Календарно-тематичне планування з Я у світі для 4 класу (до підручника Н.М.Бібік/Н.М.Бібік, Г.П.Бондарчук).
1 година на тиждень
(за програмою 34 години)
Програма.
Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Видавничий дім «Освіта», Київ, 2016р.
Підручник. Я у світі. 4 клас : підр. для загальноосвіт. навч. закл. / Н. М. Бібік. – Х. : Вид. група «Основа», 2015. – 160 с. : іл., фот.
Зошит. Я у світі. 4 клас:робочий зошит: до підручника Н.М.Бібік/Н.М.Бібік, Г.П.Бондарчук. – Х.:Вид.група «Основа», 2016.-64с.:іл..+ кольорова вкладка (4с).
1 година на тиждень
(за програмою 34 години)
Програма.
Календарно-тематичне планування укладено відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 №948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів».
Видавничий дім «Освіта», Київ, 2016р.
Підручник. Я у світі. 4 клас : підр. для загальноосвіт. навч. закл. / Н. М. Бібік. – Х. : Вид. група «Основа», 2015. – 160 с. : іл., фот.
Зошит. Я у світі. 4 клас:робочий зошит: до підручника Н.М.Бібік/Н.М.Бібік, Г.П.Бондарчук. – Х.:Вид.група «Основа», 2016.-64с.:іл..+ кольорова вкладка (4с).
№ |
Тема уроку |
Сторінка у підручнику, зошиті |
Дата |
Примітка |
Тема 1. Я – людина – 9 годин |
||||
|
Життя — найвища цінність. Практична робота. Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України. |
|
|
|
|
Я — неповторна людина. |
|
|
|
|
Навчальний проект. Постаті, які подолали життєві труднощі. |
|
|
|
|
Особистісний розвиток людини в продовж життя. |
|
|
|
|
Винаходи людства. |
|
|
|
|
Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Як самому себе виховувати?
|
|
|
|
|
Планування самонавчання, взаємонавчання. Практична робота. Плануємо пізнавальну діяльність. |
|
|
|
|
Не витрачай даремно час! |
|
|
|
|
Навчальний проект (індивідуальний). Історія досягнень людини (в науці, спорті, мистецтві). |
|
|
|
Тема 2. Я та інші – 9 годин |
||||
|
Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід. |
|
|
|
|
Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна |
|
|
|
|
Навчальний проект. Дослідження своїх витрат за тиждень. |
|
|
|
|
Культура поведінки учня. |
|
|
|
|
Засоби масової інформації мого міста, села. Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в селі. |
|
|
|
|
Чому виникають конфлікти? Як налагодити хороші взаємини? Практична робота. Складання правил ведення дискусії. Дискусія «Чи може неправда бути руйнівною?». |
|
|
|
|
Соціальна (екологічна) акція «Збережемо ялинку». |
|
|
|
|
Чи варто бути правдивим? |
|
|
|
|
Культура спілкування. |
|
|
|
Тема 3. Я – українець – 10 годин |
||||
|
Україна — незалежна, демократична, правова держава. Практична робота. Створення фотоколажу «Свята нашої держави». |
|
|
|
|
Людина живе в суспільстві. Моделювання різних соціальних ситуацій. |
|
|
|
|
Національні та державні символиУкраїни. Конституція України (ст. 10, ст. 20, ст. 67). Практична робота. Конкурс малюнків «Державні символи у моєму житті» |
|
|
|
|
Навчальний проект. Сім чудес України. |
|
|
|
|
Батьки зобов’язані — діти зобов’язані. |
|
|
|
|
Навчання — основний обов’язок дітей. |
|
|
|
|
Про правопорушення. |
|
|
|
|
Передбачайте наслідки своїх учинків. За скоєне відповідають перед законом. |
|
|
|
|
Культурна спадщина народу. |
|
|
|
|
Свята нашої держави. |
|
|
|
Тема 4. Я — європеєць – 6 годин |
||||
|
Україна на карті світу. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу. |
|
|
|
|
Європейський Союз — співтовариство народів Європи. |
|
|
|
|
Навчальний проект. Подорожуємо країнами світу. |
|
|
|
|
Волонтерство як добровільна суспільно- корисна діяльність. Практична робота. Складання листа до однолітка-іноземця про свою країну. |
|
|
|
|
У кожному куточкусвіту — свої традиції та звичаї. |
|
|
|
|
Охорона довкілля — спільна справа всіх землян. Підсумок роботи за рік. |
|
|
|