Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Я досліджую світ" для 4 класу, 1 семестр НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичний план з корекцією для немовленнєвої дитини із ЗПР, з предмета "Я досліджую світ" для 4 класу, 1 семестр НУШ
Перегляд файлу

 Я досліджую світ 1 семестр 2023-24

Дата

Зміст

Корекція

1

01.09

І СЕМЕСТР

ПРИРОДА УКРАЇНИ

Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги.

Ознайомився з поняттям Наука та Природа України. Прослухав текст підручника, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Розглядав будову підручника. Переглядали навчальне відео за темою. Має уявлення про Землю як спільний дім для всіх людей, 

2

04.09

Наша країна – Україна

На 4 вересня: с. 8-10, намалювати рослини-символи нашого народу

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги.  Розуміє зміст народних  українських символів; Розуміє, що Наша країна – Україна. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення.

3

06.09

Для чого потрібні глобуси і карти

На 6 вересня: с. 11- 13, читати ,усно відповідати на запитання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Розуміє  -для чого потрібні глобуси і карти. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений.

4

08.09

Про що розповідають карти (с. 15)

Практична робота з картою

Очно. Корекція уваги. Розбиралися з умовними позначеннями на карті, розуміє, про що розповідають карти. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений.

5

11.09

Як орієнтуватися на місцевості

На 11 вересня: с. 19-23, пройти тест

 Очно. Корекція уваги. Вчилися орієнтуватися на місцевості, повторювали сторони світу. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений.

6

13.09

Що таке план місцевості

На 13 вересня: с. 24-27, вивчити умовні позначення

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям – план місцевості, умовними позначеннями в атласі на картах, поняттям – масштаб. Знаходив самостійно об*єкти, означені умовними позначеннями на картах місцевості. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений.

7

15.09

Що таке масштаб (с. 28)

Практична робота. Креслення плану своєї кімнати

На 15 вересня: Накреслити план своєї кімнати

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям – план класу, умовними позначеннями в атласі на картах, поняттям – масштаб. Знаходив самостійно об*єкти, означені умовними позначеннями на картах місцевості. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Креслив з допомогою АВ план класу.

8

18.09

Яка поверхня України

Практична робота. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні України

На 18 вересня: с. 31-33, вивчити основні форми земної поверхні і їх позначення на карті

Очно. Корекція уваги. Ознайомився із основними формами земної поверхні і їх позначення на карті. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичну роботу виконував з допомогою АВ

9

20.09

Що змінює поверхню Землі(с. 35). Дослід з гранітом

На 20 вересня: с. 35-37, читати і відповідати на запитання

Очно, корекція уваги. Розуміє що поверхню Землі змінюють  - температура, дія вітру.  Вплив моря, рухи води, діяльність людини. Розуміє, що форма  земної кулі постійно змінюється через природні сили. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ

10

22.09

Які країни є сусідами України

Очно. Корекція уваги. На карті з АВ визначав - які країни є сусідами України. Читав позначення з допомогою АВ. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ

11

25.09

Проєкт «Зустрічаємо сусідів»

На 25 вересня: Пройти тест

 

Очно. Корекція уваги. Тест за темою проходив з допомогою АВ – повторювали матеріал за підручником, повторно розглядаючи зображення, користувалися Атласом. Завдання до тесту зачитувала АВ. Тестування дуже подобається учню.

12

27.09

Ми – громадяни України

На 27 вересня: Написати есе ""Ми - громадяни України"

Очно. Корекція уваги. Учень розуміє, що ми - громадяни України. Написав есе ""Ми - громадяни України" з допомогою АВ – обговорювали, АВ допомагала формувати фрази, учень записував за зразком.

13

29.09

Про великі права маленької дитини

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з великими  правами маленької дитини. Записував з  підручника права в зошит. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ

14

02.10

Проєкт «Виготовлення іграшкового інвентарю»

Очно. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ

15

04.10

Діагностувальна робота з теми «Природа України»

Очно. Корекція уваги. Виконував діагностувальну роботу з допомогою асистента вчителя. Користувалися підручником – текстом та зображеннями.

16

06.10

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України»

Очно. Корекція уваги. Брав участь по запиту вчителя в аналізі діагностувальної роботи.

17

09.10

КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА УКРАЇНИ

Що ми знаємо про свою історію

На 9 жовтня: с. 53 - 57, прочитати статтю у підручнику, переглянути відео

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям-культурна  спадщина України. Що ми знаємо про свою історію. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ

18

11.10

Славетні творці української держави

На 11 жовтня: с. 60-62, прочитати статтю у підручнику, підготуватися до уроку-проєкту

Очно. Корекція уваги. Ознайомився із славетними творцями Української держави: М. Грушевським, Лесею Українкою, та іншими діячами, які залишили слід в історії. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ.

19

13.10

Урок-проєкт" Визначні постаті на українських гривнях"

Очно. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ. Розглядали купюри гривень, читали імена і прізвища під зображеннями історичних постатей.

20

16.10

Де шукати скарби України

На 16 жовтня: с. 63-66 - прочитати статтю, виконати тест

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє, але хоче бути присутнім на уроці. Ознайомився з основними об*єктами культурної спадщини – піснями . казками, звичаями, традиціями, картинами, книгами, пам*ятниками, храмами, витворами майстрів, археологічними об*єктами. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами, старшої сестри.

21

18.10

Практична робота. Аплікація «Соняшник!

На 18 жовтня: Описати виріб з природного матеріалу

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє. Але хотів бути на уроці. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

22

20.10

БАГАТСТВА УКРАЇНИ

На які природні ресурси багата Україна (с. 68)

Дослід з магнітом

На 20 жовтня: Переглянути відео

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє, але бажає бути присутнім на уроці. Ознайомився з поняттям – природні ресурси – природа, грунт, вода, корисні копалини, звірі, сонячна енергія… Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

23

23.10

Рудні корисні копалини

На 23 жовтня: с. 70-71 - прочитати статтю, переглянути відео

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям    - рудні корисні копалини. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ.

24

25.10

Які паливні корисні копалини є на території України (с. 76)

Практична робота з контурною картою «Райони видобутку кам,яного вугілля в Україні»

На 25 жовтня: с. 76- 80 - прочитати статтю, пройти тест

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям - паливні корисні копалини , які є на території України. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

25

27.10

Де живе енергія

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям  - енергія, за допомогою якої можна приготувати їжу, обігріти житло, змусити працювати побутові прилади, освітити домівки. Ознайомився з поняттям – відновлювані та невідновлювані джерела енергії. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ.

26

06.11

Чим можна замінити корисні копалини

На 6 листопада: с. 85 -88, виконати тест

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з тим, що корисні копалини можна замінити сонячною енергією, вітровою, атомною, гідроелектричною. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

27

08.11

Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89)

Дослід

На 8 листопада: с. 89 - 93, відповідати усно на запитання

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Розмірковували - якими способами оберігає людина себе від холоду та як економити тепло. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

28

10.11

Як заощадити електроенергію (с. 95). Дослідження

На 10 листопада: Підготуватися до уроку-проєкту

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги.

29

13.11

Творчий проєкт «Як економити теплову й електричну енергію»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

30

15.11

На які водні ресурси багата Україна(с. 99)

Практична робота з фізичною та контурною картами України

На 15 листопада: с. 99 - 103, читати, усно відповідати на запитання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився - на які водні ресурси багата Україна – океани, моря, річки, озера, болота. Працювали з атласом та фізичною картою України. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

31

17.11

Озера і болота України

На 17 листопада: с. 104 - 106, відповідати на запитання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям  - озеро - Озером називають водойму, яка виникла у природній западині на поверхні Землі. В Україні налічують понад 3000 озер. Озера різняться розмірами, глибиною, солоністю води, віком. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

32

20.11

Якою буває погода (с. 107)

На 20 листопада: с. 107 - 111, читати, відповідати на запитання

Очно. Корекція уваги. Поміркували про погоду - погода – це все те, що відбувається в цей

момент за вікном: чи йде дощ, чи світить сонце, тепло на вулиці або холодно. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

33

22.11

Які скарби приховує Чорне море

На 22 листопада: с. 112-116, прочитати, пройти тестування

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Розглядали Атлас. Чорне море розташоване на півдні України. За

формою схоже на овал. Розглядали на зображеннях і відео мешканців Чорного моря, рослинність.  Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

34

24.11

Які скарби приховує Азовське море

На 24 листопада: Підготуватися до дослідницького проєкту

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Учень ознайомився, що - Азовське море – одне з найменших у світі. Рослинний і тваринний світ Азовського моря дуже різноманітний. Розглядали на зображеннях і відео мешканців Азовського  моря, рослинність.  Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

35

27.11

Дослідницький проєкт «Водойми рідного краю»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги.

36

29.11

Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни

На 29 листопада: с. 122-124, читати та відповідати на запитання

Очно. Корекція уваги. Ознайомився з тим, що ґрунти вкривають поверхню суходолу Землі шаром від кількох сантиметрів до 3 м і більше. Природа  Землі  різноманітна, а отже, різноманітні й ґрунти. Вивчав - чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ.

37

01.12

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України»

На 1 грудня: Підготуватися до діагностичної роботи

Очно. Корекція уваги. Працював з класом, користуючись підручником. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ.

38

04.12

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України»

На 4 грудня: Виконати тест

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Виконав тест, з допомогою АВ, мами – читали учню завдання, коригували його роботу з підручником.

39

06.12

ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ

Де на Землі спекотно, а де – холодно

На 6 грудня: с. 125- 129, читати і відповідати на запитання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився - де на Землі спекотно, а де – холодно. Наша планета має форму кулі, сонячне проміння освітлює різні її ділянки під різними кутами, а отже, нагріває поверхню Землі нерівномірно. Ознайомився з поняттям – екватор та теплові пояси. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

40

08.12

Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів

На 8 грудня: Переглянути відео

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів, знайомимося з рослинами та тваринами. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

41

11.12

Подорожуємо лісостепом

На 11 грудня: с. 137 -140, читати, відповідати на запитання

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Подорожуємо лісостепом. знайомимося з рослинами та тваринами. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

42

13.12

Подорожуємо просторами степу

На 13 грудня: с.141 -144, пройти тест

 

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Подорожуємо просторами степу. знайомимося з рослинами та тваринами. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

42

15.12

Сходження на Говерлу

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Сходження на Говерлу. Ознайомився – з тим, що на заході України розташовані Карпатські гори, які ще називають Українськими Карпатами. Найвища вершина Карпат в Україні – Говерла (2061 м). У Карпатах м’яка зима й неспекотне літо. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

43

18.12

Подорож Кримськими горами

На 20 грудня: с.149-151, читати , пройти тест

Очно. Корекція уваги. Подорож Кримськими горами. Ознайомився – з тим, що Кримські гори розташовані на півдні України,

на Кримському півострові. Рослинний і тваринний світ  Кримських гір надзвичайно різноманітний. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ.

44

20.12

Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір

На 22 грудня: с.152- 156, прочитати, переглянути відео

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір. Ознайомився, що – у нашій державі для збереження окремих видів рослин і тварин, місць їхнього проживання, об’єктів

неживої природи створюють заповідники - де рослини та тварини перебувають під охороною держави. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ, мами.

45

22.12

Діагностувальна робота з теми «Природні зони України»

Очно. Корекція уваги. Діагностувальну роботу виконував з допомогою АВ, котра зачитувала учню завдання, він вибирав відповідь, яку  вважав правильною.

46

25.12

Проєкт «Природоохоронні території нашого краю»

На 27 грудня: Придумати два запитання по темі "Природні зони України"

Очно. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ.

47

27.12

Аналіз діагностувальної роботи.

Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України»

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. З вчителем, АВ, класом працювали над аналізом діагностувальної роботи. Був активним. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення.

48

29.11

Підсумковий урок за семестр

Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії  виконував з допомогою АВ.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
Додано
13 березня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку