Календарно-тематичне планування з української мови для учня/учениці з ООП на інклюзивній формі навчання, 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для учня/учениці з ООП на інклюзивній формі навчання, 3 клас. Розроблено відповідно до особливих потреб дитини. Це 3-й рік навчання дитини з ООП у ЗЗСО. Не прив'язане до підручника певного. Можливо, для когось стане у пригоді.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з української мови на І  та ІІ семестри  2023-2024 н.р.

для уч________________.  за інклюзивною формою навчання

(5 год/тиждень, І семестр – 81 год, ІІ семестр – 94 год.  За рік – 175 год)

№ уро

ку

          Дата                                     

Скор.

дата

     Тема уроку / вправи та завдання для виконання             

Очікувані результати – Ліза буде:

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

Усне і писемне мовлення. Бесіда за сюжетним малюнком  про літо, літні розваги. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). Графічний диктант. Гра «Покажи, де ліворуч, праворуч тощо на сторінці зошита, підручника, малюнка». Повторення вивченого матеріалу у 2 класі. Називання, читання, відтворення вивчених букв. Чистомовки. Тренувальні вправи на читання і письмо-друкування.

Виконувати вправи на орієнтування на сторінках зошита; виконувати простий графічний диктант; вправи на наведення, письмо ліній, букв;  малювати, розфарбовувати зображення про літо, літні розваги дітей, називаючи предмети, які розмальовує. Називати, показувати, писати вивчені букви.

9

10

11

12

13

14

15

16

 

 

Слова – назви предметів.  Слова-назви ознак предметів. Тренувальні вправи з читання та письма. Вправи «Назви», «Покажи» (за предметними малюнками із словами-назвами предметів».  Чистомовки. Слухання казки «Ріпка».

 

Називати та показувати певні слова- предмети, слова-назви ознак предметів за вказівкою педагога (за запитання Хто? Що? Який? Яка? Яке? Які?), за малюнком;  слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь;  співвідносити графічний образ букви з її звучанням, показувати (на картці) названі педагогом букви; обводити трафарети, за пунктирними лініями обводити графічний образ букви; за зразком намагатися наводити, писати основні елементи букв,  букви і т.п.; заучувати частини та повністю невеличкі пісеньки, потішки, віршики, лічилки.

17

18

19

20

21

22

23

 

 

Слова – назви дій. Гра «Підбери картинку до слова-назви дій». Тренувальні вправи з читання та письма. Чистомовки. Слухання казки «Вовк та семеро козенят».

Виконувати вправи на наведення, написання  елементів букв, букв за зразком, за особистим прикладом педагога, дорослого;  добирати  картинку слова-назви дій, називаючи це слово. Вправлятися в називанні букв,  в читанні прямих складів. слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь;  співвідносити графічний образ букви з її звучанням, показувати (на картці) названі педагогом букви

24

25

26

27

28

29

 

 

 

Слово і речення. Гра «Покажи та назви букву». Вправа «Намалюй улюблену букву». Тренувальні вправи з читання та письма. Слухання казки «Рукавичка». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями. Казка «Цап та баран». Тренувальні вправи на читання і письмо.

 

Слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь; малювати улюблену букву, «оживляти» її; слухати та підспівувати пісню про алфавіт; виконувати вправи на наведення, написання елементів букв, букв за зразком, за особистим прикладом педагога/дорослого;  добирати  ілюстрацію до казки, називаючи це слово; пробувати за педагогом та ілюстраціями казки переказувати стисло зміст самої прослуханої казки.

30

31

32

33

34

35

36

 

 

Слово і речення. Гра «Покажи та назви букву».  Вправа «Наведи літери по зразку». Логопедична вправа. Тренувальні вправи з читання та письма-друкування. Казка «Курочка ряба».

Називати хто? що? зображений на малюнку; розпізнавати, показувати і називати букви, прямі склади; виконувати вправи на наведення та письмо букв; вивчати скоромовку; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь;  співвідносити графічний образ букви з її звучанням, показувати (на картці) названі педагогом букви

37

38

39

40

41

42

43

 

 

Називання відомих букв. Читання прямих складів. Письмо та наведення  букв. Слухання казки «Лисичка і журавель». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями. Тренувальні вправи на читання і письмо.

Слухати розповідь казки за ілюстраціями; показувати малюнок-відповідь на запитання педагога за змістом казки; ліпити персонажа казки з пластиліну та називати його, повторювати ( розігрувати)  діалог з казки (спроба); визначати послідовність подій у тексті за ілюстраціями; виконувати вправи на наведення та письмо букв, знаків питання; вивчати скоромовку;. слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь;  співвідносити графічний образ букви з її звучанням, показувати (на картці) названі педагогом букви.

44

45

46

47

48

49

50

 

 

Написання-наведення відомих букв.  Тренувальні вправи з читання.  Письмо та наведення елементів рукописних букв, букв за зразком. Логопедичні вправи. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички». Вправи на засвоєння вивчених букв. Казка «Кривенька качечка». Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; читати прямі склади. Слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь;  співвідносити графічний образ букви з її звучанням, показувати (на картці) названі педагогом букви.

51

52

53

54

55

56

57

 

 

Звук  [б]. Букви Б б. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом). Написання-наведення букв. Логопедичні вправи. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Пан Коцький». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями. Тренувальні вправи на читання і письмо.

 

Називати букви за їх графічним зображенням; вибирати картку-емоцію про власні почуття та емоції від прослуханого чи побаченого; повторювати за педагогом слів (речень коротких та простих) з різною інтонацією та емоційним забарвленням; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

58

59

60

61

62

63

64

 

 

Звук  [г]. Букви Г г. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом). Написання-наведення букв. Логопедичні вправи. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Рукавичка». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями. Тренувальні вправи на читання і письмо.

 

Називати букви за їх графічним зображенням; вибирати картку-емоцію про власні почуття та емоції від прослуханого чи побаченого; повторювати за педагогом слів (речень коротких та простих) з різною інтонацією та емоційним забарвленням; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

65

66

67

68

69

70

71

 

 

Звук  [в]. Букви В в. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Написання-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Тренувальні вправи з читання та письма на засвоєння вивчених букв. Оповідання В.О.Сухомлинського.

Слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

72

73

74

75

76

77

78

 

 

Звук  [д]. Букви  Д д. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Письмо-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Колобок». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями. Тренувальні вправи на читання і письмо.

Розвивати уміння виконувати певні завдання за інструкціями- вказівками педагога; дивитися відео, мультфільм чи презентацію за темою уроку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

79

80

81

82

83

84

85

 

 

Звуки [з],[з']. Букви З з. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Письмо-наведення  букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Тренувальні вправи з читання та письма на засвоєння вивчених букв. Дитячі оповідання.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

86

87

88

89

90

91

 

 

Букви . Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Письмо-наведення букв, складів. Письмо похилої палички. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання дитячого віршика, казки. Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями. Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

92

93

94

95

96

97

98

 

 

Звук [ж]. Букви Ж ж.  Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Написання-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Коза-дереза». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями. Тренувальні вправи на читання і письмо.

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

99

100

101

102

103

104

105

 

 

Звук [и]. Букви И и. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи. Письмо-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Казка «Телесик». Тренувальні вправи на читання і письмо.

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

106

107

108

109

110

111

112

 

 

Звук [е]. Букви Е е.  Букви Є є. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Логопедичні вправи. Письмо-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Тренувальні вправи з читання та письма на засвоєння вивчених букв. Слухання казки «Колобок». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; називати вивчені букви, зливати їх у прямі склади,  вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

113

114

115

116

117

118

119

120

 

 

Звук  [ж]. Букви  Ж ж. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Письмо-наведення букв, складів.  Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Тренувальні вправи на засвоєння вивчених букв. Казка «Котигорошко». Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; називати вивчені букви,  вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку.

121

122

123

124

125

126

127

 

 

 

 

Звук [й]. Букви Й й.. Буки Ї ї. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Написання-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання оповідання.  Побудова послідовності подій в оповіданні за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст оповідання за ілюстраціями. Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; зливати букви (звуки) у прямі склади, називати-читати їх, вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку.

128

129

130

131

132

133

134

135

 

 

Звук [п]. Букви П п.  Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Послідовність подій.  Написання-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Казка «Солом’яний бичок». Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; зливати букви (звуки) у прямі склади, називати-читати їх, вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку. слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь;  співвідносити графічний образ букви з її звучанням, показувати (на картці) названі педагогом букви.

136

137

138

139

140

141

142

143

144

145

 

 

Звук  [т]. Букви  Т т. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву».  Логопедичні вправи. Письмо-наведення букв, складів. Письмо похилої палички з заокругленням унизу та вгорі. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Казка «Лисичка-сестричка». Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

146

147

148

149

150

151

152

153

 

 

Звук  [ф].   Букви  Ф ф . Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Письмо-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Слухання оповідання. Побудова послідовності подій в оповіданні за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст оповідання за ілюстраціями. Дитячі віршики. Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

154

155

156

157

158

159

160

 

 

Звук [х]. Букви Х х. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Письмо-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Дитячі віршики. Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках; розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

161

162

163

164

165

166

167

 

 

Букви Щ ш. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Написання-наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв (називання букв, читання прямих складів). Слухання казки «Гуси-лебеді». Побудова послідовності подій у казці за сюжетними малюнками. Спроба коротко переказати зміст казки за ілюстраціями.  Тренувальні вправи на читання і письмо.

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву; слухати та намагатися повторювати за педагогом звуки, звукосполучення, прості за структурою слова (відповідно до можливостей мовленнєвого розвитку); уважно слухати та розуміти зміст невеличкого тексту, відповідати на запитання за змістом прослуханого (побаченого) словами або показувати на малюнок-відповідь.

168

169

170

171

172

 

 

 

 

Букви Ю ю. Вправи на читання (називання, повторення за педагогом).  Гра «Оживи букву». Логопедичні вправи.  Написання- наведення букв, складів. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички» Вправи на засвоєння вивчених букв. Казка «Котик і півник». Тренувальні вправи на читання і письмо.

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку чи скоромовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів , квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

173174

175

 

 

Повторення та закріплення вивчених букв. Вправа «Знайди потрібну букву». Перегляд відео про букву. Лабіринт «З’єднай велику і маленьку букви-сестрички». Вправи на засвоєння вивчених букв. Вікторина про казки (за ілюстраціями).

 

Знаходити подібне та відмінне у графічних зображеннях букв, малюнках. Розпізнавати, називати букви; обирати названу педагогом букву; виконувати вправи-наведення.,  написання букв; вивчати (повторювати за педагогом) чистомовку; зливати букви (звуки) у склади, називати-читати їх; викладати з каштанів, квасолі тощо букв на парті; виконувати вправи з розрізною абеткою (називання, розпізнавання букв); вивчити віршик про букву.

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

Цілі навчання: розвиток усного мовлення та опанування грамотою, збагачення і поступове накопичення словникового запасу, уявлень про навколишній світ. Розвивати увагу, уміння зосереджуватися, сприймання (зорове і слухове) , пам’ять, дрібну і загальну моторику, здібність до аналізу й синтезу та інших розумових процесів. Активізація (а не механічне тренування)  мислительної діяльності: кожне слово, кожне речення, яке Ліза чує або  їй читають, мусить бути нею усвідомлено. Спиратися на більшу кількість збережених  аналізаторів, викликати у Лізи емоції, стимулювати більшу самостійність в роботі. Зацікавлювати учбовою працею. Розвивати уміння уважно слухати педагога, розуміти і виконувати його розпорядження, завдання, інструкції, доручення; культурно поводитися в найближчому середовищі, слухати і розуміти оточуючих, вміти про щось попросити; усвідомити себе ученицею, знати і виконувати прості обов’язки учнів; орієнтуватися в найближчому середовищі (класі, ліцеї, їдальні, спортзалі, на подвір’ї). Розвивати важливі для читання і письма мовний і фонематичний слух, аналітико-синтетичну діяльность. Проводити роботу над уточненням і розвитком слухових і зорових сприймань, спеціальною підготовкою дитини до письма, розвитку дрібної моторики рук. Роботу над розвитком усного мовлення і мислення пов’язувати зі спостереженнями предметів, які вивчаються, оточують дитину, явищ природи і праці самої дитини та інших людей (в класі, в школі, вдома, на подвір’ї, у парку тощо), з опорою на казки, дитячі вірші, чистомовки, оповідання. Правильно організувати ігрову та предметно-практичну діяльність для дитини з метою виховання вміння жити і працювати в колективі, підкорювати свої бажання потребам класу. Накопичування активного словникового запасу.  

   Навчати співвідносити звук і букву, зливати букви у склади. Зосередитися на друкуванні  (а не написанні рукописних) друкованих букв, використовувати вправи у наведенні елементів букв і самих букв, їх з’єднань з вивченими буквами. При цьому і письмо-наведення, і списування, застосовуються після попереднього звукового аналізу і складання звукосполучень, складів і слів з розрізної азбуки.

ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:

Дитина буде з допомогою вчителя/асистента вчителя: вчитися сприймати монологічне висловлення (казку, розповіді, вірші, інструкції до виконання завдань тощо) з/без опорою на наочність, показувати малюнок-відповідь на просте запитання; розвивати власний словниковий запас; обирати для письма правильне приладдя, за вказівкою педагога, відповідно зразка ( шрифт, колір, розмір тощо); вчитися дотримуватися певних правил щодо оформлення букв на письмі; розвивати дрібну моторику рук; малювати або добирати ілюстрації до художнього тексту (прослуханого), створювати аплікації, ліпити (наприклад, персонажів казок тощо); повторювати за педагогом слів, речення з різною інтонацією та емоційним забарвленням; використовувати голос і мову тіла (міміку, жести, рухи) для відтворення емоцій персонажів казок, байок тощо; імпровізувати з інтонацією, тембром та силою голосу, відтворюючи репліки персонажів казок, віршів, пісень тощо; вивчати/повторювати маленькі скоромовки, чистомовки, забавлянки, віршики; називати зміст і форму простого медіатексту (світлини, фотоколаж, листівка, мультфільм); створювати прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, колаж тощо); знаходити подібне і відмінне у буквах, малюнках, зображеннях, навколишньому світі; визначати послідовність подій у тексті за ілюстраціями; вибирати картку-емоцію про власні почуття та емоції від прослуханого чи побаченого; обирати букви на позначення звуків на письмі, називати букви за їх графічним зображенням, читати прямі склади, записувати букви та склади під диктовку; вказувати на малюнок або одним словом відповідати на запитання типу хто?, що?, коли?, де?, за вказівкою «Покажи», «Знайди», «Скажи» тощо.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Захарова Світлана Михайлівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
13 вересня 2023
Переглядів
1531
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку