Календарно-тематичне планування за підручником Wider World Starter

Про матеріал
Wider World відображає те, як сучасні підлітки отримують доступ до інформації та розваг: з Інтернету, за допомогою персональних пристроїв, таких як планшети, ноутбуки та мобільні телефони. Зміст і стиль, у якому він представлений, створені, щоб надихати та кидати виклик підліткам. Взаємодіючи зі змістом, а не просто практикуючи, учні освоюють мову на більш глибокому когнітивному рівні. Замість того, щоб просто ще один предмет у навчальному плані, англійська мова стає інструментом, за допомогою якого вони отримують доступ до більш широкого світу знань, навичок та досвіду. Wider World – це портал у захоплюючий світ знань і навичок англійської мови для тих, хто навчається 21 століття. Поєднання автентичних і захоплюючих відео від BBC з досвідом Pearson ELT дає підліткам, які навчаються, усе, що їм потрібно для досягнення своїх цілей у всьому світі.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування:

WIDER WORLD STARTER

 

№ уроку

дата

Тема уроку

Очікуваний результат на кінець уроку учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Життєві навички

Дз

Лексика

Граматика/фонетика

Сприймання на слух/зорове сприймання

Писемна/усна взаємодія/продукування

 

Розділ 5: Я багато чого вмію!!!

 

 

47

 

 

Поглянь, як я вмію!

66-67

Розповідати про свої вміння

Нова лексика:

climb, ride a bike, dive, skateboard

 

Прослухати та повторювати нові слова

Говоріння:

розповідати, що ми вміємо/не вміємо робити

Доброзичливо спілкуватися з іншими, працюючи в групі чи

парі
 

WB ст.48

48

 

Я можу все!

68-69

Розповідати про те, що вони вміють робити

Нова лексика:

make cupcakes, play computer games, ride a bike/a horse

 

 

Модальне дієслово can в стверджувальних та заперечних реченнях

Прослухати розмову

 

Повторювати фрази

Not again! What’s wrong? Let me see.

Говоріння:

діалогічне мовлення з використанням правдивих та хибних тверджень про себе

WB ст.49

49

 

Розкажи мені, що ти вмієш?

70-71

 

Запитувати однокласників про їхні вміння

Закріплення лексики:

fix a computer, ride a horse, draw a picture

 

 

 

Модальне дієслово can в запитальних реченнях

Прослухати та прочитати діалог

Говоріння:

запитати однокласників про їхні здібності, використовуючи структуру Can you…?

WB ст.50

50

 

Нумо веселитися!

72

Пропонувати друзям зробити щось разом

Нові лексичні обороти:

Let’s do that!

I’m not sure.

It’s not a good idea.

Відпрацювання дієслова can в різних типах речень

Дивитися відео (прослухати діалог)

 

Говоріння:

скласти та розіграти діалог-пропозицію

 

WB ст.51

51

 

А ви знаєте мову жестів?

73

Розуміти письмове повідомлення про мову жестів

Нова лексика:

sign language, course

Відпрацювання дієслова can в контексті

Прослухати та прочитати історію про мову жестів

 

 

WB ст.52

52

 

Я відвідую різні гуртки після уроків.

74

Написати повідомлення про шкільні гуртки

Нова лексика:

swimming club, drama club, art club

Сполучники

 and/but

Прослухати 4 розповіді, підібрати відповідні фото

Письмо:

написання оголошення про шкільні гуртки

 

WB ст.53

53

 

Міжпредметні зв’язки:

Музика

75

Розповідати про музичний інструмент, на якому вони грають (чи хотіли б навчитися грати)

Нова лексика:

Acoustic guitar, drums, electric guitar, keyboard, violin

 

Прочитати короткі твердження, вибрати правильну відповідь

Говоріння:

Розповідати про свій улюблений музичний інструмент

 

WB ст.54

54

 

Пригадаймо вивчене

76

Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 5)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 5)

 

 

 

WB ст.56

55

 

Пригадаймо вивчене

77

Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 5)

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 5)

 

 

 

 

56

 

Чим нам зайнятися в Лондоні?

78

Розповідати про цікаві заняття для дітей у їхньому місті

Нова лексика:

the London Eye, puppet show, scientist, musical, capsule

 

Читання\аудіювання: детальне розуміння тексту з використанням граматичних структур, що вивчаються

Говоріння:

розповідати про дитячі активності в нашому місті/селі

 

WB ст.57

57

 

Чим ти займаєшся у вільний час?

79

Розповідати про свої захоплення

Закріплення лексики:

ride a bike, ride a scooter, skateboard

Займенники місця

in/near/next to/at

Продивитися/

прослухати програму про різні захоплення

Говоріння:

розповідати в парах про види спорту, якими ми б хотіли займатися

 

Project SB ст.69

58

 

 

Тестування з теми

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 6: Мій робочий день!

 

59

 

 

Мій робочий день

80-81

Розповідати про свій робочий день

Нова лексика:

hang out with friends, have a shower, tidy my room, watch TV

 

Прослухати та повторити нові лексичні одиниці

Грати настільну гру, називати зображені активності

 

 

 

 

 

 

 

Ділитися з іншими своїми думками та ставленням до певної
інформації

WB ст.58

60

 

Я зайнятий кожного дня, а ти?

82

Розповідати про робочий день свого друга

Закріплення лексики:

get up, have breakfast, walk to school, take a bus

Present Simple

у стверджувальних реченнях

Подивитись та прослухати розмову про робочий день підлітків

Говоріння:

розповідати про свій робочий день та робочий день свого друга

WB ст.59

61

 

Я зайнятий кожного дня, а ти?

83

Розповідати про робочий день свого друга

Закріплення лексики:

get up, have breakfast, walk to school, take a bus

Present Simple

у стверджувальних реченнях

Подивитись та прослухати розмову про робочий день підлітків

Говоріння:

розповідати про свій робочий день та робочий день свого друга

 

62

 

Який сьогодні день?

84-85

Називати дні тижня

Нова лексика:

Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

Використання прислівників частоти дії:

always, usually, often, sometimes, never

Прослухати та прочитати діалог про насичений тиждень Дага

Говоріння:

розповідати, як часто ми виконуємо ті чи інші дії

WB ст.60

63

 

Котра година?

86

Називати час

Нова лексика:

What time is it? Quarter, half

Відпрацювання структури:

It’s …o’clock

Подивитися /прослухати діалог

 

Відпрацювати розуміння структури It’s …o’clock на слух

Говоріння:

запитувати та відповідати про те, котра година

 

WB ст.61

64

 

Нумо подорожувати світом!

87

Розповідати про уявну навколосвітню подорож

Закріплення лексики:

hang out, travel, watch TV

 

Назви місяців

 

 

Читати/прослухати історію, вибрати правильні відповіді, дати відповіді на запитання

Говоріння:

розповідати про уявну подорож світом

 

WB ст.62

65

 

Мої типові вихідні

88

Написати коротке повідомлення про свої вихідні

Закріплення лексики:

tidy my room, ride a horse, play computer games

Відпрацювання Present Simple в стверджувальних реченнях

Аудіювання: відпрацювання екзаменаційних стратегій

Письмо:

написання розповіді про свої типові вихідні

 

WB ст.63

66

 

Міжпредметні зв’язки:

Інтернет

89

 

Розповідати для чого вони використовують інтернет

Нова лексика:

Chat online, email someone, get help with homework, have a video call, read/write a blog

 

 

Читати текст/відповідати на запитання

Письмо:

Написати повідомлення «Інтернет і я »

 

WB ст.64

67

 

Пригадаймо вивчене

90

Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 5)

 

 

 

 

Повторити слова вивчені в 6 розділі

68

 

Пригадаймо вивчене

91

Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні

 

Консолідація граматичного матеріалу (Unit 5)

 

 

 

WB ст.66

69

 

Хто хоче стати зіркою?

92

Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ екзаменаційного формату

 

 

Прослухати короткі доповіді, обрати правильну картинку

 

Письмо:

написання короткого повідомлення про свій типовий день 

 

WB ст.67

70

 

 

Тестування з теми

 

 

 

 

 

 

Розділ 7: У світі тварин

 

71

 

Я знаю багато назв диких тварин.

94-95

Називати різних диких тварин

Нова лексика:

elephant, crocodile, kangaroo, butterfly, frog, whale

 

Прослухати та повторити нові слова

Говоріння:

розповідати про уявних (нереальних) тварин

 

WB ст.68

72

 

А в тебе є домашній улюбленець?

96-97

Розповідати про різних домашніх тваринок

Нова лексика:

goldfish, hamster, iguana, rabbit, tortoise

 

Використання Present Simple в заперечних реченнях

 

Аудіювання: правдиві та хибні твердження

Говоріння:

відпрацювання використання фраз

I don’t mind! Oh, all right. Poor (dog)!

WB ст.69

73

 

А що ти вмієш робити краще всіх?

98-99

Запитувати та розповідати про свої вміння

Нова лексика:

relax, hang out, play guitar

 

 

 

Питальні речення та короткі відповіді в Present Simple

Прослухати/читати  діалог, вибрати правильні відповіді

 

Співати пісню

 

WB ст.70

74

 

Один квиток, будь ласка!

100

Купувати квиток в музей

Нова лексика:

Can I help you?

Here you are.

Here’s your ticket.

 

Подивитися відео, ставити речення в правильному порядку

Діалогічне мовлення:

як купити квиток

 

WB ст.71

75

 

Неймовірні тварини

101

Описувати тварин, використовуючи різні прикметники

Нова лексика:

cute, dangerous, strong, ugly

Використання Present Simple в різних типах речень

Прослухати/читати текст про дивовижних тварин

Говоріння:

описувати різних тварин, використовуючи вивчені прикметники

 

WB ст.72

76

 

Ідеальна домашня тваринка. Яка вона?

102

Написати лист-прохання другові

Закріплення лексики:

butterfly, lizard, snake, tortoise, hamster

 

Аудіювання: відпрацювання екзаменаційних стратегій

Письмо:

написати імейл другові

 

WB ст.73

77

 

Міжпредметні зв’язки:

навколишнє середовище

103

Розповідати (в усній та письмовій формі) про місця проживання тварин 

Закріплення лексики:

In the forest, in a hole in the ground, on land, in a pond, in the sea, in trees,

 

Прочитати текст, визначити вірні/хибні твердження

Говоріння:

Розповідати природне середовище проживання різних тварин

 

WB ст.74

78

 

Пригадаймо вивчене

104

Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 6)

 

 

 

 

Повторити слова вивчені в 7 розділі

79

 

Пригадаймо вивчене

105

Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 6)

 

 

 

 

 

80

 

А яких тваринок тримають у Великобританії?

106

Розповідати про незвичних домашніх улюбленців

Нова лексика:

spider, tarantula, exotic, axolotl

Прослухати/

прочитати історію, відповідати на різні типи запитань

 

Говоріння:

розповідати про тваринку, яку б ми хотіли тримати вдома

 

WB ст.77

81

 

Лондонський зоопарк

107

Розповідати про зоопарк рідного міста

Нова лексика:

penguin, stick insect, tiger, lion

Прослухати/

подивитися відео сюжет про Лондонський зоопарк

 

Говоріння:

розповідати про тварин в зоопарку

 

Project SB ст.93

82

 

 

Тестування з теми

 

 

Розділ 8: Я це люблю!

 

83

 

Я займаюся спортом. А ти?

108

Розповідати про різні види спорту

Нова лексика:

cycling, hockey, sailing, taekwondo, windsurfing, roller skating

 

Прослухати та повторити нові лексичні одиниці

Говоріння:

розповідати про своє відношення до різних видів спорту, використовуючи подану модель

Виявляти зацікавленість, спілкуючись із іншими

WB ст.78

84

 

Я займаюся спортом. А ти?

109

Розповідати про різні види спорту

Нова лексика:

cycling, hockey, sailing, taekwondo, windsurfing, roller skating

 

Прослухати та повторити нові лексичні одиниці

Говоріння:

розповідати про своє відношення до різних видів спорту, використовуючи подану модель

 

85

 

Я це люблю!

110-11

Розповідати про особисті вподобання

Нова лексика:

rock climbing, get wet, hate

 

Використання конструкцій  love/like/hate doing smth

 

Об’єктні займенники:

me, you, him, her, us, you, them, it

Дивитися або прослухати/прочитати розмову, доповнити речення

Письмо:

написання короткого повідомлення про вподобання своєї сім’ї

WB ст.79

86

 

Ви мій спортивний герой!

112

Запитувати та розповідати про зірок спорту

Нова лексика:

питальні слова

Who, how, when, what, whose

Використання різних питальних слів в питальних реченнях

Прослухати/прочитати діалог

Визначити правдиві та хибні твердження

Говоріння:

відповідати на різні види запитань

WB ст. 80

87

 

Ви мій спортивний герой!

113

Запитувати та розповідати про зірок спорту

Нова лексика:

питальні слова

Who, how, when, what, whose

Використання різних питальних слів в питальних реченнях

Прослухати/прочитати діалог

Визначити правдиві та хибні твердження

Говоріння:

відповідати на різні види запитань

 

 

88

 

А яка там погода на вулиці?

114

Розповідати про погоду у різні пори року

Нова лексика:

cloudy, rainy, snowy, windy, sunny

 

Дивитися або прослухати/прочитати діалог

Відпрацювання структури What’s the weather like?

 

WB ст.81

89

 

Я – за здоровий спосіб життя!

115

Розповідати про корисні та шкідливі звички

Нова лексика:

brush your teeth, drink a lot of water, go to bed early

 

 

Говоріння:

розповідати про шкідливі та корисні звички

 

WB ст.82

90

 

Це - стиль мого життя.

116

Написати повідомлення про здоровий образ життя

Закріплення лексики:

to train, healthy lifestyle, healthy food

Закріплення використання Present Simple у різних типах речень

Прослухати 2 інтерв’ю, доповнити пропуски в реченнях

Письмо:

написання повідомлення про власний спосіб життя

 

WB ст.83

91

 

Міжпредметні зв’язки:

Спортивне спорядження

117

Розповідати про різні види спорту та спортивне спорядження

Нова лексика:

Bat, goggles, helmet, net, racket,stick

 

Прочитати текст, вставити пропущені слова

Говоріння:

Розповідати про свій улюблений вид спорту

 

WB ст.84

92

 

Пригадаймо вивчене

118

Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 8)

 

 

 

 

Повторити слова вивчені в 8 розділі

93

 

Пригадаймо вивчене

119

Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні

Консолідація лексичного матеріалу (Unit 8)

 

 

 

 

 

94

 

 

Тестування з теми

 

95

 

 

Контроль навичок аудіювання

 

96

 

 

Контроль навичок читання

 

97

 

 

Контроль навичок говоріння

 

98

 

 

Контроль навичок письма

 

99

 

Я знаю багато нових слів

Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ типу множинний вибір

Закріплення вивчених слів:

whale, tortoise, iguana, taekwondo, windsurfing

 

Прослуховування

діалогу та виконання завдань

Продукування:

спілкування в парах про погоду та відпочинок

 

WB ст.87

100

 

 

Підсумковий урок за рік

 

Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ екзаменаційного формату

Закріплення лексики:

sporty, team sports, competition, go sailing

 

Прочитати текст про різні види спорту, відповісти на запитання

Письмо:

написання короткого повідомлення про свій улюблений вид спорту

 

 

101

 

Граматичний практикум

122-125

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування до НМК Wider World Starter(Pearson)

Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал Ед’юкейшн

docx
Додано
31 травня 2022
Переглядів
966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку