Календарно-тематичне планування за НМК Solutions 3rd edition Pre-Intermediate, Units 5–9 (100 годин), Oxford University Press
№ |
Д А Т А |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Комунікативні види діяльності Рецептивні Продуктивні / інтеракційні |
Мовний інвентар |
Д/З |
||||
Зорове сприймання Reading |
Сприйман ня на слух Listening |
Усна взаємодія та усне продукування Speaking |
Писемна взаємодія та продукування Writing Онлайн взаємодія |
Лексика |
Граматика |
||||||
Unit 5 Ambition |
|||||||||||
1 |
|
Професії SB p. 52 Lesson 5A |
Вести бесіду про найбільш та найменш високоплачувані професії, обговорення ідеальної професії |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильнос- тей, переваг і недоліків.
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
Визначає власні можливості щодо заробітку.
|
|
SB p. 52, ex. 4, 7, 9 WB p. 52, ex. 4
|
We think paramedic is one of the best-paid jobs. Which job is the most creative? In my opinion, it’s… I think it’s probably… SB p. 52, ex. 3, 5 |
|
Jobs: architect, au pair, charity fund raiser, cleaner, dentist, engineer, hairdresser, paramedic, programmer, receptionist, sales assistant, solicitor, etc. Adjectives to describe jobs: creative, challenging, repetitive, rewarding, stressful, tiring, etc. Work activities: answer the phone, be on your feet, deal with the public, serve customers, work long hours/ nine-to-five, etc. SB p. 52, ex. 2, 5, 6 WB p. 52, ex. 1-3 |
Past Simple (affirmative and negative) SB p. 52, ex. 8
|
WB p.52 |
2 |
|
Плани, передбачення, пропозиції, обіцянки SB p. 54 Lesson 5B
|
Обговорювати майбутні плани та передбачення |
|
SB p. 54, ex. 2, 6
|
I’ll probably work in a café some time in the future. I’ll probably work in my parents’ shop. SB p. 54, ex. 7, 8
|
|
|
Will and going to SB p. 54, ex. 5. WB p. 53, ex. 1-4 Grammar Builder 5B SB p. 132, ex. 1-5 |
WB p.53 |
|
3 |
|
Зміна професії SB p. 55 Lesson 5C
|
Вести бесіду про професії, які хотілося б спробувати |
|
SB p. 55, ex. 4, 5, 7, 8 WB p. 54 ex. 4, 5 |
I’d like to be a dentist for a week because it’s a wellpaid and challenging job. I’d also like to deal with the public. Key phrases: although, that’s because, in my opinion, etc. SB p. 55, ex. 9 |
|
Jobs 2: builder, estate agent, groundskeeper, locksmith, pizza delivery man, stunt performer, surfing instructor, video game developer, etc. SB p. 55, ex. 1, 3 WB p. 54 ex. 1-3 |
|
WB p.54 |
4 |
|
Майбутнє та його наслідки SB p. 56 Lesson 5D |
Висловлювати передбачення майбутніх подій та обговорювати результати та наслідки дій, використовуючи перший тип умовних речень |
Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.
Демонструє розуміння необхідності сплати податків як складника громадянсь кої відповідаль ності.
Аналізує ринок праці молоді.
|
SB p. 56, ex. 2
|
|
What will you do if you lose your mobile phone? I’ll buy another one. SB p. 56, ex. 7 |
WB p. 55 ex. 4.
|
Button, lift, operate, press, etc. SB p.56, ex. 1 |
First Conditional SB p.56, ex. 3-6 WB p.55, ex. 1-3, 5
Grammar Builder 5D SB p. 132, ex. 6-8 |
WB p.55 |
5 |
|
Вища освіта чи робота? SB p. 57 Lesson 5E |
Обґрунтовувати власний вибір, вживати префікси в мовленні |
SB p.57, ex. 2
|
|
What did you cook? I reheated some pasta. SB p. 57, ex. 5
|
|
Get qualifications, get into debt, have a good social life, feel pressure, gain opportunities, get stressed, be unemployed, etc. Prefixes: co, ex, mini, micro, mis, multi, over, post, re, semi, under, sub. SB p. 57, ex. 1, 3 WB p. 55, ex. 1, 2, 4 |
|
WB p.56 |
|
6 |
|
Професія моєї мрії SB p. 58-59 Lesson 5F |
Описувати професії за фотографіями, пояснювати переваги професії, здійснювати пошук оголошень про роботу онлайн |
SB p. 58, ex. 2 WB p. 57, ex. 2
|
|
The best job in the world is… . It’s a great job because… SB p. 58, ex. 1, 6, 7
|
|
Work-related collocations: look for a job, notice the advertisement, send in an application, offer somebody a job, join a team, have a degree, take the job of (doing sth), take the day off, etc. SB p. 58, ex. 5 WB p. 57, ex. 1, 3 |
|
WB p.57 |
|
7 |
|
Вибір роботи. Співбесіда. SB p. 60 Lesson 5G |
Обговорювати різні види професій, порівнювати та протиставляти тимчасові роботи, обґрунтовувати свої міркування |
SB p. 60, ex. 1
|
SB p. 60, ex. 3, 4 WB p. 59, ex. 3, 4
|
In any job, it’s important to be … Although it’s wellpaid, it will be very tiring. However, I really don’t want to work in … Nevertheless, I’m choosing this job because I’m interested in … SB p. 60, ex. 5, 6
|
WB p. 59, ex. 2, 5
|
Personal qualities: enthusiastic, flexible, good at communicating, honest, patient, physically fit, reliable, etc. SB p. 60, ex. 2 WB p. 59, ex. 1
Vocabulary Builder 5G Personal qualities SB p. 119 ex. 1-3 |
find+noun+ adjective find it + adjective (+ infinitive) SB p. 60, ex. 5
|
WB p.58 |
|
8 |
|
Супроводжувальний лист SB p. 61 Lesson 5H |
Писати офіційний лист |
SB p. 60, ex. 1, 2, 6 WB p. 59, ex. 4, 5 |
|
|
SB p. 60, ex. 6 WB p. 59, ex. 4
|
Vocabulary Builder 5H Formal language: available, succeed, obtain, opportunity, possess, require, etc. SB p.119 ex. 4. |
|
WB p.59 |
9 |
|
Робота для тінейджерів WB p. 60 |
Представити себе, описати свій досвід та освіту, пояснити свої причини для вибору певного виду роботи. Аналізувати та обговорювати види зайнятості для молодих людей |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
WB p. 60, ex. 2-4 |
|
|
WB p. 60, ex. 4 |
Baby sitter, blogger, supermarket assistant, etc. WB p. 60, ex. 1. |
|
WB p. 60 |
10 |
|
Хто ти за професією? WB p. 61 |
Повідомляти про переваги різних видів робіт та вимоги до аплікантів, обґрунтовувати свій вибір |
WB p. 61, ex. 1-2 |
|
|
WB p. 61, ex. 5 |
Animal trainer, lorry driver, solicitor, sports coach, travel agent, vet, etc. Collocations with GET WB p. 61, ex. 1, 4.
|
|
WB p. 61 |
|
11 |
|
Cumulative Review: 3 (Units I-5) WB p. 112-113 |
|
||||||||
12 |
|
Exam Skills Trainer 3 WB p. 62-63 |
|
||||||||
13 |
|
End-of-unit 5 test (Course Tests) |
|
||||||||
14 |
|
Culture: British entrepreneurs SB p. 112 |
|
||||||||
15 |
|
Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 5 Marks & Spencer (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets) |
|
||||||||
16 17 |
|
Photocopiable resources: Vocabulary Review, Grammar Review (Teacher’s Resource Disk – Photocopiable activities section) 5A Jobs 5B will and going to 5D First conditional |
|
||||||||
18 |
|
Домашнє читання |
|
||||||||
19 |
|
Cumulative Tests Units 1–5 |
|
||||||||
Unit 6. Tourism |
|
||||||||||
20 |
|
Визначні місця SB p. 62-63 Lesson 6А |
Описувати цікаві місця світу, країни та їх переваги |
Увідомлює вплив окремого предмета на людську культуру та розвиток суспільства
|
|
SB p. 62-63, ex. 3, 6, 7 WB p. 59, ex. 3, 4
|
The old market in… is quite cheap. In my opinion, …is touristy and expensive. Where are you going to visit first? I’m going to visit… Why do you want to go there? Because I think it will be … SB p. 62, ex. 1, 5, 9 WB p. 59, ex. 4
|
WB p. 59, ex. 2
|
Visitor attractions: aquarium, botanical gardens, castle, cathedral, fountain, harbour, market, mosque, museum, national park, palace, ruins, statue, temple, theme park, etc. Describing visitor attractions: atmospheric, beautiful, boring, busy, cheap, crowded, historic, disappointing, expensive, etc. SB p. 62, ex. 2, 4 WB p. 59, ex. 1 |
Will and going to to talk about plans and predictions |
WB p.64 |
21 |
|
Нещодавня подорож SB p. 64 Lesson 6B |
Розповідати про події, що нещодавно трапились, запитувати та відповідати про свій відпочинок та свої враження, обговорювати переваги та недоліки піших походів |
Демонструє розуміння та поважає цінність культурно- го розмаїття у глобальному суспільстві та необхідності жити разом у мирі. Описує види екотуризму.
|
SB p. 64, ex. 2
|
SB p. 64, ex. 6
|
How long have you …? Where have you …? Have you …? SB p. 64, ex. 8
|
SB p. 64, ex. 7 WB p. 65, ex. 6 |
|
Present Perfect Been vs gone for, since SB p. 64, ex. 5 WB p. 65, ex. 1-6
Grammar Builder 6B SB p. 134, ex. 1-5 |
WB p.65 |
22 |
|
Проблеми під час подорожі SB p. 65 Lesson 6C |
Детально описувати фотографії. Розуміти та вживати емфатичний наголос |
|
SB p. 65, ex. 2-9 WB p. 66, ex. 1, 2, 4-6
|
SB p. 65, ex. 1, 10, 11 WB p. 66, ex. 2
|
|
|
|
WB p.66 |
|
23 |
|
Досвід минулих подорожей SB p. 66 Lesson 6D |
Задавати запитання та відповідати про відпочинок, вживаючи Past Simple та Present Perfect |
SB p. 66, ex. 2
|
SB p. 66, ex. 2
|
Have you ever travelled on a plane? Yes, I have. Where did you fly to? I flew to London. SB p. 66, ex. 1, 8
|
SB p. 66, ex. 7
|
Finished-time phrases: two weeks ago, last month, yesterday morning |
Contrast: Past Simple and Present Perfect Continuous SB p. 66, ex. 3-7 WB p. 67, ex. 1-4 Grammar Builder 6D SB p. 134, ex. 6-8 |
WB p.67 |
|
24 |
|
В аеропорту SB p. 67 Lesson 6E |
Розуміти зміст тексту, переказувати історію, використовуючи складені іменники |
SB p. 67, ex. 2 WB p. 68, ex. 1
|
SB p. 67, ex. 5, 8
|
A young boy went to Minneapolis Airport one day… SB p. 67, ex. 1, 10 WB p. 68, ex. 2
|
|
At an airport: bag drop, baggage carousel, boarding pass, cabin crew, check-in desk, departure lounge, flight attendant, flight number, hand luggage, passport control, security check, seat belt, security camera, window seat, etc. SB p. 67, ex. 3, 4, 8 WB p. 68, ex. 2-5 Dictionary Work WB p. 68, ex. 5 |
|
WB p. 68 |
25 |
|
Подорожі з друзями SB p. 68-69 Lesson 6F |
Обговорювати переваги подорожі без батьків, використовуючи перший тип умовних речень |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.
|
SB p. 68-69, ex. 2-5 WB p. 69,ex. 2-3
|
|
If we become ill, our parents won’t be there to look after us. Yes, but on the other hand, if we don’t want to go sightseeing, we won’t have to. SB p. 68-69, ex. 1, 6, 9 |
|
Holidays: backpack, campsite, sun cream, travel programme, sunburn, travel guide etc. SB p. 69, ex. 7 WB p. 69, ex. 1
|
First Conditional, Superlatives SB p. 69, ex. 8
|
WB p. 69 |
26 |
|
Планування подорожі SB p. 70 Lesson 6G |
Пропонувати ідеї щодо того, чим можна зайнятися під час подорожі, уточнювати інформацію |
|
SB p. 70, ex. 3, 6, 8 WB p. 70, ex. 4
|
Making suggestions: Shall we…? Let’s… Do you fancy…? Why don’t we…? What about…? It would be nice… Accepting and declining suggestions: That sounds like a good idea, I’m not very keen on that idea, etc. Expressing no preference: I don’t mind. Either suggestion is fine by me. They’re both good ideas. Asking for clarifications: Pardon? Could you repeat that, please? Sorry, did you say…? Sorry, what does “…” mean? SB p. 70, ex. 1, 2, 7, 10. WB p. 70, ex. 6. |
SB p. 70, ex. 9 WB p. 70, ex. 5
|
Tourist attractions: art gallery, carnival, church, concert, festival, monument, musical, old town, opera house, safari park, shopping district, square, theatre, etc. SB p. 70, ex. 2, 4, 5 WB p. 70, ex. 1-3
Vocabulary Builder 6G City tourism SB p. 120, ex. 1, 2
|
|
WB p. 70 |
|
27 |
|
Туристичний блог SB p. 71 Lesson 6H |
Написати пост на форум про власну подорож, обговорювати, чим можна зайнятися під час подорожі |
SB p. 71, ex. 2-4 WB p. 71, ex. 2
|
|
|
SB p. 71, ex. 8, 9. WB p. 71, ex. 5, 6.
|
Holiday activities: go kayaking, abseiling, mountain biking, hire a bike, etc. SB p. 71, ex. 6, 7 WB p. 71, ex. 1 Vocabulary Builder 6H Holiday activities SB p. 120 ex. 3-4 |
Omitting sentence subjects in informal writing SB p. 71, ex. 4, 5 WB p. 71, ex. 3, 4 |
WB p. 71 |
|
28 |
|
Відкриваючи Україну WB p. 72 |
Розуміти тексти про дивовижні місця України, розробити інформаційну листівку |
|
WB p. 72, ex. 2, 3
|
|
|
WB p. 72, ex. 5
|
Lifetime, set aside, natural habitat, endangered species, breeding programmes, etc. WB p. 72, ex. 4
|
|
WB p. 72 |
29 |
|
Місця, популярні серед туристів WB p. 73 |
Розуміти текст про популярне серед туристів місце та написати електронний лист другу з пропозицією відвідати одне з визначних місць України |
Планує краєзнавчу подорож.
|
WB p. 73, ex.3, 4
|
|
|
WB p. 73, ex. 5 |
Sightseeing, waterslides, funfair, a city break, bell tower, courtyard, landmark, etc. WB p. 73, ex. 1, 2 |
|
WB p. 73 |
30 |
|
Exam Skills Trainer 3 SB p. 72-73 |
|
||||||||
31 |
|
End-of-unit 6 test (Course Tests) |
|
||||||||
32 |
|
Culture: Alcatraz SB p. 113 |
|
||||||||
33 |
|
Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 6 – San Francisco (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets) |
|
||||||||
34 |
|
Solutions 3rd ed. Twenty-first Century Skills Projects Units 4-6 Project 2 Presentation: choosing a study holiday (Teacher’s Resource Disk Twenty-first Century Skills Projects) |
|
||||||||
35 36 |
|
Photocopiable resources: Unit 6 Grammar Review. (Teacher’s Resource Disk – Photocopiable activities section) 6A Worth a visit. 6B Present perfect. 6D Contrast past simple and past perfect. Functional Language Practice: Asking for information. |
|
||||||||
Unit 7. Money |
|
||||||||||
37 |
|
Шопінг SB p. 74-75 Lesson 7 A |
Говорити про різні магазини та послуги, ціни в різних валютах |
Уміє визначати якість товару.
Уміє робити обґрунтований вибір якісних товарів та послуг й ефективно і раціонально використовувати ресурси.
Уміє складати бюджет родини, власний бюджет. |
|
SB p. 74, ex. 3-6, 8 WB p. 74, ex. 1, 4
|
Have you ever bought a pair of really expensive trainers? SB p. 74, ex. 1
|
|
Numbers and currencies: dollar, euro, pound, etc. Shops and services: baker’s, butcher’s, charity shop, coffee shop, cosmetic’s store, deli, DIY store, estate agent’s, garden centre, launderette, takeaway, etc. Shopping: bargain, discount, coupon, discount code, price tag, receipt, refund, special offer, etc. SB p. 74, ex. 2, 4, 6, 7 WB p. 74, ex. 1-3, 5 |
Present Perfect with ever for asking about experiences SB p. 74, ex. 9
|
WB p. 74 |
38 |
|
Уявні ситуації та їх наслідки SB p. 76 Lesson 7 B |
Обговорювати уявні ситуації, які стосуються грошей, та їх наслідки. Висловлювати свою думку |
SB p. 76, ex. 2
|
SB p. 76, ex. 2
|
What would you do if there were no shops in your town? I’d do all my shopping online. What about you? SB p. 76, ex. 1, 7
|
SB p. 76, ex. 6 WB p. 75, ex. 4
|
|
Second Conditional SB p. 76, ex. 3-5 WB p. 75, ex. 1-3 Grammar Builder 7 B |
WB p. 75 |
|
39 |
|
Чесність винагороджує- ться SB p. 77 Lesson 7 C |
Виділяти з прослуханого специфічну інформацію, ділитися |
SB p. 77, ex. 2
|
SB p. 77, ex. 2, 4, 8, 9 WB p. 77, ex. 2, 4, 6, 7
|
Does anybody owe you any money? Yes, my brother owes me 10 $. I lent it to him last week. SB p. 77, ex. 1, 5, 11 |
WB p. 77, ex. 6
|
Verbs to do with money: afford, be short of, borrow, charge, get/ give a refund, lend, borrow, owe, pay for, run out of, save, save up, waste, etc. |
Second Conditional, narrative tenses
|
WB p.76 |
rd
|
|
|
думками та обговорювати уявні ситуації, які стосуються грошей |
Усвідомлює корисність бути грамотним споживачем.
Cпіввідносить власні потреби з можливост ями сімейного бюджету.
Аргументує раціональність покупки.
Генерує нові ідеї й ініціативи для підвищення добробуту і розвитку суспільства та держави.
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача.
Знає певні правила фінансової поведінки. |
|
|
|
|
SB p. 77, ex. 6, 10 WB p. 77, ex. 1
|
SB p. 77, ex. 10
|
|
40 |
|
Пояснення причин подій SB p. 78 Lesson 7 D |
Говорити про втрачені речі, події, які сталися в різні моменти часу в минулому |
SB p. 78, ex. 1
|
|
Why was the man smiling? He had won some money. SB p. 78, ex. 7, 8
|
|
Treasure, rubbish dump, hard drive, take apart, throw away, court, take someone to court, etc.
|
Past Perfect SB p. 78, ex. 2-6 WB p. 77, ex. 1-5 Grammar Builder 7 D SB, ex. 6-8 |
WB p. 77 |
|
41 |
|
Покупки в магазинах чи онлайн? SB p. 79 Lesson 7 E |
Розповідати про себе, визначати та використовувати різні дієслівні моделі |
SB p. 79, ex. 2 WB p. 78, ex. 2
|
|
SB p. 79, ex. 1, 8
|
WB p. 78, ex. 4
|
Verbs: avoid, can’t stand, don’t mind, refuse, etc. SB p. 79, ex. 3-5 WB p. 78, ex. 1, 3 Dictionary Work WB p. 78, ex. 3
|
Verb + infinitive or – ing form SB p. 79, ex. 6-7 WB p. 78, ex. 2 |
WB p. 78 |
|
42 |
|
Якби я був мільйонером… SB p. 80-81 Lesson 7 F |
Розуміти зміст історії про незвичайного мільойнера, описувати своє життя в ролі мільйонера |
SB p. 80-81, ex. 2-6. WB p. 79, ex. 2-4.
|
SB p. 80, ex. 5.
|
Would you eat in burger bars if you were a multimillionaire? Yes, I would. SB p. 80-81, ex. 1, 8.
|
|
Business: contract, funding, CEO, contract, salary, income, funding, investor, entrepreneur, profit, etc. SB p. 80, ex. 7 WB p. 79, ex. 1 |
Second Conditional |
WB p. 79 |
|
43 |
|
Порівняння фотографій та презентація SB p. 82 Lesson 7 G |
Описувати фотографії, обговорювати шкільні гуртки, порівнювати ідеї інвестицій у школу, робити презентацію |
|
SB p. 82, ex. 6, 7 WB p. 80, ex. 3, 4 |
Set phrases to structure a presentation: I’d like to start by…, etc. Key phrases: Comparing similarities and differences Both pictures show…, Unlike the first photo, the second photo shows… SB p. 82, ex. 2-5, 8 WB p. 80, ex. 6 |
SB p. 82, ex. 5. WB p. 80, ex.5. |
In the foreground, in the top right corner, judging by, etc. SB p. 82, ex. 1, 2, 7 WB p. 80, ex. 1, 2
Vocabulary Builder 7G In school SB p. 120 ex. 1-2
|
|
WB p. 80 |
|
44 |
|
Есе-роздум SB p. 83 Lesson 7 H |
Написати есе з пропозиціями, на що витратити 1 мільйон євро |
SB p. 83, ex. 2 WB p. 81, ex. 1, 2
|
|
SB p. 83, ex. 1, 3
|
SB p. 83, ex. 5, 6 WB p. 81, ex. 4
|
It seems to me… In my opinion,... Moreover, furthermore, although, even though…, etc. Vocabulary Builder 7H Money prepositions SB p. 120 ex. 3, 4 |
Second Conditional |
WB p. 81 |
|
45 |
|
Гривня WB p. 82 |
Розуміти текст про українську валюту |
Знає норми етикету і правила їх дотримання у повсякденному житті.
|
WB p. 82, ex. 2, 3 |
|
|
WB p. 82, ex. 5 |
Currency, inflation, circulation, change, forgery, issue, etc. WB p. 82, ex. 1, 4 |
|
WB p. 82 |
46 |
|
Шопінг WB p. 83 |
Описувати сучасні шопінг моли |
WB p. 83, ex. 2, 3
|
|
WB p. 82, ex. 1
|
WB p. 82, ex. 5
|
Retail, brand, facilities, convenient, enormous, cash, stationary, etc. WB p. 82, ex. 4 |
|
WB p. 83 |
|
47 |
|
Exam Skills Trainer 4 WB p. 84-85 |
|
||||||||
48 |
|
Cumulative Review: 4 (Units I-7) WB p. 114-115 |
|
||||||||
49 |
|
End-of-unit 7 test (Course Tests) |
|
||||||||
50 |
|
Culture: Wall Street SB p. 114 |
|
||||||||
51 |
|
Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 7 – The Wall Street Crash (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets) |
|
||||||||
52 |
|
Домашнє читання |
|
||||||||
53 54 |
|
Photocopiable resources: Unit 7 (Teacher’s Resource Disk – Photocopiable activities section) 7A Spending power 7B Second conditional 7D Past perfect 7 Vocabulary Review 7 Grammar Review |
|
||||||||
Unit 8. Crime |
|
||||||||||
55 |
|
Види злочинів та злочинці SB p. 84-85 Lesson 8 A |
Описувати різні типи злочинів та злочинців у фільмах, порівнювати злочини |
Усвідомлює готовність брати на себе відповідальність, а також нести відповідальність за свої дії. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Наводить приклади реалізації дітьми своїх прав; порушень прав дитини. |
|
SB p. 84-85, ex. 2, 4, 6 WB p. 86, ex. 4 |
I think arson is the most serious crime, apart from murder. Why? Because… SB p. 84-85, ex. 1, 3, 8
|
|
Crimes and criminals: arson, smuggler, etc Collocations: Police work: arrest a suspect, search an area, etc. SB p. 84-85, ex. 2, 5 WB p. 86, ex. 1, 2, 5 |
Comparatives and superlatives SB p. 84-85, ex. 7
|
WB p. 86 |
56 |
|
Історія одного пограбування SB p. 86 Lesson 8 B |
Описувати злочин, вживаючи непряму мову |
SB p. 86, ex. 2 WB p. 87, ex. 4 |
SB p. 86, ex. 3
|
Anna said that the robbery had taken place at 4 o’clock in the afternoon. SB p. 86, ex. 1, 7, 8
|
SB p. 86, ex. 6 WB p. 87, ex. 3-4 |
Pronouns and time expressions in reported speech: the day before, a week earlier, there, at that moment, etc. SB p. 86, ex. 5
|
Reported speech SB p. 86, ex. 4, 6 WB p. 87, ex. 1-4
Grammar Builder 8B SB p. 138, ex. 1-3 |
WB p. 87 |
|
57 |
|
Відомі злочинці SB p. 87 Lesson 8 C |
Висловлювати думку та пояснювати серйозність різних видів злочинів. Написати історію злочинця |
|
SB p. 87, ex. 3-5 WB p. 88, ex. 2, 4, 5 |
SB p. 87, ex. 1, 7.
|
SB p. 87, ex. 8.
|
Outlaw, gunman, gang, etc. WB p. 88, ex. 1.
|
WB p. 88, ex. 3 |
WB p. 88 |
rd
58 |
|
Детективна історія SB p. 88 Lesson 8 D |
Передати пряму мову непрямою |
Уміє упевнено спілкувати- ся з однолітками і дорослими, у разі необхідно- сті звертатися до них за допомогою. Уміє протидіяти агресії і насиллю у своєму середовищі Висловлює власну думку, слухає і чує інших, оцінює, аргументує та змінює думку на основі доказів.
|
SB p. 88, ex. 1 WB p. 89, ex. 2 |
|
Adam said he’d never been to Italy. SB p. 88, ex. 8
|
SB p. 88, ex. 7 WB p. 89, ex. 4, 5 |
Bungling burglar, etc. Time phrases for reported speech |
Reported speech: tell and say SB p. 88, ex. 2-6 WB p. 89, ex. 1-4 Grammar Builder 8 D SB p. 128, ex. 4-6 |
WB p. 89 |
59 |
|
Таємниче пограбування банку SB p. 89 Lesson 8 E |
Поділитися власним досвідом, використовуючи прикметники з різними суфіксами |
SB p. 89, ex. 2 WB p. 90, ex. 4 |
|
Who is the friendliest person you know? SB p. 89, ex. 6
|
|
Affordable, cowardly, furious, painful, painless, peaceful, selfish, reliable, foolish, weekly, careless, hopeful, etc. SB p. 89, ex. 3-5 WB p. 90, ex. 1, 3, 5 Dictionary Work |
Degrees of comparison Present Perfect SB p. 89, ex. 6
|
WB p. 90 |
|
60 |
|
Загадкові вбивства SB p. 90 Lesson 8 F |
Обговорювати відомі історії вбивств, які не були розгадані, висловлювати передбачення щодо змісту тексту, висловлювати власні судження |
SB p. 90-91, ex. 2 WB p. 91, ex. 2, 3 |
|
Maybe …, perhaps… It’s possible that … SB p. 90, ex. 1, 8 |
SB p. 90, ex. 5, 6 WB p. 91, ex. 1 |
Everyday items: comb, matches, brush, knife, wallet, scissors, etc. Compound nouns: a train ticket, a chewing gum, a murder investigation, fingerprints, dental records, an open-top car, etc. DNA, fibre analysis, etc. SB p. 90, ex. 5, 6 WB p. 91, ex. 1 |
|
WB p. 91 |
|
61 |
|
Опис злочинця SB p. 92 Lesson 8 G |
Описати злочин на фотографії, висловити свою особисту думку щодо побаченого |
|
SB p. 92, ex. 2, 4, 5, 7, 8 WB p. 92, ex. 2, 3, 5 |
Key phrases: Expressing an opinion: It seems to me that… . To be honest, …, As I see it, … Giving a tentative opinion: I agree to some extent. I suppose it’s true to say… I’m not sure, really. Making an additional point: Moreover, … . What is more, …Furthermore, … SB p. 92, ex. 1, 3, 9, 10 WB p. 92, ex. 7 |
WB p. 92, ex. 4, 6 |
Looters, muggers, car window, balaclava, steering wheel, strap, subway, hoodie, etc. Verbs: grab, hold on, lean, pull, run away, smash, etc. SB p. 92, ex. 3, 8
Vocabulary Builder 8G Describing people SB p. 121 ex. 1, 2
|
Modal verbs for deductions: must and can SB p. 92, ex. 1 WB p. 92, ex. 1 |
WB p. 92 |
62 |
|
Електронний лист SB p. 93 Lesson 3 H |
Написати листа другові про подорож та злочин, свідком якого став
|
|
SB p. 93, ex. 2 WB p. 93, ex. 4 |
|
SB p. 93, ex. 1
|
SB p. 93, ex. 7, 8 WB p. 93, ex. 3, 4 |
Key phrases: Sequencing phrases: just then, a few moments later, after a while, before long, immediately after, short afterwards, soon after, etc. SB p. 93, ex. 3-6 WB p. 93, ex. 1 Vocabulary Builder 8H Prepositions + noun phrases SB p. 121 ex. 3, 4 |
|
WB p. 93 |
63 |
|
Письменникиавтори детективів WB p. 94 |
Здійснювати пошук інформації в інтернеті, писати біографічний текст |
WB p. 94, ex. 2, 5 |
|
|
WB p. 94, ex. 5 |
A magnifying glass, a fan, critic, solve, evil, fictional, ordinary, etc. WB p. 94, ex. 1, 3 |
|
WB p. 94 |
|
64 |
|
Юридичні професії WB p. 95 |
Розуміти текст про юридичні професії, писати текст з обґрунтуванням вибору |
WB p. 95, ex. 1 |
WB p. 95, ex. 2, 4 |
|
WB p. 95, ex. 5 |
Commit a crime, arrest, clues, solve a crime, samples, mounted police, court, guilty, crime investigator, prison warden, customs officer, park ranger, etc. WB p. 95, ex. 3 |
|
WB p. 95 |
|
65 |
|
Cumulative Review: 2 (Units I-3) WB p. 110-111 |
|
|
|||||||
66 |
|
Exam Skills Trainer 4 ІB p. 94-95 |
|
|
|||||||
67 |
|
End-of-unit 8 test (Course Tests) |
|
|
|||||||
68 |
|
Culture: Sherlock Holmes SB p. 115 |
|
|
|||||||
69 |
|
Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 8 – Crime writers (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets) |
|
|
|||||||
70 71 |
|
Photocopiable resources: Unit 8 Vocabulary Review, Grammar Review (Teacher’s Resource Disk – Photocopiable activities section) 8A Crimes and criminals 8B Reported speech (1) 8D Reported speech (2) |
|
|
|||||||
72 |
|
Домашнє читання |
|
|
|||||||
73 |
|
21st Century Skills Project 1 Writing a milestone story |
|
|
|||||||
Unit 9. Science |
|
|
|||||||||
74 |
|
Гаджети SB p. 96-97 Lesson 9 A |
Описувати прилади та розповідати про їх використання |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
SB p. 96, ex. 3
|
SB p. 96-97, ex. 6, 7 WB p. 96, ex. 5
|
The windows are made of aluminium and glass. This book … It’s battery powered, I think. It’s made of… SB p. 96-97, ex. 1, 4, 8
|
|
Gadget, pedometer, stash, etc. Materials: cardboard, ceramic, concrete, copper, nylon, steel, etc. Describing technology: straight, curved, base, battery powered, mains powered, spherical, circular, handle, cordless, lid, etc. SB p. 96-97, ex. 2, 5 WB p. 96, ex. 1-4 |
Zero conditional |
WB p. 96 |
75 |
|
Мобільні телефони SB p. 98 Lesson 9 B |
Обговорювати тексти про технології, вживаючи пасивний стан. Задавати та відповідати на запитання про техніку |
Усвідомлює роль наукових ідей в сучасних інформаційних технологіях Усвідомлює необхідність використання енергозбері гаючих технологій. Зозуміє, як ефективно та раціонально використовувати природні ресурси. Визначає якість товарів та послуг. Уміє писати лист скаргу на недоброякісний товар.
|
SB p. 98, ex. 2
|
SB p. 98, ex. 6, 7 WB p. 97, ex. 5
|
Why was Ashlyn Blocker watched more carefully than all the other children at her school? Because … SB p. 98, ex. 1, 7
|
|
|
Adverbs with the passive. The passive (present simple and past simple) SB p. 98, ex. 3-6 WB p. 97, ex. 1-4 Grammar Builder 9B SB p. 140, ex. 1-4 |
WB p. 97 |
76 |
|
Намір мовця SB p. 99 Lesson 9 C |
Визначати мету мовця, говорити промову |
|
SB p. 99, ex. 3, 4, 5 WB p. 98, ex. 3, 4 run on biofuel, |
Key phrases: Persuading: Why don’t you? I think you’ll enjoy … Expressing gratitude: It was so kind of you to... I hope to see you again soon. Discussing plans: I’ m going to … . I’ll be there for … . SB p. 99, ex. 1, 7
|
SB p. 99, ex. 6.
|
Intentions: apologise, challenge, comfort, encourage, enquire, recommend, persuade, warn, welcome, etc. Collocations: browse the internet, come up with an idea, get a good deal, lose weight, prescribe drugs, run on biofuel, etc. SB p. 99, ex. 2, 5 WB p. 98, ex. 1, 2 |
SB p. 99, ex. 1, 7
|
WB p. 98 |
|
77 |
|
Технології майбутнього SB p. 100 Lesson 9 D |
Задавати та відповідати на запитання, робити передбачення та обговорювати речі, які вже сталися
|
SB p. 100, ex. 2
|
|
Have you ever been photographed at school? Yes, I have. We had a class photograph last year. SB p. 100, ex. 1, 6, 9 WB p. 99, ex. 2 |
SB p. 100, ex. 8
|
|
The passive (present perfect and future) SB p. 100, ex. 3, 4, 5, 7, 8 WB p. 99, ex. 1-5 Grammar Builder 9D SB p. 140, ex. 5-7 |
WB p. 99 |
|
78 |
|
Проект Марс Один SB p. 101 Lesson 9 E |
Обмінюватися думками щодо подій майбутнього. |
SB p. 101, ex. 2 WB p. 100, ex. 1 |
|
What kind of things do you worry about? I worry about school work and exams. SB p. 101, ex. 1, 6, 9 |
|
Verbs which take a preposition: search for, prepare for, learn about, consist of, adjust to, argue with, apologise for, complain |
|
WB p. 100 |
|
|
|
Висловлювати власну думку |
Вміє орієнтуватися в широкому колі послуг і товарів на основі чітких критеріїв, робити споживчий вибір, спираючись на різні дані. Усвідомлює важливість приймати раціональні фінансові рішення. Вміє аналізувати та прогнозувати події, аргументув ати та відстоювати свою позицію та ухвалювати аргументовані рішення. |
|
|
|
|
about, cope with, dream of, laugh at, help with, worry about, etc. SB p. 101, ex. 3, 4, 5, 7, 8 WB p. 100, ex. 1-4 |
|
|
79 |
|
Забуті винаходи SB p. 102-103 Lesson 9 F |
Ранжувати та обґрунтовувати власну думку щодо найважливіших винаходів в історії |
SB p. 102103, ex. 2, 5, 7 WB p. 101, ex. 2, 3 |
|
If the wheel didn’t exist, we couldn’t travel by car or by bus. SB p. 102, ex. 1, 3, 10
|
|
Noun endings: invention, recording, deafness, baldness, movement, arrangement, discovery, reconstructions, etc. SB p. 102, ex. 8, 9 WB p. 101, ex. 1 |
|
WB p. 101 |
|
80 |
|
Скарги SB p. 104 Lesson 9 G |
Скаржитися про пошкоджені речі в магазині |
|
SB p. 104, ex. 2, 4, 6, 8 WB p. 102, ex. 3, 4
|
Key phrases: Making and dealing with complaints: There’s a problem with …. Can you fix it…? Have you got the receipt? Would you like a refund? I can give you a credit note. There’s nothing I can do. etc. SB p. 104, ex. 1, 10 WB p. 102, ex. 6
|
WB p. 102, ex. 5
|
Gadgets: e-book reader, tablet, digital camera / radio, games console, headphones, etc. Parts of gadgets: case, dial, charger, on/ off button, power lead, remote control, screen, strap, USB port, volume control, etc. SB p. 104, ex. 3, 5, 7 WB p. 102, ex. 1, 2
Vocabulary Builder 9G Gadget s SB p. 121, ex. 1, 2 |
SB p. 104, ex. 1 WB p. 102, ex. 2
|
WB p. 102 |
|
81 |
|
Офіційний лист SB p. 105 Lesson 9 H |
Написати офіційний лист про переваги та недоліки дешевих подорожей автобусом для молоді |
SB p. 105, ex. 2 WB p. 103, ex. 1
|
|
Key phrases: Summing up: On balance, …, I think…, Overall, … In my opinion, …, In conclusion, …, For these reasons, I strongly believe that …, etc. SB p. 105, ex. 1.
|
SB p. 105, ex. 6, 7 WB p. 103, ex. 4, 5
|
Conjunctions: because, instead of, except if, for that reason, etc. SB p. 105, ex. 3-5 WB p. 103, ex. 2-3
Vocabulary Builder 9H Conjunctions SB p. 121 ex. 3 |
|
WB p. 103 |
|
82 |
|
Українські винаходи WB p. 104 |
Розуміти текст та написати статтю про українських винахідників та їх винаходи |
WB p. 104, ex. 2, 3.
|
|
WB p. 104, ex. 1
|
WB p. 104, ex. 5
|
Braces, limbs, impairments, transmit, stitch, reduce, etc. WB p. 104, ex. 4
|
|
WB p. 104 |
Календарно-тематичне планування є орієнтовним, а відтак не обмежує діяльність учителів у виборі порядку вивчення та змісту кожної теми. Деякі теми можуть вивчатись інтегровано, напр., Відпочинок і дозвілля + Подорож, Одяг + Погода, Подорож + Країни, мова яких вивчається.
Course Tests в форматах PDF та Word для перевірки знань учнів, які можна використовувати i як тести, i як додаткові завдання. Course Tests доступні як преміум-код для завантаження.
Для додаткових уроків з граматики рекомендується до використання Oxford Practice Grammar Basic.
Для домашнього читання рекомендуємо Oxford Bookworms. Детальнішу інформацію щодо рекомендованих читанок дивіться за посиланням
http://fdslive.oup.com/www.oup.com/elt/catalogue/pdf/solutions_3e_correlation.pdf?WT.ac=ww_solutions_3e_readers_correlation_pb Додаткові онлайнові завдання для учнів знаходяться на сайті для учнів https://elt.oup.com/student/solutions
83 |
|
Українські розробники програм WB p. 105 |
Написати електронний лист другові з рекомендаціями програм, якими користувалися в минулому |
|
WB p. 105, ex. 1-3
|
|
|
WB p. 105, ex. 5
|
WB p. 105, ex. 4
|
|
WB p. 105 |
84 |
|
Cumulative Review: 5 (Units I-9) WB p. 116-117 |
|
||||||||
85 |
|
Exam Skills Trainer 5. SB p. 106-107 |
|
||||||||
86 |
|
Exam Skills Trainer 5. WB p. 106-107 |
|
||||||||
87 |
|
End-of-unit 9 test (Course Tests) |
|
||||||||
88 |
|
Cumulative Tests Units 6–9 (Course Tests) |
|
||||||||
89 |
|
Cumulative Tests Units 1–9 (Course Tests) |
|
||||||||
90 |
|
Culture: Computer pioneers SB p. 116 |
|
||||||||
91 |
|
Solutions 3rd ed. Culture Video Lesson. Unit 9 – Tim Berners Lee (Solutions 3rd ed. Course DVD/ Classroom Presentation Tool/ Teacher’s Resource Disk DVD Worksheets) |
|
||||||||
92 |
|
Solutions 3rd ed. Twenty-first Century Skills Projects Units 7-9 Project 3 News drama: reporter for the day (Teacher’s Resource Disk Twenty-first Century Skills Projects) |
|
||||||||
93 94 |
|
Photocopiable resources: Unit 9 Grammar Review (Teacher’s Resource Disk – Photocopiable activities section) 9A Gadgets 9B The passive (present simple and past simple) 9D The passive (present perfect and future) 9 Functional Language Practice: Making a complaint |
|
||||||||
95 |
|
Домашнє читання |
|
||||||||
96 |
|
Контроль навичок читання |
|
||||||||
97 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
||||||||
98 |
|
Контроль навичок сприймання на слух (аудіювання) |
|
||||||||
99 |
|
Контроль навичок письма |
|
||||||||
100 |
|
Підсумковий урок за семестр |
|
Календарно-тематичне планування складали:
Бондар О.Ю., старший викладач кафедри англійської мови Київського університету ім. Бориса Грінченка Відповідальна за випуск: Морріс А.А., голова представництва «Оксфорд Юніверсіті Прес» в Україні