Календарно-тематичне планування:
WIDER WORLD STARTER
№ уроку |
дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат на кінець уроку учні вмітимуть: |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Життєві навички |
Дз |
|||
Лексика |
Граматика/фонетика |
Сприймання на слух/зорове сприймання |
Писемна/усна взаємодія/продукування |
|||||||
Розділ 5: Я багато чого вмію!!!
|
||||||||||
47
|
|
Поглянь, як я вмію! 66-67 |
Розповідати про свої вміння |
Нова лексика: climb, ride a bike, dive, skateboard |
|
Прослухати та повторювати нові слова |
Говоріння: розповідати, що ми вміємо/не вміємо робити |
Доброзичливо спілкуватися з іншими, працюючи в групі чи
парі |
WB ст.48 |
|
48 |
|
Я можу все! 68-69 |
Розповідати про те, що вони вміють робити |
Нова лексика: make cupcakes, play computer games, ride a bike/a horse
|
Модальне дієслово can в стверджувальних та заперечних реченнях |
Прослухати розмову
Повторювати фрази Not again! What’s wrong? Let me see. |
Говоріння: діалогічне мовлення з використанням правдивих та хибних тверджень про себе |
WB ст.49 |
||
49 |
|
Розкажи мені, що ти вмієш? 70-71
|
Запитувати однокласників про їхні вміння |
Закріплення лексики: fix a computer, ride a horse, draw a picture
|
Модальне дієслово can в запитальних реченнях |
Прослухати та прочитати діалог |
Говоріння: запитати однокласників про їхні здібності, використовуючи структуру Can you…? |
WB ст.50 |
||
50 |
|
Нумо веселитися! 72 |
Пропонувати друзям зробити щось разом |
Нові лексичні обороти: Let’s do that! I’m not sure. It’s not a good idea. |
Відпрацювання дієслова can в різних типах речень |
Дивитися відео (прослухати діалог)
|
Говоріння: скласти та розіграти діалог-пропозицію |
|
WB ст.51 |
|
51 |
|
А ви знаєте мову жестів? 73 |
Розуміти письмове повідомлення про мову жестів |
Нова лексика: sign language, course |
Відпрацювання дієслова can в контексті |
Прослухати та прочитати історію про мову жестів |
|
|
WB ст.52 |
|
52 |
|
Я відвідую різні гуртки після уроків. 74 |
Написати повідомлення про шкільні гуртки |
Нова лексика: swimming club, drama club, art club |
Сполучники and/but |
Прослухати 4 розповіді, підібрати відповідні фото |
Письмо: написання оголошення про шкільні гуртки |
|
WB ст.53 |
|
53 |
|
Міжпредметні зв’язки: Музика 75 |
Розповідати про музичний інструмент, на якому вони грають (чи хотіли б навчитися грати) |
Нова лексика: Acoustic guitar, drums, electric guitar, keyboard, violin |
|
Прочитати короткі твердження, вибрати правильну відповідь |
Говоріння: Розповідати про свій улюблений музичний інструмент |
|
WB ст.54 |
|
54 |
|
Пригадаймо вивчене 76 |
Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 5) |
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 5) |
|
|
|
WB ст.56 |
|
55 |
|
Пригадаймо вивчене 77 |
Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 5) |
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 5) |
|
|
|
|
|
56 |
|
Чим нам зайнятися в Лондоні? 78 |
Розповідати про цікаві заняття для дітей у їхньому місті |
Нова лексика: the London Eye, puppet show, scientist, musical, capsule |
|
Читання\аудіювання: детальне розуміння тексту з використанням граматичних структур, що вивчаються |
Говоріння: розповідати про дитячі активності в нашому місті/селі |
|
WB ст.57 |
|
57 |
|
Чим ти займаєшся у вільний час? 79 |
Розповідати про свої захоплення |
Закріплення лексики: ride a bike, ride a scooter, skateboard |
Займенники місця in/near/next to/at |
Продивитися/ прослухати програму про різні захоплення |
Говоріння: розповідати в парах про види спорту, якими ми б хотіли займатися |
|
Project SB ст.69 |
|
58 |
|
Тестування з теми
|
|
|
|
|
||||
Розділ 6: Мій робочий день!
|
|||||||||
59
|
|
Мій робочий день 80-81 |
Розповідати про свій робочий день |
Нова лексика: hang out with friends, have a shower, tidy my room, watch TV |
|
Прослухати та повторити нові лексичні одиниці |
Грати настільну гру, називати зображені активності |
Ділитися з іншими своїми думками та ставленням до певної |
WB ст.58 |
60 |
|
Я зайнятий кожного дня, а ти? 82 |
Розповідати про робочий день свого друга |
Закріплення лексики: get up, have breakfast, walk to school, take a bus |
Present Simple у стверджувальних реченнях |
Подивитись та прослухати розмову про робочий день підлітків |
Говоріння: розповідати про свій робочий день та робочий день свого друга |
WB ст.59 |
|
61 |
|
Я зайнятий кожного дня, а ти? 83 |
Розповідати про робочий день свого друга |
Закріплення лексики: get up, have breakfast, walk to school, take a bus |
Present Simple у стверджувальних реченнях |
Подивитись та прослухати розмову про робочий день підлітків |
Говоріння: розповідати про свій робочий день та робочий день свого друга |
|
|
62 |
|
Який сьогодні день? 84-85 |
Називати дні тижня |
Нова лексика: Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
Використання прислівників частоти дії: always, usually, often, sometimes, never |
Прослухати та прочитати діалог про насичений тиждень Дага |
Говоріння: розповідати, як часто ми виконуємо ті чи інші дії |
WB ст.60 |
|
63 |
|
Котра година? 86 |
Називати час |
Нова лексика: What time is it? Quarter, half |
Відпрацювання структури: It’s …o’clock |
Подивитися /прослухати діалог
Відпрацювати розуміння структури It’s …o’clock на слух |
Говоріння: запитувати та відповідати про те, котра година |
|
|
64 |
|
Нумо подорожувати світом! 87 |
Розповідати про уявну навколосвітню подорож |
Закріплення лексики: hang out, travel, watch TV
Назви місяців
|
|
Читати/прослухати історію, вибрати правильні відповіді, дати відповіді на запитання |
Говоріння: розповідати про уявну подорож світом |
|
WB ст.62 |
65 |
|
Мої типові вихідні 88 |
Написати коротке повідомлення про свої вихідні |
Закріплення лексики: tidy my room, ride a horse, play computer games |
Відпрацювання Present Simple в стверджувальних реченнях |
Аудіювання: відпрацювання екзаменаційних стратегій |
Письмо: написання розповіді про свої типові вихідні |
|
WB ст.63 |
66 |
|
Міжпредметні зв’язки: Інтернет 89
|
Розповідати для чого вони використовують інтернет |
Нова лексика: Chat online, email someone, get help with homework, have a video call, read/write a blog
|
|
Читати текст/відповідати на запитання |
Письмо: Написати повідомлення «Інтернет і я » |
|
WB ст.64 |
67 |
|
Пригадаймо вивчене 90 |
Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 5) |
|
|
|
|
Повторити слова вивчені в 6 розділі |
68 |
|
Пригадаймо вивчене 91 |
Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні |
|
Консолідація граматичного матеріалу (Unit 5) |
|
|
|
WB ст.66 |
69 |
|
Хто хоче стати зіркою? 92 |
Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ екзаменаційного формату
|
|
Прослухати короткі доповіді, обрати правильну картинку |
|
Письмо: написання короткого повідомлення про свій типовий день |
|
WB ст.67 |
70 |
|
Тестування з теми
|
Розділ 7: У світі тварин
|
|||||||||
71 |
|
Я знаю багато назв диких тварин. 94-95 |
Називати різних диких тварин |
Нова лексика: elephant, crocodile, kangaroo, butterfly, frog, whale |
|
Прослухати та повторити нові слова |
Говоріння: розповідати про уявних (нереальних) тварин |
|
WB ст.68 |
72 |
|
А в тебе є домашній улюбленець? 96-97 |
Розповідати про різних домашніх тваринок |
Нова лексика: goldfish, hamster, iguana, rabbit, tortoise |
Використання Present Simple в заперечних реченнях
|
Аудіювання: правдиві та хибні твердження |
Говоріння: відпрацювання використання фраз I don’t mind! Oh, all right. Poor (dog)! |
WB ст.69 |
|
73 |
|
А що ти вмієш робити краще всіх? 98-99 |
Запитувати та розповідати про свої вміння |
Нова лексика: relax, hang out, play guitar
|
Питальні речення та короткі відповіді в Present Simple |
Прослухати/читати діалог, вибрати правильні відповіді
Співати пісню |
|
WB ст.70 |
|
74 |
|
Один квиток, будь ласка! 100 |
Купувати квиток в музей |
Нова лексика: Can I help you? Here you are. Here’s your ticket. |
|
Подивитися відео, ставити речення в правильному порядку |
Діалогічне мовлення: як купити квиток |
|
WB ст.71 |
75 |
|
Неймовірні тварини 101 |
Описувати тварин, використовуючи різні прикметники |
Нова лексика: cute, dangerous, strong, ugly |
Використання Present Simple в різних типах речень |
Прослухати/читати текст про дивовижних тварин |
Говоріння: описувати різних тварин, використовуючи вивчені прикметники |
|
WB ст.72 |
76 |
|
Ідеальна домашня тваринка. Яка вона? 102 |
Написати лист-прохання другові |
Закріплення лексики: butterfly, lizard, snake, tortoise, hamster |
|
Аудіювання: відпрацювання екзаменаційних стратегій |
Письмо: написати імейл другові |
|
WB ст.73 |
77 |
|
Міжпредметні зв’язки: навколишнє середовище 103 |
Розповідати (в усній та письмовій формі) про місця проживання тварин |
Закріплення лексики: In the forest, in a hole in the ground, on land, in a pond, in the sea, in trees, |
|
Прочитати текст, визначити вірні/хибні твердження |
Говоріння: Розповідати природне середовище проживання різних тварин |
|
WB ст.74 |
78 |
|
Пригадаймо вивчене 104 |
Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 6) |
|
|
|
|
Повторити слова вивчені в 7 розділі |
79 |
|
Пригадаймо вивчене 105 |
Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 6) |
|
|
|
|
|
80 |
|
А яких тваринок тримають у Великобританії? 106 |
Розповідати про незвичних домашніх улюбленців |
Нова лексика: spider, tarantula, exotic, axolotl |
Прослухати/ прочитати історію, відповідати на різні типи запитань |
|
Говоріння: розповідати про тваринку, яку б ми хотіли тримати вдома |
|
WB ст.77 |
81 |
|
Лондонський зоопарк 107 |
Розповідати про зоопарк рідного міста |
Нова лексика: penguin, stick insect, tiger, lion |
Прослухати/ подивитися відео сюжет про Лондонський зоопарк |
|
Говоріння: розповідати про тварин в зоопарку |
|
Project SB ст.93 |
82 |
|
Тестування з теми
|
Розділ 8: Я це люблю!
|
|||||||||
83 |
|
Я займаюся спортом. А ти? 108 |
Розповідати про різні види спорту |
Нова лексика: cycling, hockey, sailing, taekwondo, windsurfing, roller skating |
|
Прослухати та повторити нові лексичні одиниці |
Говоріння: розповідати про своє відношення до різних видів спорту, використовуючи подану модель |
Виявляти зацікавленість, спілкуючись із іншими |
WB ст.78 |
84 |
|
Я займаюся спортом. А ти? 109 |
Розповідати про різні види спорту |
Нова лексика: cycling, hockey, sailing, taekwondo, windsurfing, roller skating |
|
Прослухати та повторити нові лексичні одиниці |
Говоріння: розповідати про своє відношення до різних видів спорту, використовуючи подану модель |
|
|
85 |
|
Я це люблю! 110-11 |
Розповідати про особисті вподобання |
Нова лексика: rock climbing, get wet, hate
|
Використання конструкцій love/like/hate doing smth
Об’єктні займенники: me, you, him, her, us, you, them, it |
Дивитися або прослухати/прочитати розмову, доповнити речення |
Письмо: написання короткого повідомлення про вподобання своєї сім’ї |
WB ст.79 |
|
86 |
|
Ви мій спортивний герой! 112 |
Запитувати та розповідати про зірок спорту |
Нова лексика: питальні слова Who, how, when, what, whose |
Використання різних питальних слів в питальних реченнях |
Прослухати/прочитати діалог Визначити правдиві та хибні твердження |
Говоріння: відповідати на різні види запитань |
WB ст. 80 |
|
87 |
|
Ви мій спортивний герой! 113 |
Запитувати та розповідати про зірок спорту |
Нова лексика: питальні слова Who, how, when, what, whose |
Використання різних питальних слів в питальних реченнях |
Прослухати/прочитати діалог Визначити правдиві та хибні твердження |
Говоріння: відповідати на різні види запитань |
|
|
88 |
|
А яка там погода на вулиці? 114 |
Розповідати про погоду у різні пори року |
Нова лексика: cloudy, rainy, snowy, windy, sunny |
|
Дивитися або прослухати/прочитати діалог |
Відпрацювання структури What’s the weather like? |
|
WB ст.81 |
89 |
|
Я – за здоровий спосіб життя! 115 |
Розповідати про корисні та шкідливі звички |
Нова лексика: brush your teeth, drink a lot of water, go to bed early |
|
|
Говоріння: розповідати про шкідливі та корисні звички |
|
WB ст.82 |
90 |
|
Це - стиль мого життя. 116 |
Написати повідомлення про здоровий образ життя |
Закріплення лексики: to train, healthy lifestyle, healthy food |
Закріплення використання Present Simple у різних типах речень |
Прослухати 2 інтерв’ю, доповнити пропуски в реченнях |
Письмо: написання повідомлення про власний спосіб життя |
|
WB ст.83 |
91 |
|
Міжпредметні зв’язки: Спортивне спорядження 117 |
Розповідати про різні види спорту та спортивне спорядження |
Нова лексика: Bat, goggles, helmet, net, racket,stick |
|
Прочитати текст, вставити пропущені слова |
Говоріння: Розповідати про свій улюблений вид спорту |
|
WB ст.84 |
92 |
|
Пригадаймо вивчене 118 |
Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 8) |
|
|
|
|
Повторити слова вивчені в 8 розділі |
93 |
|
Пригадаймо вивчене 119 |
Оцінювати та аналізувати власний поступ у навчанні |
Консолідація лексичного матеріалу (Unit 8) |
|
|
|
|
|
94 |
|
Тестування з теми
|
|||||||
95 |
|
Контроль навичок аудіювання
|
|||||||
96 |
|
Контроль навичок читання
|
|||||||
97 |
|
Контроль навичок говоріння
|
|||||||
98 |
|
Контроль навичок письма
|
|||||||
99 |
|
Я знаю багато нових слів |
Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ типу множинний вибір |
Закріплення вивчених слів: whale, tortoise, iguana, taekwondo, windsurfing |
|
Прослуховування діалогу та виконання завдань |
Продукування: спілкування в парах про погоду та відпочинок |
|
WB ст.87 |
100 |
|
Підсумковий урок за рік
|
Практично використовувати екзаменаційні стратегії на виконання вправ екзаменаційного формату |
Закріплення лексики: sporty, team sports, competition, go sailing |
|
Прочитати текст про різні види спорту, відповісти на запитання |
Письмо: написання короткого повідомлення про свій улюблений вид спорту |
|
|
101 |
|
Граматичний практикум 122-125 |
|
|
|
|
|
|
Календарно-тематичне планування до НМК Wider World Starter(Pearson)
Міжнародний освітньо-методичний центр Дінтернал Ед’юкейшн