Календарно-тематичне планування з української мови за підручником Кравцової

Про матеріал
Нова українська школа (розробка календарно-тематичного планування з української мови (4 години на тиждень) за підручником Кравцової Н., Придаток О., Романової В. "Українська мова та читання. 3 клас у 2-х частинах. Частина І"
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

 з української мови для 3 класу

(4 год на тиждень) за підручником Кравцової Н„ Придаток О., Романової В. «Українська мова та читання. З клас. У 2-х частинах. Частина 1»

І і ІІ семестр

Частина 1

Звуки і букви. Алфавіт. Наголос

1.

Вступний урок. Привітання. Повторення вивченого у 1-2 класах.

 

 

2.

Апостроф.

 

 

3.

Правильна вимова слів зі звуком [ґ].

 

 

4.

Правильна вимова слів зі звуками [дз], [дз'], [дж].

 

 

5.

Правильна вимова слів із подовженими приголосними звуками.

 

 

6.

Алфавіт. Розташування слів (7-9) за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери.

 

 

7.

Використання алфавіту під час роботи з навчальними словниками. Вимова і правопис слів асфальт, апельсин.

 

 

8.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Усний переказ за планом. Акваріум. Вимова і правопис слова акваріум.

 

 

9.

Підсумковий урок за темою «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос».

 

 

10.

Діагностична робота з мовної теми   «Звуки і букви. Алфавіт. Наголос».

 

 

Слово. Значення слова

11.

Аналіз діагностичної роботи. Розпізнавання найуживаніших багатозначних слів, пояснення їх різних значень.

 

 

12.

Пряме і переносне значення слів.

 

 

13.

Синоніми. Добір до поданого слова 1-2 найуживаніших синонімів. Вимова і правопис слова приязний.

 

 

14.

Антоніми. Добір до поданого слова 1-2 найуживаніших антонімів.

 

 

15.

Роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті. Вимова і правопис слова вогнище.

 

 

16.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за початком, сюжетними малюнками і планом. Вимова і правопис слова велосипед.

 

 

17.

Діагностична робота: диктант.

 

 

Дослідження будови слова

18.

Аналіз діагностичної роботи. Форми слова. Закінчення.

 

 

19.

Визначення закінчення у слові. Нульове закінчення.

 

 

20.

Основа слова.

 

 

21.

Діагностична робота: складання діалогу.

 

 

22.

Корінь. Роль кореня.

 

 

23.

Визначення кореня в споріднених словах. Вимова і правопис слова фермер.

 

 

24.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання твору- опису на основі власних спостережень «Айстра». Вимова і правопис слова айстра.

 

 

25.

Розрізнення спільнокореневих слів і форм того самого слова. Вимова і правопис слова кишеня.

 

 

26.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені.

 

 

27.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом. Дослідження орфограм, пов'язаних з будовою слова.

 

 

28.

Слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом.

 

 

29.

Користування орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Вимова і правопис слів депутат, президент.

 

 

30.

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу перед глухим.

 

 

31.

Підсумковий урок за темою «Корінь слова»

 

 

32.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання розповіді за планом. Вимова і правопис слова електрика.

 

 

33.

Діагностична робота: списування.

 

 

34.

Аналіз діагностичної роботи. Префікс. Словотворча роль префіксів.

 

 

35.

Словотворчі вправи з використанням префіксів.

 

 

36.

Слова з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова директор.

 

 

37.

Перенос слів з префіксами роз-, без-. Вимова і правопис слова апетит.

 

 

38.

Слова з префіксами з- (с-).

 

 

39.

Слова з префіксами роз-, без-, з-, с-. Вимова і правопис слова коридор.

 

 

40.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання твору за серією малюнків та кінцівкою. Вимова і правопис слів милосердний, вдячний.

 

 

41.

Суфікс. Роль суфікса. Вимова і правопис слова очерет.

 

 

42.

Спостереження за роллю суфіксів на прикладі спільнокореневих слів.

 

 

43.

Творення слів з найуживанішими суфіксами. Вимова і правопис слова черешня.

 

 

44.

Діагностична робота : диктант.

 

 

Досліджуємо частини мови. Іменник

45.

Аналіз діагностичної роботи. Формування поняття про іменник.

 

 

46.

Іменники — назви істот і неістот.

 

 

47.

Іменники, які називають опредмечені дії. Вимова і правопис слова внесок.

 

 

48.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання твору за заголовком та опорними словами. Вимова і правопис слова гармонія.

 

 

49.

Іменники, які називають опредмечені ознаки.

 

 

50.

Власні та загальні іменники.

 

 

51.

Власні та загальні іменники.

 

 

52.

Змінювання іменників за числами.

 

 

53.

Рід іменників.

 

 

54.

Підсумковий урок за темою «Іменник». Вимова і правопис слова тривога.

 

 

55.

Діагностична робота з мовної теми «Іменник».

 

 

56.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Письмовий твір з елементами характеристики. Вимова і правопис слова колектив.

 

 

Досліджуємо прикметники

57.

Формування поняття про прикметники.

 

 

58.

Роль прикметників у мовленні. Зв'язок прикметників 3 іменниками.

 

 

59.

Побудова словосполучень прикметників з іменниками.

 

 

60.

Граматичний зв'язок прикметників з іменниками за допомогою питань.

 

 

61.

Змінювання прикметників за родами та числами (словосполучення «іменник + прикметник»).

 

 

62.

Змінювання прикметників за родами (словосполучення «іменник + прикметник»). Вимова і правопис слова пиріг.

 

 

63.

Розпізнавання граматичної форми прикметників за родовим закінченням, поставленим питанням, та іменником, з яким він зв'язаний. Вимова і правопис слова горизонт.

 

 

64.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Карнавал. Створення простих медіапродуктів (запрошення).

 

 

65.

Прикметники-синоніми.

 

 

66.

Прикметники-антоніми.

 

 

67.

Узагальнення вивченого про прикметник.

 

 

Досліджуємо числівники

68.

Аналіз діагностичної роботи. Формування поняття про числівник.

 

 

69.

Вимова і запис числівників, які використовують для запису дати в зошиті. Вимова і правопис слів сантиметр, дециметр.

 

 

70.

Правильне читання числових виразів.

 

 

71.

Підсумковий урок за темою «Числівник». Вимова і правопис слів хвилина, секунда.

 

 

72.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Переказ тексту за планом.

 

 

73.

Діагностична робота: диктант.

 

 

 

 

 

 

Досліджуємо дієслова

74.

Аналіз діагностичної роботи. Формування поняття про дієслово.

 

 

75.

Роль дієслів у мовленні.

 

 

76.

Часові форми дієслів.

 

 

77

Змінювання дієслів за часами. Вимова і правопис слова гриміти.

 

 

78.

Правопис не з дієсловами.

 

 

79.

Доречне вживання дієслів-синонімів у власних висловленнях.

 

 

80.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання правил безпечної поведінки на вокзалі. Вимова і правопис слова вокзал.

 

 

81.

Доречне вживання дієслів-антонімів у власних висловленнях.

 

 

82.

Доречне вживання дієслів з прямим і переносним значенням у власних висловленнях.

 

 

83.

Підсумковий урок за темою «Дієслово». Вимова і правопис слова кипіти.

 

 

84.

Діагностична робота з мовної теми «Дієслово».

 

 

 

Досліджуємо речення

 

 

85.

Повторення вивченого про речення.

 

 

86.

Речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів. Розповідні, питальні, спонукальні речення.

 

 

87.

Розпізнавання розповідних, спонукальних, питальних речень.

 

 

88.

Речення, різні за інтонацією (окличні і неокличні).

 

 

89.

Звертання. Речення зі звертанням. Використання кличного відмінка під час звертань.

 

 

90.

Розпізнавання місця звертання у реченні за паузами й виділення його на письмі.

 

 

91.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Вимова і написа­ння слова криниця.

 

 

 

92.

Головні члени речення (підмет і присудок).

 

 

93.

Визначення в реченні другорядних членів речення (без поділу на види).

 

 

94.

Граматичні зв'язки між словами у простому реченні за допомогою питань.

 

 

95.

Граматичні зв'язки між словами у простому реченні за допомогою питань.

 

 

96.

Зв'язок між головним і залежним словом у словосполученні.

 

 

97.

Словосполучення в групі підмета .

 

 

98.

Словосполучення в групі присудка.

 

 

 

99.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Створення власного висловлювання на основі життєвого досвіду та спостережень. Вимова і правопис слова абрикос.

 

 

100.

Побудова різних видів простих речень.

 

 

101.

Побудова різних видів простих речень за головними словами.

 

 

102.

Узагальнення знань про речення.

 

 

103.

Діагностична робота з мовної теми «Речення».

 

 

104.

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення знань про речення.

 

 

 

Досліджуємо текст

 

 

105.

Повторення відомостей про текст.

 

 

106.

Будова тексту.

 

 

107.

Тема і мета тексту.

 

 

108.

 Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за малюнковим планом та кінцівкою.

 

 

109.

Текст- розповідь.

 

 

110.

Текст- опис.

 

 

111.

Текст- міркування.

 

 

112.

Текст- есе.

 

 

113.

Спостереження за найголовнішими ознаками художніх текстів. Тема і мета художніх текстів.

 

 

114.

Спостереження за найголовнішими ознаками науково- популярних текстів.

 

 

115.

Тема і мета науково-популярних текстів.

 

 

116.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання переказу за опорними словами. Вимова і правопис слова космонавт.

 

 

117.

Діагностична робота: усний твір.

 

 

118.

Спостереження за найголовнішими ознаками ділових текстів.

 

 

119.

Тема і мета ділових текстів.

 

 

120.

Вправи на розрізнення текстів різних стилів.

 

 

121.

Узагальнення відомостей про текст.

 

 

122.

План тексту. Абзаци в оформленні текстів на письмі.

 

 

123.

Заголовок відповідно до теми тексту.

 

 

124.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Навчальний переказ. Вимова і правопис слова адреса.

 

 

125.

Діагностична робота: письмовий переказ.

 

 

126.

Удосконалення  вміння підбирати заголовок да тексту, складати план.

 

 

127.

Зв'язок речень у тексті за допомогою займенників, прислівників, близьких за значенням слів.

 

 

128.

Підсумковий урок за темою «Текст».

 

 

129.

Діагностична робота: диктант.

 

 

130.

Повторення. Звуки і букви. Алфавіт.

 

 

131.

Повторення. Звуки і букви. Алфавіт.

 

 

132.

Урок розвитоку зв'язного мовлення.

 

 

133.

Повторення.  Наголос. Слово. Значення слова.

 

 

134.

Повторення. Будова слова.

 

 

135.

Повторення. Частини мови.

 

 

136.

Діагностична робота:списування.

 

 

137.

Повторення. Речення.

 

 

138.

Урок розвитоку зв'язного мовлення.

 

 

139.

Повторення.  Текст.

 

 

140.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ї

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
4.2
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чернявская Лариса
    ЩИРО ДЯКУЮ ЗА ВАШУ ПРАЦЮ!!!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кравцова Надія Михайлівна
    Дякую авторові / авторці за складене до нашого підручника планування. Але, на жаль, не враховано, що і мова, і читання за програмою Саченко - по 3, 5 години упродовж усього року, тобто 7 годин на тиждень. Відповідно, і мови, і читання має бути по 122 години.
    Загальна:
    3.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
16 січня 2021
Переглядів
2034
Оцінка розробки
4.2 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку