Календарно-тематичне планування з української мови 6 клас для індивідуального навчання (1 год на тиждень)

Про матеріал
Відповідає Модельній навчальній програмі «Українська мова. 5 – 6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Заболотний В. В., Лавринчук В. П., Плівачук К. В., Попова Т. Д.), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ від 12.07.2021 № 795). Складено до підручника «Українська мова, 6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Заболотний О. В., Заболотний В. В.) для індивідуального навчання на педпатронажі. 35 годин, 1 година на тиждень.
Перегляд файлу

1

УКРАЇНСЬКА МОВА

6  КЛАС

 

 

Відповідає Модельній навчальній програмі «Українська мова. 5  6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Заболотний В. В., Лавринчук В. П., Плівачук К. В., Попова Т. Д.), яку рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ від 12.07.2021 № 795). Складено до підручника «Українська мова, 6 клас» для закладів загальної середньої освіти  (автори Заболотний О. В., Заболотний В. В.) для індивідуального навчання на педпатронажі.

35 годин, 1 година на тиждень.

 

уроку

Зміст програмового матеріалу

Дата

І семестр

 

1

Укр. мова – милозвучна, мелодійна, співуча, дзвінка. Багатство укр.. мови. РМ. Мовл.та спілк., види мовл д-сті, ситуація спілк..   Типи та стилі мовл.. Скл.та розігри. діалогів етикетного х-ру, щодо безпеки спілкування та протистояння маніпулятивним впливам, за коміксом чи малюнком).

 

2

Словоспол. і реч. Гол. і другор. ЧР. Однорідні  ЧР, звертання, вставні сл. Скл. Реч. Пряма мова. Діалог. Поняття про офіційно-діловий стиль; ділові папери.РМ. Скл. оголошення для розміщ. на вебсайті   про поїздку до музею. Основні орфограми та пунктограми.

 

3

Навчальний диктант. Групи слів за походженням: власне укр. слова та слова іншом.походж. Лекс.помилки. Букви и, і, подвоєні букви, апостроф у словах іншомовного походження

 

4

М’який знак у словах іншом.походж. Акт. та пас.лекс., застарілі слова, неологізми. Загальновж. Сл. Професійні слова й терміни. РМ. Текст, його основні ознаки, особливості будови. Складний план тексту.

 

5

Діалектні та просторічні слова. Ст.забарвл. сл. Лекс. помилки РМ. Буд.елемент.розд.Усн.докл.переказ худ.тексту розп. х-ру з елем. роздуму. Написання твору-роздуму про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі з використанням фразеологізмів

 

6

Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Діагностична  (контрольна) робота. Лексикологія. Фразеологія (тестування)

 

7

Змін. і твор. слів. Похідні і непох.сл. Осн.способи словотв. Зміни приг.під час утвор.прикм.та ім..за допом.суф. -ськ-, -ств-;    іменників за допом. Суф.-ин- від прикм. на -ський, -цький.

 

8

РМ. Діагностична (контрольна) робота. Письмовий переказ

 

9

Складні слова. [о], [е] в скл. сл.. Складноск. сл. як різновид скл. Правопис складних слів разом і з дефісом. Написання слів з пів

 

10

 Діагностична (контрольна) робота. Словотвір. Орфографія (тестування).Узагальнення вивченого з розділу. Вик. проєкту

 

11

Самост. та служб. Част.м., вигук.Ім.як част.м. Ім. конкретні й абстр., заг.і вл., назви істот і неістот.Збірні ім.. Велика буква та лапки у власних назвах.

 

12

Діагностична (контрольна) робота. Диктант. Рід іменників Іменники спільного роду. Незмін.ім.Рід незм.ім. РМ. Складання і розігрування діалогів з незмінюваними іменниками.

 

13

Число іменників.Ім., що  мають форми тільки  одн. або тільки  множ. Відмінки іменників. Поділ іменників на відміни та групи

 

14 

Діагностична (контрольна) робота. Іменник як частина мови. Рід, число, відмінки та відміни іменників (тестування). РМ. Буд. опису приміщення. Письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення

 

15

Семестровий контроль. Лексикологія та фразеологія. Словотвір та орфографія. Іменник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми)

 

16

Відмінювання іменників І та ІІ відміни. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях родового відмінка однини іменників чоловічого  роду ІІ відміни. РМ. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі. Редагування твору

 

17

Відмінювання іменників ІІІ  та ІV відмін. Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку (узагальнення; практично). Відмінювання іменників, що  мають  форму тільки множини.  Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ.

 

18

РМ. Діагностична (контрольна) робота. Сприймання письмових текстів / читання (тестування, відкриті завдання). Букви е, и, і  в суфіксах -ив(о), -ев(о); -ечок, -ечк-, -ичок, -ичк-;  -інн(я), -енн(я), -инн(я), -ен(я.Написання не з  іменниками. Есе на тему стосунків між однолітками. Правопис складних  іменників (повторення й поглиблення)

 

19

Діагностична (контрольна) робота. Відмінювання та правопис іменників (тестування, завдання відкритої форми).Узагальнення вивченого з розділу. Виконання проєкту (створення мініжурналу «Іменник»)

 

20

Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Повні й короткі форми  прикметників. Групи  прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід  прикметників з однієї  групи  в іншу. РМ. Написання творів-описів з використанням прикметників-епітетів (з обґрунтуванням свого вибору)

 

21

Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.   Відмінювання прикметників. Прикметники  твердої  і м’якої  груп. Творення прикметників; перехід  прикметників в іменники

 

22

Букви  е, о, и, і  в прикметникових  суфіксах  -ев- (-єв-), -ов-, -ичн-, -ічн- (-їчн-). Написання прикметників із  суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -зьк-, -цьк- .Написання не з  прикметниками.    РМ. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи.   Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи

 

23

 

Написання  н і нн у прикметниках. Написання складних  прикметників разом і з дефісом РМ. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів

 

24

РМ. Аналіз письмового твору. Діагностична (контрольна) робота. Письмовий твір. Створення постерів, фотоколажів, малюнків, хмар слів, коміксів, відеороликів, аудіозаписів, виконання інтерактивних вправ тощо про складні випадки написання прикметників

 

25

Написання прізвищ  прикметникової  форми. Діагностична (контрольна) робота. Прикметник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми). Узагальнення вивченого з розділу. Виконання проекту.

 

26

Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Числівники кількісні і порядкові. Розряди  кількісних числівників: на означення цілих чисел, дробові, збірні. Неозначені числівники. Числівники прості, складні й складені. Написання числівників: роздільне написання складених числівників; м’який знак на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках; написання разом порядкових числівників із -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний

 

27

Відмінювання числівників на означення цілих чисел. Узгодження кількісних числівників з іменниками. РМ. Письмова розповідь «Мій родовід» із використанням дат народження членів родини. Використання числівників у текстах різних стилів мовлення Аудіювання медіаційного повідомлення, яке містить багато числівників, у тому числі розпізнавання в ньому фактів і суджень. Відмінювання числівників. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу, антисуржик тощо

 

28

Діагностична (контрольна) робота. Диктант. РМ. Створення інформаційного допису типу оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дат і часу для розміщення в соцмережі. Виконання проєкту (мультимедійна презентація «Школа майбутнього»)

 

29

Діагностична (контрольна) робота. Числівник як частина мови (тестування). Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників.

 

30

Особові та зворотний займенники. Приставний н у формах особових займенників. РМ. Аудіювання і читання мовчки текстів, що містять займенники; з’ясування ролі займенників у цих текстах (практично). Уживання займенника ви у ввічливому значенні для звертання до однієї особи. Питальні й відносні займенники.

 

31

Заперечні й неозначені займенники. Правопис заперечних займенників. Написання разом і з дефісом неозначених займенників. Використання займенників для зв’язку речень у тексті. РМ. Складання діалогів-розпитувань у сімейному колі на побутові теми з використанням питальних і відносних займенників (наприклад: «Як минув день», «Як провести вихідний»). Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів

 

32

РМ. Аналіз письмового твору Присвійні займенники. Наголошування займенників мій, твій, свій у непрямих відмінках.Вказівні й означальні займенники. Наголошування займенників той, цей, весь у непрямих відмінках (практично). Узагальнення вивченого з розділу.

 

33

Діагностична (контрольна) робота. Займенник як частина мови (тестування, завдання відкритої форми). Виконання проєкту (укладання словничка фразеологізмів, прислів’їв, приказок із займенниками)

 

34

РМ. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність»)

 

35

Семестровий контроль. Морфологія. Орфографія (тестування, завдання відкритої форми)Лексикологія. Фразеологія. Словотвір та орфографія. Морфологія та орфографія. Підсумковий урок

 

 

doc
Додано
13 січня
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку