22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Календарно-тематичне планування занять факультативу «УКРАЇНОЗНАВСТВО». 9 клас Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України від 03.07.2014 р. № 14.1/12-Г

Про матеріал

Календарно-тематичне планування

занять факультативу «УКРАЇНОЗНАВСТВО».

9 клас

Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України від 03.07.2014 р. № 14.1/12-Г-1058)

Програма курсу за вибором «Українознавство. 5–11 класи» Автори програми: Кононенко П.П.,Касян Л.Г., Семенюченко О.В(0.5 год на тиждень)

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

занять факультативу «УКРАЇНОЗНАВСТВО».  

9 клас

 

 Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України  від 03.07.2014 р. № 14.1/12-Г-1058)

Програма курсу за вибором «Українознавство. 5–11 класи» Автори програми: Кононенко П.П.,Касян Л.Г., Семенюченко О.В.


№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

Примітка

Вступ.

1

Українознавство як цілісна системна наука, інтегративна навчальна дисципліна.

 

 

Тема 1. Я — Українець.

2

Воля як воління (намір до дії), і воля як свобода – життєва стратегія української особистості. Свобода від та свобода для.

 

 

3

Українська держава – гарант реалізації  поклику української людини.

 

 

Тема 2. Моя родина, мій рід.

4

Щастя. Прагнення людини до нього.Родина – осередок щастя. Творення та створення родини. Узгодження траєкторії спільного життєвого шляху.

 

 

5

Людина як цінність, а не засіб задоволення потреб іншого.Взаємоповага, довіра, любов, вдячність як основа стосунків у родині.

 

 

Тема 3. Мій український народ.

6

Волелюбність та вольовість українського народу. Відображення волелюбності та вольовості українців у фольклорі.

 

 

7

Українська мова – джерело любові, волі та вольовості кожного українця.Мова – вічна ріка буття українського народу. Заборони-завади на її шляху.Функціонування української мови у всіх сферах суспільного життя від давнини до сьогодення.

 

 

8

Усвідомлення праукраїнцями себе як народу, відмінного від інших (уривки з«Велесової книги»). Перетворення   українського народу в націю.

 

 

9

Самопізнання та самоусвідомлення  української нації. Національна ідея як виявлення поклику.

 

 

10

Українська державаформа виявлення національної ідеї, її реалізація через діяльність і творчістьІсторія русів»

 

 

Тема 4. Моя держава — Україна.

11

Українська національна еліта. Вплив еліти на процес творення держави.

 

 

12

Представники різних професій, митці, вчені, державні діячі як українська національна еліта

 

 

13

Роль різних об’єднань представників

української еліти в становленні та розвитку державності «Каменярі».

 

 

Тема 5. Україна та українці у світі.

14

Українська діаспора. Причини її  виникнення.

 

 

15

 Чотири еміграційні хвилі. Внесок представників кожної хвилі унаціє- та державотворчі процеси в Україні та в інших державах.

 

 

16

Українська діаспора як простір збереження та продовження традицій

 

 

17

 Асиміляційні процеси.

 

 


 

 

docx
Додано
2 вересня 2018
Переглядів
583
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку