Календарно-тематичне планування з математики 11 клас І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з математики 11 клас І семестр (3+0,5 год), підручник: Математика 11 клас, Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С., 2019

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики ( 3 + 0,5 год)

11 клас

І семестр 2019-2020 навчального року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель __________ (__________________)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програма: НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ  (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту, www.mon.gov.ua, 2017,

 

Мета курсу: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.

 

Основні завдання курсу:

  вміє будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, задач, пов’язаних із ними, за допомогою математичних об’єктів, відповідних математичних задач;

 вміє оволодівати необхідною оперативною інформацією для розуміння постановки математичної задачі, її характеру й особливостей; уточнювати вихідні дані, мету задачі, знаходити необхідну додаткову інформацію, засоби розв’язування задачі; переформульовувати задачу; розчленовувати задачі на складові, встановлювати зв’язки між ними, складати план розв’язання задачі; вибирати засоби розв’язання задачі, їх порівнювати і застосовувати оптимальні; перевіряти правильність розв’язання задачі; аналізувати та інтерпретувати отриманий результат, оцінювати його придатність із різних позицій; узагальнювати задачу, всебічно її розглядати; приймати рішення за результатами розв’язання задачі;

 володіє технікою обчислень, раціонально поєднуючи усні, письмові, інструментальні обчислення, зокрема наближені;

 вміє проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;

 вміє працювати з формулами (розуміти змістове значення кожного елемента формули, знаходити їх числові значення при заданих значеннях змінних, виражати одну змінну через інші);

 вміє читати і будувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їх властивості;

 вміє класифікувати і конструювати геометричні фігури на площині й у просторі, встановлювати їх властивості, зображати просторові фігури та їх елементи, виконувати побудови на зображеннях;

 вміє вимірювати геометричні величини на площині й у просторі, які характеризують розміщення геометричних фігур (відстані, кути), знаходити кількісні характеристики фігур (площі та об’єми);

 вміє оцінювати шанси настання тих чи інших подій.

 

Підручник:  Математика 10 клас, Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.,  2019, Гімназія

 

 

 

№ з\п

Зміст навчального курсу

Алгебра та початки аналізу

( 80 год. I семестр — 24 год, 1 + 0,5год на тиждень,

II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 18 годин )

 

Дата

Кількість

годин

 

 

 

Тема 1. Показникова та логарифмічна  функції (24 год)

Тема 1. Показникова функція.(10 год)

1

Степінь із дійсним показником.

 

 

 

 

2

Показникова функція та її властивості.

 

 

 

 

3

Розв’язування вправ.

 

 

 

 

4

Показникові рівняння.

 

 

 

 

5

Розв’язування  показникових рівнянь.

 

 

 

 

6

Розв’язування  показникових рівнянь.

 

 

 

 

7

Показникові нерівності.

 

 

 

 

8

Розв’язування показникових нерівностей.

 

 

 

 

9

Розв’язування вправ.

 

 

 

 

10

КР№ 1 з теми  "Показникова функція"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Логарифмічна функція.(14 год)

11

Аналіз і корекція помилок КР№1. Логарифми та їх властивості.

 

 

 

 

12

Логарифми та їх властивості

 

 

 

 

13

Тотожні перетворення виразів, що містять логарифми.

 

 

 

 

14

Властивості та графік логарифмічної функції.

 

 

 

 

15

Розв’язування вправ.

 

 

 

 

16

Види та способи розв’язування  логарифмічних рівнянь.

 

 

 

 

17

Розв’язування  логарифмічних рівнянь.

 

 

 

 

18

Розв’язування логарифмічних нерівностей.

 

 

 

 

19

Розв’язування логарифмічних нерівностей.

 

 

 

 

20

Розв’язування вправ.

 

 

 

 

21

КР № 2 з теми  "Логарифмічна функція"

 

 

 

 

22

Аналіз і корекція помилок КР№2.

 

 

 

 

23

Розв’язування вправ.

 

 

 

 

24

Розв’язування вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з\п

Зміст навчального курсу

Геометрія

(74 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,

II семестр — 19 год, 1 +0,5 год на тиждень, Резерв – 14 годин )

 

Дата

Кількість

годин

 

 

 

Тема 1. Многогранники(15 год)

1

Призма.

 

 

 

 

2

Пряма і правильна призма.

 

 

 

 

3

Площі бічної і повної поверхонь призми

 

 

 

 

4

Паралелепіпед.

 

 

 

 

5

Розв’язування задач.

 

 

 

 

6

Піраміда(трикутна). Площі бічної і повної поверхонь.

 

 

 

 

7

Розв’язування задач.(піраміда чотирикутна)

 

 

 

 

8

Розв’язування задач.

 

 

 

 

9

Правильна піраміда.

 

 

 

 

10

Розв’язування задач.

 

 

 

 

11

Площі поверхонь подібних многогранників. Зрізана піраміда

 

 

 

 

12

Розв’язування задач.

 

 

 

 

13

Узагальнення знань із теми "Многогранники"

 

 

 

 

14

КР№ 1. з теми «Многогранники»

 

 

 

 

15

Аналіз і корекція помилок КР№1. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2.Тіла обертання (17год)

15

Циліндр і його елементи.

 

 

 

 

16

Перерізи циліндра площинами.

 

 

 

 

17

Циліндр, вписаний у призму. Циліндр, описаний навколо призми

 

 

 

 

18

Розв’язування задач.

 

 

 

 

19

Конус і його елементи.

 

 

 

 

20

Перерізи конуса площинами.

 

 

 

 

21

Зрізаний конус.

 

 

 

 

22

Конус, вписаний у піраміду. Конус, описаний навколо піраміди

 

 

 

 

23

Куля і сфера. Взаємне розміщення сфери та площини.

 

 

 

 

24

Сфера, описана навколо многогранника.

 

 

 

 

25

Сфера, вписана в многогранник.

 

 

 

 

26

Комбінації циліндра(конуса) та сфери

 

 

 

 

27

Розв’язування задач.

 

 

 

 

28

Узагальнення знань із теми " Тіла обертання "

 

 

 

 

29

КР№ 2. з теми «Тіла обертання»

 

 

 

 

30

Аналіз і корекція помилок  КР№ 2.

 

 

 

 

31

Розв’язування задач.

 

 

 

 

32

Розв’язування задач.

 

 

 

 

ПОГОДЖЕНО

________________________________

 

Голова____________ (_____________)

 

«____» ___________ 2019 р.

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
Додано
7 вересня 2019
Переглядів
933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку