Календарно-тематичний план з біології для учнів 8 класу

Про матеріал

Календарне планування побудоване по програмі з біології для учнів 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчаються за рівнем стандарту (затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804). Календарне планування побудоване з урахуванням методичних рекомендацій до програми, а також планування має конструктор титульної сторінки. Планування до підручника з біології для учнів 8 класу; автор: В. І. Соболь.

Перегляд файлу

(Повна назва навчального закладу)

 

 

 

Календарно-тематичне планування з курсу біології інваріантної складової робочого навчального плану закладу (Повна назва навчального закладу)

 

у 8-__ класі на І семестр 2018/2019 навчальний рік

 

 

Учитель біології ПІБ

Розглянуто на засіданні методичного об'єднання вчителів природознавства від  __.08.2018 протокол № _

Погоджую

Заступник директора з навчально-виховної роботи

____________ ПІБ

____________ 2018

 

 

 

 

 

Назва міста 2018.


Календарно-тематичне планування з біології для 8-А класі І семестр

70 год, 2 год на тиждень, із них 4 год – резервні

 

№ п/п

К-ть год у темі

Дата

Зміст навчального матеріалу

Практична частина

Примітки

 

 

Тема 1. ВСТУП. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ. ТРАВЛЕННЯ (11 год).

1.

1.

 

Біосоціальна природа людини.

Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини.

 

 

2.

2.

 

Життєдіяльність організму людини.

Лабораторне дослідження:

ознайомлення з препаратами тканин людини

 

3.

3.

 

Регуляторні системи організму людини.

 

 

4.

4.

 

Значення знань про людину для збереження її здоров’я.

 

 

5.

5.

 

Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого.

 

 

6.

6.

 

Харчування людини та обмін речовин. Їжа людини.

 

 

7.

7.

 

Значення компонентів харчових продуктів.

 

 

8.

8.

 

Травлення людини. Огляд будови травної системи.

Дослідницький практикум

Дія ферментів слини на крохмаль

 

9.

9.

 

Травлення в ротовій порожнині.

Лабораторні дослідження

зовнішньої будови зубів (за муляжами, моделями)

 

10.

10.

 

Травлення в шлунку.

 

 

11.

11.

 

Травлення в кишечнику.

 

 

12.

12.

 

Регуляція травлення. Харчові розлади.

 

 

13.

13.

 

Підсумковий урок на тему: «Вступ. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини. Травлення». Захист проектів на тему: «Збалансоване харчування»

 

 

 

 

Тема 2. ДИХАННЯ. ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН (11 год).

14.

1.

 

Дихання та його значення.

 

 

15.

2.

 

Дихальна система людини.

 

 

16.

3.

 

Процеси дихання.

 

 

17.

4.

 

Регуляція дихання. Профілактика захворювань дихальної системи.

 

 

18.

5.

 

Транспорт речовин. Внутрішнє середовище організму.

 

 

19.

6.

 

Кров і лімфа.

Лабораторні роботи:

Мікроскопічна будова крові людини.

 

20.

7.

 

Кровотворення. Формені елементи крові.

 

 

21.

8.

 

Групи крові. Переливання крові. Зсідання крові.

 

 

22.

9.

 

Система кровообігу. Серце.

Лабораторні дослідження:

вимірювання частоти серцевих скорочень.

 

23.

10.

 

Кровоносні судини. Рух крові.

 

 

24.

11.

 

Серцево-судинні захворювання.

 

 

25.

12.

 

Підсумковий урок на тему: «Дихання. Транспорт речовин».

 

 

 

 

 

Тема 3. ВИДІЛЕННЯ. ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ. ОПОРА ТА (10 год).

26.

1.

 

Виділення – важливий етап обміну речовин.

 

 

27.

2.

 

Контрольна робота № 1 «Обмін речовин в організмі людини»

 

 

28.

3.

 

Регуляція сечоутворення. Захворювання органів сечовиділення.

 

 

29.

4.

 

Шкіра, функції та будова.

 

 

30.

5.

 

Терморегуляція. Захист проектів «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою»

 

 

31.

6.

 

Опора людини. Кістка як орган скелетної системи.

 

 

32.

7.

 

Скелет людини.

 

 

33.

8.

 

Рух людини. М’язи.

Лабораторні дослідження

мікроскопічної будови кісткової, хрящової та м’язової тканин

 

34.

9.

 

Робота м’язів. Втома м’язів.

Лабораторні дослідження

розвитку втоми при статичному та динамічному навантаженні; впливу ритму й навантаження на розвиток втоми.

 

35.

10.

 

Розвиток опорно рухової системи людини.

 

 

 

 

Вчитель біології              ______________ ПІБ

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Біліченко Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Біологія, 8 клас, Планування
Додано
25 серпня 2018
Переглядів
2092
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку