Урок "Пригода перша. Чарівне перетворення. Що будемо вивчати протягом місяця?"

Про матеріал
Тема. Пригода перша. Чарівне перетворення. Що будемо вивчати протягом місяця? Мета. формувати уявлення про людину як живий організм; розкрити зміст поняття “орган”; вчити розрізняти органи та системи органів людини; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати спостережливість, допитливість, інтерес до вивчення людського організму.
Перегляд файлу

Тема. Пригода перша. Чарівне перетворення. Що будемо вивчати протягом місяця?

Мета. формувати уявлення про людину як живий організм; розкрити зміст поняття “орган”;

вчити розрізняти органи та системи органів людини; збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня; розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; виховувати спостережливість, допитливість, інтерес до вивчення людського організму.

Очікувані результати навчання: учень/учениця ставить запитання; розуміє, що таке орган, розрізняє частини тіла та органи людини; вітається та звертається до інших, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова; висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень; підтримує діалоги з тем, пов’язаних із важливими життєвими ситуаціями; зіставляє почуте з власним досвідом, висуває власні гіпотези; ставить запитання дорослим і одноліткам щодо інформації, яка викликає сумнів або є незрозумілою; наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно; систематизує та узагальнює інформацію природознавчого змісту з різних джерел.

 

Хід уроку

1. Емоційне налаштування. Вправа “Колір мого настрою”

Розпочнімо наш урок з усмішки. Якщо усміхнутися перехожому, то він усміхнеться у відповідь. Якщо усміхнутися небу і сонечку – розійдуться хмарки. Якщо усміхнутися Всесвіту – трапиться щось чудове. Нумо, посміхніться одне одному – і наш урок буде цікавим і продуктивним.

  • Як одним словом назвати фігури, що ви бачите?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Чому це квадрат? (Це прямокутник, у якого всі сторони рівні).

Перед вами квадрати різного кольору. Виберіть колір, який найбільше вам до душі саме зараз. Перейдіть за посиланням (гугл форма) і позначте вибраний вами колір.

  • Що ви бачите зараз на екрані? (Діаграму)
  • Який колір вибрала найбільша кількість учнів?

 Що ж означають обрані вами кольори? Знайдіть обраний вами колір і прочитайте.

Зелений — спокій, любов до природи, ясність думок.

Червоний — пристрасть, енергія, любов до всього, що нас оточує.

Білий — потяг до порядку, чистоти, позбавлення від зайвого.

Помаранчевий — слава, велич та гідність.

Жовтий — тепло, радощі і повага.

Блакитний колір — благородство, відданість, розважливість.

Синій — символ довіри та безмежності.

  • Чи збігаються зачитані мною описи з тим, що ви зараз відчуваєте?
  • Чи вірите ви в те, що кольори, які ми обираємо, дійсно щось розповідають про нас чи наш настрій?

2. Вправа “3 слова”

Пригадайте минулий урок “Я досліджую світ” і запишіть на аркуші  3 слова, які ви з нього запам’ятали.  

3. Розгадування ребуса

Розгадайте ребус.

 

 

 

 

 

 

  • Пригадайте, чому людина належить до живої природи? (Бо вона народжується, росте, розмножується, дихає, живиться і вмирає).

У вас уже є певні знання про людину та організм людини. А що хотіли б ви ще дізнатися?

На ці та багато інші питання ми будемо шукати відповіді протягом вивчення теми “Чарівні перетворення”.

4. Вправа “Я скажу, ви — покажіть”

Організм людини дуже складний. Він складається з  органів, які працюють злагоджено, узгоджено. Я буду називати органи і частини тіла людини, а ваше завдання — знайти їх у себе і показати. (Очі.  Вуха.  Ніс.  Руки.  Ноги.  Голова.)

  • Як ви гадаєте, це складники зовнішньої чи внутрішньої будови нашого тіла? Чому?

(Ми можемо їх побачити, доторкнутися до них.)

  • А тепер покажіть серце. Чи вийшло у вас показати цей орган? Чому?

(Серце — внутрішній орган, знаходиться всередині людського тіла.)

5. Перегляд відео “Людина та її організм”

 Що ще є у вас всередині? Перегляньте відео.

https://www.youtube.com/watch?v=2LaKfD4SK7s&ab_channel=MultiZnaikaTV

  • Що нового ви дізналися з відео?
  • Яка інформація вас здивувала/зацікавила?
  • Чи почули відповіді на свої запитання?
  • Як ви думаєте, навіщо потрібно знати свій організм?

6. Руханка

Слухати ми перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо вправи починати.

https://www.youtube.com/watch?v=mRrfHjc9suc&ab_channel=%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80

7. Знайомство з авторкою і книжкою. Вправа “Літера Я”

Продовжуємо. Відкрийте зошити. Закресліть усі літери Я. Запишіть назву книжки, яку читатимете протягом двох місяців (зош., с. 33, завд. 2)

8. Вправа “Шифрограма”

Розгадайте шифрограму і довідайтеся ім’я та прізвище авторки книжки. Запишіть їх (зош., с. 33, завд. 3).

 Отже, впродовж двох місяців ми будемо читати уривки із книжки Керол Доннер «Магічна книга анатомії».

https://www.youtube.com/watch?v=JuBIy0bR8s&ab_channel=BeBeBooks%D0%94%D0%B8%D1%82%D1%8F%D1%87%D1%96%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B6%D0%BA%D0%B8

«Магічна книга анатомії» – це не просто навчальна книга, а науково-розважальна подорож. В ній розповідається про чарівну мандрівку двох близнюків Макса і Моллі та їх кота загадковими просторами людського організму. Мандрівників очікує гамма яскравих емоцій, вражаючих зустрічей і важливої інформації. Дорога дітлахів супроводжена насиченими та правдивими ілюстраціями, які допоможуть краще пізнати свій організм. Завдяки «Магічній книзі анатомії» ви дізнаєтеся:

– як працюють наші клітини

– що таке кров і з чого вона складається

– хто такі нейрони

– завдяки чому ми бачимо кольори

– чому існують тисячі запахів та багато іншого.

Вирушайте у неймовірну мандрівку тілом, з Максом і Моллі!

9.  Перегляд відео “Соrpus. Музей людського тіла в Нідерландах”

Подорож людським тілом можлива не лише на сторінках книжки, а й у реальності, завдяки нідерландському музею «Корпус». Ця величезна будівля у формі людини, що сидить, розташована в місті Лейдені. Там можна, приміром, пострибати на язику, відчувши себе персонажами “Магічної книги анатомії” Керол Доннер. У музеї можна на власні очі побачити, як б’ється серце, працює шлунок, циркулює кров і народжується нове життя. Музей оснащений звуковою системою. Коли заходите в залу певного органа, чути характерні для нього звуки.

https://www.youtube.com/watch?v=yryVn8o5ZcM&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1

10. Опрацювання уривка “Чарівне перетворення”

А зараз ви попрацюєте самостійно. Послухайте завдання: вам потрібно прочитати уривок «Чарівні перетворення» (за твором Керол Доннер) на с. 74 підручника та виконати завдання 1 і 2  на с. 34.

Перевіримо виконані завдання.

11. Рефлексія. Вправа «Веселі фразеологізми»

 Уважно прочитайте фразеологізми і виберіть той, який добре описує вашу роботу на сьогоднішньому уроці.

Бив/била байдики.

Зарубав/зарубала на носі.

Пас/пасла задніх.

Намотав/намотала на вус.

Чув/чула краєм вуха.

Пропустив/пропустила повз вуха.

Ворушив/ворушила мізками.

 

 

 

 

 

 

 

При розробці уроку використано матеріали з мережі інтернет.

1

 

docx
Додано
14 березня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку