Календарно-тематичне планування з англійської мови в 6 класі
за підручником О. Д. Карпюк « Англійська мова (6-й рік навчання)» -Т.: Лібра Терра, 2015 р.
на І семестр 2017/2018 навчального року, , 3 години на тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар - граматика |
Очікувані результати
Знають… Вміють… Можуть… Розуміють… |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компетентності |
Домашнє завдання |
Примітка |
|||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
|
|
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|||||||||
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Шкільне життя. Я, моя родина, мої друзі. Вони друзі |
||||||||||||||||||
|
|
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Шкільне життя. Я, моя родина, мої друзі. Вони друзі |
Знову до школи
Стор.4 |
Стор. 6 |
Можуть вести діалог за темою. |
|
+ |
|
|
Основні компетентності у природничих науках і технологіях.
|
Впр. 8, с. 6 |
|
||||||
|
|
|
Режим дня школяра |
|
Вміють складати розповідь про свій режим дня |
+ |
|
|
|
Математична компетентність.
|
Впр. 2, с. 10 |
|
||||||
|
|
|
Наші друзі
Стор.13 |
|
Можуть розповісти про свій відпочинок і своїх однолітків |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
через предметні компетентності |
Впр. 2, с. 14-15 |
|
||||||
|
|
|
Зовнішність наших друзів |
Стор. 13 |
Знають описати зовнішність друга |
|
|
+ |
|
Спілкування іноземними мовами
через предметні компетентності |
Впр. 1b, с. 18 |
|
||||||
|
|
|
Як виглядає твій друг?
|
Стор. 15-16 |
Розуміють вживання теперішніх простих і теп. тривалих часів |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Впр. 6, с. 20 |
|
||||||
|
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
Знають правильно вжити часову ф-му дієслова. |
|
|
|
+ |
Математична компетентність.
|
Виконати вправи |
|
||||||
|
|
|
Характер мого друга |
Стор. 18-20 |
Можуть описувати характер свого друга |
|
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість
|
Впр. 2, с. 21 |
|
||||||
|
|
|
Риси характеру
|
|
Вміють розпізнати хороші і погані риси характеру |
|
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість
|
Скласти розповідь про свого друга |
|
||||||
|
|
|
Я та мої друзі. Проект |
|
Знають складати розповідь про себе та своїх друзів. |
+ |
|
|
|
Соціальна та громадська компетентності
|
Написати твір |
|
||||||
|
|
|
Домашнє читання
Вивчити актуальну лексику до теми
|
|
Вміють читати з повним розумінням змісту. |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
через предметні компетентності |
Скласти план до тексту |
|
||||||
|
|
|
Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі. Підсумковий урок з теми. |
|
Можуть вживати лексику і граматику до теми: «Вони друзі». |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Я, моя родина, мої друзі. Звичайнісінька сім’я. |
|
|
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Я, моя родина, мої друзі. Звичайнісінька сім’я. |
|||||||||||||||
|
|
Сфера спілкування: Особистісна Тема: Я, моя родина, мої друзі. Звичайнісінька сім’я. |
Моя сім’я
Впр.1 стор.24 Стор. 25 |
|
Можуть розповісти про свою сім’ю . |
|
|
|
|
Ініціативність і підприємливість
|
Впр. 5, с. 26 |
|
||||||
|
|
|
Звичайнісінька сім’я
Стор. 29 |
Стор. 28 |
Вміють правильно вжити присвійний відмінок у реченні. |
|
+ |
|
|
Математична компетентність.
|
Впр. 3, с. 30 |
|
||||||
|
|
|
Зовнішність членів родини |
Стор. 31 |
Можуть описати зовнішність членів родини та правильно вживати прислівник. |
|
|
+ |
|
Математична компетентність.
|
Впр. 2, с. 32 |
|
||||||
|
|
|
Розповідь про сім’ю |
Стор. 32-33 |
Можуть розповісти про свою сім’ю та правильно утворити ступ.-порівн. прислівника |
|
|
+ |
|
Ініціативність і підприємливість
|
Впр. 2, с. 34-35
|
|
||||||
|
|
|
Як виглядають члени твоєї родини?
|
Стор. 33 |
Розуміють описати вигляд членів своєї родини. |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадська компетентності
|
Впр. 3, с. 36 |
|
||||||
|
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
Знають ступені порівняння прикм. та прислівника. |
|
|
|
+ |
Математична компетентність.
|
Виконати вправи |
|
||||||
|
|
|
Друзі пізнаються в біді |
|
Вміють розповідати про справжнього друга. |
+ |
|
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Впр. 8, с. 38 |
|
||||||
|
|
|
Про мене.
Повторення актуальної лексики |
|
Можуть розповісти про себе. |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадська компетентності
|
Впр. 12, с. 40 |
|
||||||
|
|
|
Сім’я мого друга. Проект |
|
Вміють скласти проект про сім’ю свого друга. |
|
|
+ |
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Зробити постер |
|
||||||
|
|
|
Домашнє читання Стор. 41-42 |
|
Вміють читати з повним розумінням змісту. |
+ |
|
|
|
Соціальна та громадська компетентності
|
Впр. 6, с. 43 |
|
||||||
|
|
|
Я, моя сім’я і друзі. Підсумковий урок з теми. |
|
Можуть вживати лексику і граматику до теми: «Справжнісі нька сім’я» |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||
Сфера спілкування: Освітня Тема: Шкільне життя. Мій шкільний день |
|
|
Сфера спілкування: Освітня Тема: Шкільне життя. Мій шкільний день |
|||||||||||||||
|
|
Сфера спілкування: Освітня Тема: Шкільне життя. Мій шкільний день |
Школа
Стор. 48-49 |
|
Вміють описувати шкільні предмети. |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Впр. 5, с. 50 |
|
||||||
|
|
|
Наша школа |
Стор. 51 |
Знають вжити правильні модальні дієслова в реченні. |
|
+ |
|
|
Математична компетентність.
|
Впр. 6, с. 54 |
|
||||||
|
|
|
Шкільні предмети
Стор. 55 |
|
Вміють розповісти про свій улюблений предмет. |
|
|
+ |
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Впр. 3b, с. 59 |
|
||||||
|
|
|
Розклад уроків
Стор. 61 |
|
Можуть розповісти про свій розклад уроків |
|
|
+ |
|
Математична компетентність.
|
Впр. 5b, с. 64 |
|
||||||
|
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
Знають правильно вжити модальні дієслова. |
|
+ |
|
|
Математична компетентність.
|
Виконати вправи |
|
||||||
|
|
|
Шкільні правила
|
|
Знають розповісти про дотримання шкільних правил. |
|
|
+ |
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Написати свої шкільні правила |
|
||||||
|
|
|
Школа в Україні та Великій Британії
Стор. 63 |
|
Вміють розповідати про школи в Україні та ВБ |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.
|
Вивчити розповідь |
|
||||||
|
|
|
Урок англійської мови |
|
Можуть розповідати про урок англ. мови |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Впр. 5bc, с. 82 |
|
||||||
|
|
|
Мій улюблений предмет. Проект |
|
Вміють складати проект про свій улюблений предмет |
+ |
|
|
|
Інформаційно-цифрова компетентність
|
Зробити проект |
|
||||||
|
|
|
Домашнє читання Вивчення актуальної лексики |
|
Вміють читати з повним розумінням змісту |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами
через предметні компетентності |
Скласти план |
|
||||||
|
|
|
Шкільне життя. Підсумковий урок з теми. |
|
Можуть вживати лексику і граматику до теми «Мій шкільний день».
|
+ |
|
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||
Сфера спілкування: Публічна Тема: Шкільне життя. Спорт |
|
|
Сфера спілкування: Публічна Тема: Шкільне життя. Спорт |
|||||||||||||||
|
|
Сфера спілкування: Публічна Тема: Шкільне життя. Спорт |
Cпорт
Стор. 66 |
Стор. 66 |
Знають називати всі види спорту англ.. мовою |
|
+ |
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Впр. 4, с. 69 |
|
||||||
|
|
|
Види спорту |
|
Знають розповідати про улюблений вид спорту |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Впр.. 5, с. 72-73 |
|
||||||
|
|
|
Спортивні ігри
Стор. 68 |
Стор. 68 |
Можуть розповідати про сторт. ігри та правильно вживати пит. сполучники |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Впр. 7, с. 76 |
|
||||||
|
|
|
Використання граматики на уроках англійської мови |
|
Розуміють, як правильно вживати пит. сполучники |
|
+ |
|
|
Математична компетентність.
|
Виконати вправи |
|
||||||
|
|
|
Спорт в Україні |
|
Можуть розповідати про спорт в Україні. |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.
|
Впр. 2,с. 79 |
|
||||||
|
|
|
Спорт в Україні та Великій Британії
Стор. 69-70 |
|
Знають які види спорту є в Україні та ВБ |
|
+ |
|
|
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.
|
Написати листа |
|
||||||
|
|
|
Мій улюблений вид спорту |
Стор. 74-75 |
Вміють розповідати про свій улюблений вид спорту |
|
+ |
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Скласти розповідь про свій улюблений вид спорту |
|
||||||
|
|
|
Спорт у моєму житті. Стор. 76 |
|
Можуть розповісти про спорт в їхньому житті |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Вивчити розповідь |
|
||||||
|
|
|
Мій улюблений спортсмен. Проект
Стор. 82 |
Стор. 85 |
Вміють скласти проект про улюбленого спортсмена |
|
+ |
|
|
Інформаційно-цифрова компетентність
|
Зробити презентацію |
|
||||||
|
|
|
Домашнє читання
Стор. 86-87 |
|
Вміють читати з повним розумінням змісту. |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадська компетентності
|
Читати текст |
|
||||||
|
|
|
Спорт. Підсумковий урок з теми |
|
Можуть вживати лексику і граматику до теми «Спорт» |
|
+ |
|
|
Уміння вчитися у продовж життя
|
Повторити лексику та граматику теми |
|
||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
Знають лексику за І семестр |
|
|
|
|
|
Повторити лексику |
|
||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
Можуть легко сприймати на слух тексти зі словами за І семестр |
|
|
|
|
|
Повторити правила |
|
||||||
|
|
Контроль письма |
|
|
Знають граматичний матеріал за І семестр |
|
|
|
|
|
Повторити вивчену граматику |
|
||||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|
Можуть використати вивчену лексику за І семестр в усному мовленні |
|
|
|
|
|
Завдання на канікули |
|
||||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Узагальнення та систематизація знань учнів за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||