Урок з теми "Риси та якості характеру" для 6,7 класів

Про матеріал

Урок складений для учнів 6,7 класів і відповідає навчальній програмі.Можна використовувати цей матеріал з теми "Сім'я та друзі".Містиь лексико-граматичні завдання та роботу в групах. Навчальною ціллю є автоматизувати лексичні одиниці за темою,спонукати учнів до спонтанного мовлення та обміну думками, розвивати аудіативні навички, навички читання та усного мовлення, розвивати логічне мислення, пам'ять та увагу.

Перегляд файлу

 

 

РОЗРОБКА

 

УРОКУ З ТЕМИ

 

 

«РИСИ ТА ЯКОСТІ ХАРАКТЕРУ»

 

 

у 6-му класі

 

 

 

 

вчитель: Ярова Оксана Анатоліївна

 

КЗ «Татарбунарський НВК» «ЗОШ I-III ст.гімназія»

 

 

 

 

ТЕМА: «ЯКОСТІ ТА РИСИ ХАРАКТЕРУ».

 

МЕТА:

  • Тренувати учнів до самостійних монологічних висловлювань.
  • Аудіювання інформації з метою розуміння виконання вправ.
  • Навчити вживати нові лексичні одиниці з теми в мовленні

учнів.

  • Активізувати мовленнєву діяльність учнів на засвоєння назв рис характеру та навчити безпомилковому спілкуванню.

 

 

НАВЧАЛЬНІ ЗАСОБИ: роздатковий  навчальний матеріал, ксерокопії, індивідуальні картки, розрізні картки.

 

 

 

ПЛАН УРОКУ

 

 

 

I.Мотиваційно-організаційний етап.

 

Today we are going to speak about feature’s of character of our relatives

and friends. We’ll learn new words during the lesson and will describe

people’s feature of character.

 

 

 

  • Вступне слово вчителя про важливу роль характеру в житті

людини.

 

  • Назвати риси характеру, з яких складається слово character.

 

  • Слухання та читання слів.

 

 

 

 

II. ПРЕЗЕНТАЦІЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

 

  • Повторення слів (5 хв.) –traits, clever, rude…

 

 

  • Поділ класу на 4 групи. Написати на дошці риси характеру:

 

 

I group---write down the traits of character of bad person.

 

 

II group---write down the traits of character of good person

 

 

III group---write down the traits of character of mother

 

 

IV group---write down the traits of character of father

 

 

  • Слова розклеєні по класу. Учні утворюють речення зі словами, які сподобались.

 

 

MEAN       GREEDY        HONEST     LAZY    JUST                                 

 

 

      GENTLE         FAIR          IMPUDENT    IRRITABLE

 

 

NOBLE     TACTFUL    SILLY               POLITE        SHY

 

 

 CRUEL            GOOD-TEMPERED            BOLD       GREEDY

 

 

 

 

 

 

  • Робота з індивідуальними картками. Розповісти про себе,

описати себе.

 

 

---Sometimes I’m …

---I’m never…

--- I’m usually…

---I’m always…

 

 

  • Аудіювання тексту. Клас ділиться на дві групи. Одна група

зриває  картки зі словами (риси характеру Ніни), друга група зриває

картки з рисами характеру її брата (her brother).

 

Nina’s feature                               Her brother

 

 

Group I                                          Group II

 

 

You must get of the cards with words: (NINA’S FEATURE)

 

NEVER LAZY     INDUSTRIOUS  ACTIVE      CHEERFUL

 

 

HONEST       AMBITIOUS       FRANK          IRRITABLE

 

 

(HER BROTHER)

 

GREEDY        SELFISH     SLACKER         CLEVER

 

POLITE        NEVER RUDE        SHY         PATIENT

 

 

  

 

 

TEXT

 

My name is Nina. I am 12. I am a pupil of the sixth form. I am fond of literature, languages and history. I am never lazy but I’m always Indus-

trious  and work hard. I try to be active and cheerful and honest. That’s

why I study very well. I am ambitious. I want to be the best. My friends say I’m frank. But sometimes I am irritable because of my brother. He may be greedy and selfish because he is  the youngest in our family.

He often gets up very late and he is slacker. But he is clever and polite

and never rude. He is always shy and patient. I love my brother.

 

 

  • Описати Ніну та її брата за допомогою вибраних слів.

Перша група описує Ніну, друга група описує її брата.

 

 

  • Now, tell me please what kind of person is your teacher?

(about me…).Учні складають речення.

 

  1. You are….
  2. …..

 

 

  • Make up ten false sentences about me:

 

  1. You are cruel…
  2.  You are irritable…
  3. You are not honest, ….

 

Ш. ПІДСУМОК-РЕФЛЕКСІЯ

  • д/з: НАПИСАТИ ТВІР “WHAT KIND OF PERSON

AM I?”

  • Підведення підсумків

-Чого ви навчились на уроці?

-Яка робота запамяталась найбільше? Чому?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
ярова оксана
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
31 серпня 2018
Переглядів
3097
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку