Календарно-тематичне планування з української мови, 9 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 9 класу складено відповідно до програми Українська мова. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами). Підручник. Глазова О.П. Українська мова: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О.П. Глазова. – Харків : Вид-во «Ранок», 2017. – 240 с.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

з української мови, 9 клас

(Підручник. Глазова О.П. Українська мова: підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закладів / О.П. Глазова. – Харків : Вид-во «Ранок», 2017. – 240 с.)

 

 

№ з.п

Зміст навчального матеріалу

Кіл.

год.

Дата                                   

Примітка

 

1.

Тема 1. Повторення вивченого

у 8 класі. Пряма й непряма мова

Вступ. Розвиток української мови.

 

 

 

2.

РМ №1. Повторення й узагальнення вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення .

 

 

РМ №1

3

РМ №2. Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування, протистояння маніпулятивним впливам.

 

 

РМ №2

4

Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення.

 

 

 

 

5-6

Розділові знаки в простому ускладненому реченні

 

 

 

7

РМ №3. Ділові папери. Резюме.

 

 

РМ №3

8

РМ №4. Контрольний вибірковий усний переказ тексту художнього стилю

 

 

РМ №4

(усн. перек)

9

Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови (повторення, поглиблення). Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.

 

 

 

10

Заміна прямої мови непрямою.

 

 

 

11

Цитата як спосіб передачі чужої мови. Розділові знаки при цитатах.

 

 

 

12

Діалог. Розділові знаки при діалозі.

 

 

 

13

РМ №5. Контрольний діалог. Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми.

Складання та обговорення переліку умов успіш ного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку 

 

 

РМ №5

(діалог)

14

Контрольна робота №1 за темою «Повторення вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова» (тестові завдання).

 

 

КР №1

15

Тема 2. Складне речення. Складносурядне речення.

Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв’язком.

 

 

 

16

Складносурядне речення; його будова і засоби зв’язку між його частинами.

 

 

 

17

РМ №6. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом)

 

 

РМ №6

 

18

Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Розділові знаки між частинами складносурядного речення.

 

 

 

19-20

РМ № 7-8. Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням

 

 

РМ №7-8

(пис.перек.)

21

Синтаксичний розбір складносурядного речення.

 

 

 

22

РМ №9. Ділові папери. Заява.

 

 

РМ №9

23

Складнопідрядне речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Розділові знаки в складнопідрядному реченні

 

 

 

24

Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях.

 

 

 

25

РМ №10. Контрольний письмовий твір-роздум у публіц-му стилі на суспільну тему

 

 

РМ №10 (письм твір)

26

Основні види складнопідрядних речень. Означальні, з’ясувальні, обставинні

 

 

 

27

Контрольний диктант за І семестр.

 

 

Диктант

28

Складнопідрядне речення з підрядними означальними.

 

 

 

29

Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальними

 

 

 

30

Контрольна робота №2 за темою «Складне речення та його ознаки. Складносурядне речення. Складнопідрядне речення» (тестові завдання)

 

 

КР №2

31

Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту. Повторення вивченого

 

 

 

32

Тема №3. Складнопідрядні речення.

Основні типи складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними часу й місця.

 

 

 

33

 

Складнопідрядні речення з підрядними умови та допустовими

 

 

 

34

Складнопідрядні речення з підрядними способу дії й ступеня, порівняльними

 

 

 

35-36

Складнопідрядні речення з підрядними мети, причини й наслідку

 

 

 

37

Складнопідрядні речення з кількома підрядними

 

 

 

38

Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними

 

 

 

39

РМ №11. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.

 

 

РМ №11

40

РМ №12. Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень

 

 

РМ №12

41

Повторення, узагальнення й систематизація вивченого.

 

 

 

42

Контрольна робота №3 за темою «Складнопідрядні речення» (тестові завдання).

 

 

КР №3

 

43

 

Тема №4. Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку

Безсполучникове складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості інтонації безсполучникових складних речень

 

 

 

44

Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення.

 

 

 

45

РМ №13. Контрольний усний твір-роздум у публіцистичному стилі мовлення на суспільну тему.

 

 

РМ №13

46

Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення.

 

 

 

47

Тире між частинами безсполучникового складного речення.

 

 

 

48

РМ №14. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень

 

 

РМ №14

(письмовий твір)

49

Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення. Тренувальні вправи

 

 

 

50

Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку.

 

 

 

51

Складні речення із сполучниковим (сурядним і підрядним) зв’язком. Розділові знаки в них.

 

 

 

52-53

РМ №15-16. Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).

 

 

РМ

 №15-16

(письмовий переказ)

54

Складне речення з різними видами зв’язку (сполучникового (сурядного та підрядного) і

безсполучникового).

 

 

 

55

Контрольна робота №4 за темою «Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку» (тестові завдання).

 

 

КР №4

56

Тема 5. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Узагальнення й систематизація вивченого

Текст, його основні ознаки. Будова тексту.

 

 

 

57

РМ №17. Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту .

 

 

РМ №17

58

Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.

 

 

 

59

РМ №18. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей

 

 

РМ №18

60

Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення).

 

 

 

61

Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.

 

 

 

 

62

 

РМ №19. Читання вголос тексту публіцистичного стилю, що містить складні речення з різними видами зв’язку.

 

 

РМ №19

(читання вголос)

63-64

Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).

 

 

 

65

Контрольний диктант за ІІ семестр.

 

 

Диктант

66

Орфографія. Пунктуація.

 

 

 

67

Контрольна робота №5 за темою «Складне синтаксичне ціле. Узагальнення й систематизація вивченого» (тестові завдання).  

 

 

КР №5

68

Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту.

 

 

 

69

Узагальнення й систематизація вивченого за рік.

 

 

 

70

Підсумковий урок

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Додано
7 жовтня 2023
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку