КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
За підручником Бібік Н.М., Бондарчук Г.П.
(3 години на тиждень)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітки |
||
I семестр |
|||||
|
|
Україна — це я, Україна — це ми (Ч. 1, с. 3-5). |
|
||
|
|
Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6). |
|
||
|
|
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7). |
|
||
|
|
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8). |
|
||
|
|
Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10). |
|
||
|
|
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях (Ч. 1, с. 11-13). |
|
||
|
|
Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15). |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота 1. |
|
||
|
|
Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17). |
|
||
|
|
Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19). |
|
||
|
|
Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21). |
|
||
|
|
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона (Ч. 1, с. 22). |
|
||
|
|
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24). |
|
||
|
|
Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26). |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28). |
|
||
|
|
Вода (Ч. 1, с. 29-30). |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31). |
|
||
|
|
Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33). |
|
||
|
|
Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34). |
|
||
|
|
Повітря. Досліджуємо властивості повітря. (Ч. 1, с. 35-37). |
|
||
|
|
Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40). |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41). |
|
||
|
|
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43). |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44). |
|
||
|
|
Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46). |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота 3. |
|
||
|
|
Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49). |
|
||
|
|
Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51). |
|
||
|
|
Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини (Ч. 2, с. 51-53). |
|
||
|
|
Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56). |
|
||
|
|
Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57). |
|
||
|
|
Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58). |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60). |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60). |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння (Ч. 1, с. 61-62). |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота 4. |
|
||
|
|
Тварини (Ч. 1, с. 63-64). |
|
||
|
|
Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65). |
|
||
|
|
Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66). |
|
||
|
|
Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67). |
|
||
|
|
Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68). |
|
||
|
|
Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69). |
|
||
|
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70). |
|
||
|
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72). |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74). |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота 5. |
|
||
IІ семестр |
|||||
|
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю затваринами. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74). |
|
||
|
|
Гриби (Ч. 1, с. 75-76) |
|
||
|
|
Природні угруповання. Природне угруповання – ліс (Ч.1, с. 77-79) |
|
||
|
|
Природне угруповання – луки (Ч. 1, с. 80-81) |
|
||
|
|
Природне угруповання – прісна водойма (Ч. 1, с. 81-83) |
|
||
|
|
Природне угруповання – море (Ч. 1, с. 83-85) |
|
||
|
|
Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» (Ч. 1, с. 85) |
|
||
|
|
Діагностична робота 6. Природні угрупування |
|
||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||
|
|
Людина. Організм людини (Ч. 1, с. 86-87) |
|
||
|
|
Догляд за тілом (Ч. 1, с. 88-89) |
|
||
|
|
Як ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 90-91) |
|
||
|
|
Як бути здоровими (Ч. 1, с. 92-93) |
|
||
|
|
Людина — частина природи і суспільства (Ч. 1, с. 94-95) |
|
||
|
|
Символіка. Що це таке? (Ч. 1, с. 96-97) |
|
||
|
|
Державні символи нашої країни (Ч. 1, с. 98-99) |
|
||
|
|
Українська мова — державна мова України (Ч. 1, с. 99- 100) |
|
||
|
|
Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України» (Ч. 1, с. 101-102) |
|
||
|
|
Розповідаю про себе та інших (Ч. 1, с. 103-104) |
|
||
|
|
Зовнішність людини (Ч. 1, с. 105) |
|
||
|
|
Що таке характер? (Ч. 1, с. 106-107) |
|
||
|
|
Я маю право на права. Декларація прав дитини (Ч. 1, с. 108) |
|
||
|
|
Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують (Ч. 1, с. 109-110) |
|
||
|
|
Діагностична робота 7.Людина, особистість |
|
||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||
|
|
У природі все взаємопов’язане (Ч. 1, с. 111-113) |
|
||
|
|
Охорона природи (Ч. 1, с. 114-115) |
|
||
|
|
Червона книга України (Ч. 1, с. 115-116) |
|
||
|
|
Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» (Ч. 1, с. 116). |
|
||
|
|
Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» (Ч. 1, с. 117-118) |
|
||
|
|
Збережемо довкілля (Ч. 1, с. 119) |
|
||
|
|
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей (Ч. 1, с. 120-121) |
|
||
|
|
Ти і світ людей (Ч. 1, с. 122-123) |
|
||
|
|
Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123) |
|
||
|
|
Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева (Ч. 1, с. 124). |
|
||
|
|
Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї (Ч. 1, с. 125) |
|
||
|
|
Діагностична робота 8. Взаємозв’язки у природі |
|
||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||
|
|
Уроки чемності (Ч. 1, с. 126-127) |
|
||
|
|
Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. (Ч. 1, с. 128). |
|
||
|
|
Моє ставлення до інших. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи (Ч. 1, с. 129). |
|
||
|
|
Народні ремесла (Ч. 1, с. 130) |
|
||
|
|
Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки (Ч. 1, с. 131). |
|
||
|
|
Святковий календар (Ч. 1, с. 132-133) |
|
||
|
|
Створення календаря святкових днів (колективна робота) (Ч. 1, с. 133) |
|
||
|
|
Україна і світ (Ч. 1, с. 134-135) |
|
||
|
|
Проект «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя) |
|
||
|
|
Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? (Ч. І, с. 135). |
|
||
|
|
Україна на карті світу. |
|
||
|
|
Діагностична робота 9.Наша країна |
|
||
|
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
||
|
|
Зустрічаємо літо! Правила безпеки під час літніх канікул. |
|
||
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
||