Календарно-тематичне планування з української мови, 9 клас (Підручник. Глазова О.П. Українська мова: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О.П. Глазова. – Харків : Вид-во «Ранок», 2017. – 240 с.)
|
||||||
№ з.п |
Зміст навчального матеріалу |
Кіл. год. |
Дата |
Примітка |
||
1. |
Тема 1. Повторення вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова Вступ. Розвиток української мови. |
|
|
|
||
2. |
РМ №1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення . |
|
|
РМ №1 |
||
3 |
РМ №2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам. |
|
|
РМ №2 |
||
4 |
|
|
|
|
||
5-6 |
Розділові знаки в простому ускладненому реченні |
|
|
|
||
7 |
РМ №3. Ділові папери. Резюме. |
|
|
РМ №3 |
||
8 |
РМ №4. Контрольний вибірковий усний переказ тексту художнього стилю |
|
|
РМ №4 (усн. перек) |
||
9 |
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови (повторення, поглиблення). Розділові знаки в реченнях з прямою мовою. |
|
|
|
||
10 |
Заміна прямої мови непрямою. |
|
|
|
||
11 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Розділові знаки при цитатах. |
|
|
|
||
12 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі. |
|
|
|
||
13 |
РМ №5. Контрольний діалог. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. Складання та обговорення переліку умов успіш ного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку |
|
|
РМ №5 (діалог) |
||
14 |
Контрольна робота №1 за темою «Повторення вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова» (тестові завдання). |
|
|
КР №1 |
||
15 |
Тема 2. Складне речення. Складносурядне речення. Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв’язком. |
|
|
|
||
16 |
Складносурядне речення; його будова і засоби зв’язку між його частинами. |
|
|
|
||
17 |
РМ №6. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом) |
|
|
РМ №6 |
||
18 |
Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Розділові знаки між частинами складносурядного речення. |
|
|
|
||
19-20 |
РМ № 7-8. Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
|
|
РМ №7-8 (пис.перек.) |
||
21 |
Синтаксичний розбір складносурядного речення. |
|
|
|
||
22 |
РМ №9. Ділові папери. Заява. |
|
|
РМ №9 |
||
23 |
Складнопідрядне речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Розділові знаки в складнопідрядному реченні |
|
|
|
||
24 |
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях. |
|
|
|
||
25 |
РМ №10. Контрольний письмовий твір-роздум у публіц-му стилі на суспільну тему |
|
|
РМ №10 (письм твір) |
||
26 |
Основні види складнопідрядних речень. Означальні, з’ясувальні, обставинні |
|
|
|
||
27 |
Контрольний диктант за І семестр. |
|
|
Диктант |
||
28 |
Складнопідрядне речення з підрядними означальними. |
|
|
|
||
29 |
Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальними |
|
|
|
||
30 |
Контрольна робота №2 за темою «Складне речення та його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення» (тестові завдання) |
|
|
КР №2 |
||
31 |
Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту. Повторення вивченого |
|
|
|
||
32 |
Тема №3. Складнопідрядні речення. Основні типи складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними часу й місця. |
|
|
|
||
33
|
Складнопідрядні речення з підрядними умови та допустовими |
|
|
|
||
34 |
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії й ступеня, порівняльними |
|
|
|
||
35-36 |
Складнопідрядні речення з підрядними мети, причини й наслідку |
|
|
|
||
37 |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними |
|
|
|
||
38 |
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними |
|
|
|
||
39 |
РМ №11. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. |
|
|
РМ №11 |
||
40 |
РМ №12. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень |
|
|
РМ №12 |
||
41 |
Повторення, узагальнення й систематизація вивченого. |
|
|
|
||
42 |
Контрольна робота №3 за темою «Складнопідрядні речення» (тестові завдання). |
|
|
КР №3 |
||
43 |
Тема №4. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку Безсполучникове складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості інтонації безсполучникових складних речень |
|
|
|
||
44 |
Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
||
45 |
РМ №13. Контрольний усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему. |
|
|
РМ №13 |
||
46 |
Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
||
47 |
Тире між частинами безсполучникового складного речення. |
|
|
|
||
48 |
РМ №14. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень |
|
|
РМ №14 (письмовий твір) |
||
49 |
Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення. Тренувальні вправи |
|
|
|
||
50 |
Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. |
|
|
|
||
51 |
Складні речення із сполучниковим (сурядним і підрядним) зв’язком. Розділові знаки в них. |
|
|
|
||
52-53 |
РМ №15-16. Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку). |
|
|
РМ №15-16 (письмовий переказ) |
||
54 |
Складне речення з різними видами зв’язку (сполучникового (сурядного та підрядного) і безсполучникового). |
|
|
|
||
55 |
Контрольна робота №4 за темою «Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку» (тестові завдання). |
|
|
КР №4 |
||
56 |
Тема 5. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення й систематизація вивченого Текст, його основні ознаки. Будова тексту. |
|
|
|
||
57 |
РМ №17. Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту . |
|
|
РМ №17 |
||
58 |
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці. |
|
|
|
||
59 |
РМ №18. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей |
|
|
РМ №18 |
||
60 |
Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення). |
|
|
|
||
61 |
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. |
|
|
|
||
62 |
РМ №19. Читання вголос тексту публіцистичного стилю, що містить складні речення з різними видами зв’язку. |
|
|
РМ №19 (читання вголос) |
||
63-64 |
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). |
|
|
|
||
65 |
Контрольний диктант за ІІ семестр. |
|
|
Диктант |
||
66 |
Орфографія. Пунктуація. |
|
|
|
||
67 |
Контрольна робота №5 за темою «Складне синтаксичне ціле. Узагальнення й систематизація вивченого» (тестові завдання). |
|
|
КР №5 |
||
68 |
Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту. |
|
|
|
||
69 |
Узагальнення й систематизація вивченого за рік. |
|
|
|
||
70 |
Підсумковий урок |
|
|
|