Календарно –тематичне планування
Всесвітня історія 8 клас
(І семестр - 15 годин, 1 година на тиждень)
№
|
Клас, дата |
Тема уроку |
Результати навчально-пізнавальної діяльності |
Примітка |
||
|
|
Корекція |
||||
1 |
|
|
|
Вступ. Діагностування. |
Знати:
Розуміти:
Уміти:
укласти синхронізовану хронологічну таблицю «Європа в Ранньомодерну добу». |
|
2 |
|
|
|
Повторення. Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби). Ранній Новий час (Ранньомодерна доба): початок культурної та політичної переваги християнського Заходу.
|
|
|
РОЗДІЛ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
||||||
3 |
|
|
|
Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана. |
Знати:
Розуміти:
Уміти:
встановити причини масових міграцій європейців у ХVІ–ХVІІ ст. |
|
4 |
|
|
|
Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. |
|
|
5 |
|
|
|
Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин. |
|
|
6 |
|
|
|
Повсякденне життя населення Західної Європи. |
|
|
7 |
|
|
|
Практичне заняття «Наслідки Великих географічних відкриттів. Цивілізація доколумбової Америки» |
|
|
8 |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|
|
РОЗДІЛ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі |
|||||
9 |
|
|
|
Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження. |
Знати:
Розуміти:
Уміти:
розпізнати пам’ятки культури епохи Відродження і Бароко. |
|
10 |
|
|
|
Культура бароко. Народження нової європейської науки. |
|
|
11 |
|
|
|
Католицька церква напередодні Реформації. Мартін Лютер і народження протестантизму. |
|
|
12 |
|
|
|
Поширення Реформації. Жан Кальвін. |
|
|
13 |
|
|
|
Контрреформація в Європі. Ігнатій Лойола. Єзуїти. Тридентський собор. Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р. |
|
|
14 |
|
|
|
Практичне заняття «Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження» |
|
|
15 |
|
|
|
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|