Календарно-тематичне планування з математики 11 клас І семестр (3+0,5 год), підручник: Математика 11 клас, Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С., 2019
Календарно-тематичне планування
з математики ( 3 + 0,5 год)
11 клас
І семестр 2019-2020 навчального року
Учитель __________ (__________________)
Програма: НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З МАТЕМАТИКИ (АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ ТА ГЕОМЕТРІЯ) для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Рівень стандарту, www.mon.gov.ua, 2017,
Мета курсу: розвиток особистості, яка поєднує в собі творчий потенціал до навчання, ініціативність до саморозвитку та самонавчання в сучасних умовах, здатності ідентифікувати себе як важливу і відповідальну складову українського суспільства, яка готова змінювати і відстоювати національні цінності українського народу. Важливим чинником розвитку такої особистості є формування в учнів умінь застосовувати набуті знання у реальних життєвих ситуаціях, під час розв'язання практичних завдань та здатності визначати і обґрунтовувати власну життєву позицію.
Основні завдання курсу:
• вміє будувати і досліджувати найпростіші математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ, задач, пов’язаних із ними, за допомогою математичних об’єктів, відповідних математичних задач;
• вміє оволодівати необхідною оперативною інформацією для розуміння постановки математичної задачі, її характеру й особливостей; уточнювати вихідні дані, мету задачі, знаходити необхідну додаткову інформацію, засоби розв’язування задачі; переформульовувати задачу; розчленовувати задачі на складові, встановлювати зв’язки між ними, складати план розв’язання задачі; вибирати засоби розв’язання задачі, їх порівнювати і застосовувати оптимальні; перевіряти правильність розв’язання задачі; аналізувати та інтерпретувати отриманий результат, оцінювати його придатність із різних позицій; узагальнювати задачу, всебічно її розглядати; приймати рішення за результатами розв’язання задачі;
• володіє технікою обчислень, раціонально поєднуючи усні, письмові, інструментальні обчислення, зокрема наближені;
• вміє проектувати і здійснювати алгоритмічну та евристичну діяльність на математичному матеріалі;
• вміє працювати з формулами (розуміти змістове значення кожного елемента формули, знаходити їх числові значення при заданих значеннях змінних, виражати одну змінну через інші);
• вміє читати і будувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їх властивості;
• вміє класифікувати і конструювати геометричні фігури на площині й у просторі, встановлювати їх властивості, зображати просторові фігури та їх елементи, виконувати побудови на зображеннях;
• вміє вимірювати геометричні величини на площині й у просторі, які характеризують розміщення геометричних фігур (відстані, кути), знаходити кількісні характеристики фігур (площі та об’єми);
• вміє оцінювати шанси настання тих чи інших подій.
Підручник: Математика 10 клас, Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С., 2019, Гімназія
№ з\п |
Зміст навчального курсуАлгебра та початки аналізу ( 80 год. I семестр — 24 год, 1 + 0,5год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень, Резерв – 18 годин )
|
Дата |
Кількість годин |
||
|
|
|
|||
Тема 1. Показникова та логарифмічна функції (24 год) |
|||||
Тема 1. Показникова функція.(10 год) |
|||||
1 |
Степінь із дійсним показником. |
|
|
|
|
2 |
Показникова функція та її властивості. |
|
|
|
|
3 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
4 |
Показникові рівняння. |
|
|
|
|
5 |
Розв’язування показникових рівнянь. |
|
|
|
|
6 |
Розв’язування показникових рівнянь. |
|
|
|
|
7 |
Показникові нерівності. |
|
|
|
|
8 |
Розв’язування показникових нерівностей. |
|
|
|
|
9 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
10 |
КР№ 1 з теми "Показникова функція" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Логарифмічна функція.(14 год) |
|||||
11 |
Аналіз і корекція помилок КР№1. Логарифми та їх властивості. |
|
|
|
|
12 |
Логарифми та їх властивості |
|
|
|
|
13 |
Тотожні перетворення виразів, що містять логарифми. |
|
|
|
|
14 |
Властивості та графік логарифмічної функції. |
|
|
|
|
15 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
16 |
Види та способи розв’язування логарифмічних рівнянь. |
|
|
|
|
17 |
Розв’язування логарифмічних рівнянь. |
|
|
|
|
18 |
Розв’язування логарифмічних нерівностей. |
|
|
|
|
19 |
Розв’язування логарифмічних нерівностей. |
|
|
|
|
20 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
21 |
КР № 2 з теми "Логарифмічна функція" |
|
|
|
|
22 |
Аналіз і корекція помилок КР№2. |
|
|
|
|
23 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
24 |
Розв’язування вправ. |
|
|
|
|
№ з\п |
Зміст навчального курсуГеометрія (74 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 19 год, 1 +0,5 год на тиждень, Резерв – 14 годин )
|
Дата |
Кількість годин |
||
|
|
|
|||
Тема 1. Многогранники(15 год) |
|||||
1 |
Призма. |
|
|
|
|
2 |
Пряма і правильна призма. |
|
|
|
|
3 |
Площі бічної і повної поверхонь призми |
|
|
|
|
4 |
Паралелепіпед. |
|
|
|
|
5 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
6 |
Піраміда(трикутна). Площі бічної і повної поверхонь. |
|
|
|
|
7 |
Розв’язування задач.(піраміда чотирикутна) |
|
|
|
|
8 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
9 |
Правильна піраміда. |
|
|
|
|
10 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
11 |
Площі поверхонь подібних многогранників. Зрізана піраміда |
|
|
|
|
12 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
13 |
Узагальнення знань із теми "Многогранники" |
|
|
|
|
14 |
КР№ 1. з теми «Многогранники» |
|
|
|
|
15 |
Аналіз і корекція помилок КР№1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2.Тіла обертання (17год) |
|||||
15 |
Циліндр і його елементи. |
|
|
|
|
16 |
Перерізи циліндра площинами. |
|
|
|
|
17 |
Циліндр, вписаний у призму. Циліндр, описаний навколо призми |
|
|
|
|
18 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
19 |
Конус і його елементи. |
|
|
|
|
20 |
Перерізи конуса площинами. |
|
|
|
|
21 |
Зрізаний конус. |
|
|
|
|
22 |
Конус, вписаний у піраміду. Конус, описаний навколо піраміди |
|
|
|
|
23 |
Куля і сфера. Взаємне розміщення сфери та площини. |
|
|
|
|
24 |
Сфера, описана навколо многогранника. |
|
|
|
|
25 |
Сфера, вписана в многогранник. |
|
|
|
|
26 |
Комбінації циліндра(конуса) та сфери |
|
|
|
|
27 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
28 |
Узагальнення знань із теми " Тіла обертання " |
|
|
|
|
29 |
КР№ 2. з теми «Тіла обертання» |
|
|
|
|
30 |
Аналіз і корекція помилок КР№ 2. |
|
|
|
|
31 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
32 |
Розв’язування задач. |
|
|
|
|
ПОГОДЖЕНО
________________________________
Голова____________ (_____________)
«____» ___________ 2019 р.