Календарно-тематичне планування "ЯДС 2 клас І семест"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ 2 (І семестр) Складено за типовою програмою, розробленою під керівництвом О. Савченко

Перегляд файлу

Похожее изображение

 

 

 

 

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Календарне планування складено згідно:

Типової освітньої програми для закладів загальної середньої освіти 1 – 2 класи, затверджені рішенням Колегії Міністерства освіти інауки України від 22 лютого 2018 року. Розробленої під керівництвом О. Савченко Київ, ТД «Освіта – Центр плюс», 2018р.-240с.

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2022/08/15/Typova.osvitnya.prohrama.1-4/Typova.osvitnya.prohrama.1-2.Savchenko.pdf

Підручник:

2 клас «Я досліджую світ» (авт. Гільберг Т.Г., Тарнавська С.С., Гнатюк О.С., Павич Н.М.) Київ. ТОВ “Видавництво “Генеза”-2019

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/2-klas/8-ya-dosldzhuyu-svt-2-klas/ya-dosldzhuyu-svt-pdruchnik-dlya-2-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-u-2-kh-chastinakh--glberg-t-g-tarnavska-s-s-pavich-n-n/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема

Дата

Сторінка підручника

Особові примітки

ТИЖДЕНЬ 1

Знову разом

РОЗДІЛ 1. Вступ – 6 годин.

Знову разом

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої

підготовки учнів

 

Учень/учениця:

називають:

  • про себе та інших, висловлює свої вподобання;
  • описує себе, свій характер, захоплення, що відрізняють від інших;
  • розпізнає та описує небезпеку вдома або в школі;
  • ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки;

пояснюють:

  • чому діти не повинні вживати ліки і незнайомі речовини самостійно;
  • пояснює, від чого залежить безпека на вулиці, вдома, у школі;
  • пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі

уміють:

  • дотримуватися правил безпеки у шкільних коридорах, на сходах, у дверях, на шкільному подвір'ї
  • підтримувати доброзичливі стосунки з однокласниками;
  • повідомляти батьків і вчителів про бійки, вимагання грошей, ображання тощо;
  • обирати безпечні місця для рухливих ігор і розваг;
  • складати портфель, підтримувати порядок на робочому місці;
  • правильно мити руки, використовувати засоби гігієни;
  • називає пори року та відповідні їм місяці, явища в живій та неживій природі у різні пори року, умови вирощування рослин;
  • наводить приклади зв’язку людини і природи;
  • фіксує результати досліджень доступними способами і робить висновки;

розпізнають:

  • розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них
  • розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб;
  • розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення;
  • розпізнає зміни в живій та неживій природі; органи рослин; тварин різних груп;

1

1.1

Ми – другокласники і другокласниці. Якою була школа колись. Історія.

 

с. 5-7

 

2

1.2

Як поводитися в колективі. Правила спілкування.

 

с. 8-10

 

ТИЖДЕНЬ 2

Осінні зміни

3

1.3

Звідки ми отримуємо інформацію.

 

с. 11-15

 

4

1.4

Яка наша адреса. Земля - Планета. Глобус.

 

с. 16-20

 

5

1.5

Для чого країнам державні символи.

 

с. 21-24

 

ТИЖДЕНЬ 3

Моє «Я»

6

1.6

Що таке носій інформації.

 

с. 24-29

 

 

 

РОЗДІЛ 2. Природа восени  – 35 годин.

 

7

2.1

Яку форма має наша Земля? Чому буває день і ніч?

 

с. 30-33

 

8

2.2

Чому на Землі бувають пори року?

 

с. 33-35

 

ТИЖДЕНЬ 4

Способи передавання інформації.

9

2.3

Явища природи. Скільки місяців у році?

 

с. 35-39

 

10

2.4

Для чого потрібний календар?

 

с.40-44

 

11

2.5

Як розпізнати інформацію?

 

с.45-51

 

ТИЖДЕНЬ 5

Способи пізнання

12

2.6

Якого я роду, якого народу?

 

с.57-60

 

13

2.7

Як знайти козацьке здоров’я.

 

с.61-64

 

ТИЖДЕНЬ 6

Факти і здогадки

14

2.8

Який в осені святковий календар.

 

с.52-56

 

15

2.9

Історичні пам’ятки України.

 

 

 

16

2.10

Права та обов’язки дитини.

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 7

Що я знаю про своє минуле

17

2.11

Що таке експеримент?

 

с.64-68

 

18

2.12

Дослідження: Чи поглинають рослини воду?

 

с.68

 

19

2.13

Для чого потрібен план дій?

 

с.69-72

 

ТИЖДЕНЬ 8

Способи дослідження

20

2.14

Які в осені ознаки?

 

с.73-79

 

21

2.15

Віртуальна Екскурсія. Як змінилась природа в осені.

 

 

 

22

2.16

Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світу.

 

с.80-84

 

ТИЖДЕНЬ 9

Мова символів

23

2.17

Які властивості має повітря. Виконання дослідів.

 

с.85-87

 

24

2.18

Що таке погода і як її передбачити?

 

с.87-91

 

25

2.19

 Дослідження як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду.

 

с.89-90

 

ТИЖДЕНЬ 10

Моя особиста територія

26

2.20

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки.

 

с.90-91

 

27

2.21

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів.

 

с.91-95

 

28

2.22

Які властивості має вода.

 

с. 96-100

 

ТИЖДЕНЬ 11

Як зберегти свою територію

29

2.23

Дослідження властивостей води.

 

 

 

30

2.25

Кругообіг води у природі.

 

с.103-106

 

31

2.26

Як берегти воду.

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 12

Україна – європейська країна

32

2.27

Як рослини готуються до зими.

 

с.106-108

 

33

2.28

Чи всі гриби їстівні.

 

с.108-112

 

34

2.29

Правила збирання грибів. Правила поведінки у лісі..

 

 

 

ТИЖДЕНЬ 13

Моя країна - Україна

35

2.30

Як тварини готуються до зими.

 

с.112-115

 

36

2.31

Як осінні зміни впливають на комах.

 

с.115-116

 

37

2.32

Як риби готуються до зими.

 

с.116-117

 

ТИЖДЕНЬ 14

Спільнота

38

2.33

Як птахи готуються до зими.

08.12

с.118-119

 

39

2.34

Як звірі готуються до зими.

08.12

с.120-121

 

40

2.35

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі.

13.12

с.121-126

 

РОЗДІЛ 3. Природа взимку  – 5 годин.

 

ТИЖДЕНЬ 15

Що об’єднує людей в спільноти

41

3.1

Які ознаки взимку. Зимові місяці.

 

с.126-132

 

42

3.2

Зимові розваги. Яка погода взимку?

 

с.131-137

 

43

3.3

Зимові  ігри. Загартовування дітей взимку.

 

с.138-142

 

ТИЖДЕНЬ 16

Наша класна спільнота

44

3.4

Який в зими святковий календар?

 

 

 

45

3.5

Як зустрічають Новий Рік у країнах світу.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Аракелян Гаяне
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку