Календарно-тематичне планування
з української мови
в 6-Б класі
ІІ семестр
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Примітки |
Морфологія. Орфографія Прикметник |
|||
86 |
20.01 |
Прикметник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
87 |
21.01 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу |
|
88 |
22.01 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників з однієї групи в іншу |
|
89. |
23.01 |
ГР 1 УВ. Докладний усний переказ художнього тексту з елементами опису природи |
|
90. |
24.01 |
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення |
|
91. |
27.01 |
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. Тренувальні вправи |
|
92. |
28.01 |
Повні й короткі форми прикметників |
|
93. |
29.01 |
Відмінювання прикметників. Прикметники твердої і м’якої груп |
|
94. |
30.01 |
Творення прикметників; перехід прикметників в іменники (практично). |
|
95 |
31.01 |
Особливості творення присвійних прикметників |
|
96. |
03.02 |
Букви е, о, и, і в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-, -ичн-, -ічн- (-їчн-). |
|
97. |
04.02 |
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -зьк-, -цьк- |
|
98. |
05.02 |
Написання не з прикметниками |
|
99. |
06.02 |
Написання не з прикметниками. Тренувальні вправи |
|
100. |
07.02 |
Написання складних прикметників разом і з дефісом |
|
101 |
10.02 |
Написання складних прикметників разом і з дефісом. Тренувальні вправи |
|
102 |
11.02 |
ГР 3 ПВ. Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи |
|
103. |
12.02 |
ГР 1 УВ. Сприймання письмового тексту/виразне читання вголос науково-популярного тексту |
|
104 |
13.02 |
ГР 1 УВ. Сприймання письмового тексту/виразне читання вголос науково-популярного тексту |
|
105. |
14.02 |
Написання прізвищ прикметникової форми |
|
106. |
17.02 |
Написання прізвищ прикметникової форми. Тренувальні вправи |
|
107. |
18.02 |
Узагальнення з теми «Прикметник як частина мови» |
|
108. |
19.02 |
Діагностична робота «Прикметник» |
|
109. |
20.02 |
ГР 3 ПВ. Твір-опис природи в художньому стилі за картиною. |
|
|
|
ПО Група результатів ПТ |
|
Морфологія. Орфографія Числівник |
|||
110. |
21.02 |
Числівник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль |
|
111. |
24.02 |
Числівники кількісні і порядкові |
|
112. |
25.02 |
Числівники кількісні і порядкові. Тренувальні вправи |
|
113. |
26.02 |
Числівники прості, складні та складені |
|
114. |
27.02 |
Розряди кількісних числівників: на означення цілих чисел, дробові, збірні. Неозначені числівники |
|
115. |
28.02 |
Відмінювання числівників на означення цілих чисел |
|
116. |
03.03 |
Відмінювання дробових числівників |
|
117. |
04.03 |
Відмінювання збірних числівників |
|
118. |
05.03 |
Відмінювання порядкових числівників |
|
119 |
06.03 |
Тренувальні вправи |
|
120. |
07.03 |
Написання разом порядкових числівників із -сотий, -тисячний, -мільйонний, -мільярдний. |
|
121. |
10.03 |
М’який знак на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках |
|
122 |
11.03 |
Урок-вікторина |
|
123. |
12.03 |
Узгодження кількісних числівників з іменниками |
|
124 |
13.03 |
Узгодження кількісних числівників з іменниками. Тренувальні вправи |
|
125 |
14.03 |
ГР 2 ПТ. Складання висловлювання на довільну тему, використовуючи числівники |
|
126. |
17.03 |
ГР 3 ПВ. Докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи |
|
127. |
18.03 |
ГР 1 УВ. Складання і розігрування діалогу з використанням числівників |
|
128. |
19.03 |
ГР 1 УВ. Складання і розігрування діалогу з використанням числівників |
|
129. |
20.03 |
Діагностична робота «Морфологія. Орфографія. Числівник» |
|
130. |
21.03 |
ГР 3 ПВ. Диктант |
|
|
|
ПО Група результатів ПВ |
|
Морфологія. Орфографія Займенник |
|||
131. |
31.03 |
Займенник як частина мови: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
132. |
01.04 |
Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні, питальні, відносні, заперечні, означальні й неозначені |
|
133. |
02.04 |
Особливості визначення розряду займенників його, її, їх (практично) |
|
134. |
03.04 |
Відмінювання займенників усіх розрядів |
|
135. |
04.04 |
|
|
136. |
07.04 |
|
|
137 |
08.04 |
|
|
138. |
09.04 |
|
|
139. |
10.04 |
|
|
140 |
11.04 |
|
|
141 |
14.04 |
Відмінювання займенників усіх розрядів. Тренувальні вправи |
|
142. |
15.04 |
|
|
143. |
16.04 |
ГР 3 ПВ. Написання есе світоглядного змісту («Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність») |
|
144 |
17.04 |
ГР 3 ПВ. Написання есе світоглядного змісту («Право на повагу до гідності», «У чому полягає гідність людини», «Чому не можна принижувати людську гідність») |
|
145. |
18.04 |
Урок-вікторина |
|
146. |
21.04 |
Приставний н у формах особових і вказівних займенників |
|
147 |
22.04 |
Типові. помилки у вживанні займенників. |
|
148. |
23.04 |
Уживання займенника ви у ввічливому значенні для звертання до однієї особи |
|
149. |
24.04 |
ГР 1 УВ. Складання діалогу, використовуючи займенники у ввічливому значенні |
|
150. |
25.04 |
ГР 2 ПТ. Використання займенників для зв’язку речень у тексті (практично). |
|
151 |
28.04 |
ГР 2 ПТ. Аудіювання |
|
152 |
29.04 |
Написання разом і з дефісом неозначених займенників. |
|
153 |
30.04 |
Написання разом і з дефісом неозначених займенників. Тренувальні вправи |
|
154 |
01.05 |
Правопис заперечних займенників. |
|
155. |
02.05 |
Тренувальні вправи |
|
156 |
05.05 |
Наголошування займенників мій, твій, свій, той, цей, весь у непрямих відмінках (практично). |
|
157 |
06.05 |
ГР 3 ПВ. Написання твору розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів |
|
158 |
07.05 |
Урок-вебквест |
|
159 |
08.05 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
160 |
09.05 |
Діагностична робота |
|
161 |
12.05 |
ГР 2 ПТ. Читання мовчки |
|
162 |
13.05 |
Стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль |
|
163 |
14.05 |
ГР 3 ПВ. Ділові папери. Оголошення. Складання оголошення відповідно до ситуації |
|
164 |
15.05 |
ГР 3 ПВ. Диктант |
|
Повторення вивченого |
|||
165 |
16.05 |
Лексикологія (повторення). ГР 2 ПТ. Редагування текстів |
|
166 |
19.05 |
Орфографія (повторення). Правило 9. Створення схем, презентацій за темою |
|
167 |
20.05 |
Орфографія (повторення). Правопис м’якого знака і апострофа в словах іншомовного походження. ГР 2 ПТ. Редагування текстів, що містять орфографічні помилки |
|
168 |
21.05 |
Фразеологія (повторення). ГР 1 УВ. Складання усного висловлювання на основі фразеологізмів |
|
169 |
22.05 |
Словотвір (повторення). |
|
170 |
23.05 |
Словотвір (повторення). ГР 3 ПВ. Складання міні твору, використовуючи власні назви з суфіксами –ськ-, -зьк-, -цьк-. |
|
171 |
26.05 |
Морфологія (повторення). Іменник, прикметник |
|
172 |
27.05 |
Морфологія (повторення). Числівник, займенник |
|
172 |
28.05 |
Урок-подорож «Морфологія та орфографія» |
|
174 |
29.05 |
Урок культури мовлення. Визначення в слові орфограм, обгрунтування написання слів, записування правильно слів з вивченими орфограмами. |
|
175 |
30.05 |
Підсумковий урок |
|
|
|
ПО Група результатів ДМ |
|