Я досліджую світ 1 семестр 2023-24 |
|||
№ |
Дата |
Зміст |
Корекція |
1 |
01.09 |
І СЕМЕСТР ПРИРОДА УКРАЇНИ Як наука допомагає нам пізнавати навколишній світ |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям Наука та Природа України. Прослухав текст підручника, прочитаний АВ, розглянув зображення в підручнику, старався відповідати на питання. Розглядав будову підручника. Переглядали навчальне відео за темою. Має уявлення про Землю як спільний дім для всіх людей, |
2 |
04.09 |
Наша країна – Україна На 4 вересня: с. 8-10, намалювати рослини-символи нашого народу |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Розуміє зміст народних українських символів; Розуміє, що Наша країна – Україна. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. |
3 |
06.09 |
Для чого потрібні глобуси і карти На 6 вересня: с. 11- 13, читати ,усно відповідати на запитання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Розуміє -для чого потрібні глобуси і карти. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. |
4 |
08.09 |
Про що розповідають карти (с. 15) Практична робота з картою |
Очно. Корекція уваги. Розбиралися з умовними позначеннями на карті, розуміє, про що розповідають карти. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. |
5 |
11.09 |
Як орієнтуватися на місцевості На 11 вересня: с. 19-23, пройти тест |
Очно. Корекція уваги. Вчилися орієнтуватися на місцевості, повторювали сторони світу. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. |
6 |
13.09 |
Що таке план місцевості На 13 вересня: с. 24-27, вивчити умовні позначення |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям – план місцевості, умовними позначеннями в атласі на картах, поняттям – масштаб. Знаходив самостійно об*єкти, означені умовними позначеннями на картах місцевості. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. |
7 |
15.09 |
Що таке масштаб (с. 28) Практична робота. Креслення плану своєї кімнати На 15 вересня: Накреслити план своєї кімнати |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям – план класу, умовними позначеннями в атласі на картах, поняттям – масштаб. Знаходив самостійно об*єкти, означені умовними позначеннями на картах місцевості. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Креслив з допомогою АВ план класу. |
8 |
18.09 |
Яка поверхня України Практична робота. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні України На 18 вересня: с. 31-33, вивчити основні форми земної поверхні і їх позначення на карті |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився із основними формами земної поверхні і їх позначення на карті. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичну роботу виконував з допомогою АВ |
9 |
20.09 |
Що змінює поверхню Землі(с. 35). Дослід з гранітом На 20 вересня: с. 35-37, читати і відповідати на запитання |
Очно, корекція уваги. Розуміє що поверхню Землі змінюють - температура, дія вітру. Вплив моря, рухи води, діяльність людини. Розуміє, що форма земної кулі постійно змінюється через природні сили. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ |
10 |
22.09 |
Які країни є сусідами України |
Очно. Корекція уваги. На карті з АВ визначав - які країни є сусідами України. Читав позначення з допомогою АВ. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ |
11 |
25.09 |
Проєкт «Зустрічаємо сусідів» На 25 вересня: Пройти тест
|
Очно. Корекція уваги. Тест за темою проходив з допомогою АВ – повторювали матеріал за підручником, повторно розглядаючи зображення, користувалися Атласом. Завдання до тесту зачитувала АВ. Тестування дуже подобається учню. |
12 |
27.09 |
Ми – громадяни України На 27 вересня: Написати есе ""Ми - громадяни України" |
Очно. Корекція уваги. Учень розуміє, що ми - громадяни України. Написав есе ""Ми - громадяни України" з допомогою АВ – обговорювали, АВ допомагала формувати фрази, учень записував за зразком. |
13 |
29.09 |
Про великі права маленької дитини |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився з великими правами маленької дитини. Записував з підручника права в зошит. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ |
14 |
02.10 |
Проєкт «Виготовлення іграшкового інвентарю» |
Очно. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ |
15 |
04.10 |
Діагностувальна робота з теми «Природа України» |
Очно. Корекція уваги. Виконував діагностувальну роботу з допомогою асистента вчителя. Користувалися підручником – текстом та зображеннями. |
16 |
06.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природа України» |
Очно. Корекція уваги. Брав участь по запиту вчителя в аналізі діагностувальної роботи. |
17 |
09.10 |
КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА УКРАЇНИ Що ми знаємо про свою історію На 9 жовтня: с. 53 - 57, прочитати статтю у підручнику, переглянути відео |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям-культурна спадщина України. Що ми знаємо про свою історію. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ |
18 |
11.10 |
Славетні творці української держави На 11 жовтня: с. 60-62, прочитати статтю у підручнику, підготуватися до уроку-проєкту |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився із славетними творцями Української держави: М. Грушевським, Лесею Українкою, та іншими діячами, які залишили слід в історії. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. |
19 |
13.10 |
Урок-проєкт" Визначні постаті на українських гривнях" |
Очно. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. Розглядали купюри гривень, читали імена і прізвища під зображеннями історичних постатей. |
20 |
16.10 |
Де шукати скарби України На 16 жовтня: с. 63-66 - прочитати статтю, виконати тест |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє, але хоче бути присутнім на уроці. Ознайомився з основними об*єктами культурної спадщини – піснями . казками, звичаями, традиціями, картинами, книгами, пам*ятниками, храмами, витворами майстрів, археологічними об*єктами. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами, старшої сестри. |
21 |
18.10 |
Практична робота. Аплікація «Соняшник! На 18 жовтня: Описати виріб з природного матеріалу |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє. Але хотів бути на уроці. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
22 |
20.10 |
БАГАТСТВА УКРАЇНИ На які природні ресурси багата Україна (с. 68) Дослід з магнітом На 20 жовтня: Переглянути відео |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Хворіє, але бажає бути присутнім на уроці. Ознайомився з поняттям – природні ресурси – природа, грунт, вода, корисні копалини, звірі, сонячна енергія… Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
23 |
23.10 |
Рудні корисні копалини На 23 жовтня: с. 70-71 - прочитати статтю, переглянути відео |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям - рудні корисні копалини. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. |
24 |
25.10 |
Які паливні корисні копалини є на території України (с. 76) Практична робота з контурною картою «Райони видобутку кам,яного вугілля в Україні» На 25 жовтня: с. 76- 80 - прочитати статтю, пройти тест |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям - паливні корисні копалини , які є на території України. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
25 |
27.10 |
Де живе енергія |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям - енергія, за допомогою якої можна приготувати їжу, обігріти житло, змусити працювати побутові прилади, освітити домівки. Ознайомився з поняттям – відновлювані та невідновлювані джерела енергії. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. |
26 |
06.11 |
Чим можна замінити корисні копалини На 6 листопада: с. 85 -88, виконати тест |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з тим, що корисні копалини можна замінити сонячною енергією, вітровою, атомною, гідроелектричною. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
27 |
08.11 |
Якими способами оберігає людина себе від холоду(с. 89) Дослід На 8 листопада: с. 89 - 93, відповідати усно на запитання
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Розмірковували - якими способами оберігає людина себе від холоду та як економити тепло. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
28 |
10.11 |
Як заощадити електроенергію (с. 95). Дослідження На 10 листопада: Підготуватися до уроку-проєкту |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. |
29 |
13.11 |
Творчий проєкт «Як економити теплову й електричну енергію» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
30 |
15.11 |
На які водні ресурси багата Україна(с. 99) Практична робота з фізичною та контурною картами України На 15 листопада: с. 99 - 103, читати, усно відповідати на запитання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився - на які водні ресурси багата Україна – океани, моря, річки, озера, болота. Працювали з атласом та фізичною картою України. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
31 |
17.11 |
Озера і болота України На 17 листопада: с. 104 - 106, відповідати на запитання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився з поняттям - озеро - Озером називають водойму, яка виникла у природній западині на поверхні Землі. В Україні налічують понад 3000 озер. Озера різняться розмірами, глибиною, солоністю води, віком. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
32 |
20.11 |
Якою буває погода (с. 107) На 20 листопада: с. 107 - 111, читати, відповідати на запитання |
Очно. Корекція уваги. Поміркували про погоду - погода – це все те, що відбувається в цей момент за вікном: чи йде дощ, чи світить сонце, тепло на вулиці або холодно. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
33 |
22.11 |
Які скарби приховує Чорне море На 22 листопада: с. 112-116, прочитати, пройти тестування |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Розглядали Атлас. Чорне море розташоване на півдні України. За формою схоже на овал. Розглядали на зображеннях і відео мешканців Чорного моря, рослинність. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
34 |
24.11 |
Які скарби приховує Азовське море На 24 листопада: Підготуватися до дослідницького проєкту |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Учень ознайомився, що - Азовське море – одне з найменших у світі. Рослинний і тваринний світ Азовського моря дуже різноманітний. Розглядали на зображеннях і відео мешканців Азовського моря, рослинність. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
35 |
27.11 |
Дослідницький проєкт «Водойми рідного краю» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. |
36 |
29.11 |
Чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни На 29 листопада: с. 122-124, читати та відповідати на запитання |
Очно. Корекція уваги. Ознайомився з тим, що ґрунти вкривають поверхню суходолу Землі шаром від кількох сантиметрів до 3 м і більше. Природа Землі різноманітна, а отже, різноманітні й ґрунти. Вивчав - чому ґрунти є важливим природним ресурсом країни. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. |
37 |
01.12 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» На 1 грудня: Підготуватися до діагностичної роботи |
Очно. Корекція уваги. Працював з класом, користуючись підручником. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. |
38 |
04.12 |
Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Культурна спадщина та багатства України» На 4 грудня: Виконати тест
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Виконав тест, з допомогою АВ, мами – читали учню завдання, коригували його роботу з підручником. |
39 |
06.12 |
ПРИРОДНІ ЗОНИ УКРАЇНИ Де на Землі спекотно, а де – холодно На 6 грудня: с. 125- 129, читати і відповідати на запитання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Ознайомився - де на Землі спекотно, а де – холодно. Наша планета має форму кулі, сонячне проміння освітлює різні її ділянки під різними кутами, а отже, нагріває поверхню Землі нерівномірно. Ознайомився з поняттям – екватор та теплові пояси. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
40 |
08.12 |
Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів На 8 грудня: Переглянути відео
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Подорожуємо зонами мішаних і широколистих лісів, знайомимося з рослинами та тваринами. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
41 |
11.12 |
Подорожуємо лісостепом На 11 грудня: с. 137 -140, читати, відповідати на запитання |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Подорожуємо лісостепом. знайомимося з рослинами та тваринами. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
42 |
13.12 |
Подорожуємо просторами степу На 13 грудня: с.141 -144, пройти тест
|
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Подорожуємо просторами степу. знайомимося з рослинами та тваринами. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
42 |
15.12 |
Сходження на Говерлу |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Сходження на Говерлу. Ознайомився – з тим, що на заході України розташовані Карпатські гори, які ще називають Українськими Карпатами. Найвища вершина Карпат в Україні – Говерла (2061 м). У Карпатах м’яка зима й неспекотне літо. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
43 |
18.12 |
Подорож Кримськими горами На 20 грудня: с.149-151, читати , пройти тест |
Очно. Корекція уваги. Подорож Кримськими горами. Ознайомився – з тим, що Кримські гори розташовані на півдні України, на Кримському півострові. Рослинний і тваринний світ Кримських гір надзвичайно різноманітний. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. |
44 |
20.12 |
Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір На 22 грудня: с.152- 156, прочитати, переглянути відео |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Заповідні території та охорона природи Карпат і Кримських гір. Ознайомився, що – у нашій державі для збереження окремих видів рослин і тварин, місць їхнього проживання, об’єктів неживої природи створюють заповідники - де рослини та тварини перебувають під охороною держави. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ, мами. |
45 |
22.12 |
Діагностувальна робота з теми «Природні зони України» |
Очно. Корекція уваги. Діагностувальну роботу виконував з допомогою АВ, котра зачитувала учню завдання, він вибирав відповідь, яку вважав правильною. |
46 |
25.12 |
Проєкт «Природоохоронні території нашого краю» На 27 грудня: Придумати два запитання по темі "Природні зони України" |
Очно. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. |
47 |
27.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Природні зони України» |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. З вчителем, АВ, класом працювали над аналізом діагностувальної роботи. Був активним. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. |
48 |
29.11 |
Підсумковий урок за семестр |
Дистанційно. ZOOM. Телефонний режим. VIBER. Корекція уваги. Прослуховував текст, прочитаний АВ, переглядали навчальні відео та зображення в підручнику, атласі. Старався відповідати на запитання, враховуючи порушення мовлення. Навчанням зацікавлений. Практичні дії виконував з допомогою АВ. |