Адаптована програма для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Програма для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами . Програма укладена на основі адаптації державних вимог до загальноосвітньої підготовки учнів та у відповідності з навчальною програмою «Англійська мова» для 5 класів загальноосвітніх навчальних закладів1.
Перегляд файлу

АНГЛІЙСЬКА МОВА

5 клас

(114 годин, 3години на тиждень)

К-сть

год.

 

Зміст навчального матеріалу

 

 

Предметно-орієнтовані компетентності

 

Спрямованість корекційно-розвиткової роботи

 

 

Тема 1. “All about me”

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

               Повторення навчального матеріалу за попередній рік.

Все про мене.

Розповідь про друга.

Знайомство з новими друзями.

Друзі по листуванню.

Все про мій клас.

Спілкування з друзями.

Пригадує лексику та граматичні конструкції.

Розуміє достатньо, щоб задовольнити конкретні потреби.

Вміє давати короткі відповіді на питання.

Використовує особові та присвійні займенники.

Введення нових лексичних одиниць. Ілюстративне навчання, ігрові технології.

 Поповнення словникового запасу ; з допомогою і самостійно складання з ними словосполучення, речення; стимулювання проявів прагнення навчитися правильно вживати у мовленні та записувати  слова, проявляти пізнавальну активність; адекватно оцінювати власну роботу.

 

2

11

Тема 2. “ Time for school”

 

 

 

 

Шкільні предмети.

Улюблений предмет.

Найбільш та найменш популярні предмети.

Розклад уроків.

Урок англійської мови.

 

Вивчення англійської мови.

 

Ознайомлюється з новими ЛО по темі., використовує кількісні та порядкові числівники в  мовленні та на письмі. Уміє розповідати про свій розклад, улюблений предмет.

Підвищити впевненість учня у своїх силах і розвивати бажання спілкуватись з друзями

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

Розвиток сприймання, уваги, мислення.

 

.

3

10

Тема 3. “ Time for leisure”

 

 

 

 

Все про моїх друзів.

Люди навколо нас.

 Інтереси, вподобання оточуючих.

Що ми вміємо та не вміємо робити.

Розповідь про друга.

Хоббі та інтереси.

Різноманітні хоббі.

Позакласна діяльність.

Хоббі друзів.

 

 

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з

власного досвіду. націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди. Вміє використовувати структуру Have/Has got.

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови. Розвиток пізнавальної активності, вольових зусиль.

 

4

15

Тема 4. “Time for leasure. Friends online”.

 

 

 

 

Вільний час. Вечірки.

Проведення вільного часу.

Запрошення на вечірку.

Он-лайн спілкування.

Комп’ютери.

Електронне листування.

Спілкування.

Розповідає про вільний час. Вміє запитати та надати інформацію. Вміє пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію. Вчиться   писати  електронного листа   другові.

  Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення; розвивати комунікативні здібності; тренувати у написанні запрошення на вечірку, практикувати  у  письмі;

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій.

Технологія індивідуалізації процесу навчання.

Формування мовленнєвих компетентностей.

5

10

Тема 5. All about my family/ Healthy lifestyle.

 

 

 

 

Моя сім’я.

У світі професій

Все про сім’ю

Світ професій

Їжа

Здорове харчування.

Англійська їжа

 

Час для їжі

Ідемо за покупками

В кафе

Збагачувати словниковий запас учнів із теми «Продукти харчування»,

формувати навички здорового харчування, виховувати культуру їжі, ознайомити з традиціями харчування у Великій Британії. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

Формування мовленнєвих компетентностей

6

17

Тема 6. Holidays and traditions

 

 

 

 

Веселого Різдва

Готуємо на свята

День Подяки

Свята в Україні

Бабусині історії

День за днем

У світі казок

Спляча красуня

Ознайомити  з  особливостями святкування Різдва в  Англії та його традиціями; виховувати  повагу до національних традицій та свят; продовжувати практикувати в аудіюванні та усному мовленні, читанні та письмі.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності

7

17

Тема 7.Weather and nature.

 

 

 

 

Погода

Прогноз погоди.

Погода в Велико-британії

Погода під час моїх минулих вихідних

Погода у різних частинах світу

Друзі та одяг

Різна погода, різний одяг

 

Збагачувати лексичний запас із теми «Погода», навчати спілкування в усній та писемній формах у межах теми, ознайомити з правилами утворення прикметників від іменників.

Розвиток слухо-зоро-тактильного сприйняття по темі і формування вимови читання та письма.

Ігрові технології навчання через наслідування і залучення до групових видів активності.

8

17

Тема 8.” Travelling”

 

 

 

 

Види активного відпочинку

Літній табір відпочинку.

Активний відпочинок.

Плануємо відпочинок

Пори року

Велетень егоїст

 

Збагачувати лексичний запас за темою «Подорож містом»;Вчити давати поради туристам, як дістатися того чи іншого місця в місті; продовжувати розвивати вміння аудіювання в межах теми.

Введення нових лексичних одиниць. Розвиток слухо-зорового сприйняття по темі і формування вимови.

Розвивати мотивацію для спілкування при перегляді презентацій.

Інтерактивне навчання

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Казмірчук Вікторія Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 5 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 червня 2022
Переглядів
7576
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку