календарно тематичний план 6 клас І семестр О.Д. Карпюк

Про матеріал
календарний план за новою програмою зі змістовими лініями та компетенціями, до підручника Оксани Карпюк
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови в 6 класі

за підручником О. Д. Карпюк  « Англійська мова (6-й рік навчання)» -Т.: Лібра Терра, 2015 р.

на  І семестр 2017/2018 навчального року, , 3 години на тиждень

 

Дата

Тематика ситуативного  спілкування

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар - граматика

Очікувані результати

 

Знають…

Вміють…

Можуть…

Розуміють…

Інтегровані змістові лінії

Ключові компетентності

Домашнє

завдання

Примітка

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Сфера спілкування: Особистісна

Тема: Шкільне життя. Я, моя родина, мої друзі. Вони друзі

  1.  

 

Сфера спілкування: Особистісна

Тема: Шкільне життя. Я, моя родина, мої друзі. Вони друзі

Знову до школи

 

 

 

Стор.4

Стор. 6

Можуть вести діалог за темою.

 

+

 

 

 

Основні компетентності у природничих науках і  технологіях.

  •    описувати іноземною мовою природні явища

Впр. 8, с. 6

 

  1.  

 

 

Режим дня школяра

 

Вміють складати розповідь про свій режим дня

+

 

 

 

Математична компетентність.

  •    логічно обгрунтовувати висловлену думку

Впр. 2, с. 10

 

  1.  

 

 

Наші  друзі

 

Стор.13

 

Можуть розповісти про свій відпочинок і своїх однолітків

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

  • реалізується

через предметні компетентності

Впр. 2, с. 14-15

 

  1.  

 

 

Зовнішність наших друзів

Стор. 13

Знають описати зовнішність друга

 

 

+

 

Спілкування іноземними мовами

  • реалізується

через предметні компетентності

Впр. 1b, с. 18

 

  1.  

 

 

Як виглядає твій друг?

 

Стор. 15-16

Розуміють вживання теперішніх простих і теп. тривалих часів

 

+

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. Оцінювати власні навчальні досягнення

Впр. 6, с. 20

 

  1.  

 

 

Використання граматики на уроках англійської мови

 

Знають правильно вжити часову ф-му дієслова.

 

 

 

+

Математична компетентність.

  • розв’язувати комунікативно та навчальні проблеми, використовувати матем . методи.

Виконати вправи

 

  1.  

 

 

Характер мого друга

Стор. 18-20

Можуть описувати характер свого друга

 

 

+

 

Ініціативність і підприємливість

  • презентувати і створювати тексти іноз. мов, генерувати  нові ідеї.

Впр. 2, с. 21

 

  1.  

 

 

Риси характеру

 

 

Вміють розпізнати хороші і погані риси  характеру

 

 

+

 

Ініціативність і підприємливість

  • ініціювати  усну писемну взаємодію іноз. мов. презентувати і створювати тексти іноз. мов, генерувати  нові ідеї.

Скласти розповідь про свого друга

 

  1.  

 

 

Я та мої друзі. Проект

 

Знають складати розповідь про себе та своїх друзів.

+

 

 

 

Соціальна та громадська компетентності

  • формувати власну позицію

Написати твір

 

  1.  

 

 

 

Домашнє читання

 

Вивчити актуальну лексику до теми

 

 

 

Вміють читати з повним розумінням змісту.

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

  • реалізується

через           предметні компетентності

Скласти план до  тексту

 

  1.  

 

 

Шкільне життя. Я, моя сім’я і друзі. Підсумковий урок з теми.

 

Можуть вживати лексику і граматику до теми:  «Вони друзі».

 

+

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Повторити лексику та граматику теми

 

Сфера спілкування: Особистісна

Тема: Я, моя родина, мої друзі. Звичайнісінька сім’я.

 

 

Сфера спілкування: Особистісна

Тема: Я, моя родина, мої друзі. Звичайнісінька сім’я.

  1.  

 

Сфера спілкування: Особистісна

Тема: Я, моя родина, мої друзі. Звичайнісінька сім’я.

Моя сім’я

 

 

 

Впр.1 стор.24

Стор. 25

 

Можуть розповісти про свою сімю .

 

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

  • ініціювати  усну писемну взаємодію іноз. мов. презентувати і створювати тексти іноз. мов, генерувати  нові ідеї.

Впр. 5, с. 26

 

  1.  

 

 

Звичайнісінька сім’я

 

 

 

Стор. 29

Стор. 28

Вміють правильно вжити присвійний відмінок у реченні.

 

+

 

 

Математична компетентність.

  • розв’язувати комунікативно та навчальні проблеми, використовувати матем . методи.

Впр. 3, с. 30

 

  1.  

 

 

Зовнішність членів родини

Стор. 31

Можуть описати зовнішність членів родини та правильно вживати прислівник.

 

 

+

 

Математична компетентність.

  • розв’язувати комунікативно та навчальні проблеми, використовувати матем . методи.

Впр. 2, с. 32

 

  1.  

 

 

Розповідь про сімю

Стор. 32-33

Можуть розповісти про свою сімю  та правильно утворити ступ.-порівн. прислівника

 

 

+

 

Ініціативність і підприємливість

  • ініціювати  усну писемну взаємодію іноз. мов. презентувати і створювати тексти іноз. мов, генерувати  нові ідеї.

Впр. 2, с. 34-35

 

 

  1.  

 

 

Як виглядають члени твоєї родини?

 

Стор. 33

Розуміють описати вигляд членів своєї родини.

 

+

 

 

Соціальна та громадська компетентності

  • співпрацюваз іншими на результат спілкуючись іноз.мовою, формувати власну позицію

Впр. 3, с. 36

 

  1.  

 

 

Використання граматики на уроках англійської мови

 

Знають ступені порівняння прикм. та прислівника.

 

 

 

+

Математична компетентність.

  • розв’язувати комунікативно та навчальні проблеми, використовувати матем . методи.

Виконати вправи

 

  1.  

 

 

Друзі пізнаються в біді

 

Вміють розповідати про справжнього друга.

+

 

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Впр. 8, с. 38

 

  1.  

 

 

Про мене.

 

 

 

 

Повторення актуальної лексики

 

Можуть розповісти про себе.

 

+

 

 

Соціальна та громадська компетентності

  • переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування,формувати власну позицію

Впр. 12, с. 40

 

  1.  

 

 

Сім’я мого друга. Проект

 

Вміють скласти проект про сімю свого друга.

 

 

+

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Зробити постер

 

  1.  

 

 

Домашнє читання

Стор. 41-42

 

Вміють читати з повним розумінням змісту.

+

 

 

 

Соціальна та громадська компетентності

  • переконувати, аргументувати, досягати взаєморозуміння у ситуаціях міжкультурного спілкування,формувати власну позицію

Впр. 6, с. 43

 

  1.  

 

 

Я, моя сім’я і друзі. Підсумковий урок з теми.

 

Можуть вживати лексику і граматику до теми: «Справжнісі

нька сімя»

 

+

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Повторити лексику та граматику теми

 

Сфера спілкування: Освітня

Тема: Шкільне життя. Мій шкільний день

 

 

Сфера спілкування: Освітня

Тема: Шкільне життя. Мій шкільний день

  1.  

 

Сфера спілкування: Освітня

Тема: Шкільне життя. Мій шкільний день

Школа

 

 

 

Стор. 48-49

 

Вміють описувати шкільні предмети.

 

+

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Впр. 5, с. 50

 

  1.  

 

 

Наша школа

Стор. 51

Знають вжити правильні модальні дієслова в реченні.

 

+

 

 

Математична компетентність.

  • розв’язувати комунікативно та навчальні проблеми, використовувати матем . методи.

Впр. 6, с. 54

 

  1.  

 

 

Шкільні предмети

 

 

Стор. 55

 

Вміють розповісти про свій улюблений предмет.

 

 

+

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Впр. 3b, с. 59

 

  1.  

 

 

Розклад уроків

 

 

 

 

Стор. 61

 

Можуть розповісти про свій розклад уроків

 

 

+

 

Математична компетентність.

  • розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використовувати матем . методи

Впр. 5b, с. 64

 

  1.  

 

 

Використання граматики на уроках англійської мови

 

Знають правильно вжити модальні дієслова.

 

+

 

 

Математична компетентність.

  • розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використовувати матем . методи

Виконати вправи

 

  1.  

 

 

Шкільні правила

 

 

Знають розповісти про дотримання шкільних правил.

 

 

+

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Написати свої шкільні правила

 

  1.  

 

 

Школа в Україні та Великій Британії

 

 

Стор. 63

 

Вміють розповідати про школи в Україні та ВБ

 

+

 

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

  • засобами іноземної мови популяризувати Україну , мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

Вивчити розповідь

 

  1.  

 

 

Урок англійської мови

 

Можуть розповідати про урок англ. мови

 

+

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Впр. 5bc, с. 82

 

  1.  

 

 

Мій улюблений предмет. Проект

 

Вміють складати проект про свій улюблений предмет

+

 

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

  • вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Зробити проект

 

  1.  

 

 

Домашнє читання

Вивчення актуальної лексики

 

Вміють читати з повним розумінням змісту

 

+

 

 

Спілкування іноземними мовами

  • реалізується

через предметні компетентності

Скласти план

 

  1.  

 

 

Шкільне життя. Підсумковий урок з теми.

 

Можуть вживати лексику і граматику до теми «Мій шкільний день».

 

+

 

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Повторити лексику та граматику теми

 

 

Сфера спілкування: Публічна

Тема: Шкільне життя. Спорт

 

 

 

Сфера спілкування: Публічна

Тема: Шкільне життя. Спорт

  1.  

 

Сфера спілкування: Публічна

Тема: Шкільне життя. Спорт

Cпорт

 

 

Стор. 66

Стор. 66

Знають називати всі види спорту англ.. мовою

 

+

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

  • пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови

Впр. 4, с. 69

 

  1.  

 

 

Види спорту

 

Знають розповідати про улюблений вид спорту

 

+

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Впр.. 5, с. 72-73

 

  1.  

 

 

Спортивні ігри

 

Стор. 68

Стор. 68

Можуть розповідати про сторт. ігри та правильно вживати пит. сполучники

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

  • пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови

Впр. 7, с. 76

 

  1.  

 

 

Використання граматики на уроках англійської мови

 

Розуміють, як правильно вживати пит. сполучники

 

+

 

 

Математична компетентність.

  • розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, використовувати матем . методи

Виконати вправи

 

  1.  

 

 

Спорт в Україні

 

Можуть розповідати про спорт в Україні.

 

+

 

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

  • засобами іноземної мови популяризувати Україну , мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

Впр. 2,с. 79

 

  1.  

 

 

Спорт в Україні та Великій Британії

 

 

Стор. 69-70

 

Знають які види спорту є в Україні та ВБ

 

+

 

 

Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

  • засобами іноземної мови популяризувати Україну , мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.

Написати листа

 

  1.  

 

 

Мій улюблений вид спорту

Стор. 74-75

Вміють розповідати про свій улюблений вид спорту

 

+

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

  • пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови

Скласти розповідь про свій улюблений вид спорту

 

  1.  

 

 

Спорт у моєму житті.

Стор. 76

 

Можуть розповісти про спорт в їхньому житті

 

 

+

 

Екологічна грамотність і здорове життя

  • пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови

Вивчити розповідь

 

  1.  

 

 

Мій улюблений спортсмен. Проект

 

Стор. 82

Стор. 85

Вміють скласти проект про улюбленого спортсмена

 

+

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

  • вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Зробити презентацію

 

  1.  

 

 

Домашнє читання

 

Стор. 86-87

 

Вміють читати з повним розумінням  змісту.

 

+

 

 

Соціальна та громадська компетентності

  • співпрацюваз іншими на результат спілкуючись іноз.мовою, формувати власну позицію

Читати текст

 

  1.  

 

 

Спорт.

Підсумковий урок з теми

 

Можуть вживати лексику і граматику до теми «Спорт»

 

+

 

 

Уміння вчитися у продовж життя

  • самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію,. оцінювати власні навчальні досягнення

Повторити лексику та граматику теми

 

  1.  

 

Контроль читання

 

 

Знають лексику за І семестр

 

 

 

 

 

Повторити лексику

 

  1.  

 

Контроль аудіювання

 

 

Можуть легко сприймати на слух тексти зі словами за І семестр

 

 

 

 

 

Повторити правила

 

  1.  

 

Контроль  письма

 

 

Знають граматичний матеріал за І семестр

 

 

 

 

 

Повторити вивчену граматику

 

  1.  

 

Контроль  говоріння

 

 

Можуть використати вивчену лексику за І семестр в усному мовленні

 

 

 

 

 

Завдання на канікули

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація знань учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація знань учнів за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Боднарчук Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Бабюк Надя
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
21 жовтня 2019
Переглядів
4910
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку