Календарно – тематичне планування з я у світі в 3 класі
№ з/п | Тема уроку | Дата | Примітка |
І семестр (15 год) Я - Людина | |||
1. | Людина — частина природи і суспільства. с.5 – 8 | ||
2. | Школа вчить, як на світі жить. с.9 – 14 | ||
3. | Держава освічених людей. с.15 – 21 | ||
4. | Учимося учитися. Практична робота № 1. Складання правил успішного навчання. Складання правил роботи в групах. с.22 – 23 | ||
5. | Що таке людське «Я» с.24 – 25 | ||
6. | Яким бути? с. 26 – 28 | ||
7. | Як досягти успіху. Практична робота № 2. Планування свого робочого дня. с.29 – 32 | ||
8. | Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. с.33 – 34 | ||
Я та інші | |||
9. | Сім'я. Склад сімʹї. с.35 – 39 | ||
10. | Обов'язки в сім'ї. Практична робота № 3 Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім'ї.с.40 – 43 | ||
11. | Жити по совісті. Сімейний календар. с.43 - 47 | ||
12. | Школа. Основні правила школяра. с. 48 - 55 Навчальний проект (колективний) Історія та традиції моєї школи (мого класу). | ||
13. | Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. С. 56 – 62 Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т.і. | ||
14. | Як поводитись у громадських місцях. С. 63 – 69 Практична робота 4. Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов'язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. | ||
15. | Ми – споживачі. Рольова гра «Супермаркет», «Рекламна агенція» (за вибором учителя) | ||
ІІ семестр (17 год) | |||
16. | Людські чесноти с. 70 – 77 Навчальний проект (груповий, за вибором учителя, учнів) «Чи важко бути стриманим?», «Чому так важливо бути господарем свого слова», «Людина має творити добро». | ||
17. | Людина має творити добро. с.77 – 81Соціальна акція «Твори добро» | ||
18. | Додержуй даного тобою слова с. 81 - 84 | ||
19. | Намагайся не обманювати. Не можна брати чуже. с. 85 - 91 | ||
Я – українець | |||
20. | Суспільство як об'єднання людей. Дружні взаємини між людьми у суспільстві. с.92 Україна — незалежна держава. с. 93 – 96 | ||
21. | Де ти живеш. Твоя країна — Україна.с. 96 – 100 | ||
22. | Історичні скарби України. с. 101 - 104 | ||
23. | Символи держави с. 104 - 107 | ||
24. | Подорож картою України с. 108 – 113 | ||
25. | Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України. с.114 – 117 | ||
26. | Славетні українці. Навчальний проект «Славетні українці» с.117 - 124 | ||
27. | Правила життя в суспільстві. с.124 – 131 | ||
28. | Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. с.132 – 135 Будь-який учинок завжди має наслідки. с. 135 – 138 | ||
29. | Пустощі чи правопорушення? Практична робота № 5 Розв'язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки.с.139 – 141 | ||
Я – європеєць | |||
30. | Україна – європейська держава.с. 142-145 Практична робота 6 Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? | ||
31. | Різноманітність народів у світі. Винаходи людства. с. 146-149 Навчальний проект «Винаходи людства, що змінили світ» | ||
32. | Народні промисли України. Народні свята. с. 150-153 Соціальна (екологічна) акція «Збережемо планету разом» . | ||
33. | Пам'ятні дати. Перевір свої досягнення. с. 154-157 |
Календарно – тематичне планування з я у світі в 3 класі
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
І семестр (15 год) Я - Людина |
|||
1. |
Людина — частина природи і суспільства. с.5 – 8 |
|
|
2. |
Школа вчить, як на світі жить. с.9 – 14 |
|
|
3. |
Держава освічених людей. с.15 – 21 |
|
|
4. |
Учимося учитися. Практична робота № 1. Складання правил успішного навчання. Складання правил роботи в групах. с.22 – 23 |
|
|
5. |
Що таке людське «Я» с.24 – 25 |
|
|
6. |
Яким бути? с. 26 – 28 |
|
|
7. |
Як досягти успіху. Практична робота № 2. Планування свого робочого дня. с.29 – 32 |
|
|
8. |
Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. с.33 – 34 |
|
|
Я та інші |
|||
9. |
Сім’я. Склад сімʹї. с.35 – 39 |
|
|
10. |
Обов’язки в сім’ї. Практична робота № 3 Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї.с.40 – 43 |
|
|
11. |
Жити по совісті. Сімейний календар. с.43 - 47 |
|
|
12. |
Школа. Основні правила школяра. с. 48 - 55 Навчальний проект (колективний) Історія та традиції моєї школи (мого класу). |
|
|
13. |
Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. С. 56 – 62 Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т.і. |
|
|
14. |
Як поводитись у громадських місцях. С. 63 – 69 Практична робота 4. Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. |
|
|
15. |
Ми – споживачі. Рольова гра «Супермаркет», «Рекламна агенція» (за вибором учителя) |
|
|
|
ІІ семестр (17 год) |
|
|
16. |
Людські чесноти с. 70 – 77 Навчальний проект (груповий, за вибором учителя, учнів) «Чи важко бути стриманим?», «Чому так важливо бути господарем свого слова», «Людина має творити добро». |
|
|
17. |
Людина має творити добро. с.77 – 81 Соціальна акція «Твори добро» |
|
|
18. |
Додержуй даного тобою слова с. 81 - 84 |
|
|
19. |
Намагайся не обманювати. Не можна брати чуже. с. 85 - 91 |
|
|
Я – українець |
|||
20. |
Суспільство як об’єднання людей. Дружні взаємини між людьми у суспільстві. с.92 Україна — незалежна держава. с. 93 – 96 |
|
|
21. |
Де ти живеш. Твоя країна — Україна.с. 96 – 100 |
|
|
22. |
Історичні скарби України. с. 101 - 104 |
|
|
23. |
Символи держави с. 104 - 107 |
|
|
24. |
Подорож картою України с. 108 – 113 |
|
|
25. |
Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України. с.114 – 117 |
|
|
26. |
Славетні українці. Навчальний проект «Славетні українці» с.117 - 124 |
|
|
27. |
Правила життя в суспільстві. с.124 – 131 |
|
|
28. |
Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. с.132 – 135 Будь-який учинок завжди має наслідки. с. 135 – 138 |
|
|
29. |
Пустощі чи правопорушення? Практична робота № 5 Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних способів поведінки.с.139 – 141 |
|
|
Я – європеєць |
|||
30. |
Україна – європейська держава.с. 142-145 Практична робота 6 Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном? |
|
|
31. |
Різноманітність народів у світі. Винаходи людства. с. 146-149 Навчальний проект «Винаходи людства, що змінили світ» |
|
|
32. |
Народні промисли України. Народні свята. с. 150-153 Соціальна (екологічна) акція «Збережемо планету разом» . |
|
|
33. |
Пам’ятні дати. Перевір свої досягнення. с. 154-157 |
|
|