До нового 2018/2019 навчального року. Календарно-тематичний план вивчення геометрії в 68класі розроблено відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
1
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ВИВЧЕННЯ ГЕОМЕТРІЇ В 8 КЛАСІ (70 год, 2 год на тиждень, резерв 12 год)
№ уроку |
№ уроку в темі |
Зміст навчального матеріалу |
Дата проведення уроку |
Примітки |
ТЕМА. Чотирикутники (22 год + 2 год резерв) |
||||
1 |
1 |
Чотирикутник і його елементи |
|
|
2 |
2 |
Сума кутів чотирикутника |
|
|
3-4 |
3-4 |
Паралелограм і його властивості |
|
|
5-6 |
5-6 |
Ознаки паралелограма |
|
|
7 |
7 |
Прямокутник і його властивості |
|
|
8-9 |
8-9 |
Ромб і його властивості |
|
|
10 |
10 |
Квадрат і його властивості |
|
|
11-12 |
11-12 |
Трапеція та її властивості |
|
|
13 |
13 |
Розв’язування задач |
|
|
14 |
14 |
Контрольна робота №1 |
|
|
15-16 |
15-16 |
Вписані та центральні кути |
|
|
17-18 |
17-18 |
Вписані та описані чотирикутники |
|
|
19-20 |
19-20 |
Теорема Фалесв. Середня лінія трикутника та її властивості |
|
|
21-22 |
21-22 |
Середня лінія трапеції та її властивості |
|
|
23 |
23 |
Розв’язування задач |
|
|
24 |
24 |
Контрольна робота №2 |
|
|
ТЕМА. Подібність трикутників (10 год + 1 год резерв) |
||||
25 |
1 |
Узагальнена теорема Фалеса. Про медіани трикутника |
|
|
26-27 |
2-3 |
Властивість бісектриси трикутника |
|
|
28 |
4 |
Означення подібних трикутників |
|
|
29 |
5 |
Ознака подібності трикутників за двома кутами |
|
|
30 |
6 |
Ознака подібності трикутників за двома сторонами та кутом між ними |
|
|
31 |
7 |
Ознака подібності трикутників за трьома сторонами |
|
|
32-33 |
8-9 |
Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику |
|
|
34 |
10 |
Розв’язування задач |
|
|
35 |
11 |
Контрольна робота №3 |
|
|
ТЕМА. Розв’язування прямокутних трикутників (14 год + 1 год резерв) |
||||
36-37 |
1-2 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
38-39 |
3-4 |
Теорема Піфагора |
|
|
40-41 |
5-6 |
Перпендикуляр і похила, її властивості |
|
|
42-43 |
7-8 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
44-45 |
9-10 |
Значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 300, 450, 600 |
|
|
46-48 |
11-13 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
49 |
14 |
Розв’язування задач |
|
|
50 |
15 |
Контрольна робота №4 |
|
|
ТЕМА. Многокутники. Площі многокутників (12 год + 1 год резерв) |
||||
51 |
1 |
Многокутник і його елементи |
|
|
52 |
2 |
Многокутник, вписаний у коло. Многокутник, описаний навколо кола |
|
|
53-54 |
3-4 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
|
|
55-56 |
5-6 |
Площа паралелограма |
|
|
57-59 |
7-9 |
Площа трикутника |
|
|
60-61 |
10-11 |
Площа трапеції |
|
|
62 |
12 |
Розв’язування задач |
|
|
63 |
13 |
Контрольна робота №5 |
|
|
ТЕМА. Повторення і систематизація навчального матеріалу(7 год резерв) |
||||
64 |
|
Чотирикутники та їх властивості. Вписані та описані чотирикутники. Площі многокутників |
|
|
65 |
|
Подібність трикутників та її застосування |
|
|
66 |
|
Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
67 |
|
Вписані та центральні кути |
|
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
69 |
|
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
|
|
70 |
|
Розв’язування більш складних задач |
|
|