Календарно-тематичне планування з англійської мови для 6 класу за підручником Carol Skinner “Friends 2”
(20-20 навчальний рік)
№ |
Дата |
Сфера спілкування (тема, підтема) |
Мовленеві функції |
Засоби вираження (Мовленнєві зразки) |
Мовний матеріал |
Письмо |
Аудію-вання |
Читан-ня |
Соціо-культурний аспект |
Д/з |
|||
Лексичний |
Граматич-ний |
Фонетич-ний |
|||||||||||
1 |
|
Тема 1 Повторення
|
Ввічливі запитання та відповіді на запитання про шкільне життя, оточення або предмети
|
I’m/ am not he is/isn’t we are/aren’t |
Classroom, language, Числівники Назви місяців Кольори
|
Cardinal, ordinal, numbers, articles, this/that these/those S.b. Ex. 7-11 p. 6-7 |
[Ii] - [Ii]
S.b Ex. 9 p. 6 |
Орфографія порядк. числівників |
Числівники S.b Ex. 2 p. 5 S.b Ex. 11 p. 7 |
Числівники Кольори S.b Ex. 6 p. 6 S.b Ex. 12 p. 7 |
Лексико-граматичне оформлення парної роботи на тему «Шкільне оточення» |
S.b Ex. 7 p. 9 |
|
2 |
|
|
Вітання, інформація про улюблені місця свого міста
|
|
city, town, park, place, station, cinema |
to be positive negative Питання |
Інтонація загальних питань та відповідей |
S.b. Ex.3 p.11 |
S.b. Ex. 2 p. 12 |
S.b. Ex. 5 p. 13 |
Вживання назв країн та національностей |
S.b. Ex.7 p.13(про себе) S.b. Ex.6 p.15 Ex.7 p.15 |
|
3 |
|
|
Розповідь про свою родину |
my, your, his, her |
members of the family
|
Possessive adjectives S.b. Ex.3 p.19 have got has got |
|
Діалог про сім’ю S.b. Ex.3 p.23 |
S.b. Ex.4 p.23 |
|
Особливості отримання інформації у знайомих людей |
S.b. Ex.6 p.23 My pet |
|
4 |
|
|
Запитати та розповісти про місцезнаход-ження предметів
|
There is… Are there
|
Prepositions |
there is/are questions & short answers |
Інтонація Наголос [ ] - [ ] S.b. p. 26
|
S.b. Ex. 6 p. 27 My room |
S.b. Ex. 2 p. 24 |
S.b. Ex. 4 p. 25 |
|
My room. (10 питань про кімнату товариша) |
|
5 |
|
|
Музичні та спортивні захоплення. Інформація про час.
|
I can He can’t |
Лексика по темі «спорт» та «захоплення
|
Can positive & negative |
|
I can He can’t (про себе та товариша) S.b. Ex, 5 p. 33 |
S.b. Ex, 5 p. 33 |
|
Особливості спілкування про можливості займатися різними видами спорту. |
I can He can’t S.b. Ex. 5 p. 35
|
|
6 |
|
|
Активізація граматичного матеріалу
|
Object pronouns |
Object pronouns |
Object pronouns S.b. Ex. 4,5 p. 37 Present Simple Positive
|
Наголос із займен-никами S.b. Ex. 8 p. 41 |
S.b. Ex. 3 p. 38 S.b. Ex. 6 p. 41 (my working day) |
S.b. Ex. 2 p. 40 |
S.b. Ex. 2 p. 40 S.b. Ex. 4 p. 41 |
Формування уміння уважно слухати |
my working day S.b. Ex. 6 p. 41 |
|
7 |
|
|
Шкільні предмети: ставлення
|
I like I don’t like |
Предмети в школі S.b. Ex. 4 p. 43 |
Present Simple negative positive S.b. Ex. 3 p. 43 Prepositions of time S.b. p. 45 |
Наголос в заперечних реченнях |
My school subjects S.b. Ex. 4 p. 43 |
S.b. Ex.4 p. 45 |
S.b. Ex.7 p. 45 |
Норми спілкування про шкільний день та предмети |
My school subjects
|
|
8 |
|
|
Розповісти та запитати про шкільний рік |
in winter on Monday at the beginning |
adverbs of frequency |
Prepositions of time S.b. p. 52 |
|
S.b. Ex. 8 p. 53 |
S.b. Ex. 2 p. 52 |
S.b. Ex. 2 p. 52 |
|
Шкільн-ий рік в Україні |
|
9 |
|
|
Тематичне оцінювання по темі «повторення»
|
|
узагальнення повтореної лексики |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
Твір «about myself» |
|
|
Уміння розповісти про свою особистість |
S.b. Ex. 1,2 р. 62 test р. 109 |
|
10 |
|
Тема 2 Робота та професії |
Розповідь та запитання про проведення карнавалу
|
I’m singing We aren’t dancing |
rice, salt, fish, street, potatoes, carnival |
Present Continuous positive and negative S.b. p. 62 |
|
S.b. Ex. 3 p. 63 S.b. Ex. 4 p. 63 Ac.b. Ex. 1,2 p. 54 |
S.b. Ex. 1,2 p.62 |
S.b. Ex. 1,2 p.62 |
Культурні реалії Великої Британії |
S.b. Ex. 5 p.63 Ac.b. Ex. 1,2 p. 54 S.b. Ex. 2 p.62 (by heart) |
|
11 |
|
|
Свято в твоєму місті
|
Спеціальні питання |
wear, worry, woman/ women |
|
Інтонації в діалозі |
S.b. Ex. 8 p. 63 |
S.b. Ex.6 p. 63 Ex. 2 p. 62 |
|
|
test p.109 S.b. Ex. 1 p.64 |
|
12 |
|
|
Коментар подій, які відбуваються перед очима
Питально-відповідна работа в Present Continuous
|
Питальні речення в Present Continuous |
boots, coat, dress, jacket, jeans, jumper |
Present Continuous questions & short answers |
Інтонація загальних питань |
test 22 p.109 S.b. Ex. 6 p. 65
|
S.b. Ex. 1 p. 64 S.b. Ex. 4 p. 65 |
S.b. Ex. 1 p. 64 S.b. Ex. 2,7 p. 65
|
Уміння спілкуватися та висловлювати свою думку |
S.b. Ex. 7 p. 65 resource 22 p.135 |
|
13 |
|
|
|
лексика по темі одежа S.b. Ex. 4 p. 65 |
|
S.b. Ex. 6 p. 65 |
Ac.b. p.54-55
|
Питальні речення |
resource 22 p.135 |
|
test 23 p. 109 S.b. Ex. 1,2 p. 66
|
||
14 |
|
|
Розповідь про роботу |
every day usually often |
Лексика по темі «jobs» |
Present Simple та Present Continuous S.b. p. 67 |
|
S.b. p. 67(study skills) Ac.b. Ex.1-2 p.54 |
S.b. Ex. 1,2 p. 66 |
S.b. Ex.1,2,3 p. 66 |
Формування уявлення про майбутню професію |
S.b. Ex. 2 p. 66 (by heart) Study skills p. 67 в зошит
|
|
15 |
|
|
Виконання службових обов’язків
|
to day now at the moment |
Лексика по темі «health» та article, quide, model violin |
|
S.b. Ex. 7 p. 67 (інтонація діалогу) |
My future profession Ac.b. p. 59
|
S.b. Ex. 7 p. 67 |
S.b. Ex.4 p. 67 S.b. Ex. 5 p. 67 |
|
My future profession Ac.b.
|
|
16 |
|
|
Моя майбутня професія
|
|
|
Present Simple
|
|
Ac.b. Ex. 1-2 p. 55 p.58-59 resource 23 |
Тема |
resource 23 |
|
Test 24 p.110 S.b. Ex.1, 2 p. 68
|
|
17 |
|
|
Інструкції та накази |
must… must not… |
clean come лексика по темі «house» «rooms» |
must positive & negative S.b. p. 69
|
|
Test 24 p.110 Ac.b. Ex. 1-2 p. 60
|
S.b. Ex. 2 p. 68 |
S.b. Ex. 1,3 p. 68 |
Правила поведінки на робочому місці |
S.b. Ex. 2 p. 68 діалог by heart test |
|
18 |
|
|
Правила поведінки |
|
notice owner rule servant
|
|
|
S.b. Ex. 5 p. 69 Правила поведінки в школі та вдома |
S.b. Ex. 2 p. 68 S.b. Ex. 4 p. 69 Тема
|
S.b. Ex. 4 p. 69
|
|
Правила поведінки в школі та вдома |
|
19 |
|
|
Правила поведінки в школі та вдома |
|
Узагальнен-ня лексики |
|
|
Ac.b. p.61 |
|
|
|
S.b. p. 70
|
|
20 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Узагальнен-ня лексики |
Узагаль-нення лексики граматич-них структур |
[ ] [ ]
|
S.b. Ex. 1 p. 70 |
S.b. Ex. 3 p. 70
|
S.b. Ex. 4 p. 70 |
|
S.b. p. 71 Resource 24 |
|
21
|
|
|
описання малюнка та зображених на ньому осіб |
Структури в Present Continuous |
|
Узагальнення вивчених структур |
|
Ac.b. p.62 S.b. Ex. 8 p. 71 |
S.b. Ex. 7 p. 71 pair work |
Resource 24 |
|
S.b. Ex. 1 p. 72 test p. 110
|
|
22 |
|
|
Географія англомовних країн |
|
Лексика по темі «country» |
Present Simple |
|
S.b. Ex.3,4 p. 72 S.b. Ex.5 p. 73 |
S.b. Ex.3,4 p. 72 |
S.b. Ex.1,2 p. 72 |
|
Test 25 p. 74 S.b. Ex. 1 p. 74 |
|
23 |
|
|
Тематична атестація |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
Тема 3 Життя суспільства |
Надання інструкції про напрям руху |
turn left/right go into go out go around |
abbey, tour, church |
Prepositions of place |
S.b. Ex. 1 p. 74 |
S.b. Ex. 3,4 p. 74 |
S.b. Ex. 1,2 p. 74 |
S.b. Ex. 1,2 p. 74 |
Правила поведінки у громадському транспорті та на вулиці |
S.b. Ex. 3,4 p. 74 Ex. 5 p. 75 Ac.b. Ex. 1,2 p.64 |
|
25 |
|
|
Рух по Лондону |
|
guard, parade, starting, point |
|
S.b. Ex. 6 p. 75 |
Напря-мок руху до школи |
S.b. Ex.6,7 p. 75 |
Ac. b. Ex. 1,2 p. 64 S.b. Ex. 5,7 p. 75 |
|
S.b. Ex. 8 p. 75 Ac.b. Ex.1,2 p.64 (вправи) |
|
26 |
|
|
Рух до школи
|
|
|
|
|
Ac. b. p. 65 |
Тема |
Ac.b. Ex.1,2 p.64 |
|
test 26 p. 110 |
|
27 |
|
|
Спілкування з великою аудиторією
|
Possessive adjectives/ pronouns |
hard, heavy, large, light, long
|
Possessive adjectives/ pronouns |
S.b. Ex. 1 p. 76 |
Ac.b. Ex. 1 p. 66 |
S.b. Ex. 1 p. 76 |
S.b. Ex. 1.2 p.76,77 |
Правила поведінки на концерті |
test 26 p. 110
|
|
28 |
|
|
Присвійні форми прикметників та займенників |
|
amazing, brilliant, fantastic, wonderful |
whose, who’s |
S.b. Ex. 5 p. 77 [ ] [ ] |
S.b. Ex. 3, 5 p. 77 study skills Ac.b. p. 67 |
S.b. Ex. 6 p. 77 |
|
|
S.b. Ex. 7 p. 77 study skills test 27 p. 78 |
|
29 |
|
|
Розповідь про літній відпочинок
|
Структури в Present Simple
|
Holidays |
like, love, hate + noun/ing |
|
test 27 p.78 Ac. b. Ex. 1,2 p. 68 |
S.b. Ex. 1,2 p. 78 |
S.b. Ex. 7 p. 77 S.b. Ex. 1,2 p. 78 |
Особливості відпочинку людей з різних країн |
S.b. Ex. 4 p. 79 Ac.b. p. 68
|
|
30 |
|
|
Питання про літній відпочинок
|
Do you like/hate… |
camp countryside, sports/leisure, activities |
|
|
S.b. Ex. 4,6 p. 79 |
|
S.b. p. 79 |
|
My summer holidays |
|
31 |
|
|
Мій літній відпочинок
|
|
|
|
|
Ac.b. p. 68-69 |
|
Тема |
|
S.b. Ex. 1,2 p. 80 test 28 p. 80 |
|
32 |
|
|
Висловлюван-ня подиву та незадоволення |
who, whose, what, where, why |
Furniture |
Питальні слова |
Інтонація діалогу |
S.b. Ex. 1,2 p. 70 test 28 p.80 |
S.b. Ex. 1,2 p. 80 |
S.b. Ex. 1,2 p. 80 |
Відносини між колегами та працівником |
S.b. Ex. 2 p. 80 діалог by heart Ac.b. p.70 |
|
33 |
|
|
Використання питальних слів у діалозі |
|
faire, happen, impossible |
S.b. p. 81 |
|
S.b. Ex. 6,7 p. 81 S.b. Ex. 4 p. 81 |
S.b. Ex. 5 p. 81 S.b. Ex. 2 p. 80 |
Ac.b. p. 70 |
|
test 29 p. 110
|
|
34 |
|
|
Повторення лексичного та граматичного матеріалу
|
|
|
Узагальнення граматичного матеріалу S.b. p. 82-83 |
|
test 29 p.110 Ac. b. p. 71, 72
|
S.b. Ex.5 p.82 Ac.b. |
Resource 28 |
|
test 29 p. 110 Ac. b. p.73 |
|
35 |
|
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
Ac. b. p. 73 |
|
S.b. Ex. 1-3 p. 84 |
|
36 |
|
Тема 4 Дозвілля |
Розповідь про події у минулому
|
to be Past Simple |
Лексика по темі «Family» |
to be Past Simple questions and short answers S.b. p. 85 |
|
Ac. b. Ex. 1,2 p. 74 |
S.b. Ex.1,2 p. 84 |
S.b. Ex. 3,4 p. 84 |
Відношення до старих фотографій. Зв’язок з минулим |
time expres-sions p. 85 test S.b. Ex. 8 p. 85 |
|
37 |
|
|
Мій дідусь/бабуся
|
|
|
|
|
test p. 85 S.b. Ex.6,8,9p. 85 |
S.b. Ex. 7 p. 85 |
|
|
S.b. Ex. 9 p. 85 |
|
38 |
|
|
Запитання про події в минулому |
|
|
S.b. Ex. 5 p. 85 |
|
Ac. b. p. 75
|
S.b. Ex. 9 p. 85 |
Resource 29 |
|
S.b. Ex. 1,2 p.86-87 test p. 110 |
|
39 |
|
|
Відповіді про мандрівки та пригоди
|
visited, travelled |
Лексика по темі Countries Adventure |
Past Simple positive ( regular verbs) S.b. p. 87 |
Закінчен-ня –ed S.b. Ex.3 p. 87 |
test Ac. b. Ex. 1,2 p. 76 |
S.b. Ex. 1 p. 86 |
S.b. Ex.2 p. 87 |
Спосіб життя та відпочинку людей в різних країнах світу |
S.b. Ex. 1 p. 86 by heart
|
|
40 |
|
|
Відпочинок Crazy Yang
|
|
|
|
S.b. Ex. 5 p. 87 [ ] |
S.b. Ex. 4 p. 87 Ex. 8,6 p. 87 My rest |
S.b. Ex. 7 p. 87 |
S.b. Ex. 1 p. 86 |
|
My rest
|
|
41 |
|
|
Мій відпочинок
|
|
|
|
|
Ac. b.. Ex. 76 p. 77 |
|
My rest |
|
test 31 p. 110 S.b. Ex. 1,2 p. 88 |
|
42 |
|
|
Інформація про відвідини зоопарку або заповідника |
He didn’t open… They did not… |
Animals |
Past Simple negative S.b. Ex. 4 p. 89 |
|
test 31 p. 110 Ac. b. p. 78 |
S.b. Ex. 1,2 p. 88 |
|
Ставлення суспільства до диких тварин |
S.b. Ex. 2 p. 88 by heart |
|
43 |
|
|
Минулі вихідні
|
|
|
S.b. p. 89 (questions short answers) |
|
S.b. Ex. 7 p. 89 Ac. b. p.79 |
S.b. Ex. 5 p. 89
|
|
|
My last weekend test 32 p. 91 |
|
44 |
|
|
Опис події, що сталася з дітьми
|
структури в Present & Past |
did disappear, escape, fire, ghost |
Present Simple, Present Continuous & Past Simple S.b. p. 91 |
|
S.b. Ex. 4 p. 91
|
S.b. Ex. 2,4 p.90-91 S.b. Ex. 5,6 p. 91
|
S.b. Ex. 1,3 p.90-91 |
Формулювання думки та уміння висловитися про зміст прочитаного |
S.b. p. 92-93
|
|
45 |
|
|
Підготовка до ТО |
|
|
S.b. Ex. 5 p. 93
|
|
Ac.b. p. 81-83 S.b. Ex. 7 p. 93
|
S.b. Ex.4 p.92 |
S.b. p.92-93
|
|
S.b. p. 94-95
|
|
46 |
|
Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|