Кaлендарно-тематичне планування з англійської мови
11 клас (за підручником Нерсисян М. А.)
(2 години навчання)
№ уро-ку | Дата | Тема ситуативного мовлення | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | ||||
Лексика | Граматика | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | ||||
І семестр | |||||||||
Unit 1. “Job and profession” Тема 1. Робота і професії | |||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та ста лий розвиток: аналізувати власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії. Громадянська відповідальність: визначати свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у професії. Підприємливість та фінансова грамотність: оцінювати фінансові можливості сучасних професій. | |||||||||
1 | Моє майбутнє. Мій вибір. Міжнародні освітні програми. Розвиток усного мовлення | graduation ceremony,admission, attendance, academic degree, campus, dormitory (dorm), fresher/freshman, grant, sophomore, alumni, tutorial | Ways of expressing the Future | Впр.5с.8 | Впр.7,8,9 с.9 | Впр. 12 с.10 | Впр. 10 с.10 | Впр. 11, 13 с.10, вивчити ЛО | |
2 | Навчання через подорожі. Міжнародні екзамени. Введення нових ЛО | Graduate, join, enroll, major, take, hold, apply, be absent, scholarship, mutual, proficient, schedules, expenses, be exposed to | Future Tense Contrast | Впр. 9, 10, 11 с.12-13 | Впр. 7, 8 с.12 | Pair Work Впр. 5 с.11 Впр.6 с.12 | Впр. 12 с.14 | Впр. 13 с.14 Вивчити ЛО | |
3 | Студентське життя. Готуємося до складання тестування. Вдосконалення навичок письма | ace a test, bone up on, hit the books, knuckle down, pass with flying colours, study animal, teacher's pet | For, During and While used in time expressions | Впр. 3, 4, 5 с.15-17 | Впр. 8 с.18 | Впр. 6 с.17 впр. 9 с.18 | Впр. 7 с.18 Вивчити слова | ||
4 | На ринку професій. Формування навичок читання та усного мовлення | President, Chief Executive Officer, Vice President, shareholder, board of directors, chairman, director, manager, personal assistant, graduate trainee, deputy, get | On time/ in time At the end/ in the end | Впр. 4, 5, 6 с.20-21 | Впр. 7 с.21 | Впр. 8, 9, 10 с.22 | Впр. 11 с.22 Вивчити ЛО | ||
5 | У пошуках роботи. Розвиток навичок сприймання на слух текстів | apply for a vacancy, be out of work, be taken on, be appointed for the post, be offered a job, seeking for a permanent job | Infinitives and Gerunds | Впр. 4,5,6 с.23-24 | Впр. 7,8 с.24 | Впр.11,12, 13 с.26 | Впр. 9,10 с.25 | Впр.14 с. 26 Вивчити ЛО | |
6 | Топ професій в Україні. Удосконалення граматичних навичок | a niche in the market, an entrepreneur, set up, manufacturer, a pioneer | Verb patterns | Впр.4, 5,6 с.28-29 | Впр.10, 11 с.30 | Впр.7, 8 с. 29-30 | Впр. 9 с.30 Прочитати текст с.33-34 Вивчити ЛО | ||
7 | Робота і професії. ТЕСТ | Впр. 2, с. 71 | Впр. 1, с. 33-34 | Впр. 2,3, с. 34 | Впр.1 с. 32 | Написати твір-мініа-тюру «Моя майбутня професія» | |||
Unit 2. “ Youth and relationship” Тема 2. Молодь і молодіжна культура | |||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та ста лий розвиток: дискутувати щодо якості та цінності життя. Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння прав та обов'язків молоді. Здоров'я і безпека: толерантно спілкуватися з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту Підприємливість та фінансова грамотність: усвідомлювати необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родин. | |||||||||
8 | Зустрічі з людьми. Правила етикету. Активізація нових ЛО та граматики | come over/round, come across, bump into, stop by, meet up (with), hang out | Narrative Tenses/ Past Tense Contrast | Впр. 5, 6, 7 с.37-38 | Впр. 4 с. 37 | Впр. 9, 10, 11 с.39 | Впр. 12с. 39 Вивчити ЛО | ||
9 | Найкращі часи мого життя. Розвиток монологічного та діалогічного мовлення | expect child, grow up come of age, bring up, settle down, to mature, grow old, be at death's door, to christen, be in mourning | Intensifiers Such/ So | Впр. 5, 6, 7 с.41-42 | Впр. 11 с. 43 | Впр. 8, 9, 10 с.42-43 | Впр. 12 с. 43 Вивчити ЛО | ||
10 | Перебування в відносинах. Розвиток навичок читання та письма | get to know smbd, have an affair with smbd, fall in love with smbd, have a row with smbd, | Comparison of Adjectives | Впр. 5, 6, 7 с.45-46 | Впр. 12, 13 с. 47 | Впр. 8, 9, 10, с.46-47 | Впр. 11 с. 47 Вивчити слова | ||
11 | Любов в ефірі. Введення нових ЛО. Формування навичок аудіювання | head over heels in love, a match made in heaven, the one (for someone) | Degree Modifiers quite/rather/pretty/fairly | Впр. 7, 8 с.49-50 | Впр.5,6 с.49 | Впр. 10 с. 51 | Впр. 9 с.51 | Впр. 9 с.51 Вивчити ЛО | |
12 | Подолання супе-речокпоколінь. Розвиток навичок читання та говоріння | rebel against, keep up the house, alienation, let one's hair down, bridging gaps | Ways of Expressing Habitual Behaviours | Впр.6, 7 с. 53 | Впр.4, 5 с. 53 | Впр. 10-11 с. 55 | Впр. 8, 9 с.55 | Впр. 12 с.55 Вивчити слова | |
13 | Молодий та активний.Робота з текстом. Вдосконалення навичок читання | policy, capacity, targets, implementation, licensed, nonprofit, hunger strike | Verbs with Prepositions | Впр. 1,2 с.56-57 | Discussion Впр. 3 с.57 | Впр. 6, 7 с.59 | Впр. 8 с. 59 Вивчити слова | ||
14 | Молодь і молоді-жна культура. Тест | ЛО теми | Граматика теми | Впр. 2, 3 с. 63 | Повторити ЛО теми та граматику | ||||
Unit 3. “English-speaking country” Тема 3. Країни виучуваної мови | |||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та ста лий розвиток: аналізувати переваги та недоліки різних видів та форм туризму з огляду на їх уплив на довкілля Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Здоров'я і безпека: аргументувати необхідність дотримання правил безпеки під час подорожі Підприємливість та фінансова грамотність: прогнозувати обсяг фінансових витрат під час подорожі. | |||||||||
15 | Британська спадщина. Введення нових ЛО та їх активізація в усному мовленні | Clergy, archbishop, baron, subjects, dynasty, Royal House, Majesty, heritage, arbitrar, | Впр. 2, 3, 4 с.65-6 | Впр. 6,7с.67 | Впр. 5 с.67 Вивчити слова | ||||
16 | Історія Великої Британії. Формування граматичних навичок та письма | Sequence of Tenses | Впр. 10 с. 68 | Впр. 8, 9 с.68 | Впр. 11 с.68 Вивчити слова | ||||
17 | Американська мрія. Америка та видатні американці. Розвиток навичок аудіювання | Prejudice, American dream, coexist, culture shock, citizenship test, diversity, lingua franca, indigenous, segregation | Relative Pronouns | Впр. 2, 3, 4 с.69-70 | Впр.6 с.71 | Впр. 9с.72 | Впр. 7, 8 с.72 | Впр.5 с.70 Впр.10 с.72 Вивчити слова | |
18 | Досліджуємо Канаду. Міжна-родні відносини Канади. Вдоско-налення навичок монологічного мовлення | expansive parklands, top tourist attractions, gothic architecture, array of wildlife, four-season must-see, destination, chairlift, evolving food scene, superior, make for, get around | Participles | Впр. 4, 5, 6 с.75-76 | Впр. 2 с.73 | Впр. 3 с.74 Впр. 7, 8 с.77 | Впр. 9, 10 с.77 Вивчити ЛО | ||
19 | Автралія – країна контрастів. Свята та знаменні події Австралії. Введення нових ЛО | look forward to, take time off, put up, wrap up, ask around, count down, dress up, get together, wind down, chill out, attend church, the highlight of the day, the highest point of | Adjectives / Adverbs | Впр. 3, 4 с.79-80 | Впр. 6,7 с.80 | Впр. 10 с.82 | Впр. 8, 9 с.81-82 | Впр. 11 с.82 Вивчити слова | |
20 | Нова Зеландія – острівна нація. Розвиток граматичних навичок та усного мовлення | fjord, pasture, flightless, swamp land, mapped, capture, colonial troops, dominion, carving, revival | Degrees of Comparison – Adjectives | Впр.3, 4, 5 с.84-85 | Впр. 6,7 с.85-86 | Впр. 11 с.87 | Впр. 8, 9, 10 с.86-87 | Впр. 11с.87 Прочитати текст с.90-91 | |
21 | Країни виучуваної мови. Тест | Впр. 2, 3 с. 91 | Впр. 1 с.88 | Впр. 7 с.94 Пов. ЛО | |||||
Unit 4. “Art” Тема 4. Мистецтво | |||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва. Здоров'я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. | |||||||||
22 | Види та жанри мистецтва. Розвиток навичок аудіювання та письма | Parade, carnival street performers, delicacies refreshments vendors, chant merry-makers reveller | Sequence of Tenses | Впр.1 с. 104 Впр.4 с. 105 | Впр.1 с. 104 | Впр.2 с. 104 | Впр.5 с. 105 читати перекладати, вивчити слова | ||
23 | Види та жанри фестивалів. Формування навичок читання | art festival / film festival / folk festival / food festival / literary festival / music festival / | Впр.7 с. 105 | Впр.7, 8 с. 106 | Впр.12 с. 107 | Впр.13 с. 107 Вивчити слова | |||
24 | Живопис та театр у житті людини. Вдосконалення навичок усного мовлення | Props, titles, film set, credits, cameo role, sequel, cast supporting role extra | Впр.5. с. 109 | Впр3 с. 108 | Впр.2 с. 108 | Впр.4 с. 109 вивчити слова | |||
25 | Опис картин. Розвиток діалогічного та монологічного мовлення | to display, to hold, to include, to offer, to be on a display, to be available | Впр.9 с. 109 | Впр.6 с. 109 | Впр.7, с. 109 | Впр.10 с. 110 | Впр.11 с. 110 вивчити слова | ||
26 | Рецензія на улюблений фільм. Формування граматичних навичок та письма | An artist, an image, fame, a masterpiece, a scene, a theme | Direct and reported speech | Впр.12 с. 111 | Впр.13 с. 111 | Впр.14 с. 111 вивчити слова | |||
27 | Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини. Вдосконалення навичок усного мовлення | to display, to hold, to include, to offer, to be on a display, to be available | Впр.4 с. 117 | Впр.8 с. 118 | Впр.5 с. 117 Впр.9 с. 119 | Впр.9 с. 119 | Впр.10 с. 119 Вивчити слова | ||
28 | Мистецтво. Тест | ЛО теми | Граматика теми | Впр.1 с. 120 | Впр.1 с. 121 читати | ||||
29 | Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту | Підг. до к.п | |||||||
30 | Контроль письма: граматичний тест. | Підг. до к.ч | |||||||
31 | Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями. | Підг. до к.г | |||||||
32 | Контроль говоріння: Робота і професії, Мистецтво, Молодь та молодіжна культура, , Країни виучуваної мови | Пов. вив. мат |