Календарно-тематичний план з фізики для 11 класу
на 2023-2024 н. р. для очного та дистанційного навчання
(105 годин, 3 години в тиждень)
№ уроку |
Дата проведення |
Зміст навчального матеріалу |
Посилання на дистанційний урок |
|
І-ІІ семестр |
||||
Розділ І. Електродинаміка. Частина І. Електричний струм |
||||
1 |
|
Електричний струм |
||
2 |
|
Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори |
||
3 |
|
Розв’язування задач з теми: Послідовне і паралельне з’єднання провідників |
||
4 |
|
Експериментальна робота № 1 «Перевірка законів послідовного і паралельного з’єднань провідників» |
||
5 |
|
Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца |
||
6 |
|
Розв’язування задач з теми: Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца |
|
|
7 |
|
Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола |
|
|
8 |
|
Розв’язування задач з теми: Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола |
|
|
9 |
|
Експериментальна робота № 2 «Вимірювання ЕРС і внутрішнього опору джерела струму» |
||
10 |
|
Електричний струм у металах |
|
|
11 |
|
Експериментальна робота № 3 «Вимірювання температурного коефіцієнта опору металу» |
||
12 |
|
Електричний струм в електролітах. Електроліз |
|
|
13 |
|
Розв’язування задач |
|
|
14 |
|
Електричний струм у газах |
|
|
15 |
|
Електричний струм у вакуумі. Електровакуумні прилади |
|
|
16 |
|
Електричний струм у напівпровідниках |
|
|
17 |
|
Розв’язування задач |
|
|
18 |
|
Розв’язування задач |
|
|
19 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Електродинаміка. Електричний струм» |
|
|
20 |
|
Контрольна робота № 1 з теми «Електродинаміка. Електричний струм» |
|
|
21 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Електродинаміка. Електричний струм» |
|
|
Розділ І. Електродинаміка. Частина ІІ. Електромагнетизм |
||||
22 |
|
Магнітне поле |
||
23 |
|
Сила Ампера |
||
24 |
|
Розв’язування задач |
||
25 |
|
Сила Лоренца |
||
26 |
|
Розв’язування задач |
||
27 |
|
Досліди Фарадея. Закон електромагнітної індукції |
||
28 |
|
Розв’язування задач |
||
29 |
|
Розв’язування задач |
|
|
30 |
|
Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля |
||
31 |
|
Розв’язування задач |
||
32 |
|
Магнітні властивості речовин. Діа-, пара- і феромагнетики |
||
33 |
|
Електромагнітне поле |
||
34 |
|
Розв’язування задач |
|
|
35 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Електродинаміка. Електромагнетизм» |
||
36 |
|
Контрольна робота № 2 з теми «Електродинаміка. Електромагнетизм» |
|
|
37 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Електродинаміка. Електромагнетизм» |
|
|
Розділ ІІ. Електромагнітні коливання і хвилі |
||||
38 |
|
Коливання. Види коливань. Фізичні величини, що характеризують коливання |
||
39 |
|
Вільні електромагнітні коливання в ідеальному коливальному контурі. Формула Томсона |
||
40 |
|
Розв’язування задач |
||
41 |
|
Розв’язування задач |
|
|
42 |
|
Змінний струм. Генератори змінного струму |
||
43 |
|
Розв’язування задач |
||
44 |
|
Активний, ємнісний та індуктивний опір в колі змінного струму |
||
45 |
|
Розв’язування задач |
||
46 |
|
Експериментальна робота № 4 «Вимірювання індуктивності котушки» |
||
47 |
|
Виробництво, передача та використання енергії змінного струму. Трансформатори |
||
48 |
|
Розв’язування задач |
||
49 |
|
Електромагнітні хвилі. Властивості електромагнітних хвиль. Досліди Герца |
||
50 |
|
Принципи радіотелефонного зв’язку. Радіомовлення та телебачення |
||
51 |
|
Розв’язування задач |
|
|
52 |
|
Розв’язування задач |
|
|
53 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Електромагнітні коливання і хвилі» |
||
54 |
|
Контрольна робота № 3 з теми «Електромагнітні коливання і хвилі» |
|
|
55 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Електромагнітні коливання і хвилі» |
|
|
Розділ ІІІ. Оптика |
||||
56 |
|
Розвиток уявлень про природу світла |
||
57 |
|
Відбивання світла. Закони відбивання світла |
||
58 |
|
Розв’язування задач |
||
59 |
|
Заломлення світла. Закони відбивання світла |
||
60 |
|
Повне відбивання світла |
||
61 |
|
Розв’язування задач |
||
62 |
|
Експериментальна робота № 5 «Дослідження заломлення світла» |
||
63 |
|
Лінзи. Побудова зображень у лінзах |
||
64 |
|
Розв’язування задач |
||
65 |
|
Розв’язування задач |
|
|
66 |
|
Формула тонкої лінзи |
|
67 |
|
Розв’язування задач |
|
68 |
|
Експериментальна робота № 6 «Вимірювання оптичної сили лінзи та системи лінз» |
|
69 |
|
Оптичні системи. Кут зору |
|
70 |
|
Дисперсія світла. Спектроскоп |
|
71 |
|
Інтерференція світла |
|
72 |
|
Поляризація світла |
|
73 |
|
Розв’язування задач на інтерференцію та дифракцію світла |
|
74 |
|
Розв’язування задач |
|
75 |
|
Експериментальна робота № 7 «Вимірювання довжини світлової хвилі» |
|
76 |
|
Формула Планка. Світлові кванти |
|
77 |
|
Розв’язування задач |
|
78 |
|
Фотоефект. Закони фотоефекту |
|
79 |
|
Розв’язування задач |
|
80 |
|
Розв’язування задач |
|
81 |
|
Шкала електромагнітних хвиль |
|
82 |
|
Розв’язування задач |
|
83 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Оптика» |
|
84 |
|
Контрольна робота № 4 з теми «Оптика» |
|
85 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Оптика» |
|
Розділ ІV. Атомна та ядерна фізика |
|||
86 |
|
Дослід Резерфорда. Постулати Бора. Енергетичні рівні атома |
|
87 |
|
Розв’язування задач з теми: Постулати Бора |
|
88 |
|
Види спектрів. Основи спектрального аналізу |
|
89 |
|
Квантово-оптичні генератори (лазери) |
90 |
|
Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку |
|
91 |
|
Розв’язування задач з теми: Енергія зв’язку |
|
92 |
|
Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду |
|
93 |
|
Розв’язування задач |
|
94 |
|
Експериментальна робота № 8 «Моделювання радіоактивного розпаду» |
|
95 |
|
Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання |
|
96 |
|
Експериментальна робота № 9 «Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями» |
|
97 |
|
Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер Урану. Термоядерні реакції |
|
98 |
|
Розв’язування задач з теми: Ланцюгова ядерна реакція поділу ядер Урану. Термоядерні реакції |
|
99 |
|
Елементарні частинки |
|
100 |
|
Розв’язування задач |
|
101 |
|
Узагальнення та систематизація знань по темі «Атомна та ядерна фізика» |
|
102 |
|
Контрольна робота № 5 з теми «Атомна та ядерна фізика» |
|
103 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Атомна та ядерна фізика» |
|
104 |
|
Захист навчальних проектів по темі «Атомна та ядерна фізика» |
|
105 |
|
Узагальнююче заняття «Професії майбутнього» |
|
Більше розробок уроків і планувань шукаємо на сторінці – https://probapera.org/avtor/6/3791/dystantsijne-navchannya.html
та на YouTube-каналі «Фізика Онлайн» – https://www.youtube.com/@Physics_Online
Також чекаємо у Viber-спільноті вчителів фізики https://invite.viber.com/?g2=AQAbq1TsV8fqlkv11q1SH%2BnmBB%2B6no0LiJLBywxWP%2FACmbmHEsKwi1ZuqIjOmgMQ