Календарно-тематичне планування за підручником Карп"юк для 6 класу на 1 семестр із змістовими лініями та очікуваним результатом. 2 години на тиждень..........................
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 6 класі за підручником О.Д.Карп’юк « English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2014.
І семестр
№
|
Дата |
Тема уроку |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Види мовленнєвої діяльності
|
Дом завд. |
Прим. |
|
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання
|
Говоріння |
Письмо |
Читання |
|
|||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Очікуваний результат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Знову до школи. Зворот «there is/there are» |
|
|
|
|
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
Зворот «thereis/thereare» |
|
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 1, p. 7 |
Ex. 8, p. 6 |
|
описувати ЗОВНІШНІСТЬ; • характеризувати поведін- ку людини; • розповідати та запитува- ти про види діяльності; • надавати та запитувати інформацію про визначні місця столиці країни, мова якої вивчається; • розпитувати з метою роз'яснення та уточнення інформації; • надавати необхідні відповіді; • пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію; • висловлювати свої вра-ження, почуття та емоції; • аргументувати свій вибір, точку зору
|
||||||||||||||||
2. |
|
Корисні поради школярам. Діалогічне мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 3, p. 10 |
Ex. 2, p. 7-8 |
Ex. 2, p. 10 |
|
|||||||||||||||||
3. |
|
Спогади про літні канікули Минулий час. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p.9 |
WB, ex.7 p.7 |
Ex.3 p.10 |
|
|||||||||||||||||
4 |
|
Наші друзі. Propositions At, in, about |
|
|
|
|
Activity, relative, cuddly, similar, be pain in the neck Ex.3 p.13 |
Propositions At, in, about |
|
Ex.2 p.13 Ex. 5 p.14 |
Ex.4 p.14 WB, ex.1 p.9 |
Ex.1 p.12 WB,ex.2p.9 |
Вивч. ЛО с.13 WB, ex.3 p.10 |
|
|||||||||||||||||
5 |
|
Мій друг. Present Simple Коротка і довга форма дієслів теп.ч |
|
|
|
|
|
PresentSimple Коротка і довга форма дієслів теп.ч. |
Ex.1 p.14 Ex.4 p.16 |
Ex.3 p.16 |
WB,ex.4,p.10 WB, ex5-6, p.11 |
Ex.2p.14-15 |
WB, ex.7 p.12 |
|
|||||||||||||||||
6 |
|
Урок граматики. Теперішній простий та тривалий час. |
|
|
|
|
Feel, see, hear, like, love, hate, want, think, believe, understand, remember, forget, need. |
Present Simple, Present Continuous. Questions. |
|
|
Ex.1 p.17-6 p.20 |
Ex.1 p.17 Ex.2 p.18 |
Ex.5 p.19-20 |
|
|||||||||||||||||
7 |
|
Розповідь про себе та свого друга. Розвиток навичок говоріння |
|
|
|
|
|
Present Simple, Present Continuous |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 Ex.1 p.21 WB,ex.8 p.13 |
|
WB, ex.9 p.13-14 |
|
|||||||||||||||||
Я, моя сім’я і друзі |
|||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Моя сім’я. Введення нових ЛО |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 24; WB, ex1-2 p.15-16 beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
|
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25, Ex. 5, p. 26 |
WB, ex.3 p.17-18 |
|
розуміють та сприй- мають інформацію як під час безпосеред- нього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
• розуміють осно- вний зміст прослуханих текстів різного харак- теру, які побудовані на засвоєному матеріалі;
• розуміють коротке Повідомлення |
||||||||||||||||
9 |
|
Родинні зв’язки Питальні речення |
|
|
|
|
|
Питальні речення |
Ex.1 p.26 Ex.2 p.2 |
|
WB, ex.4-6 p.18-19 |
|
Ex.3 p.28
|
|
|||||||||||||||||
10 |
|
Звичайнісінька сім’я. Питальні речення Прикметники |
|
|
|
|
Braid,moustache, brave, hard-working,naughty, rude,skinny, skim,weak. P.29 |
Питальні речення Прикметники |
|
Ex.1-2 p.29 |
Ex.3 p.30 WB, ex.8 p.21 WB, ex.9 p.22 |
|
WB, ex.7 p.20 Вивч.ЛО, принести фото члена сім'ї, підгот.розповідь |
|
|||||||||||||||||
11 |
|
Познайомтесь, це… Прислівник. Монологічне мовлення. |
|
|
|
|
|
Прислівник |
|
Розповідь про члена родини, робота в парах ex.6 p.31 |
Ex.1-2 p.32
|
|
Ex.6 p.34 |
|
|||||||||||||||||
12 |
|
Урок граматики. Ступені порівняння прикметників. |
|
|
|
|
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
|
Розповідь про члена родини, робота в парах ex.6 p.31 |
Ex. 3-5 p.33 |
|
Завдання на картках |
|
|||||||||||||||||
13 |
|
Родинне дерево Проект |
|
|
|
|
Project “Meet my Family” |
Закінчити роботу над проектом.Підгот. до захисту роботи. |
|
||||||||||||||||||||||
14 |
|
Моя родина Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
|
Ex.1 p.36 |
|
|
Ex.5 p.37 Ex.4 p.36 |
Ex.1 p.36 Ex.2 p.36 Ex.5 p.37 |
Ex.6 p.37 |
Ex.3 p.36 |
|
|||||||||||||||||
15 |
|
Про мене . Дозвольте відрекомендуватися. |
|
|
|
|
Повторення актуальної лексики |
|
|
Ex.11 (b) p.39 |
Ex. 9 p.38 Ex.11(a) p.39 |
Ex.10 p.39 |
Ex. 12, p. 40 |
|
|||||||||||||||||
16. |
|
Домашнє читання “Cinderella” |
|
|
|
|
c.41-42 |
|
Ex.1 p.41-42 |
Ex.2 p.42 |
Ex.3-4 p.43 |
Ex.1 p.41-42 |
Ex.5-6 p.43 |
|
|||||||||||||||||
«Шкільне життя» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Школа. Введення нових лексичних одиниць
|
|
|
|
|
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, Craft, History, Science, p.49 |
|
Ex. 2 (b), p. 49 |
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 5, p. 50 |
WB, 1-2 p.23 |
|
логічно будують
висловлювання за змістом почутого, по- баченого, прочитаного, використовуючи при цьому прості зв'язні речення; •
описують події, явища, об'єкти, людей, тварин; висловлюють своє ставлення до предме- тів, осіб тощо; дають свою оцінку яви- щам, подіям тощо; •
роблять зв'язні по- відомлення про свою / чиюсь діяльність, використовуючи на- бутий мовний матеріал адекватно до тем спіл- кування.
|
||||||||||||||||
18 |
|
Наша школа. Модальні дієслова |
|
|
|
|
|
Модальні дієслова |
Ex.7 p.54 |
Ex.1 p.52 |
Ex.2 p.52 Ex.5 p.53 |
Ex.4 p.53 |
Ex.6 p.54 |
|
|||||||||||||||||
19 |
|
Шкільні предмети. Нові уроки. |
|
|
|
|
p.55 |
|
Ex.1 (b)p.55 ex.3p.57 |
Ex.1 (a)p.55 Ex.2 p.56 Ex. 4-5 p.59 |
WB, ex.8 p.27 |
ex.3p.57 |
WB, ex.4-5 p.25 |
|
|||||||||||||||||
20 |
|
Розклад уроків. Розвиток навичок письма.
|
|
|
|
|
Connect,correct, international , improve,language, prefer, pronunciation, skill,opinion p.61 |
|
Ex.6 p.60 |
WB, ex.3 p.24 |
Ex.1 p.61 |
Ex.4-5 p.62-63 |
WB, ex.7 p.26 |
|
|||||||||||||||||
21 |
|
Шкільні правила. Правила у моїй школі |
|
|
|
|
Повторення актуальної лексики |
Модальні дієслова |
|
|
WB, ex.9 p.28-29 |
Ex.1 p.65 |
WB, ex.10 p.29 Скласти правила навчання у школі |
|
|||||||||||||||||
«Спорт» |
|||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Cпорт. Введення нових ЛО |
|
|
|
|
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing
WB, ex.1 p.30-31 |
Вживання дієслів go, play, do |
|
|
Ex.1 p.66 Ex.2 p.66 WB, ex.2 p.31 Ex 3 p.67 |
|
WB, ex.3 p.32 |
|
|||||||||||||||||
23 |
|
Види спорту. Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
p.68 |
|
|
Ex.1 (b) p.67 |
WB, ex.4 p.33 Ex.2 p.68 |
Ex.1 (a) p.67 |
Ex.3 p.68 |
|
|||||||||||||||||
24 |
|
Спортивні ігри. Діалог. |
|
|
|
|
Ex.2 p.70 WB, ex6-7 p.34 |
|
Ex.1 p.69 Ex.3-4 p.71 |
Ex.5 p.72 |
WB, ex.5 p.34 |
|
WB, ex.8 p.35 |
|
|||||||||||||||||
25 |
|
Урок граматики. Питальні речення. Вживання сполучників.
|
|
|
|
|
|
Питальні речення. Вживання сполучників. |
Ex.6 p.73 |
|
Ex.1-4 p.74-75 |
Ex.5 p.75 |
Ex.6 p.76 |
|
|||||||||||||||||
26 |
|
Спорт у моєму житті. Спорт в Україні. |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідь про улюблений вид спорту |
Письмове повідомлення про улюблений вид спорту |
Ex. 1 p.78 |
Ex.2 p.79, підготувати розповідь про спорт в Україні або про українського спортсмена, підг. до контролю говоріння. |
|
|
||||||||||||||||
27 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
28 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
29 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
30 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
31. |
|
Спорт у моєму житті. Урок повторення і узагальнення вивченого. |
|
|
|
|
|
|
Ex.7 p.83 Ex. 9 p.84 |
Ex.6 p.83 |
Ex.1 p.80 Ex.10(A) p.85 |
|
Ex.10 (B) p.85 |
|
|||||||||||||||||
32. |
|
Домашнє читання “The Tortoise and the Hare” |
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p.86 |
Ex.3p.87 |
|
Ex.1-2 p.86-87 |
- |
|
|||||||||||||||||