Календарно-тематичне планування з української мови для учнів з ООП
9 клас
Українська мова: підруч. для 9 кл. для осіб з особливими освітніми потребами / Кравець Н.П. — Київ: ТОВ «ВИДАВНИЦТВО АТЛАНТ»,2024.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.03.2024 № 422
№ п/п |
Кількість годин |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
|
|
Повторення
|
|||||
1 |
1 |
Усне і писемне мовлення |
|
С 7 |
|
2 |
1 |
Частини мови.Іменник |
|
С 9-12 |
|
3 |
1 |
Число іменника |
|
С 12-15 |
|
4-6 |
3 |
Прикметник |
|
С 15-20 |
|
|
|
ЗМ Повторення вивченого про текст |
|
С73-77 |
|
7 |
1 |
Дієслово |
|
С 21-22 |
|
8-10 |
3 |
Часи дієслів |
|
С 23-32 |
|
11 |
1 |
Дієслова І і ІІ дієвідміни |
|
С 32-33 |
|
13 |
1 |
ЗМ Типи мовлення |
|
С77-78 |
|
14-17 |
4 |
Займенник |
|
С 33-41 |
|
18 |
1 |
ЗМ Розповідь як тип мовлення |
|
С78-82 |
|
19 |
1 |
Правопис займенників з прийменниками |
|
С 41-42 |
|
20-21 |
2 |
Числівник |
|
С 43-46 |
|
22-23 |
2 |
Прислівник |
|
С47-48 |
|
24 |
1 |
ЗМ Опис як тип мовлення |
|
С 83-87 |
|
25 |
1 |
Контрольне тестування |
|
|
|
Речення |
|||||
26 |
1 |
Речення |
|
С 49-50 |
|
27-28 |
2 |
ЗМ Роздум як тип мовлення |
|
С 87 |
|
29 |
1 |
Головні і другорядні члени речення |
|
С51 |
|
30 |
1 |
Речення поширені й непоширені |
|
С52 |
|
31 |
1 |
ЗМ Стилі мовлення Розмовний стиль |
|
С92-96 |
|
32 |
1 |
Контрольна робота .Диктант |
|
|
|
33-34 |
2 |
Однорідні члени речення |
|
С 53-56 |
|
35-36 |
2 |
Просте та складне речення |
|
С 56-59 |
|
37 |
1 |
ЗМ Стилі мовлення Науковий стиль |
|
С96-99 |
|
38-39 |
2 |
Речення зі звертанням |
|
С60-64 |
|
40 |
1 |
ЗМ Стилі мовлення . Художній стиль |
|
С 100-101 |
|
41 |
1 |
Культура мовлення. Інтонація речень зі звертаннями |
|
С 65-67 |
|
42 |
1 |
Професійні слова |
|
С 67-72 |
|
43 |
1 |
ЗМ Стилі мовлення.Публіцистичний стиль |
|
С102-104 |
|
44-45 |
2 |
ЗМ Стилі мовлення.Офіційно- діловий стиль |
|
С105-108 |
|
46 |
1 |
Види мовленнєвої діяльності.Аудіювання |
|
С108-116 |
|
47-48 |
2 |
Відтворення мовлення.Говоріння Переказ опису предмета |
|
С116 -124 |
|
49-50 |
2 |
Відтворення мовлення.Говоріння Переказ опису предмета |
|
С 124-129 |
|
51 |
1 |
Переказ тексту –опису приміщення |
|
С 130-134 |
|
52 |
1 |
Переказ тексту –опису природи |
|
С 134-140 |
|
53 |
1 |
Переказ тексту –опису зовнішності людини |
|
С 140-144 |
|
54 |
1 |
Контрольне тестування |
|
|
|
Створення власних висловлювань |
|||||
55 |
1 |
Твір –опис тварини за власним спостереженням |
|
С144-149 |
|
56 |
1 |
Твір-опис приміщення за власним спостереженням |
|
С149-150 |
|
57 |
1 |
Твір-опис природи за власним спостереженням |
|
С 150-153 |
|
58 |
1 |
Твір-опис процесу праці |
|
С154-155 |
|
59 |
1 |
Твір-опис зовнішності людини за картиною |
|
С156-157 |
|
60 |
1 |
Твір-розповідь про випадок із життя |
|
С162-164 |
|
61 |
1 |
Твір-мініатюра розповідного характеру(усний,письмовий) на основі побаченого |
|
С166-168 |
|
62 |
1 |
Складання твору –роздуму про вчинок людей |
|
С168-170 |
|
63 |
1 |
Діалогічне мовлення |
|
С172-174 |
|
64 |
1 |
Складання діалогу(усно) відповідно до ситуації спілкування |
|
С174-178 |
|
65 |
1 |
Ділове мовлення .Лист |
|
с 179-181 |
|
66 |
1 |
Ділове мовлення.Заява |
|
С181-182 |
|
67 |
1 |
Ділове мовлення. Автобіографія |
|
С182-183 |
|
68 |
1 |
Контрольне тестування |
|
|
|
69 |
1 |
Повторення вивченого «Частини мови».Інтерактивні вправи |
|
|
|
70 |
1 |
Повторення вивченого «Речення». Інтерактивні вправи |
|
|
|