КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ УЧНІВ 5 КЛАСУ
(Модельна навчальна програма «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.)
ІІ семестр
№з/п |
Тема уроку (1 –мовна/мовленнєва; 2 – соціокультурна) |
К-сть год. |
Дата |
Примітки |
1. |
Повторення вивченого у І семестрі Правопис іншомовних слів |
|
|
|
2. |
Фонетичний розбір слова |
|
|
|
3. |
Словосполучення й речення |
|
|
|
4. |
Головні члени речення |
|
|
|
5. |
Другорядні члени речення |
|
|
|
6. |
Речення з однорідними членами |
|
|
|
7. |
Кома між ОЧР |
|
|
|
8. |
Просте і складне речення. Кома між частинами складного речення |
|
|
|
9. |
Пряма мова. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою. На крилах мрій |
|
|
|
10. |
Діалог. Розділові знаки в репліках діалогу. Прояви людської доброти |
|
|
|
11. |
Пунктуаційна помилка. Пензлик уяви лікує душу |
|
|
|
12. |
Контрольний диктант |
|
|
|
13. |
Аналіз контрольного диктанту |
|
|
|
|
ІНФОРМАЦІЯ |
|
|
|
14. |
Повторення вивченого в 1 -4 класах Види інформації. Текстова інформація. Виклики сьогодення. Цінність інформації |
|
|
|
15. |
Графічна інформація. Вирушай у мандри |
|
|
|
16. |
Числова та звукова інформація . Як дружити з математикою. Магія звуків |
|
|
|
17. |
Відеоінформація. Чутки і соцмережі |
|
|
|
18. |
Джерела інформації. Пошукові програми |
|
|
|
19. |
Добір і пошук інформації. Елементи інформаційної грамотності |
|
|
|
20. |
Узагальнення вивченого . Ощадливе поводження з грошима |
|
|
|
21. |
Контрольна робота |
|
|
|
22. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
ТЕКСТ |
|
|
|
23. |
Повторення вивченого в 1 -4 класах Тема, підтема (мікротема). Бережімо ліс і кожне дерево. |
|
|
|
24. |
Ключові слова. Важливі події суспільного життя |
|
|
|
25. |
Зміст прочитаного. Основна думка. Прислухайся до природи |
|
|
|
26. |
Первинні і вторинні тексти. Чарівний світ мистецтва |
|
|
|
27. |
Розповідь. Побудова розповіді. Захопливі мрії |
|
|
|
28. |
Види розповіді. Мислимо креативно |
|
|
|
29. |
Розповідь про себе. Цілеспрямованість починається з цілі |
|
|
|
30. |
Опис. Побудова опису. Спостережливість |
|
|
|
31. |
Опис тварини. З любов’ю до тих, кого приручили |
|
|
|
32. |
Роздум. Побудова роздуму. Що таке успіх |
|
|
|
33. |
Роздум на тему екології. Дивовижний природи світ |
|
|
|
34. |
Читання. Види читання. Життєво важлива звичка – читати щодня |
|
|
|
35. |
Мета читання. Навчатися ніколи не пізно |
|
|
|
36. |
Читання з метою отримання інформації (практично) Залишайся в безпеці і не мовчи |
|
|
|
37. |
Критичне читання (практично). Життєві цінності |
|
|
|
38. |
Читання з метою набуття чуттєвого досвіду (практично). Збагачуй себе емоційно |
|
|
|
39. |
Читання з метою набуття естетичного досвіду. Відчуй красу слова |
|
|
|
40. |
Контрольна робота |
|
|
|
41. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
ЖАНРИ МОВЛЕННЯ |
|
|
|
42. |
Жанри мовлення. Роль жанрів у житті людини. Моя громадянська роль у суспільстві |
|
|
|
43. |
Комплімент, лестощі, похвала. Повага до людської гідності |
|
|
|
44. |
Прохання, умовляння, благання, клянчення, пропозиція. Гідно поводься в будь-якій ситуації |
|
|
|
45. |
Запрошення. Згода, відмова. Гармонія в стосунках |
|
|
|
46. |
Вибачення. Подяка. Слово возвеличує |
|
|
|
47. |
Смс –повідомлення. Лексичні засоби привабливості співрозмовників |
|
|
|
48. |
Написання есе. Світ моїх цінностей |
|
|
|
49. |
Контрольна робота |
|
|
|
50. |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
|
|
СПІЛКУВАННЯ |
|
|
|
51. |
Повторення вивченого в 1 -4 класах. Сходинки до успіху Цілі й завдання спілкування. Найбільша розкіш – людське спілкування |
|
|
|
52. |
Види спілкування. Живе й віртуальне спілкування. Фейки – потужна зброя |
|
|
|
53. |
Безпека віртуального спілкування. Мережеві спільноти |
|
|
|
54. |
Ситуація спілкування. Учасники спілкування. Мова – ефективний засіб самовираження особистості |
|
|
|
55. |
Наміри співрозмовників. Вплив діяльності людини на природний світ |
|
|
|
56. |
Ознаки й переваги гармонійного спілкування. Зони твоєї відповідальності |
|
|
|
57. |
Правила гарного співрозмовника. Грані людської душі |
|
|
|
58. |
Запитання і відповіді. Плекай у собі допитливість |
|
|
|
59. |
Види слухання. Ознаки гармонії в суспільстві |
|
|
|
60. |
Суперечка і сварка. Маніпуляції у спілкуванні. Сучасні засоби комунікації |
|
|
|
61. |
Засоби спілкування (мовні й позамовні). Ресурси мови для здійснення ефективної комунікації |
|
|
|
62. |
Етикетні норми спілкування. Емпатія і взаємоповага |
|
|
|
63. |
Вимова й інтонація. Переконливість та аргументованість. Життєві пріоритети |
|
|
|
64. |
Повторення вивченого з розділів «Лексикологія», «Фразеологія» |
|
|
|
65. |
Повторення вивченого з розділу «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» |
|
|
|
66. |
Повторення вивченого з розділу «Відомості з синтаксису і пунктуації» |
|
|
|
67. |
Повторення вивченого з розділу «Інформація» |
|
|
|
68. |
Повторення вивченого з розділу «Текст» |
|
|
|
69. |
Повторення вивченого з розділів «Жанри мовлення», «Спілкування» |
|
|
|
70. |
Контрольна робота |
|
|
|
71. |
Аналіз контрольної роботи. Розкрий найкраще в собі |
|
|
|