Календарно – тематичне планування з я у світі в 3 класі

Про матеріал

Календарно – тематичне планування з я у світі в 3 класі

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

І семестр (15 год)

Я - Людина

1.

Людина — частина природи і суспільства. с.5 – 8

2.

Школа вчить, як на світі жить. с.9 – 14

3.

Держава освічених людей. с.15 – 21

4.

Учимося учитися. Практична робота № 1. Складання правил успішного навчання. Складання правил роботи в групах.

с.22 – 23

5.

Що таке людське «Я» с.24 – 25

6.

Яким бути? с. 26 – 28

7.

Як досягти успіху. Практична робота № 2. Планування свого робочого дня. с.29 – 32

8.

Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. с.33 – 34

Я та інші

9.

Сім'я. Склад сімʹї. с.35 – 39

10.

Обов'язки в сім'ї. Практична робота № 3 Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім'ї.с.40 – 43

11.

Жити по совісті. Сімейний календар. с.43 - 47

12.

Школа. Основні правила школяра. с. 48 - 55 Навчальний проект (колективний)

Історія та традиції моєї школи (мого класу).

13.

Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. С. 56 – 62 Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т.і.

14.

Як поводитись у громадських місцях. С. 63 – 69

Практична робота 4. Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов'язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо.

15.

Ми – споживачі.

Рольова гра

«Супермаркет», «Рекламна агенція» (за вибором учителя)

ІІ семестр (17 год)

16.

Людські чесноти с. 70 – 77 Навчальний проект (груповий, за вибором учителя, учнів)

«Чи важко бути стриманим?», «Чому так важливо бути господарем свого слова», «Людина має творити добро».

17.

Людина має творити добро. с.77 – 81Соціальна акція «Твори добро»

18.

Додержуй даного тобою слова с. 81 - 84

19.

Намагайся не обманювати. Не можна брати чуже. с. 85 - 91

Я – українець

20.

Суспільство як об'єднання людей. Дружні взаємини між людьми у суспільстві. с.92 Україна — незалежна держава. с. 93 – 96

21.

Де ти живеш. Твоя країна — Україна.с. 96 – 100

22.

Історичні скарби України. с. 101 - 104

23.

Символи держави с. 104 - 107

24.

Подорож картою України с. 108 – 113

25.

Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України. с.114 – 117

26.

Славетні українці. Навчальний проект «Славетні українці» с.117 - 124

27.

Правила життя в суспільстві. с.124 – 131

28.

Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. с.132 – 135

Будь-який учинок завжди має наслідки. с. 135 – 138

29.

Пустощі чи правопорушення? Практична робота № 5 Розв'язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки.с.139 – 141

Я – європеєць

30.

Україна – європейська держава.с. 142-145 Практична робота 6

Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?

31.

Різноманітність народів у світі. Винаходи людства. с. 146-149 Навчальний проект «Винаходи людства, що змінили світ»

32.

Народні промисли України. Народні свята. с. 150-153 Соціальна (екологічна) акція «Збережемо планету разом» .

33.

Пам'ятні дати. Перевір свої досягнення. с. 154-157

Перегляд файлу

  Календарно – тематичне планування з я у світі в 3 класі

 

з/п

Тема уроку

Дата

Примітка

І семестр (15 год)

Я - Людина

1.

Людина — частина природи і  суспільства. с.5 – 8

 

 

2.

Школа вчить, як на світі жить. с.9 – 14

 

 

3.

Держава освічених людей. с.15 – 21

 

 

4.

Учимося учитися. Практична робота № 1. Складання правил успішного навчання. Складання правил роботи в групах.

с.22 – 23

 

 

5.

Що таке людське «Я» с.24 – 25

 

 

6.

Яким бути? с. 26 – 28

 

 

7.

Як досягти успіху. Практична робота № 2. Планування свого робочого дня.                  с.29 – 32

 

 

8.

Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. с.33 – 34

 

 

Я та інші

9.

Сім’я. Склад сімʹї. с.35 – 39

 

 

10.

Обов’язки в сім’ї. Практична робота № 3 Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї.с.40 – 43

 

 

11.

Жити по совісті. Сімейний календар. с.43 - 47

 

 

12.

Школа. Основні правила школяра. с. 48 - 55 Навчальний проект (колективний)

Історія та традиції моєї школи (мого класу).

 

 

13.

Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. С. 56 – 62                                                                                                            Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т.і.

 

 

14.

Як поводитись у громадських місцях. С. 63 – 69

Практична робота 4. Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. 

 

 

15.

Ми – споживачі.

Рольова гра

«Супермаркет», «Рекламна агенція» (за вибором учителя)

 

 

 

ІІ семестр (17 год)

 

 

16.

Людські чесноти   с. 70 – 77                                                                                        Навчальний проект (груповий, за вибором учителя, учнів)

«Чи важко бути стриманим?», «Чому так важливо бути господарем свого слова», «Людина має творити добро».

 

 

17.

Людина має творити добро. с.77 – 81    Соціальна акція «Твори добро»

 

 

18.

Додержуй даного тобою слова с. 81 - 84

 

 

19.

Намагайся не обманювати. Не можна брати чуже.  с. 85 - 91

 

 

Я – українець

20.

 Суспільство як об’єднання людей. Дружні взаємини між людьми у суспільстві. с.92 Україна — незалежна держава. с. 93 – 96

 

 

21.

Де ти живеш. Твоя країна — Україна.с. 96 – 100

 

 

22.

Історичні скарби України. с. 101 - 104

 

 

23.

Символи держави с. 104 - 107

 

 

24.

Подорож картою України с. 108 – 113

 

 

25.

Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України. с.114 – 117

 

 

26.

Славетні українці. Навчальний проект «Славетні українці» с.117 - 124 

 

 

27.

Правила життя в суспільстві. с.124 – 131

 

 

28.

Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. с.132 – 135

Будь-який учинок завжди має наслідки. с. 135 – 138

 

 

29.

Пустощі чи правопорушення? Практична робота № 5 Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки.с.139 – 141

 

 

Я – європеєць

30.

Україна – європейська держава.с. 142-145   Практична робота 6

Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?                                      

 

 

31.

Різноманітність народів у світі. Винаходи людства. с. 146-149 Навчальний проект «Винаходи людства, що змінили світ»

 

 

32.

Народні промисли України. Народні свята. с. 150-153                                              Соціальна (екологічна) акція «Збережемо планету разом» .

 

 

33.

Пам’ятні дати. Перевір свої досягнення. с. 154-157  

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шульгіна Ірина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
2364
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку