання освітніх втрат: « твір-опис» |
УВ |
80 |
|
|
|
Узагальнення вивченого з теми «Іменник». |
ПВ+УВ |
81 |
|
|
|
Діагностувальна робота. З теми «Іменник. Відмінювання та правопис іменників» |
УВ |
|
|
|
|
Морфологія. Орфографія Прикметник |
|
82 |
|
|
|
Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
Іменник ПТ+ПВ |
83 |
|
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу |
ПТ+ПВ |
84 |
|
|
|
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу |
ПТ+ПВ |
85 |
|
|
|
Докладний усний переказ художнього тексту з елементами опису природи Подолання освітніх втрат: « види переказів» |
Види переказів ПТ+УВ |
86 |
|
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення |
ПТ+ПВ |
87 |
|
|
|
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Тренувальні вправи |
ПТ+ПВ |
88 |
|
|
|
Повні й короткі форми прикметників |
ПТ+ПВ |
89 |
|
|
|
Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп Подолання освітніх втрат: « групи іменників» |
Відмінювання іменників ПТ+ПВ |
90 |
|
|
|
Творення прикметників; перехід прикметників в іменники (практично). Особливості творення присвійних прикметників |
Іменник ПТ+ПВ |
91 |
|
|
|
Букви е, о, и, і в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-, -ичн-, -ічн- (-їчн-). |
Орфограми іменників ПТ+ПВ |
92 |
|
|
|
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -зьк-, -цьк- |
Суфікси ПТ+ПВ |
93 |
|
|
|
Написання не з прикметниками Подолання освітніх втрат: « написання не з іменниками» |
Не з іменниками |
94 |
|
|
|
Написання не з прикметниками. Тренувальні вправи |
ПТ+ПВ |
95 |
|
|
|
Написання складних прикметників разом і з дефісом |
ПТ+ПВ |
96 |
|
|
|
Написання складних прикметників разом і з дефісом. Тренувальні вправи |
ПТ+ПВ |
97 |
|
|
|
Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи Подолання освітніх втрат: « докладний переказ» |
Види переказів ПТ+ПВ+УВ |
98 |
|
|
|
Сприймання письмового тексту/виразне читання вголос науково-популярного тексту |
ПТ+ПВ |
99 |
|
|
|
Тренувальні вправи |
ПТ+ПВ |
100 |
|
|
|
Написання прізвищ прикметникової форми |
Кличний відмінок ПТ+ПВ |
101 |
|
|
|
Написання прізвищ прикметникової форми. Тренувальні вправи |
ПТ+ПВ |
102 |
|
|
|
Твір-опис природи в художньому стилі за картиною. Подолання освітніх втрат: « опис» |
Твір-опис ПТ+ПВ+УВ |
103 |
|
|
|
Узагальнення з теми «Прикметник як частина мови» |
ПТ+ПВ |
104 |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Прикметник» |
ПТ |
|
|
|
|
Морфологія. Орфографія Числівник |
|
105 |
|
|
|
Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль Подолання освітніх втрат: «прикметник» |
Прикметник ДМ+ПВ+УВ |
106 |
|
|
|
Числівники кількісні і порядкові |
ДМ+ПВ |
107 |
|
|
|
Числівники кількісні і порядкові. Тренувальні вправи |
ДМ+ПВ |
108 |
|
|
|
Числівники прості, складні та складені |
ДМ+ПВ |
109 |
|
|
|
Розряди кількісних числівників: на означення цілих чисел, дробові, збірні. Неозначені числівники |
ДМ+ПВ |
110 |
|
|
|
Відмінювання числівників на означення цілих чисел |
ДМ+ПВ |
111 |
|
|
|
Відмінювання дробових числівників |
Відмінювання іменників ДМ+ПВ |
112 |
|
|
|
Відмінювання збірних числівників |
ДМ+ПВ |
113 |
|
|
|
Відмінювання порядкових числівників |
ДМ+ПВ |
114 |
|
|
|
Написання разом порядкових числівників із -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний. Подолання освітніх втрат: « написання прикметників» |
Написання іменників ПВ |
115 |
|
|
|
М’який знак на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках |
М’який знак |
116 |
|
|
|
Узгодження кількісних числівників з іменниками |
ПВ |
117 |
|
|
|
Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи Подолання освітніх втрат: « види переказів» |
Види переказів ПВ+ДМ+УВ+ПТ |
118 |
|
|
|
Складання і розігрування діалогу з використанням числівників Подолання освітніх втрат: «діалог» |
Діалог ДМ+УВ |
119 |
|
|
|
Тренувальні вправи |
Числівник ПВ+ДМ |
120 |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Числівник» |
ДМ |
|
|
|
|
Морфологія. Орфографія. Займенник |
|
121 |
|
|
|
Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Подолання освітніх втрат: « іменник» |
Числівник ПВ+УВ |
122 |
|
|
|
Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні, відносні, заперечні, означальні й неозначені |
Розряди числівників ПВ+ПТ |
123 |
|
|
|
Особливості визначення розряду займенників його, її, їх (практично) |
|
124 |
|
|
|
Відмінювання займенників усіх розрядів Подолання освітніх втрат: « відмінювання іменників» |
Відмінювання числівників ПВ |
125 |
|
|
|
Відмінювання займенників усіх розрядів. Тренувальні вправи |
ПВ |
126 |
|
|
|
Написання есе світоглядного змісту («Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність») Подолання освітніх втрат: « есе» |
Есе ПВ+ПТ |
127 |
|
|
|
Приставний н у формах особових і вказівних займенників. Типові помилки у вживанні займенників. |
н в іменниках ПВ+ДМ |
128 |
|
|
|
Уживання займенника ви у ввічливому значенні для звертання до однієї особи |
ПВ |
129 |
|
|
|
Написання разом і з дефісом неозначених займенників. |
Написання числівників ПВ |
130 |
|
|
|
Правопис заперечних займенників. |
ПВ |
131 |
|
|
|
Наголошування займенників мій, твій, свій, той, цей, весь у непрямих відмінках (практично). |
Непрямі відмінки ПВ |
132 |
|
|
|
Використання займенників для зв’язку речень у тексті (практично). |
ПВ |
133 |
|
|
|
Вихідний моніторинг (диктант) Подолання освітніх втрат: « орфограма», « пунктограма» |
Орфограми ПВ+ПТ |
134 |
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу |
ПВ |
135 |
|
|
|
Написання твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів Подолання освітніх втрат: « види творів» |
ПВ |
136 |
|
|
|
Діагностувальна робота з теми «Займенник» |
ПВ |
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі |
|
137 |
|
|
|
Урок-вікторина «Лексикологія. Фразеологія» Подолання освітніх втрат: « лексикологія, фразеологія» |
Лексикологія ПВ+ПТ+УВ+ДМ |
138 |
|
|
|
Урок-гра «Словотвір та орфографія» Подолання освітніх втрат: « словотвір, орфографія» |
Словотвір ПВ+ПТ+УВ+ДМ |
139 |
|
|
|
Урок-подорож «Морфологія та орфографія» Подолання освітніх втрат: « морфологія, орфографія» |
Морфологія ПВ+ПТ+УВ+ДМ |
140 |
|
|
|
Урок культури мовлення. Визначення в слові орфограм, обгрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами |
Культура мовлення ПВ+ПТ+УВ+ДМ |
|
|
|
|
Семестрова |
|
|
|
|
|
Скоригована |
|
|
|
|
|
Річна |
|
УВ- усна взаємодія; ПТ- працює з текстом; ПВ- письмово взаємодіє; ДМ- досліджує мовлення