Календарно-тематичне планування з української мови на 2023-2024 н.р., розроблене на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середн

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови на 2023-2024 н.р., розроблене на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти, автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М. (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) (До підручника «Українська мова 5 клас» Інна Літвінова) 4 год.на тиждень(140 годин на рік)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови на 2023-2024 н.р.,  розроблене на основі модельної навчальної програми «Українська мова. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти, автори Голуб Н.Б., Горошкіна О.М. (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) (До підручника «Українська мова 5 клас» Інна Літвінова)

4 год. на тиждень(140 годин)

№ з/п

 

Зміст уроку

Дата

Дата

Примітка

 

Вступ

1

Краса звучання української мови

Звукові повтори різних видів; ритмічність мови; уникнення важких для вимови чи неприємних для слуху звуків у фразі

 

 

 

2

Краса звучання української мови

Виразна повнозвучна вимова голосних і приголосних звуків, порівняно невелика кількість збігів кількох приголосних, наспівна мелодика.

 

 

 

3

Багатство української мови

Лексичне (словниковий склад мови; синоніми, архаїзми, історизми, неологізми, діалектизми тощо); фразеологізми, морфеміка, граматика.

 

 

 

 

4

УМР Інформація. Види інформації (текстова, графічна, числова, звукова, відео тощо).

 

 

 

Тема. Будова слова. Орфографія

5

Повторення вивченого про будову слова. Форми слова і спільнокореневі слова. Значущі частини слова, їхня роль, правопис значущих частин слова.

 

 

 

6

Спільнокореневі слова й форми слова. Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті

 

 

 

7

УМР Текст. Опис. Особливості переказу як вторинного тексту.

 

 

 

8

Основа (корінь, суфікс, префікс) і закінчення – значущі частини слова.(поглиблення вивченого)

 

 

 

9

Написання префіксів з-, зі-, с-, роз-, без-

 

 

 

10

Написання префіксів пре-, при-, прі-.

 

 

 

11

УМР Твір-опис у художньому стилі власної кімнати

 

 

 

12

Правила написання букв е, и, і, в суфіксах –ечок-, -ечк-, -ичок-, - ичк-

 

 

 

13

УМР Навчальне аудіювання

 

 

 

14

Правила написання букв е, и, і, в суфіксах -інн(я), -енн(я), -инн(я), - ив-(о), -ев-(о).

 

 

 

15

Букви е, о, и в прикметникових суфіксах –ев- (-єв-), -ов, --ин-, -ін-, - ичн-.

 

 

 

 

 

16

УМР Інформація з елементами опису природи.

 

 

 

17

Антонімічні префікси й суфікси. Незмінні й змінні слова. Складні слова

 

 

 

18

Узагальнення з теми «Будова слова. Орфографія»

 

 

 

19

Діагностувальна робота № 1 з теми «Будова слова. Орфографія»

 

 

 

20

УМР План роботи.

 

 

 

Словотвір.Орфографія(12 год.)

21

Повторення вивченого у 3-4 класах. Словотвір – розділ мовознавства і джерело збагачення мови.

 

 

 

22

Змінювання і творення слів. Твірне слово

 

 

 

 

23

Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний

 

 

 

24

Основні способи словотворення: безафіксний, складання основ (або слів), абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу

 

 

 

25

УМР Переказ тексту розповідного характеру

 

 

 

26

Складні слова. Сполучні о, е в складних словах. Абревіатури

 

 

 

27

Перехід слів з однієї частини мови в іншу

 

 

 

 

28

Контрольне аудіювання

 

 

 

29-30

Правопис складних слів разом, із дефісом, окремо.

 

 

 

31

Написання слів із пів.

 

 

 

32

Словотвірний ланцюжок

 

 

 

 

33

Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксом -ин-(а) від прикметників на -ський, -цький

 

 

 

34

Зміни приголосних під час творення іменників із

суфіксами -ств-(о), -зтв-(о), -цтв-(о); прикметників із суфіксами

-ськ-, -зьк-, -цьк-.

 

 

 

35

УМР Твір-опис приміщення (письмовий) на основі особистих вражень

 

 

 

36

Контрольний письмий переказ  тексту-розповіді з елементами опису природи або приміщення.

 

 

 

37

Словотвірний розбір слова. Повторення та узагальнення знань (вивченого) з теми «Словотвір. Орфографія»

 

 

 

38

Діагностувальна робота № 2 з теми «Словотвір. Орфографія»

 

 

 

Морфологія. Іменник( )

39

Повторення вивченого про самостійні частини мови в початкових класах. Загальна характеристика частин мови.Самостійні частини мови

 

 

 

40

Загальна характеристика частин мови. Службові частини мови. Вигук

 

 

 

41

Повторення вивчених раніше відомостей про іменник. Іменник як самостійна частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

 

 

42

Контрольний диктант

 

 

 

43

Номінативна функція іменника в мовленні. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні

 

 

 

44-45

Велика буква та лапки у власних назвах

 

 

 

46

Збірні іменники

 

 

 

47

Рід іменників. Іменники спільного роду.

 

 

 

48

Діагностувальна робота № 3 з теми «Морфологія. Іменник»

 

 

 

49

Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини.

 

 

 

50

Відмінки іменників. Кличний відмінок

 

 

 

51

Особливості написання іменників у кличному відмінку

 

 

 

52

Поділ іменників на відміни й групи.

 

 

 

53

Відмінювання іменників Івідміни.

 

 

 

54

Відмінювання іменників ІІ відміни

 

 

 

55

Відмінювання іменників ІІІ відміни. Відмінювання іменників  IV відміни

 

 

 

56

Діагностувальна робота № 3 з теми «Морфологія. Іменник»

 

 

 

57

УМР Текст. Докладний переказ тексту.

 

 

 

58

УМР Жанри мовлення: допис у соцмережах.

 

 

 

59

УМР Есе.

 

 

 

60

Узагальнення і систематизація вивченого

 

 

 

 

 

 

61

Рід незмінюваних іменників

 

 

 

62-63

Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові

 

 

 

64

РМ Опис як тип тексту. Опис у різних мовленнєвих жанрах

 

 

 

65

НЕ з іменниками

 

 

 

66

Правопис складних іменників

 

 

 

67

РМ  Жанри мовлення. Повторення вивченого в 5 класі.

 

 

 

68

Повторення вивченого у 1-4 класах. Прикметник як частина мови. Коротка форма прикметника.

 

 

 

69-70

Групи прикметників за значенням

 

 

 

71

РМ Словникова стаття.

 

 

 

72

Перехід прикметників з однієї групи в іншу.

 

 

 

73-74

Ступені порівняння прикметників.

 

 

 

75

РМ Складання карти бажань

 

 

 

76-77

Відмінювання прикметників. Прикметники твердої й м’якої груп.

 

 

 

78

Відмінювання прізвищ прикметникового типу.

 

 

 

79

РМ Навчальне читання мовчки

 

 

 

80

Творення прикметників. Написання –Н- і –НН- у прикметниках.

 

 

 

81

Написання НЕ з прикметниками.

 

 

 

82

РМ Роздум. Есе. Письмо.

 

 

 

83-84

Написання складних прикметників разом і з дефісом

 

 

 

 

 

85

Урок-узагальнення

 

 

 

86

Діагностувальна робота № 5 з теми «Іменник. Прикметник.»

 

 

 

Числівник

87

РМ Оголошення.

 

 

 

88

Повторення вивченого про числівник. Числівник як частина мови.

 

 

 

89

Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.

 

 

 

90

РМ

 

 

 

91

Відмінювання числівників (одиниці).

 

 

 

92

Відмінювання числівників (десятки).

 

 

 

93

РМ Докладний переказ тексту

 

 

 

94

Відмінювання числівників (сотні, дробові й порядкові).

 

 

 

95

Розряди числівників за будовою. Написання складних і складених числівників.

 

 

 

 

96

РМ Навчальне читання мовчки.

 

 

 

97

Написання разом порядкових числівників з - тисячний

 

 

 

98-99

Узгодження числівників з іменниками.

 

 

 

100

Контрольне аудіювання

 

 

 

101-102

Правильне вживання числівників на позначення дат і часу.

 

 

 

103

Урок-узагальнення.

 

 

 

 

104

Діагностувальна робота № 6 з теми «Морфологія. Числівник»

 

 

 

Займенник

105

Повторення вивченого про займенник. Займенник як частина мови.

 

 

 

106-107

Розряди займенників за значенням: особові й зворотній

 

 

 

108

Читання мовчки

 

 

 

109-110

Розряди займенників за значенням: присвійні займенники.

 

 

 

 

111

Контрольний диктант.

 

 

 

112-113

Розряди займенників за значенням: питальні й відносні займенники.

 

 

 

114

РМ Усний твір на основі особистих спостережень і вражень

 

 

 

115-116

Контрольний письмовий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

 

 

117

Урок-узагальнення

 

 

 

118

Діагностувальна робота №7 з теми«Морфологія.Займенник(частина 1)»

 

 

 

Займенник

119-120

Розряди займенників за значенням: заперечні й неозначені займенники.

 

 

 

121-122

Розряди займенників за значенням: вказівні й означальні займенники.

 

 

 

123

РМ Усне висловлення на задану тему

 

 

 

124

Написання займенників із прийменниками.

 

 

 

125

Урок- узагальнення

 

 

 

126

Діагностувальна робота №8 з теми«Морфологія.Займенник(частина 2)»

 

 

 

Повторення в кінці року

127

Повторення та узагальнення. Будова слова.

 

 

 

128

Повторення та узагальнення. Словотвір.

 

 

 

129-130

Повторення та узагальнення. Орфографія.

 

 

 

131-132

Повторення та узагальнення. Іменник.

 

 

 

133-134

Повторення та узагальнення. Прикметник.

 

 

 

135-136

Повторення та узагальнення. Числівник.

 

 

 

137-138

Повторення та узагальнення. Займенник.

 

 

 

139-140

Проєктна робота

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Шматко Валерія
Додано
10 січня
Переглядів
4436
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку