Календарно-тематичне планування з української мови за підручником Савчук А.

Про матеріал

Нова українська школа (розробка календарно-тематичного планування з літературного читання на 1 і 2 семестри (4 години на тиждень) за підручником Савчук А. "Українська мова та читання. 3 клас у 2-х частинах. Частина 2".

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з літературного читання для 3 класу (4 год на тиждень) за підручником А. Савчук

Частина 2

М

з/п

Тема уроку

Дата

Осінь наша, осінь — неба ясна просинь

У школу ідемо у радісний час

1.

Вступ. Ознайомлення з підручником. Леся Храплива-Щур

 «У школу». Робота над виразністю читання.

 

2.

Прислів'я. Зоряна Живка «Один день з життя вчительки». Читання в особах.

 

3.

Зоряна Живка «Один день з життя вчительки». Передбачення змісту частини оповідання за заголовком. Складання діалогу «Навчання— це важливо».

 

4.

Василь Сухомлинський «Аби швидше почути дзвоник». Складання порад персонажу твору.

 

5.

Вадим Скомаровський «Вірний друг». Добір інших заголовків до твору. Порівняння творів на одну тему, різних за жанрами. Ознайомлення з алгоритмом порівняння.

 

6.

Еліна Заржицька «Як черепаха Наталка до школи збиралася». Оцінка вчинків персонажа.

 

7.

Еліна Заржицька «Як черепаха Наталка до школи збиралася». Театралізація уривків твору.

 

8.

Урок позакласного читання на тему «У школу ідемо у радісний час».

 

   9.

Поняття про акровірш. Дмитро Білоус «Світлий храм», Наталія Внукова «Навчання», «Рідна мова». Порівняння акровірша

 і загадки.

 

Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край

10.

Катерина Перелісна «Осінь». Ігор Січовик «Загадка».

 

 

 

Добір слів - назв ознак, слів з ніжно- пестливим значенням.

 

11-12.

За Михайлом Слабошпицьким «За порогом осені».

Складання плану тексту.

 

13.

Ліна Костенко «Білочка». Складання висловлювання за змістом прочитаного.

 

Матінко Покрово, накрий нашу хату теплом

14.

Микола Верещака «Калина», Дмитро Добровольський «Червона калина» (репродукція). Порівняння вірша з репродукцією картини.

 

15.

Урок позакласного читання на тему «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край».

 

16-17.

14 жовтня - свята Покрова (з вільних інтернет- джерел). Дослідження медіа «Історія свята Покрови Пресвятої Богородиці». Народні прикмети.

 

18.

Підсумок за розділом «Осінь наша, осінь, неба ясна просинь».

 

Наша слава — Українська держава Вивчай історичне минуле

19.

Яна Яковенко «Про козаків». Дослідження медіа «Козаки Поділля». Визначення настрою твору.

 

20.

Поняття про легенду. Народна легенда «Про козака Щербія».

 

21.

Передбачення подій у творі за заголовком. За Лесею Храпливою-Щур «Вишивані квіти». Порівняння рис характеру персонажів.

 

22.

Наталка Поклад «Рідний край». Прислів'я про Україну. Добір прислів'їв з вільних інтернет- джерел.

 

Українці, що підкорили світ

23.

Петро Осадчук «Попід гору в'ється річка». Робота з таблицею.

 

24.

Урок позакласного читання на тему «Українські легенди та перекази».

 

25.

3 вільних інтернет-джерел «Леонід Каденюк».

 


 

Порівняння вірша і статті. Прислів'я народів світу.

 

26-27.

Анатолій Житкевич «Я слухаю — співає Соломія». 3 вільних інтернет-джерел «Соломія Крушельницька— гордість України». Дослідження медіа «Соломія Крушельницька — найвидатніша співачка світу. Робота з таблицями.

 

28-29.

Галина Терещук «Біатлон - це те, що я дуже люблю». Дослідження «Відомі українські спортсмени». Розвиток діалогічного мовлення «Інтерв'ю зі спортсменом».

 

30-31.

Христина Мельник «Марія Приймаченко». Марія Приймаченко «Галочка літає» (репродукція). Дослідження медіа «Добрі звірі Марії Приймаченко»

 

32.

Урок позакласного читання на тему «3 життя видатних українців».

 

Мандруємо Україною

33-34.

Ганна Чубач «Моя країна — Украіна». Створення лепбука «Неймовірна Україна».

 

35-36.

3 вільних інтернет-джерел «Сім чудес України», «Кам'янець», «Дендропарк «Софіївка»». Добір матеріалу для лепбука.

 

37-38.

3 вільних інтернет-джерел «Дивовижне поряд». Написання листа-пропозиції до органів місцевого самоврядування щодо створення пам'ятника.

 

39.

Підсумок за розділом «Наша слава — Українська держава».

 

Оповідання про дітей

40.

Урок позакласного читання на тему «Життя та пригоди твоїх ровесників».

 

41.

Поняття про оповідання. Ольга Лапушена «Мій улюблений пес Бруно». Переказ оповідання близького до тексту.

 

 

42.

Йон Друце «Сестра». Переказ оповідання близько до тексту.

 

43.

Анатолій Дрофань «Кривенька качечка». Складання порад щодо ставлення до осіб з інвалідністю.

 

44.

Віктор Васильчук «Казка про Паркер і Ляпку». Складання порад для персонажа оповідання. Стислий переказ тексту.

 

45.

Наталія Клевцова «Арбітр». Складання пропозицій щодо проектів спортивних майданчиків.

 

46-47.

Поняття про повість. За Всеволодом Нестайком «їдемо на «Бережок»!» Характеристика головного героя за алгоритмом.

 

48.

Урок позакласного читання на тему «Оповідання та повісті українських письменників».

 

49.

Підсумок за розділом «Оповідання про дітей».

 

Кожне відкриття — це чиєсь захоплення

50.

3 вільних інтернет-джерел «Історія першої парасольки». Тестування.

 

51.

За Інною Жук «Хто вигадав LEGO?». Дослідження медіа «Виробництво LEGO». Робота з таблицею.

 

52.

3 вільних інтернет-джерел «Автомобільні склоочисники». Складання розповіді про своє захоплення.

 

53.

Підсумок за розділом «Кожне відкриття - це чиєсь захоплення».

 

До казки приказка годиться. Українські народні казки

54.

Українська народна казка «Як пан гавкав на старого пня». Робота з алгоритмом опрацювання казки.

Діагностична робота: аудіювання.

 

55.

Українська народна казка «Про дівчину- сопілку». Порівняння казок

 

 



56.

Урок позакласного читання на тему «Українські народні казки».

 

57.

Українська народна казка «Іван-побиван». Дослідження медіа. Характеристика персонажа за алгоритмом.

Діагностична робота: контроль навички читання вголос.

 

Казки народів світу

58.

Індійська народна казка «Чому кажани не з'являються вдень». Дослідження медіа. Добір заголовків до казки.

 

59.

Литовська народна казка «Королева-лебідка». Ознайомлення з алгоритмом підготовки до виразного читання казки.

 

60

Діагностична робота: самостійна письмова робота. Автор. Назва твору.

 

61.

Японська народна казка «Як собака перетворився на чайник». Поділ казки на частини. Добір заголовків.

 

Літературні казки українських і зарубіжних письменників

62.

Ольга Дігтяр «Сон жовтого таксі». Створення медіапродукту (афіші-реклами).

 

63.

Ірина Мацко «Агентство добрих ведмежих послуг». Робота над проектом «Агентство розваг». Створення оголошення, рекламного плакату, візиток. Тестування.

 

64.

Урок позакласного читання на тему «Літературні казки».

 

65.

Дональд Біссет «Пінгвіня Джо та черепашка Джейн». Дослідження медіа. Складання розповіді від імені персонажа.

 

66.

Підсумок за розділом «До казки приказка годиться».

 

Давня і сучасна байка. П'єси

67.

Поняття про байку. Леонід Глібов «Чиж та Голуб». Дослідження медіа. Ознайомлення з алгоритмом «Як аналізувати байку». Вивчення байки напам'ять.

 

 

 

 

 

 

 

 


68.

Езоп «Риба з сопілкою». Аналіз байки. Інсцені­зація байки.

 

69.

Петро Ребро «Віслюк і Журавель». Аналіз бай­ки. Складання порад для персонажа байки.

 

70

Поняття про п'єсу. Юлія Хандожинська «Пода­руй книгу бібліотеці».

 

71

Поняття про п'єсу. Складання плану п'єси. Розігрування п'єси.

 

72.

Урок позакласного читання на тему «Давня і сучасна байка».

 

73.

Володимир Нагорняк «Урок виховання».

 

74.

Розіг­рування п'єси.

 

75.

Підсумок за розділом «Давня і сучасна байка. П'єси».

 

Поезія — це завжди неповторність

Поетичне намисто

76.

Ознаки поетичних творів. Сашко Дерманський «Чесне слово!». Ознайомлення з алгоритмом ви­разного читання поетичного твору.

 

77.

Катерина Міхаліцина «Гусінь-фантазерка».

 

78.

Дос­лідження медіа. Настрій вірша.

 

79.

Колискові пісні. Алла Мігай «Тане вечір, ніч близенько» (дослідження медіа).

 

80.

Олександр Олесь «Над колискою». Складання списку коли­скових пісень.

 

81.

Урок позакласного читання на тему «Україн­ські поети дітям».

 

82.

Олена Пчілка «Тямущий котик». Складання ви­словлювання за змістом прочитаного.

 

83.

Дослідження медіа «Весняні квіти».

 

84.

Олена Пчі­лка «Весняні квіти». Визначення настрою вірша. Катерина Білокур «Квіти» (репродукція).

 

85.

Дослідження медіа «Леся Українка».

 

86.

Леся Укра­їнка «Вишеньки». Словесне малювання за про­читаним.

 

Шевченкове слово в віках не старіє

87.

Дослідження медіа «Дитячими шляхами Т. Шевченка». Українська народна казка Поділля «Про Тараса Шевченка».

 

88.

Співставлення казки з біографічними даними. Складання плану казки.

 

89.

Урок позакласного читання на тему «Тарас Шевченко».

 

90.

Леся Храплива- Щур «Портрет Тараса Шевченка». Олег Шупляк «Кобзар» (репродукція).

 

91.

Тарас Шевченко «Тополя». Дослідження медіа.

 

92.

Складання хмари слів. Тестування. Вивчення вірша напам'ять.

 

93.

Підсумок за розділом «Поезія— це завжди не­повторність».

 

 

Зеленим променем весна повідмикала води

Весна днем красна

 

94.

Дослідження медіа «Відеозвернення Анатолія Качана».

 

95.

Анатолій Качан «Зелений промінь». Образні висловлювання.

 

96.

Леся Вознюк «Весняний дощик». Настрій вірша.

Контроль навички читання вголос. Б.Харчук «Калина».

 

97.

Урок позакласного читання на тему «Весна, весна-весняночка».

 

98.

Михайло Слабошпицький «їхній сад». Поділ оповідання на частини. Складання плану.

 

99.

Михайло Слабошпицький «їхній сад» (продовження).

 

100.

Дослідження «Яка користь від дерев?» Складання розповіді «Чому потрібно садити де­рева».

 

101.

Наталія Дев'ятко «Стара яблуня».

 

102.

Визначення рис характеру персонажа. Читання у особах уривка оповідання.

 

103.

Борис Грінченко «Весна іде!» Складання «хмари»  слів на тему «Весна».

 

 

Великдень на гостину просить

 

104.

Дослідження медіа «Цікаві факти про Великде­нь».

 

105.

Урок позакласного читання на тему «Дороге яєчко - до Великого дня».

 

106.

Віра Ворскло «Христос воскрес!». Складання розповіді за заданою темою. Добір матеріалів для створення лепбука «Великдень».

 

107.

Дослідження медіа «Цвітуть гіацинти у парку».

 

108.

За Ніною Наркевич «Лесина квітка». Читання в особах.

 

109.

Дослідження медіа «Веснянки». Зірка Мензатюк «Молоданчик».

 

110.

Поділ тексту на частини. Скла­дання плану. Переказ тексту за складеним пла­ном.

 

111.

Дослідження медіа «Як написати писанку».

 

112.

Ле­онід Полтава «Найкраща писанка». Визначення головної думки тексту.

 

113.

Урок позакласного читання на тему «Дороге яєчко - до Великого дня».

 

114.

Леся Вознюк «Тріумф життя». Настрій вірша. Проведення досліджень на вибір учнів.

 

115.

Підсумок за розділом «Зеленим променем весна

повідмикала води».

 

 

Найдорожче, що ми маєм, — це дружна і міцна сім'я.

 

116.

Галина Удовиченко «Рідний дім». Складання висловлювання за змістом прочитаного.

 

117.

Майя Фролова «Щасливий день».

 

118.

Складання порад. Створення колективної листівки- привітання.

 

119.

Михайло Слабошпицький «Васильків портрет».

 

120.

Урок позакласного читання на тему «Літо - прекрасна пора».

 

121.

Поділ оповідання на частини. Складання плану.

 

122.

Аналіз рис характеру персонажа. Робота з таб­лицею.

 

123.

За Валентиною Вздульською «Потяги».

 

124.

Поділ оповідання на частини. Складання плану.

 

 

125.

Олена Полянська «Лічилка». Моя улюблена лічилка. Діагностична робота: аудіювання. А. Литвин «Цвіркун».

 

126.

Дослідження «Лі­чилки, які знають мої батьки».

 

127.

Дослідження медіа «Літо». Розгляд репродукцій.

 

128.

Урок позакласного читання на тему «В сім'ю, де лад, щастя дорогу не забуває».

 

129.

За Миколою Стеблиною «Дороги в літо». Ви­значення зміни настрою персонажа оповідання.

 

130.

Анатолій Костецький «Справи літа». Визначення настрою вірша.

 

131.

Діагностична робота: читання мовчки. О. Сенатович «Крила».

 

132.

Олександра Шумська «Літо-літечко».

 

133.

Складання звернення до літніх місяців.

 

134.

За Астрід Ліндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка».

 

135.

За Астрід Ліндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка».

Поділ тексту на частини. Складання плану.

 

136.

Урок позакласного читання на тему «Моя улюблена дитяча книга».

 

137.

Створення ескізу сторінки (профілю) голов­ної героїні або її друзів у соціальній мережі.

 

138.

За Астрід Ліндгрен «Пеппі оселяється у віллі «Хованка»». Характеристика головго персона­жа.

 

139.

Підсумок за розділом «Найдорожче, що ми ма­єм, — це дружна і міцна сім'я»

 

140.

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Літературне читання, Планування
НУШ
Додано
31 січня 2021
Переглядів
1211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку