Календарно-тематичне планування для 10 ____ класу загальноосвітніх шкіл1
(за підручником В. М. Плахотник, Р. Ю. Мартинова, Л. Х. Александрова___________________________)
№ |
Дата |
Сфера й тематика спілкування |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
|
|
|
|
|
I семестр |
|
|
|
|
||
1 |
|
Особистісна Я. моя сім’я, друзі
|
в.2, с.3 |
Повторення групи часів Simple |
|
в. 1, 2 с. 3 |
в. 3, с. 4 |
|
|
||
2 |
|
Я - десятикласник |
|
|
|
в. 4, с.4 |
в.8, с.5 |
|
|
||
3 |
|
Моя сім’я |
в.14, с.6 |
|
в.10 , с.5 |
в.11, с.5 |
в.13, с.5 |
в.15, с.5 |
|
||
4 |
|
Житло. Кімната товариша |
в.25, с.9 |
|
в.20, с.7 |
в.21, с.7 |
в.22, .с.8 |
|
|
||
5 |
|
Мій вільний час. Годинник |
в.34 с.12 |
Прийменники часу |
в.30, с.10 |
в.31, с.10 |
в.32, 33 с.11 |
|
|
||
6 |
|
Дні тижня. Місяці |
|
Числівник |
|
в.38, с.13 |
в.40, с.14 |
в.42, с.14 |
|
||
7 |
|
Сезони. Моя улюблена пора року |
|
Іменник. Число. Відмінок. |
в.45, с.14 |
в.46, с.14 |
в.47, с.14 |
|
|
||
8 |
|
Мої повсякденні справи |
|
|
|
|
Контрольна |
робота |
|
||
|
Тематична |
атестація |
|
|
|
|
|
|
|
||
9 |
|
Особистісна Дозвілля і спорт |
в.51, с 16 |
|
|
в.52, с.17 |
в.53, 54 с.17 |
в.55, с.18 |
|
||
10 |
|
Відпочинок активний і пасивний |
|
Повторення групи часів Continuous |
“Summer camp”, “Digest”№12, 2000 |
“Digest”, № 13. 2000 |
Бесіда за темою уроку |
|
|
||
11 |
|
Історія виникнення Олімпійських ігр |
в.61, с. 19 |
Прикметник. Ступені порівняння |
“Olympic Amazing Trivia”,“Digest”2008, №7, с.6 |
в.60, с.19 |
|
в.63, с.20 |
|
||
12 |
|
Мій улюблений вид спорту. Видатні спортсмени. |
“Digest”2001, №23, с.8 |
|
|
в.68, с.21 “Olympic Heroes”, “Digest” |
в.67, с.20 в.69, с.21 |
в.74, с.22 |
|
||
13 |
|
Сучасні Олімпійські ігри |
“Digest”2008, №15 с. 1-3 |
Словотворення (суфікси) |
|
в. 77, с.22, в.80, с.23 “Modern Olympic Symbols and Traditions”с.1-3 |
в.76, с.22 |
|
|
||
14 |
|
Спорт в Англії |
|
Повторення групи часів Perfect |
|
Task 18 “Sports in English Schools”,с.136 |
Обговорення тексту |
|
|
||
15 |
|
Спорт в США |
“Digest”, 2000 №12 с.4 |
|
“American Football”c.4 |
|
Бесіда з теми |
|
|
||
16 |
|
Спорт та здоров’я |
“Digest”, 2001, №18 с.10 |
|
“Cricket”с.10 |
|
Контрольна |
робота |
|
||
|
Тематична |
атестація |
|
|
|
|
|
|
|
||
17 |
|
Особистісна Природа і погода. Клімат України |
|
Повторення часів групи Perfect Continuous |
Текст вчителя “At the map of Ukraine” |
Текст вчителя “The Climate of Ukraine” |
в.87, с. 24 |
в.89, с. 25 |
|
||
18 |
|
Україна та Рада Європи |
в.95, с. 26 |
|
|
в. 94, с. 26 |
в. 96, с. 27 |
|
|
||
19 |
|
Природоохоронні організації |
“Digest” 2001, №1 с.4 |
|
|
“Green Issues”c.4 |
в.103, с. 28 |
в.109, с. 29 |
|
||
20
|
|
Захист навколишнього середовища |
в. 113, с. 29, “Digest”2008, №2 с.4 |
Узгодження часів |
|
в. 112, с. 29 “The global warming deniers ” |
Бесіда з теми |
в. 116, с. 30 |
|
||
21 |
|
Природні катаклізми |
с. 31 |
|
|
Текст вчителя “Disasters” |
в. 121, 122, 125 с. 31 |
в. 127, с.32 |
|
||
22 |
|
Природа. Ціна прогресу |
“Digest” 2001, №11 с.10 |
|
|
“The silence of the woods” с. 10 |
в. 129, с. 32 |
|
|
||
23 |
|
Порятунок планети залежить від нас |
с. 35 |
|
|
в. 4, с.34 |
Контрольна |
робота |
|
||
|
Тематична |
атестація |
|
|
|
|
|
|
|
||
24 |
|
Публічна Наука і ехнічний прогрес |
|
Participle 1 |
|
в.6, 8, 10 с. 37 |
Бесіда за темою |
в. 11, с. 37 |
|
||
25 |
|
Внесок українських вчених в розвиток науки |
|
|
|
в. 12, 15, 16 с. 38 |
в. 17, с. |
|
|
||
26 |
|
Правила написання твору |
в. 23, с. 40 |
|
|
в. 22, с. 40 |
|
в. 24, с. 41 |
|
||
27 |
|
Написання різних видів листів |
в. 31, с. 42 |
|
|
в. 30, с. 41 |
|
в. 33, с. 42 |
|
||
28 |
|
На пошті |
С. 43 |
Participle 2 |
|
в. 36, 37 с. 43 “The British Press” c. 137 |
Сладання діалогів |
Граматичні вправи |
|
||
29 |
|
Сучасні засоби комунікації |
“Digest 1996 ,№11 с.3 |
|
Текст “An Electronic Computer” |
в. 41, 42 с. 45 “Masters of Invention” “Digest”c. 3 |
Бесіда за темою |
в. 51, с. 48 |
|
||
30 |
|
Комп’ютеризація суспільства |
“Digest 2000 ,№15 с.5 |
|
|
“Internet facts”c. 5 |
|
в. 54, с. 49 |
|
||
31 |
|
Мережа інтернет |
“Digest 2008 ,№17 с.4-5 |
|
Текст “Internet” “Digest” № 6, 2003 |
Текст “Protect your space” “Digest” № 17, 2008 |
в. 59, с. 50 |
в. 61, с. 51 |
|
||
32 |
|
Користування електронною поштою |
|
|
|
|
Контрольна |
робота |
|
||
|
Тематична |
атестація |
|
|
|
|
|
|
|
||
33 |
Контроль |
навичок |
аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
34 |
Контроль |
навичок |
читання |
|
|
|
|
|
|
||
35 |
Контроль |
навичок |
письма |
|
|
|
|
|
|
||
36 |
Контроль |
навичок |
говоріння |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
II семестр |
|
|
|
|
|
||
37 |
|
Освітня Шкільне життя. |
“Digest 1997, № 24 с.3 |
Умовні речення I типу |
“New Year’s Day”c. 3 |
в. 1, с. 53 |
в. 2, с. 54 |
в.5, с. 54 |
|
||
38 |
|
Мої права і обов’язки |
в. 9, с. 55“Digest 2000 ,№ 23, с.2 |
|
|
в. 10, 11 с. 55 “Young people’s rights”c. 2 |
в. 16, с. 57 |
в. 12, с. 56 |
|
||
39 |
|
Система освіти в Україні |
|
Словотворення в. 19, с. 58 |
Текст вчителя “Education in Ukraine”. |
в. 18 с. 57 Task 10, p. 123 |
в. 17, с.57 |
в. 21, с. 59 |
|
||
40 |
|
Система освіти у Великій Британі |
“Digest 2001 ,№17 с.2 |
Умовні речення I I типу |
|
в. 23, 24 с. 59 “Education in Great Britain”. с. 2 |
в. 25, с. 60 |
в. 27, с. 60 |
|
||
41 |
|
Проблеми молоді |
“Digest 2003 , № 24 с.5 |
|
|
в. 31,с. 61. “Youth problems” “Digest 2003 , № 24 с.5 Task 12, p. 127 |
в. 32, с. 62 |
в. 34, с. 63 |
|
||
42 |
|
Життя молоді за кордоном |
“Digest 1995 ,№13 с.7 |
Умовні речення III типу |
|
“ American Youth” c. 4 |
в. 37. 38. 39 с.63-64 |
в. 41. с.65 |
|
||
43 |
|
Молоджні організації |
“Digest 1994 ,№17 с.9 |
|
“Boy’s club of America” c.4“Digest 1998 № 4 с.4 |
.в.45. 46 с.66 “The Youth Organization in Great Britain”“Digest 1994 ,№17 с.9 |
в. 44, с. 65 |
|
|
||
44 |
|
Бути молодим легко ? |
|
|
|
в. 57. с. 69 |
в. 50. с. 67 Контрольна |
в. 59. с. 71 робота |
|
||
|
Тематична |
атестація |
|
|
|
|
|
|
|
||
45 |
|
Особистісна Харчування |
в. 21, с.71 |
Passive Voice |
|
в. 63. с. 72 |
Бесіда за темою |
в. 65, с. 72 |
|
||
46 |
|
Їжа, яку ми їмо, яка вона? |
в.67,с. 72 |
|
|
в. 68, с.73 |
|
в. 70. с. 74 |
|
||
47 |
|
Традиційна українська кухня |
|
|
|
в. 74, с.74 |
в. 75, 76, 77 с.75 |
в. 79, с. 75 |
|
||
48 |
|
Національна кухня Великобританії |
“Digest 2000 , № 20 с.4 |
|
“The Sandwich”“Digest 2000 , № 20 с.5 |
“British Food”“Digest 2000 , № 20 с.4 |
Обговорення тексту |
|
|
||
49 |
|
Улюблена їжа американців |
“Digest 2002 , № 20 с.10 |
Фразові дієслова |
“Did you know?” “Digest 1997 , № 12 с.7 |
“Fast Food”“Digest 2002 , № 20 с.10 |
Обговорення тексту |
|
|
||
50 |
|
Відвідування закладів харчування |
“Digest 2003 , № 24 с.5 |
|
|
в. 82, 83 с. 76 |
в. 82, 83 с. 76 |
в. 84, с. 77 |
|
||
51 |
|
Як правильно харчування |
“Digest 2004 , № 20 с.4 |
|
|
в. 90, с. 78“The smart diet”“Digest 2004 , № 20 |
в. 89, с. 77 |
в. 91, с. 78 |
|
||
52 |
|
Їжа і здоров’я |
|
|
|
в. 92. с.78 |
Контрольна |
робота |
|
||
|
Тематична |
атестація |
|
|
|
|
|
|
|
||
53 |
|
Освітня Робота і професії |
с. 80 |
Sequence of Tenses |
|
в. 96, с. 79 |
Бесіда за темою |
|
|
||
54 |
|
У світі професій |
|
|
|
в. 98. 99 с. 81 Task 6, p. 116 |
Обговорення тексту |
|
|
||
55 |
|
Вибір професії за здібностями |
|
Direct, Indirect Speech |
|
в. 102, с. 81 Task 7, p. 118 |
в. 103, с.82 |
в. 107, с.83 |
|
||
56 |
|
Лікар – професія чи покликання |
|
|
Текст вчителя “A Stange Doctor”. |
в. 110, с. 83 |
в. 111, 112 с. 84 |
в. 113. с. 85 |
|
||
57 |
|
Праця - обов’язок кожного |
в. 33, с. 92 |
Modal Verbs |
|
в. 26, с. 90 в. 34, с. 92 |
в. 35, с. 93 |
в. 23, с. 90 |
|
||
58 |
|
Конституція. Права та обов’язки громадян |
в. 47, с. 95 |
|
|
в. 48, с. 96 |
|
в. 50, с. 100 |
|
||
59 |
|
Професії моїх рідних |
в. 55, с. 101 |
Прислівник. Ступені порівняння |
|
в. 54, 55 с. 101 Task 8, p. 120 |
|
в. 65, с. 101 |
|
||
60 |
|
Моя майбутня професія |
|
|
|
|
Контрольна |
робота |
|
||
|
Тематична |
атестація |
|
|
|
|
|
|
|
||
61 |
|
Публічна Живопис |
|
Non – Finite Forms of the Verb. The Infinitive |
|
Текст вчителя “Artistic Traditions of Ukraine” |
Обговорення тексту |
|
|
||
62 |
|
Видатні художники України |
|
|
Текст вчителя “Mykola Pymonenko” |
в. 74, с. 104 Текст вчителя“Kateryna Bilokur” |
Бесіда за темою |
|
|
||
63 |
|
Видатні художники зарубіжних країн |
|
The Infinitive. Complex Object |
|
в. 63, с. 102 Текст вчителя “Leonardo da Vinci” |
Обговорення тексту |
|
|
||
64 |
|
Відвідування музею |
“Digest 2000 , № 4 с.9 |
|
|
“Madame Tussard”“Digest 2000 , № 4 с.9 |
Обговорення тексту |
|
|
||
65 |
|
Мій улюблений художник |
|
|
Текст вчителя “Van Gogh” |
Текст вчителя “L. V. Borovicovsky” |
Сладання діалогів |
|
|
||
66 |
|
Відомі музеї світу. Ермітаж. |
|
The Infinitive Complex Subject |
|
Текст вчителя “The Hermitage” |
Повідомлення про улюблених художників |
|
|
||
67 |
|
Граффіті: мистецтво |
“Digest 2000 , № 7 с.6 |
|
|
Текст вчителя “Urban Artists” |
Обговорення тексту |
|
|
||
68 |
|
На аукціоні |
|
|
|
|
Контрольна |
робота |
|
||
|
Тематична |
атестація |
|
|
|
|
|
|
|
||
69 |
Контроль |
навичок |
аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
70 |
Контроль |
навичок |
читання |
|
|
|
|
|
|
||
71 |
Контроль |
навичок |
письма |
|
|
|
|
|
|
||
72 |
Контроль |
навичок |
говоріння |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||