орієнтовне планування на одну чверть для 5 класу сама таблиця може слугувати як для подальших модулів як зразок
Календарне планування на 4 модулі 5 клас нуш
|
ЗМІСТ
дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
1 |
Інструктаж з техніки безпеки Основи здорового способу життя Правила змагань з обраних варіативних модулів |
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Захоплюючий світ спорту Основи самоконтролю під час занять та виконання фізичних вправ Від Стародавньої Греції до сучасної України Основи самоконтролю |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
3 |
Стройові вправи шикування перешикування. вправи для формування постави Музично-ритмічні та танцювальні вправи загальнорозвиваючі вправи на місці та в русі.біг ходьба стрибки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
4 |
вправи для розвитку швидкості. виконання вправ з майже граничною і граничною швидкістю і відносно простими за координацією. |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
вправи на розвиток сили відносно прості вправи з обтяженням не більше 40-50%, а кількість повторень не більше 50-60% граничного. |
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
ви розвиток швидкостно-силових якостей на прискорення з різних вихідних положень; біг у змінному темпі в різних напрямках, зі швидкістю, що раптово змінюється |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
ви вправи на розвиток гнучкості. загально-підготовчі вправи для розвитку гнучкості (згинання, розгинання, нахили, повороти, тощо); суглобова гімнастика;
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
8 |
ви вправи на розвиток витривалості вправи з можливістю тривалого виконання (від кількох хвилин і інтервальний, рівномірний, перемінний, естафетний циклічні вправи |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
9 |
ви вправи на розвиток спритьності вправи з незвичних вихідних положень; асиметричні рухи; дзеркальне виконання вправ використовувати вправи, які містять нові елементи . |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА дитяча легка атлетика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Історія розвитку дитячої легкої атлетики. Види дитячої легкої атлетики Правила безпечної поведінки на уроках дитячої легкої атлетики
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Спеціальні та прикладні фізичні вправи Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м, біг 60 м.низький старт |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Рівномірний біг до 500 м Повторний біг .Темповий біг. |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Стрибки в довжину з місця, з розбігу способом «зігнувши ноги»; багатоскоки, стрибки у висоту з розбігу способом «переступання»
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Метання малого м’яча на дальність з місця, метання в горизонтальну та вертикальну ціль
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА алтимат фризбі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Історія розвитку алтимат фризбі Базові знання правил алтимату |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
2 |
Спеціальна фізична підготовка: Пересування різними способами: кроком, на напівзігнутих ногах, прискорення, зупинки перед здійсненням передачі диску
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
3 |
основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Сом», «Зустрічні колонки», «Хліб з маслом»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
4 |
Кидки бекхендом і форхендом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Техніко-тактична підготовка: Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається, контакт очима, прийом диску: на місці та в русі («Блискавка», «Сом»)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
6 |
Тактика захисту, поняття персональний захист. Форс при маркуванні. «Столлінг» - рахунок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
№ |
ЗМІСТ
дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА Доджбол (вибивний) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
1 |
Історія розвитку українського доджболу. Загальна характеристика гри доджбол , основні правила гри).
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
2 |
Стійка доджболіста Пересування в стійці доджболіста приставними кроками |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
3 |
Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
4 |
Кидки м’яча однією рукою від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
5 |
Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни.
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
6 |
Рухлива гра «Вибивний», «Мисливець і звірі», М’яч ведучому, «Хтонайвлучніший?»
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА Пляжний волейбол |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Загальні ігрові положення гри пляжний волейбол. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Стійки, пересування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверху |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
прийом-передача м’яча двома руками знизу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
ча подача м’яча однією рукою з низу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
6 |
ча подача м’яча однією рукою з верху з боку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
7 |
Участь у грі «Малюкбол», |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
Ключові компетентності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вільне володіння державною мовою |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Математична компетентність |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
Інноваційність |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Екологічна компетентність |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчання впродовж життя |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Культурна компетентність |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ігри- змагання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Челенджі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Квести |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
Календарне планування на 3 модулі 5 клас нуш
№ |
ЗМІСТ
дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Теоретико-методичні знання та загальна фізична підготовка |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
1 |
Інструктаж з техніки безпеки Основи здорового способу життя Правила змагань з обраних варіативних модулів |
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Захоплюючий світ спорту Основи самоконтролю під час занять та виконання фізичних вправ Від Стародавньої Греції до сучасної України Основи самоконтролю |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
+ |
|
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|
3 |
Стройові вправи шикування перешикування. вправи для формування постави Музично-ритмічні та танцювальні вправи загальнорозвиваючі вправи на місці та в русі.біг ходьба стрибки |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
4 |
вправи для розвитку швидкості. виконання вправ з майже граничною і граничною швидкістю і відносно простими за координацією. |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
вправи на розвиток сили відносно прості вправи з обтяженням не більше 40-50%, а кількість повторень не більше 50-60% граничного. |
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
ви розвиток швидкостно-силових якостей на прискорення з різних вихідних положень; біг у змінному темпі в різних напрямках, зі швидкістю, що раптово змінюється |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
ви вправи на розвиток гнучкості. загально-підготовчі вправи для розвитку гнучкості (згинання, розгинання, нахили, повороти, тощо); суглобова гімнастика;
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
8 |
ви вправи на розвиток витривалості вправи з можливістю тривалого виконання (від кількох хвилин і інтервальний, рівномірний, перемінний, естафетний циклічні вправи |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
9 |
ви вправи на розвиток спритьності вправи з незвичних вихідних положень; асиметричні рухи; дзеркальне виконання вправ використовувати вправи, які містять нові елементи . |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА дитяча легка атлетика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Історія розвитку дитячої легкої атлетики. Види дитячої легкої атлетики Правила безпечної поведінки на уроках дитячої легкої атлетики
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Спеціальні та прикладні фізичні вправи Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м, біг 60 м.низький старт |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Рівномірний біг до 500 м Повторний біг .Темповий біг. |
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Стрибки в довжину з місця, з розбігу способом «зігнувши ноги»; багатоскоки, стрибки у висоту з розбігу способом «переступання»
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Метання малого м’яча на дальність з місця, метання в горизонтальну та вертикальну ціль
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА алтимат фризбі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Історія розвитку алтимат фризбі Базові знання правил алтимату |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
2 |
Спеціальна фізична підготовка: Пересування різними способами: кроком, на напівзігнутих ногах, прискорення, зупинки перед здійсненням передачі диску
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
3 |
основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Сом», «Зустрічні колонки», «Хліб з маслом»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
4 |
Кидки бекхендом і форхендом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Техніко-тактична підготовка: Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається, контакт очима, прийом диску: на місці та в русі («Блискавка», «Сом»)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
6 |
Тактика захисту, поняття персональний захист. Форс при маркуванні. «Столлінг» - рахунок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
№ |
ЗМІСТ
дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА Доджбол (вибивний) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА Пляжний волейбол |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Загальні ігрові положення гри пляжний волейбол. |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Стійки, пересування |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверху |
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
прийом-передача м’яча двома руками знизу |
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
ча подача м’яча однією рукою з низу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
6 |
ча подача м’яча однією рукою з верху з боку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
7 |
Участь у грі «Малюкбол», |
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
|
Ключові компетентності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вільне володіння державною мовою |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Здатність спілкуватися іноземними мовами |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Математична компетентність |
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
Компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
Інноваційність |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Екологічна компетентність |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчання впродовж життя |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Громадянські та соціальні компетентності |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Культурна компетентність |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ігри- змагання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Челенджі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
|
Квести |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
+ |
+ |
|
|
|
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА АЛТИМАТ ФРИЗБІ
1Історія розвитку алтимат фризбі Базові знання правил алтимату
2Спеціальна фізична підготовка: Пересування різними способами: кроком, на напівзігнутих ногах, прискорення, зупинки перед здійсненням передачі диску
3основні кидки: бекхенд і форхенд, їх використовування прийом диску Рухливі вправи з диском: «Мішень», «Сом», «Зустрічні колонки», «Хліб з маслом»
4Кидки бекхендом і форхендом
5 Техніко-тактична підготовка: Кидки бекхендом і форхендом на гравця який рухається, контакт очима, прийом диску: на місці та в русі («Блискавка», «Сом»)
6 Тактика захисту, поняття персональний захист. Форс при маркуванні. «Столлінг» - рахунок.
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА дитяча легка атлетика
1Історія розвитку дитячої легкої атлетики. Види дитячої легкої атлетики Правила безпечної поведінки на уроках дитячої легкої атлетики
2 Спеціальні та прикладні фізичні вправи Спеціальні бігові вправи, стрибкові вправи
3 Старт та стартовий розбіг. Біг 30 м, біг 60 м.низький старт
4 Рівномірний біг до 500 м Повторний біг .Темповий біг.
5 Стрибки в довжину з місця, з розбігу способом
«зігнувши ноги»; багатоскоки, стрибки у висоту з розбігу способом «переступання»
6 Метання малого м’яча на дальність з місця, метання в горизонтальну та вертикальну ціль
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА Доджбол (вибивний)
1 Історія розвитку українського доджболу.
Загальна характеристика гри доджбол , основні правила гри).
2 Стійка доджболіста Пересування в стійці доджболіста приставними кроками
3 Кидки м’яча однією рукою зверху над собою на місці
4 Кидки м’яча однією рукою від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах
5 Кидки м’яча знизу однією рукою, від стіни
6 Рухлива гра «Вибивний», «Мисливець і звірі», М’яч ведучому, «Хтонайвлучніший?»
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ВОЛЕЙБОЛ
1 Історія розвитку українського волейболу
2 Правила гри у волейбол
3 Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику
4 Пересування в стійці волейболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча
5 Передача м’яча двома руками зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в
зустрічних колонах.
6 Прийом м’яча двома руками знизу від стіни, в парах, в колонах; з накидання партнера тощо
7 Рухливі ігри та естафети
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА Пляжний волейбол
1 Загальні ігрові положення гри пляжний волейбол
2 Стійки, пересування
3 Техніка виконання передачі м’яча двома руками зверху
4 прийом-передача м’яча двома руками знизу
5 ча подача м’яча однією рукою з низу
6 ча подача м’яча однією рукою з верху з боку
7 Участь у грі «Малюкбол»,
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ФІСТБОЛ(спрощений волейбол)
1 Історія розвитку фістболу правила гри
2 Стійка фістболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику
3 Пересування в стійці фістболіста приставними кроками
4 вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча.
5 Передача м’яча однією рукою зверху над собою на місці, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах
6 Прийом м’яча знизу однією рукою, від стіни, з накидання партнер(а/ки).
7 Рухлива гра «Малюкбол» тощо
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА БАДМІНТОН
1 Історія розвитку українського бадмінтону. Загальна характеристика гри та її основні правила
2 Ігрова стійка бадмінтоніста.
3 Хват ракетки та триманням волану
4 Удари з власного підкидання з відносно фіксованою постановкою ніг.
5 Подачі з фіксацією ударного положення.
6 Удар над головою
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ПЛЯЖНИЙ БАДМІНТОН
1Історія розвитку українського пляжного бадмінтону
2 Стійка бадмінтоніста. Розміщення гравців на ігровому майданчику
3 Пересування в стійці бадмінтоніста приставними кроками, вибір вихідного положення для ударів та прийому волана
4 Удари волана на місці та в русі, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах.
5 Прийоми волана від стіни
6 Рухлива гра «Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?» тощо
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА БАСКЕТБОЛ 3х3
1 Історія розвитку українського баскетболу 3х3. Загальна характеристика гри (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців)
2 Базові стійки та пересування. Розміщення гравців на ігровому майданчику.
3 зупинки стрибком та двома кроками
4; кидки м’яча однією рукою від плеча
5 кидки двома руками від грудей з місця та в русі.
6 Ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками.
7 Технічні прийоми нападу і захисту у взаємодіях з партнерами під час навчальної гри
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА БАСКЕТБОЛ
1 Історія розвитку баскетболу Основні правила гри. Вплив баскетболу на розвиток фізичних якостей і здоров’я людини.
2 Різновиди стійок баскетболістів у нападі і захисті.
3 Різновиди пересувань у нападі захисті. Прискорення. Зупинки і повороти. Стрибки
4 Утримання і укривання м’яча. Передачі двома і одної рукою на місці та в русі. Ловіння м’яча.
5 Різновиди ведення м’яча; Захист м’яча
6 Техніка виконання подвійного кроку
7 кидки двома, однією рукою зверху; штрафний кидок, фінти.
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА війсково-спортивні ігри
1Історія розвитку військово- спортивних та рухливих ігор в Україні та регіонах
2. Всеукраїнська дитячо-юнацька військово- патріотична гра «Сокіл» («Джура»)
3 Всеукраїнська військово-спортивна гра «Хортинг-патріот»
4«Військово- прикладне багатоборство»
5 Елементи військово-спортивних, рухливих та народних ігор, естафети, козацькі забави.
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ГАНДБОЛ
1 Історія розвитку українського гандболу.Загальна характеристика гри (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила ).
2 Стійка гандболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику.
3 Пересування, зупинка двома кроками
4 Ведення м’яча на місії та в русі правою та лівою руками, обведення стійок, ловіння м’яча обома руками.
5 Кидок м’яча зігнутою рукою зверху Кидки в ціль правою та лівою рукою.
6 Передача м’яча однією та двома руками з місця
7 Навчальна гра «Міні-гандбол» Рухливі ігри та естафети:
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ГІМНАСТИКА
1 Історія розвитку гімнастики Базові вправи та комплекси ранкової гімнастики; самоконтроль,
2 опорний стрибок способом «ноги нарізно» через гімнастичного козла
3 лазіння по горизонтальному і вертикальному канатах у три прийоми
4 вправи з рівноваги: вправи на колоді
5 Акробатичні вправи: на голові і руках із зігнутими ногами (з допомогою) (на розсуд учителя) «міст» із положення стоячи (з допомогою)
6 виси та упори
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА КОРФБОЛ
1 Історія розвитку корфболу. Принципи і правила гри
2 Різновиди стійок корфболістів, Способи пересувань у нападі і захисту
3 Передачі м’яча:Різновиди передач м’яча.
4 Перехоплення передач м’яча Вірне розташування на майданчику
5 Взаємодії гравців. Ігри техніко-тактичного характеру
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА НАСТІЛЬНИЙ ТЕНІС
1 Історія розвитку настільного тенісу в світі, Україні, регіоні
2 Хватка ракетки, види хваток
3 Переміщення тенісиста. Способи переміщення (однокрокові, багатокрокові)
4 Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни.
5 Виконання основних технічних прийомів (подача, поштовховий удар).
6 Прийом подачі
7 Правила безпеки під час занять настільним тенісом
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ПЕТАНК
1 Поняття про петанк. Місце занять, обладнання, інвентар. Правила гри. Стратегія гри.
2 Ігрова стійка петанкиста.
3 Захват кулі. Визначення відстані до цілі (кошонету).
4 Спеціальні бігові вправи, спеціальні вправи для кидків, рухливі ігри для розвитку швидкісно- силових здібностей
5 Правила безпечної поведінки під час занять фізичними вправами та петанком. Правила здорового способу життя
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА РЕГБІ-5
1 Історія розвитку регбі-5 Основні правила гри в усіх різновидах регбі
2 Різноманітні способи переміщення
3 Правильне утримування регбійного м’яча, перекладання м’яча з однієї руки в іншу
4 Передача м’яча руками та ногою, прийом м’яча після удару ногою на місці та в русі.
5 Групові дії в нападі, захисті та півзахисті
6 поєднання різновидів бігу зі стрибковими вправами, призупиненням, спуртами, розворотами.
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА РУХЛИВІ ІГРИ
1 Правила безпечної поведінки на уроках та позаурочних заняттях. Правила здорового способу життя.
2 Стройові та загальнорозвивальні вправи
3 Стрибкові вправи, спеціальні вправи для розвитку гнучкості верхнього плечового пояса
4 розвиток сили верхніх та нижніх кінцівок, черевного преса, спини; вправи на розтягування; вправи для розвитку швидкості, спритності.
5 Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст«Боротьба в квадратах», «Вільне місце»,
«Мисливці і качки» та ін.
6рухливі ігри.
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ПАННА (ВУЛИЧНИЙ ФУТБОЛ)
1 Історія розвитку української гри панна.Загальна характеристика гри панна (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравця, основні правила гри).
2 Стійка гравця панни. Розміщення гравця на ігровому майданчику.
3 Пересування в стійці футболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для ударів та прийому м’яча від стіни.
4 Удари м’яча на місці та в русі, від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах.
5 Прийоми м’яча від стіни
6 Рухлива гра «Мисливець і звірі», «М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?»
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА Футлал
1 Зародження футзалу в світі. Розвиток футзалу в Україні.
2 Пересування: поєднання різновидів бігу зі стрибками, поворотами, зупинками
3 удари по м’ячу ногою: удари внутрішньою стороною стопи, удари середньою частиною
4 удари по м’ячу зменшеної ваги головою: середньою частиною лоба без стрибка та у стрибку
5 ведення м’яча підошвою, внутрішньою та зовнішньою частинами підйому, ведення м’яча зі зміною напрямку
6 жонглювання м’ячем: ногою, стегном.
7 Гра у гандбол чи баскетбол за спрощеними правилами з елементами футзалу та безпосередньо гра у футзал за спрощеними правилами.
ТЕХНІКО-ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА COOL GAMES
1 Основи знань із Cool Games
2 Значення рухливих ігор, зокрема Cool Game, для підвищення рухової активності учениці/учня та оволодіння життєво необхідними руховими вміннями та навичками.
3 Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет Cool Games
4 Рухливі ігри для активного відпочинку.
5 Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю.
6 рухливі ігри та естафети