Календарно-тематичне планування з Я досліджую світ 3 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з математики за програмою О. Я. Савченко до підручника Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.

(3 години на тиждень)

Дата

Тема уроку

Примітки

I семестр

 

 

Україна — це я, Україна — це ми (Ч. 1, с. 3-5).

 

 

 

Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6).

 

 

 

Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7).

 

 

 

Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8).

 

 

 

Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10).

 

 

 

Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях (Ч. 1, с. 11-13).

 

 

 

Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15).

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота 1.

 

 

 

Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17).

 

 

 

Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19).

 

 

 

Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21).

 

 

 

Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона (Ч. 1, с. 22).

 

 

 

Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24).

 

 

 

Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26).

 

 

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28).

 

 

 

Вода (Ч. 1, с. 29-30).

 

 

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31).

 

 

 

Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33).

 

 

 

Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34).

 

 

 

Повітря. Досліджуємо властивості повітря. (Ч. 1, с. 35-37).

 

 

 

Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40).

 

 

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41).

 

 

 

Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43).

 

 

 

Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості

ґрунту (Ч. 1, с. 44).

 

 

 

Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46).

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота 3.

 

 

 

Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49).

 

 

 

Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51).

 

 

 

Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини (Ч. 2, с. 51-53).

 

 

 

Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56).

 

 

 

Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57).

 

 

 

Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58).

 

 

 

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60).

 

 

 

Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60).

 

 

 

Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння (Ч. 1, с. 61-62).

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота 4.

 

 

 

Тварини (Ч. 1, с. 63-64).

 

 

 

Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65).

 

 

 

Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66).

 

 

 

Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67).

 

 

 

Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68).

 

 

 

Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69).

 

 

 

Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70).

 

 

 

Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72).

 

 

 

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74).

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота 5.

 

IІ семестр

 

 

Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю затваринами. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74).

 

 

 

Гриби (Ч. 1, с. 75-76)

 

 

 

Природні угруповання. Природне угруповання – ліс (Ч.1, с. 77-79)

 

 

 

Природне угруповання – луки (Ч. 1, с. 80-81)

 

 

 

Природне угруповання – прісна водойма (Ч. 1, с. 81-83)

 

 

 

Природне угруповання – море (Ч. 1, с. 83-85)

 

 

 

Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» (Ч. 1, с. 85)

 

 

 

Діагностична робота 6. Природні угрупування

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

Людина. Організм людини (Ч. 1, с. 86-87)

 

 

 

Догляд за тілом (Ч. 1, с. 88-89)

 

 

 

Як ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 90-91)

 

 

 

Як бути здоровими (Ч. 1, с. 92-93)

 

 

 

Людина — частина природи і суспільства (Ч. 1, с. 94-95)

 

 

 

Символіка. Що це таке? (Ч. 1, с. 96-97)

 

 

 

Державні символи нашої країни (Ч. 1, с. 98-99)

 

 

 

Українська мова — державна мова України (Ч. 1, с. 99- 100)

 

 

 

Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України» (Ч. 1, с. 101-102)

 

 

 

Розповідаю про себе та інших (Ч. 1, с. 103-104)

 

 

 

Зовнішність людини (Ч. 1, с. 105)

 

 

 

Що таке характер? (Ч. 1, с. 106-107)

 

 

 

Я маю право на права. Декларація прав дитини (Ч. 1, с. 108)

 

 

 

Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують (Ч. 1, с. 109-110)

 

 

 

Діагностична робота 7.Людина, особистість

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

У природі все взаємопов’язане (Ч. 1, с. 111-113)

 

 

 

Охорона природи (Ч. 1, с. 114-115)

 

 

 

Червона книга України (Ч. 1, с. 115-116)

 

 

 

Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» (Ч. 1, с. 116).

 

 

 

Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» (Ч. 1, с. 117-118)

 

 

 

Збережемо довкілля (Ч. 1, с. 119)

 

 

 

Сторінка дослідників. Нове життя старих речей (Ч. 1, с. 120-121)

 

 

 

Ти і світ людей (Ч. 1, с. 122-123)

 

 

 

Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123)

 

 

 

Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева (Ч. 1, с. 124).

 

 

 

Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї (Ч. 1, с. 125)

 

 

 

Діагностична робота 8. Взаємозв’язки у природі

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

Уроки чемності (Ч. 1, с. 126-127)

 

 

 

Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. (Ч. 1, с. 128).

 

 

 

Моє ставлення до інших. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи (Ч. 1, с. 129).

 

 

 

Народні ремесла (Ч. 1, с. 130)

 

 

 

Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки (Ч. 1, с. 131).

 

 

 

Святковий календар (Ч. 1, с. 132-133)

 

 

 

Створення календаря святкових днів (колективна робота) (Ч. 1, с. 133)

 

 

 

Україна і світ (Ч. 1, с. 134-135)

 

 

 

Проект «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя)

 

 

 

Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? (Ч. І, с. 135).

 

 

 

Україна на карті світу.

 

 

 

Діагностична робота 9.Наша країна

 

 

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

 

 

Зустрічаємо літо! Правила безпеки під час літніх канікул.

 

 

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

docx
Додано
9 квітня 2021
Переглядів
3973
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку