Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ 2 (І семестр) Складено за типовою програмою, розробленою під керівництвом О. Савченко
Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану
Календарне планування складено згідно:
Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.
Підручник:
2 клас «Я досліджую світ» (авт. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Гнатюк О.С., Павич Н.М.) Київ. ТОВ “Видавництво “Генеза”-2019
№ |
|
Тема |
Дата |
Сторінка підручника Особові примітки |
|
ТИЖДЕНЬ 1 Знову разом |
|||||
РОЗДІЛ 1. Вступ – 6 годин. Знову разом |
|||||
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Учень/учениця: називають:
пояснюють:
уміють:
розпізнають:
|
||||
1 |
1.1 |
Ми – другокласники і другокласниці. Якою була школа колись. Історія. |
|
с. 5-7 |
|
2 |
1.2 |
Як поводитися в колективі. Правила спілкування. |
|
с. 8-10 |
|
ТИЖДЕНЬ 2 Осінні зміни |
|||||
3 |
1.3 |
Звідки ми отримуємо інформацію. |
|
с. 11-15 |
|
4 |
1.4 |
Яка наша адреса. Земля - Планета. Глобус. |
|
с. 16-20 |
|
5 |
1.5 |
Для чого країнам державні символи. |
|
с. 21-24 |
|
ТИЖДЕНЬ 3 Моє «Я» |
|||||
6 |
1.6 |
Що таке носій інформації. |
|
с. 24-29 |
|
РОЗДІЛ 2. Природа восени – 35 годин.
|
|||||
7 |
2.1 |
Яку форма має наша Земля? Чому буває день і ніч? |
|
с. 30-33 |
|
8 |
2.2 |
Чому на Землі бувають пори року? |
|
с. 33-35 |
|
ТИЖДЕНЬ 4 Способи передавання інформації. |
|||||
9 |
2.3 |
Явища природи. Скільки місяців у році? |
|
с. 35-39 |
|
10 |
2.4 |
Для чого потрібний календар? |
|
с.40-44 |
|
11 |
2.5 |
Як розпізнати інформацію? |
|
с.45-51 |
|
ТИЖДЕНЬ 5 Способи пізнання |
|||||
12 |
2.6 |
Якого я роду, якого народу? |
|
с.57-60 |
|
13 |
2.7 |
Як знайти козацьке здоров’я. |
|
с.61-64 |
|
ТИЖДЕНЬ 6 Факти і здогадки |
|||||
14 |
2.8 |
Який в осені святковий календар. |
|
с.52-56 |
|
15 |
2.9 |
Історичні пам’ятки України. |
|
|
|
16 |
2.10 |
Права та обов’язки дитини. |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 7 Що я знаю про своє минуле |
|||||
17 |
2.11 |
Що таке експеримент? |
|
с.64-68 |
|
18 |
2.12 |
Дослідження: Чи поглинають рослини воду? |
|
с.68 |
|
19 |
2.13 |
Для чого потрібен план дій? |
|
с.69-72 |
|
ТИЖДЕНЬ 8 Способи дослідження |
|||||
20 |
2.14 |
Які в осені ознаки? |
|
с.73-79 |
|
21 |
2.15 |
Віртуальна Екскурсія. Як змінилась природа в осені. |
|
|
|
22 |
2.16 |
Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світу. |
|
с.80-84 |
|
ТИЖДЕНЬ 9 Мова символів |
|||||
23 |
2.17 |
Які властивості має повітря. Виконання дослідів. |
|
с.85-87 |
|
24 |
2.18 |
Що таке погода і як її передбачити? |
|
с.87-91 |
|
25 |
2.19 |
Дослідження як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду. |
|
с.89-90 |
|
ТИЖДЕНЬ 10 Моя особиста територія |
|||||
26 |
2.20 |
Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки. |
|
с.90-91 |
|
27 |
2.21 |
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. |
|
с.91-95 |
|
28 |
2.22 |
Які властивості має вода. |
|
с. 96-100 |
|
ТИЖДЕНЬ 11 Як зберегти свою територію |
|||||
29 |
2.23 |
Дослідження властивостей води. |
|
|
|
30 |
2.25 |
Кругообіг води у природі. |
|
с.103-106 |
|
31 |
2.26 |
Як берегти воду. |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 12 Україна – європейська країна |
|||||
32 |
2.27 |
Як рослини готуються до зими. |
|
с.106-108 |
|
33 |
2.28 |
Чи всі гриби їстівні. |
|
с.108-112 |
|
34 |
2.29 |
Правила збирання грибів. Правила поведінки у лісі.. |
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 13 Моя країна - Україна |
|||||
35 |
2.30 |
Як тварини готуються до зими. |
|
с.112-115 |
|
36 |
2.31 |
Як осінні зміни впливають на комах. |
|
с.115-116 |
|
37 |
2.32 |
Як риби готуються до зими. |
|
с.116-117 |
|
ТИЖДЕНЬ 14 Спільнота |
|||||
38 |
2.33 |
Як птахи готуються до зими. |
08.12 |
с.118-119 |
|
39 |
2.34 |
Як звірі готуються до зими. |
08.12 |
с.120-121 |
|
40 |
2.35 |
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі. |
13.12 |
с.121-126 |
|
РОЗДІЛ 3. Природа взимку – 5 годин.
|
|||||
ТИЖДЕНЬ 15 Що об’єднує людей в спільноти |
|||||
41 |
3.1 |
Які ознаки взимку. Зимові місяці. |
|
с.126-132 |
|
42 |
3.2 |
Зимові розваги. Яка погода взимку? |
|
с.131-137 |
|
43 |
3.3 |
Зимові ігри. Загартовування дітей взимку. |
|
с.138-142 |
|
ТИЖДЕНЬ 16 Наша класна спільнота |
|||||
44 |
3.4 |
Який в зими святковий календар? |
|
|
|
45 |
3.5 |
Як зустрічають Новий Рік у країнах світу. |
|
|
|