5 клас
(114 годин, 3години на тиждень)
№ |
К-сть год. |
Зміст навчального матеріалу
|
Предметно-орієнтовані компетентності |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
|
|
Тема 1. “All about me” |
|
|
1
|
10 |
Повторення навчального матеріалу за попередній рік. Все про мене. Розповідь про друга. Знайомство з новими друзями. Друзі по листуванню. Все про мій клас. Спілкування з друзями. |
Пригадує лексику та граматичні конструкції. Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби. Вміє давати короткі відповіді на питання. Використовує особові та присвійні займенники. |
Введення нових лексичних одиниць. Ілюстративне навчання, ігрові технології. Поповнення словникового запасу ; з допомогою і самостійно складання з ними словосполучення, речення; стимулювання проявів прагнення навчитися правильно вживати у мовленні та записувати слова, проявляти пізнавальну активність; адекватно оцінювати власну роботу.
|
2 |
11 |
Тема 2. “ Time for school” |
|
|
|
|
Шкільні предмети. Улюблений предмет. Найбільш та найменш популярні предмети. Розклад уроків. Урок англійської мови.
Вивчення англійської мови.
|
Ознайомлюється з новими ЛО по темі., використовує кількісні та порядкові числівники в мовленні та на письмі. Уміє розповідати про свій розклад, улюблений предмет. |
Підвищити впевненість учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись з друзями Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. Розвиток сприймання, уваги, мислення.
. |
3 |
10 |
Тема 3. “ Time for leisure” |
|
|
|
|
Все про моїх друзів. Люди навколо нас. Інтереси, вподобання оточуючих. Що ми вміємо та не вміємо робити. Розповідь про друга. Хоббі та інтереси. Різноманітні хоббі. Позакласна діяльність. Хоббі друзів.
|
Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду. націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди. Вміє використовувати структуру Have/Has got. |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови. Розвиток пізнавальної активності, вольових зусиль.
|
4 |
15 |
Тема 4. “Time for leasure. Friends online”. |
|
|
|
|
Вільний час. Вечірки. Проведення вільного часу. Запрошення на вечірку. Он-лайн спілкування. Комп’ютери. Електронне листування. Спілкування. |
Розповідає про вільний час. Вміє запитати та надати інформацію. Вміє пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію. Вчиться писати електронного листа другові. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; розвивати комунікативні здібності; тренувати у написанні запрошення на вечірку, практикувати у письмі; |
Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій. Технологія індивідуалізації процесу навчання. Формування мовленнєвих компетентностей. |
5 |
10 |
Тема 5. All about my family/ Healthy lifestyle. |
|
|
|
|
Моя сім’я. У світі професій Все про сім’ю Світ професій Їжа Здорове харчування. Англійська їжа
Час для їжі Ідемо за покупками В кафе |
Збагачувати словниковий запас учнів із теми «Продукти харчування», формувати навички здорового харчування, виховувати культуру їжі, ознайомити з традиціями харчування у Великій Британії. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. Формування мовленнєвих компетентностей |
6 |
17 |
Тема 6. Holidays and traditions |
|
|
|
|
Веселого Різдва Готуємо на свята День Подяки Свята в Україні Бабусині історії День за днем У світі казок Спляча красуня |
Ознайомити з особливостями святкування Різдва в Англії та його традиціями; виховувати повагу до національних традицій та свят; продовжувати практикувати в аудіюванні та усному мовленні, читанні та письмі. |
Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності |
7 |
17 |
Тема 7.Weather and nature. |
|
|
|
|
Погода Прогноз погоди. Погода в Велико-британії Погода під час моїх минулих вихідних Погода у різних частинах світу Друзі та одяг Різна погода, різний одяг
|
Збагачувати лексичний запас із теми «Погода», навчати спілкування в усній та писемній формах у межах теми, ознайомити з правилами утворення прикметників від іменників. |
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма. Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності. |
8 |
17 |
Тема 8.” Travelling” |
|
|
|
|
Види активного відпочинку Літній табір відпочинку. Активний відпочинок. Плануємо відпочинок Пори року Велетень егоїст
|
Збагачувати лексичний запас за темою «Подорож містом»;Вчити давати поради туристам, як дістатися того чи іншого місця в місті; продовжувати розвивати вміння аудіювання в межах теми. |
Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови. Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій. Інтерактивне навчання |