Календарно-тематичне планування за підручником О.Д. Карпюк (4 години на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для 5 класу на 2020-2021 навчальний рік. Автор - О.Д.Карпюк. 4 години на тиждень. І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування на 2020-2021 навчальний рік у 5-А класі за підручником О.Д. Карпюк “English” для 5 класу загальноосвітніх закладів. – Тернопіль: Астон – 2018. Наказ МОН вд 20.01.2018 №22

І семестр

Учитель: Амеліна О.М.

№ ур.

Дата

Тема уроку

Мовна компетенція

Мовленнєва компетенція

Інтегровані змістові лінії

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

 

Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (13 год)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Повернення до школи.

С. 4–6

 

Порядок слів

у реченні

Впр. 6, с. 6

 

Впр. 1, с. 4.

Впр. 5, с. 6

Впр. 1, 3,

с. 4–5

Впр. 2, 4,

с. 5

 

Наводить

приклади

взаємодопомоги

членам родини.

Розповідає про

розподіл

обов’язків у

родині.

Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

Обов’язків у роди- ні

Ілюструє

необхідність

здорового

способу життя на

прикладі своєї

родини.

Прогнозує наслідки

необачної

поведінки в мережі Інтернет.

Скільки батьки заробляють

Як я використовують кишенькові  гроші

Впр. 2, 4,6,

с. 5–6

2

 

Про себе.

С. 8–9

Remember! (C. 9)

Впр. 1, 3,

с. 8–9

 

Мовлення

учителя

та учнів

Впр. 2, 4, 5,

с. 9

 

Впр. 5, с. 9

3

 

Про себе.

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Розповідь про друга.

С. 10–11

Remember! (С. 11)

Впр. 2, с. 11

 

 

Впр. 1, с. 10

Впр. 1 (прослуховування тексту).

Впр. 3, 4

с. 10–11

Впр. 3, с. 11

Впр. 4, с. 11

5

 

Знайомство з новими друзями.

 

С. 12–13

A pronoun, the verb

to be (с. 12).

с.12

 

Мова

вчителя

Впр. 1, 4,

с. 12–13

Впр. 2–3,

с. 13

Впр. 2–3,

с. 13

6

 

Пишімо лист другу. The verb to be

С. 14–15

The verb to be

(с. 12)

Впр. 4, с. 15

 

Трек № 5. Впр. 4, с. 15

Впр. 1–4,

с. 14–15

Впр. 3, с. 15

File for

project,

с. 15

7

 

Все про мій клас.

С. 16–17

Grammar Reference

§ 2 (c. 254)

Впр. 1, 2, 3,

с. 16–17

 

Трек № 6.

Впр. 1, с. 16

Впр. 1–3,

с. 16–17.

Впр. 6 , с. 18

Vocabulary

box

Впр. 5, 6,

с. 18

8

 

Шкільні предмети. Object

pronouns, Present

Simple of the verb

to have

 

С. 19–20

Object pronouns,

(C. 19).

Present Simple of the verb to have (c. 20)

Впр. 1–3,

с. 19

 

Мовлення

вчителя

Впр. 2, 5,

с. 19–20

 

Впр. 1, 4, 6,

с. 19–20

9

 

Розклад уроків. Розвиток навичок говоріння

С. 21–23

What time is it? — It’s…

Впр. 4, с. 22

 

Трек № 7.

Впр. 3, с. 22

Впр. 1–6,

с. 21–22

Впр. 7, с. 22

Впр. 7, с. 22.

Впр. 1, с. 23

10

 

Перевірка домашнього читання.

С. 23–24

What… would you like?

Впр. 1, с. 23

 

Трек № 8

Впр. 2, 4,

с. 24–25

Впр. 1–4,

с. 24–25

Впр. 3, с. 24

Впр. 6, с. 25.

Підготувати-

ся до проек-

тної роботи

11

 

Розвиток навичок письма з теми.

С. 25

 

Впр. 5, с. 25

Трек № 8

Впр. 5, с. 25

Test

 

12

 

Граматичні пазли

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Шкільне життя  (13 год)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

Мій улюблений предмет.

 

С. 28–29

Cardinal numbers

(с. 27), ordinal numbers

(c. 28)

Впр. 2, с. 28

 

Трек № 9.

Впр. 2, 4,

с. 28–29

Впр. 1–4,

с. 28–29

 

націлює на уміння пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища

 

Наводить

Приклади свого

внеску в життя

громади.

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи.

націлює на уміння демонструвати себе як учасника малої громади – свого класу, своєї школи

 

Безпека в школі

Мій розклад дня

Інтернет безпека

Розклад дня – запорука здоров’я

Скільки коштує підручник

Впр. 3, с. 29.

Повторити

правила

с. 27–28.

15

 

Більш та менш популярні шкільні предмети. Розвиток навичок аудіювання.

С. 30–31

Adjective. degrees of

comparison (с. 30).

 

Впр. 3, с. 30

 

Трек № 10.

Мовлення

вчителя

Впр. 3–4,

с. 30–31

Впр. 1, 2, 4,

с. 30–31

Впр. 3 б,

с. 31.

С. 256–257

16

 

Вживання великої літери в англійській мові.

 

Vocabulary box

(с. 32)

Remember! (C. 32)

Впр. 2, с. 32

 

Трек № 11.

Впр. 1, с. 31

Впр. 3, с. 32

Словникові

диктанти

Правило

с. 32.

Впр. 2, 4,

с. 32

17

 

Розклад уроків.

Word order in

questions

Subjects

Питальні речення

(порядок слів)

Впр. 5, с. 33

 

Речення для

перекладу

Впр. 1, с. 33

Впр. 2, с. 33

Написати

листа

Барбарі Грей

18

 

Надсилання листів.

За темою уроку

 

Впр. 2, 6,

с. 34–35

 

Впр. 2, с. 34

Впр. 1, 3, 4,

с. 34–35

Впр. 2, 5,

с. 34–35

Написати

листа Давіду

19

 

Англійська мова. Розвиток навичок говоріння.

С. 36–37

Who is…?

Впр. 6, с. 37

 

Трек № 12,

13.

Впр. 1, 4,

с. 36–37

Впр. 1, 3, 4,

5, 7, с. 36–37

Впр. 2, с. 36

Впр. 7, с. 37

20

 

На уроці англійської мови. Word order

С. 38–39

Порядок слів

у реченні

Впр. 1, с. 38

 

Трек № 14.

Впр. 2, с. 38

Впр. 3–4,

с. 38–39

Впр. 3, с. 38

Впр. 4, с. 39

21

 

Частини мови

С. 40–41

Remember! (с. 40)

Впр. 1, с. 40.

Впр. 1, с. 41

Мовлення

вчителя

Впр. 1–3,

с. 40

Впр. 3 а, б,

с. 40–41

Впр. 1–2,

с. 41

22

 

Повторення граматики. Degrees of comparison

С. 42–43

Degrees

of comparison

Впр. 1, с. 42

 

Мовлення

вчителя

Впр. 2–4,

с. 42–43

 

Впр. 1, с. 44.

Впр. 5, с. 43

23

 

Урок домашнього читання.

 

 

Впр. 1, с. 44

 

Трек № 15

Впр. 3, с. 45

Впр. 2, с. 45

Впр. 2, с. 45

(письмово)

24

 

Розвиток навичок читання

 

 

Cardinal numbers

(c. 27), ordinal numbers

 

Мова

вчителя

 

 

Test

My Learning

Diary,

c. 46–48

25.

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3: Дозвілля   (11 год)

27

 

Інтереси та хобі.

Present Simple.

Have / has got

С. 52–53

Present Simple.

Have / Has got

 

 

 

 

Пояснює

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду.

націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

націлює на розуміння необхідності жити разом у злагоді

Порівнює

безпосереднє

спілкування з

віртуальним.

«Здорові» захоплення

Спорт – це здорово !

Здоровий стиль життя

Прогнозує

наслідки

необачної

поведінки в

мережі Інтернет.

Мій майбутній бізнес.

 

Написати

розповідь

про своє хобі

28

 

Розповідь про товариша. Розвиток навичок аудіювання.

Vocabulary box

(с. 56)

Present Simple

(Questions)

Впр. 2, 5,

с. 56–57

 

Впр. 2, с. 56.

Трек № 20

Впр. 1, с. 56

Впр. 3–6,

с. 57

Впр. 1, с. 57

Мої мрії

Скільки коштує моє захоплення …

Кошторис майбутньої вечірки

Скільки коштує трафік

Розрахуємо відпочинок на канікули

 

 

 

 

 

Впр. 6, с. 57

29

 

Хобі та інтереси.

 

Vocabulary box

(с. 59)

Remember! (C. 58)

Впр. 1, с. 58.

Впр. 5, с. 60

 

Впр. 1, с. 58

Впр. 1–5,

с. 58–60

 

Впр. 4, с. 59

30

 

Різні хобі.

Present Simple

Tense

 

С. 60–63

Present Simple

Tense. Grammar Reference

§ 1 (c. 261)

Впр. 1, с. 62

 

Впр. 2, с. 62

Впр. 1–3,

с. 61.

Впр. 1, с. 62

Впр. 3, с. 61

Впр. 2,

с. 62–63

31

 

Забави на свіжому повітрі.

 

Vocabulary box

(с. 63)

Рresent Simple Tense

Впр. 5, с. 64

 

Впр. 2, 3,

с. 63–64.

Трек 21

Впр. 1–6,

с. 63–65

 

Впр. 6, с. 65

32

 

Хобі моїх друзів. Present

Simple Tense

С. 66–67

Рresent Simple Tense

Впр. 1, с. 67

Впр. 3, с. 66.

 

Впр. 2, с. 66.

Трек № 22

Впр. 2–4,

с. 66.

Впр. 2, с. 67

Впр. 2, с. 67

Підготувати

розповідь

33

 

Розвиток навичок говоріння “Hobbies

and interests”

 

С. 68–69

Повторення

Впр. 1, 4,

с. 68–69

Мова

вчителя

Впр. 2–3,

с. 68–69

Test

Розповідь про

хобі друга

34

 

Систематизація граматичного матеріалу.

 

 

 

 

Впр. 2,

с. 68–69

 

Впр. 4, с. 69

35

 

Розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

36

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

37

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4: Відпочинок. Сім’я (15 год)

 

38

 

Вільний час. Вечірки.

I like + Ving

 

Vocabulary box

(с. 71)

I like + Ving

Впр. 1, 3,

с. 70–71

 

Впр. 1, с. 70

Впр. 2, 4,

с. 71

Впр. 1, с. 70

Впр. 2, с. 71

39

 

Мій вільний час.

С. 72–75

Remember! (С. 72)

Впр. 1, с. 73

 

 

Впр. 1, с. 73.

Трек № 23. Впр. 4, с. 75

Впр. 1–3,

с. 72–73.

Впр. 1–4,

с. 73–75

Впр. 3, с. 74

Впр. 1, с. 72

(письмово).

Впр. 3, с. 74

40

 

Запрошення на вечірку. Present

Simple Tense

С. 75–77

Present Simple Tense

Впр. 3, 5,

с. 76–77

 

Впр. 3, с. 76.

Трек № 24

Впр. 1, 2, 4,

5, с. 75–77

 

Впр. 1, с. 77

41

 

Спілкування онлайн.

Speaking.

Prepositions

Vocabulary box

(с. 79)

Prepositions

Впр. 2, с. 78

 

Мова

вчителя

Впр. 1–5,

с. 78–79

Впр. 1, с. 78

Впр. 5, с. 79

(письмово)

42

 

Комп’ютери.

С. 80

Повторення

Впр. 1, с. 80

 

Впр. 2, с. 80.

Трек № 25

Впр. 1–3,

с. 80

Впр. 1, с. 80

Впр. 1–2,

с. 81

43

 

Листування електронною поштою. Розвиток навичок письма.

С. 81–83

Remember! (С. 81).

Герундій

Впр. 4, с. 82.

Впр. 1, с. 83

 

Мова

вчителя

Впр. 3–4,

с. 82

Впр. 1–2,

с. 81

Впр. 1, с. 83

44

 

Написання імейлу.

Prepositions

С. 84–85

Prepositions

Впр. 2, 4, 5,

с. 84–85

Мова

вчителя

Впр. 1, 3, 6,

с. 84–85

Впр. 7, с. 85

Впр. 5, 6,

с. 85

45

 

Урок домашнього читання. Розвиток навичок читання.

С. 71–85

Повторення

Впр. 1, с. 86.

Впр. 2, 3,

с. 87

 

Мова

вчителя

Впр. 3, с. 87

Впр. 2, с. 87

Впр. 3, с. 87

(письмово).

My Learning

Diary

46

 

Моя сім’я.

ЛО с. 89

Присвійний відмінок іменників

 

Завдання вчителя

Ex.1, p.88

Ex. 4 p.89

Впр. 1, 2 с. 88-89

Написати про свою родину

47

 

Професії членів родини.

Розвиток навичок аудіювання.

-burglar, dentist nurse

postman

-to catch

-repair

 

 

Ex.1 p. 90

Ex. 3 p. 91

Ex. 4 p. 91

Розказати про професії членів родини.

48

 

Близнюки.

Урок читання

Pain, power

Enjoy, grow up, each other

together

 

Ex. 3, 4 p.92-93

 Ex. 1 p.92

 

Ex. 5 p. 94

WB p.48-49 (6-7)

 

 

 

 

Написати про братів та сестер.

49

 

Удосконалення граматичних навичок

cook

hairdresser

-mechanic

-taxidriver

-write

Present Simple Present Continuous Tenses

Ex. 1 p.96

Ex. 1 p.95

Ex. 2,3 p.97 Ex. 1 p.97

WB p. 50- 51

Впр.. 2 с. 97

50

 

Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

 

Завдання вчителя

Повторити граматичні правила.

51

 

Розвиток навичок говоріння

 

 

 

 

 

Завдання вчителя

Повторити слова.

52

 

Контроль читання

 

 

 

Завдання вчителя

 

 

Повторити слова.

Улюблені продукти (12 год)

53

 

Овочі та фрукти

 

 

Завдання вчителя

 

 

 

 

 

 

 

Впр.3, ст.99

54

 

Корисні продукти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.2, ст.101

55

 

Їжа в Британії

 

 

 

 

Завдання вчителя

 

 

 

 

 

Впр.5, ст.102

56

 

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.3, ст.103

57

 

Робота над проектом

Завдання вчителя

Завдання вчителя

 

 

 

Завдання вчителя

 

 

 

 

Підготувати розповідь

58

 

Робота над проектом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.3, ст.106

59

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60

 

Граматичні пазли

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичні правила та слова.

62

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Куртиняк Юрій
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
7 серпня 2020
Переглядів
5627
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку