Календарно-тематичне планування на 2020-2021 навчальний рік у 5-А класі за підручником О.Д. Карпюк “English” для 5 класу загальноосвітніх закладів. – Тернопіль: Астон – 2018. Наказ МОН вд 20.01.2018 №22
І семестр
Учитель: Амеліна О.М.
№ ур. |
Дата |
Тема уроку |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (13 год)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Повернення до школи. |
С. 4–6
|
Порядок слів у реченні |
Впр. 6, с. 6
|
Впр. 1, с. 4. Впр. 5, с. 6 |
Впр. 1, 3, с. 4–5 |
Впр. 2, 4, с. 5 |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. Обов’язків у роди- ні |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
Скільки батьки заробляють Як я використовують кишенькові гроші |
Впр. 2, 4,6, с. 5–6 |
|||||||||||||||||||||||||
2 |
|
Про себе. |
С. 8–9 |
Remember! (C. 9) |
Впр. 1, 3, с. 8–9
|
Мовлення учителя та учнів |
Впр. 2, 4, 5, с. 9 |
|
Впр. 5, с. 9 |
|||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Про себе. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Розповідь про друга. |
С. 10–11 |
Remember! (С. 11) |
Впр. 2, с. 11
|
Впр. 1, с. 10 |
Впр. 1 (прослуховування тексту). Впр. 3, 4 с. 10–11 |
Впр. 3, с. 11 |
Впр. 4, с. 11 |
|||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Знайомство з новими друзями.
|
С. 12–13 |
A pronoun, the verb to be (с. 12). |
с.12
|
Мова вчителя |
Впр. 1, 4, с. 12–13 |
Впр. 2–3, с. 13 |
Впр. 2–3, с. 13 |
|||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Пишімо лист другу. The verb to be |
С. 14–15 |
The verb to be (с. 12) |
Впр. 4, с. 15
|
Трек № 5. Впр. 4, с. 15 |
Впр. 1–4, с. 14–15 |
Впр. 3, с. 15 |
File for project, с. 15 |
|||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Все про мій клас. |
С. 16–17 |
Grammar Reference § 2 (c. 254) |
Впр. 1, 2, 3, с. 16–17
|
Трек № 6. Впр. 1, с. 16 |
Впр. 1–3, с. 16–17. Впр. 6 , с. 18 |
Vocabulary box |
Впр. 5, 6, с. 18 |
|||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Шкільні предмети. Object pronouns, Present Simple of the verb to have
|
С. 19–20 |
Object pronouns, (C. 19). Present Simple of the verb to have (c. 20) |
Впр. 1–3, с. 19
|
Мовлення вчителя |
Впр. 2, 5, с. 19–20 |
|
Впр. 1, 4, 6, с. 19–20 |
|||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Розклад уроків. Розвиток навичок говоріння |
С. 21–23 |
What time is it? — It’s… |
Впр. 4, с. 22
|
Трек № 7. Впр. 3, с. 22 |
Впр. 1–6, с. 21–22 |
Впр. 7, с. 22 |
Впр. 7, с. 22. Впр. 1, с. 23 |
|||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Перевірка домашнього читання. |
С. 23–24 |
What… would you like? |
Впр. 1, с. 23
|
Трек № 8 Впр. 2, 4, с. 24–25 |
Впр. 1–4, с. 24–25 |
Впр. 3, с. 24 |
Впр. 6, с. 25. Підготувати- ся до проек- тної роботи |
|||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Розвиток навичок письма з теми. |
С. 25 |
|
Впр. 5, с. 25 |
Трек № 8 |
Впр. 5, с. 25 |
Test |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Граматичні пазли |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Шкільне життя (13 год) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Мій улюблений предмет.
|
С. 28–29 |
Cardinal numbers (с. 27), ordinal numbers (c. 28) |
Впр. 2, с. 28
|
Трек № 9. Впр. 2, 4, с. 28–29 |
Впр. 1–4, с. 28–29 |
|
націлює на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища
|
Наводить Приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи
|
Безпека в школі Мій розклад дня Інтернет безпека Розклад дня – запорука здоров’я |
Скільки коштує підручник |
Впр. 3, с. 29. Повторити правила с. 27–28. |
|||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Більш та менш популярні шкільні предмети. Розвиток навичок аудіювання. |
С. 30–31 |
Adjective. degrees of comparison (с. 30).
|
Впр. 3, с. 30
|
Трек № 10. Мовлення вчителя |
Впр. 3–4, с. 30–31 |
Впр. 1, 2, 4, с. 30–31 |
Впр. 3 б, с. 31. С. 256–257 |
|||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Вживання великої літери в англійській мові.
|
Vocabulary box (с. 32) |
Remember! (C. 32) |
Впр. 2, с. 32
|
Трек № 11. Впр. 1, с. 31 |
Впр. 3, с. 32 |
Словникові диктанти |
Правило с. 32. Впр. 2, 4, с. 32 |
|||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Розклад уроків. Word order in questions |
Subjects |
Питальні речення (порядок слів) |
Впр. 5, с. 33
|
Речення для перекладу |
Впр. 1, с. 33 |
Впр. 2, с. 33 |
Написати листа Барбарі Грей |
|||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Надсилання листів. |
За темою уроку |
|
Впр. 2, 6, с. 34–35
|
Впр. 2, с. 34 |
Впр. 1, 3, 4, с. 34–35 |
Впр. 2, 5, с. 34–35 |
Написати листа Давіду |
|||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Англійська мова. Розвиток навичок говоріння. |
С. 36–37 |
Who is…? |
Впр. 6, с. 37
|
Трек № 12, 13. Впр. 1, 4, с. 36–37 |
Впр. 1, 3, 4, 5, 7, с. 36–37 |
Впр. 2, с. 36 |
Впр. 7, с. 37 |
|||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
На уроці англійської мови. Word order |
С. 38–39 |
Порядок слів у реченні |
Впр. 1, с. 38
|
Трек № 14. Впр. 2, с. 38 |
Впр. 3–4, с. 38–39 |
Впр. 3, с. 38 |
Впр. 4, с. 39 |
|||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Частини мови |
С. 40–41 |
Remember! (с. 40) |
Впр. 1, с. 40. Впр. 1, с. 41 |
Мовлення вчителя |
Впр. 1–3, с. 40 |
Впр. 3 а, б, с. 40–41 |
Впр. 1–2, с. 41 |
|||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Повторення граматики. Degrees of comparison |
С. 42–43 |
Degrees of comparison |
Впр. 1, с. 42
|
Мовлення вчителя |
Впр. 2–4, с. 42–43 |
|
Впр. 1, с. 44. Впр. 5, с. 43 |
|||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Урок домашнього читання. |
|
|
Впр. 1, с. 44
|
Трек № 15 |
Впр. 3, с. 45 |
Впр. 2, с. 45 |
Впр. 2, с. 45 (письмово) |
|||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Розвиток навичок читання
|
|
Cardinal numbers (c. 27), ordinal numbers |
|
Мова вчителя
|
|
Test |
My Learning Diary, c. 46–48 |
|||||||||||||||||||||||||||||
25. |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Тема 3: Дозвілля (11 год) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Інтереси та хобі. Present Simple. Have / has got |
С. 52–53 |
Present Simple. Have / Has got |
|
|
|
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. |
націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди націлює на розуміння необхідності жити разом у злагоді Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним. |
«Здорові» захоплення Спорт – це здорово ! Здоровий стиль життя Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
Мій майбутній бізнес.
|
Написати розповідь про своє хобі |
|||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Розповідь про товариша. Розвиток навичок аудіювання. |
Vocabulary box (с. 56) |
Present Simple (Questions) |
Впр. 2, 5, с. 56–57
|
Впр. 2, с. 56. Трек № 20 |
Впр. 1, с. 56 Впр. 3–6, с. 57 |
Впр. 1, с. 57 |
Мої мрії Скільки коштує моє захоплення … Кошторис майбутньої вечірки Скільки коштує трафік Розрахуємо відпочинок на канікули
|
Впр. 6, с. 57 |
||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Хобі та інтереси.
|
Vocabulary box (с. 59) |
Remember! (C. 58) |
Впр. 1, с. 58. Впр. 5, с. 60
|
Впр. 1, с. 58 |
Впр. 1–5, с. 58–60 |
|
Впр. 4, с. 59 |
|||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Різні хобі. Present Simple Tense
|
С. 60–63 |
Present Simple Tense. Grammar Reference § 1 (c. 261) |
Впр. 1, с. 62
|
Впр. 2, с. 62 |
Впр. 1–3, с. 61. Впр. 1, с. 62 |
Впр. 3, с. 61 |
Впр. 2, с. 62–63 |
|||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Забави на свіжому повітрі.
|
Vocabulary box (с. 63) |
Рresent Simple Tense |
Впр. 5, с. 64
|
Впр. 2, 3, с. 63–64. Трек 21 |
Впр. 1–6, с. 63–65 |
|
Впр. 6, с. 65 |
|||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Хобі моїх друзів. Present Simple Tense |
С. 66–67 |
Рresent Simple Tense |
Впр. 1, с. 67 Впр. 3, с. 66.
|
Впр. 2, с. 66. Трек № 22 |
Впр. 2–4, с. 66. Впр. 2, с. 67 |
Впр. 2, с. 67 |
Підготувати розповідь |
|||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Розвиток навичок говоріння “Hobbies and interests”
|
С. 68–69 |
Повторення |
Впр. 1, 4, с. 68–69 |
Мова вчителя |
Впр. 2–3, с. 68–69 |
Test |
Розповідь про хобі друга |
|||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Систематизація граматичного матеріалу. |
|
|
|
|
Впр. 2, с. 68–69 |
|
Впр. 4, с. 69 |
|||||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Розвиток навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тема 4: Відпочинок. Сім’я (15 год) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Вільний час. Вечірки. I like + Ving
|
Vocabulary box (с. 71) |
I like + Ving |
Впр. 1, 3, с. 70–71
|
Впр. 1, с. 70 |
Впр. 2, 4, с. 71 |
Впр. 1, с. 70 |
Впр. 2, с. 71 |
|||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Мій вільний час. |
С. 72–75 |
Remember! (С. 72) |
Впр. 1, с. 73
|
Впр. 1, с. 73. Трек № 23. Впр. 4, с. 75 |
Впр. 1–3, с. 72–73. Впр. 1–4, с. 73–75 |
Впр. 3, с. 74 |
Впр. 1, с. 72 (письмово). Впр. 3, с. 74 |
|||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Запрошення на вечірку. Present Simple Tense |
С. 75–77 |
Present Simple Tense |
Впр. 3, 5, с. 76–77
|
Впр. 3, с. 76. Трек № 24 |
Впр. 1, 2, 4, 5, с. 75–77 |
|
Впр. 1, с. 77 |
|||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Спілкування онлайн. Speaking. Prepositions |
Vocabulary box (с. 79) |
Prepositions |
Впр. 2, с. 78
|
Мова вчителя |
Впр. 1–5, с. 78–79 |
Впр. 1, с. 78 |
Впр. 5, с. 79 (письмово) |
|||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Комп’ютери. |
С. 80 |
Повторення |
Впр. 1, с. 80
|
Впр. 2, с. 80. Трек № 25 |
Впр. 1–3, с. 80 |
Впр. 1, с. 80 |
Впр. 1–2, с. 81 |
|||||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Листування електронною поштою. Розвиток навичок письма. |
С. 81–83 |
Remember! (С. 81). Герундій |
Впр. 4, с. 82. Впр. 1, с. 83
|
Мова вчителя |
Впр. 3–4, с. 82 |
Впр. 1–2, с. 81 |
Впр. 1, с. 83 |
|||||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Написання імейлу. Prepositions |
С. 84–85 |
Prepositions |
Впр. 2, 4, 5, с. 84–85 |
Мова вчителя |
Впр. 1, 3, 6, с. 84–85 |
Впр. 7, с. 85 |
Впр. 5, 6, с. 85 |
|||||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Урок домашнього читання. Розвиток навичок читання. |
С. 71–85 |
Повторення |
Впр. 1, с. 86. Впр. 2, 3, с. 87
|
Мова вчителя |
Впр. 3, с. 87 |
Впр. 2, с. 87 |
Впр. 3, с. 87 (письмово). My Learning Diary |
|||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Моя сім’я. |
ЛО с. 89 |
Присвійний відмінок іменників |
|
Завдання вчителя |
Ex.1, p.88 Ex. 4 p.89 |
Впр. 1, 2 с. 88-89 |
Написати про свою родину |
|||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Професії членів родини. Розвиток навичок аудіювання. |
-burglar, dentist nurse postman -to catch -repair |
|
|
Ex.1 p. 90 |
Ex. 3 p. 91 |
Ex. 4 p. 91 |
Розказати про професії членів родини. |
|||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Близнюки. Урок читання |
Pain, power Enjoy, grow up, each other together |
|
Ex. 3, 4 p.92-93 Ex. 1 p.92 |
|
Ex. 5 p. 94 |
WB p.48-49 (6-7) |
|
|
|
|
Написати про братів та сестер. |
|||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Удосконалення граматичних навичок |
cook hairdresser -mechanic -taxidriver -write |
Present Simple Present Continuous Tenses |
Ex. 1 p.96 |
Ex. 1 p.95 |
Ex. 2,3 p.97 Ex. 1 p.97 |
WB p. 50- 51 |
Впр.. 2 с. 97 |
|||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
Повторити граматичні правила. |
|||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
Завдання вчителя |
Повторити слова. |
|||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Контроль читання |
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
Повторити слова. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Улюблені продукти (12 год) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Овочі та фрукти |
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3, ст.99 |
|||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Корисні продукти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.2, ст.101 |
|||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Їжа в Британії |
|
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
|
|
Впр.5, ст.102 |
|||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Лексико-граматичний практикум. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3, ст.103 |
|||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Робота над проектом |
Завдання вчителя |
Завдання вчителя |
|
|
|
Завдання вчителя |
|
|
|
|
Підготувати розповідь |
|||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Робота над проектом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.3, ст.106 |
|||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Граматичні пазли |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичні правила та слова. |
|||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||