Календарно-тематичне планування з Всесвітньої історії 8 клас. І семестр 2020/2021 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з Всесвітньої історії 8 клас. І семестр 2020/2021 н.р. Всесвітня історія. 8 клас. Планування. Підручник: Всесвітня історія: підручник для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./Н.М. Сорочинська, О.О.Мартинюк, О.О.Гісем. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2016. - 304 с.: іл. Додала : Кущак І.А.
Перегляд файлу

Календарно –тематичне планування 

Всесвітня історія  8 клас

(І семестр - 15 годин,  1 година на тиждень)

 

 

Клас, дата

Тема уроку

 

Результати навчально-пізнавальної діяльності

 

Примітка

 

 

Корекція

1

 

 

 

Вступ. Діагностування.

Знати:

  •     хронологічні межі Нового часу та Раннього Нового часу.

Розуміти:

  •     Новий час (Модерну добу) як період історії сучасного європейського суспільства;
  •     Ранній Новий час в Україні як Козацьку добу, початок якої припадає на виникнення нового, елітарного стану – козацтва (кінець ХV – початок ХVІ ст.), а завершення – на остаточну втрату ним політичної влади (друга половина ХVІІІ ст.);
  •     судження – як думку, що її потрібно обґрунтувати (підтвердити істинність фактами);
  •     як користуватися підручниками з історії України та всесвітньої історії в класі й удома.

Уміти:

  •     визначити характерні ознаки Середньовіччя;
  •     перелічити основні здобутки населення України Княжої доби;
  •     назвати хронологічні межі та періоди Модерної доби;
  •     виділити характерні ознаки Раннього Нового часу (Ранньомодерної доби);

укласти синхронізовану хронологічну таблицю «Європа в Ранньомодерну добу».

 

2

 

 

 

Повторення. Середні віки в історії людства.  Поняття і періодизація Нового часу  (Модерної доби). Ранній Новий час (Ранньомодерна доба): початок культурної та політичної переваги християнського Заходу.

 

 

 

РОЗДІЛ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин

3

 

 

 

Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана.

Знати:

  • час Великих географічних відкриттів і Конкісти;
  • дату першої подорожі Христофора Колумба;
  • напрямки подорожей Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана, центри світової торгівлі.

Розуміти:

  • Великі географічні відкриття як просторове розширення впливу європейської цивілізації на світ;
  • причини історичних явищ і процесів (як факти, що зумовили їх появу) та їхні наслідки (як факти, породжені цим явищем, процесом);
  • вплив Великих географічних відкриттів на світобачення, господарське та суспільне життя населення Європи та Нового світу;
  • поняття «конкіста», «колоніальна імперія», «зустріч цивілізацій», «революція цін», «мануфактура», «капіталізм», «буржуазія», «найманий працівник».

Уміти:

  • розташувати в хронологічній послідовності відомості про розширення впливу європейської цивілізації на світ;
  • простежити на основі карти, як змінювався простір впливу європейської цивілізації на світ;
  • визначати причини і наслідки Великих географічних відкриттів;
  • характеризувати зміни в житті людей, пов’язані з Великими географічними відкриттями, створенням перших колоніальних імперій, поширенням мануфактур і найманої праці;

встановити причини масових міграцій європейців у ХVІ–ХVІІ ст.

 

4

 

 

 

Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій.

 

5

 

 

 

Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин.

 

6

 

 

 

Повсякденне життя населення Західної Європи.

 

7

 

 

 

Практичне заняття «Наслідки Великих географічних відкриттів. Цивілізація доколумбової Америки»

 

8

 

 

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

 

 

 

РОЗДІЛ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі

9

 

 

 

Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження.

Знати:

  • час бароко і релігійних воєн у Німеччині та Франції;
  • дати початку Реформації в Німеччині, укладення Аугзбургського релігійного миру;
  • територію поширення Реформації, культурні центри Європи Раннього Нового часу.

Розуміти:

  • Ранній Новий час (Ранньомодерну добу) як період звільнення суспільного життя від церковного догматизму;
  • світський, нецерковний характер культури Відродження;
  • гуманізм епохи Відродження як європейський інтелектуальний рух за вдосконалення людської природи через пізнання культурної спадщини Античності;
  • бароко як усвідомлення людиною Ранньомодерної доби складності, багатоманітності та мінливості світу;
  • поняття «секуляризація», «Реформація», «протестантизм», «лютеранство», «кальвінізм», «Контрреформація», «релігійні війни», «орден єзуїтів», «Високе Відродження», «бароко».

Уміти:

  • розташувати в хронологічній послідовності відомості про Реформацію, Відродження (Ренесанс) і Бароко;
  • показати на карті регіони поширення Реформації; культурні центри Європи Раннього Нового часу;
  • розповісти про наукові й технічні досягнення Раннього Нового часу; представників культури Відродження й Бароко, їхні твори; видатні пам’ятки культури епохи Ренесансу й Бароко;
  • визначити причини і наслідки Реформації та Контрреформації;
  • сформулювати основні ідеї вчень Мартіна Лютера і Жана Кальвіна;

розпізнати пам’ятки культури епохи Відродження і Бароко.

 

10

 

 

 

Культура бароко. Народження нової європейської науки.

 

11

 

 

 

Католицька церква напередодні Реформації. Мартін Лютер і народження протестантизму.

 

12

 

 

 

Поширення Реформації. Жан Кальвін.

 

13

 

 

 

Контрреформація в Європі. Ігнатій Лойола. Єзуїти. Тридентський собор. Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р.

 

14

 

 

 

Практичне заняття «Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження»

 

15

 

 

 

Узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
29 грудня 2020
Переглядів
1971
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку