Конспект уроку з інформатики тема: "Редактор Paint.net". 4 клас

Про матеріал

- дослідити вікно графічного редактора Paint.net;

- ознайомити учнів з інструментами графічного редактора ;

- формувати вміння створювати, відкривати та зберігати файли в середовищі графічного редактора;

- потренуватися розфарбовувати та створювати малюнки

- розвивати мислення, кмітливість, увагу;

Перегляд файлу

Конспект уроку з інформатики  у 4 класі

Дата проведення: 7.02.2024.

Тема уроку: Редактор Paint.net.

Мета.

Формування предметних компетентностей:

-         дослідити вікно графічного редактора Paint.net;

-         ознайомити учнів з інструментами графічного редактора ;

-         формувати вміння  створювати, відкривати та зберігати файли в середовищі графічного редактора;

-         потренуватися розфарбовувати та створювати малюнки

-         розвивати мислення, кмітливість, увагу;

-         виховувати старанність, бережливе ставлення до обладнання.

Формування ключових компетентностей:

-         вміння вчитися – організовувати робоче місце, уміння планувати роботу та доводити її до логічного завершення;

-         здоров’язбережувальна – уміння дотримуватись правил користування комп’ютером; 

-         соціальна – уміння співпрацювати в групі;

-         компетентності з ІКТ – вміння володіти і оперувати інформацією.

Тип уроку: комбінований, формування компетентностей.

Обладнання:  комп'ютери, Google Презентації  для пояснення нової теми он-лайн ресурс Leaning Apps,проектор.

 

Хід уроку

  1. Організаційний етап (1-2 хв.)
  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

"Одним словом",  учням необхідно вибрати 3 слова з 12, які найбільш точно передають їх емоційний стан на уроці:

 

    Роздратування

    Злість

    Радість

    Байдужість.

    Задоволення

    Натхнення

    Нудьга.

    Тривога.

    Спокій.

    Впевненість

    Не вненість.

    Насолода.

 

2. Актуалізація опорних знань (5-7 хв.)

Повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів.

Застосувала  інтерактивні вправи (кросворд (https://learningapps.org/display?v=pswrqinva24)  та знайди пару (https://learningapps.org/display?v=p74apg1zj24))та сучасні освітні технології. 

 

3.Опрацювання нового матеріалу (15 хв.)

Пояснення нового матеріалу за допомогою Google Презентації.

(https://docs.google.com/presentation/d/1BQjYgGLxdi8ubmWZZVTbVsPiQj_MMT3JI6ho2yPHLR4/edit#slide=id.p)

 

4.Фізкультхвилинка (3 хв.).

https://www.youtube.com/watch?v=jTWryZ8fDww

5.Робота за комп’ютером. Виконання творчого завдання «Казкова бджілка) (15 хв.).

    Перш ніж розпочати роботу,  давайте пригадаємо правила поведінки у комп’ютерному класі.

Доповніть речення:

     Спину тримай...

     Не працюй брудними і вологими ...

     Сидіти на відстані...

     Не розпочинай роботу без дозволу ...

 

За допомогою графічного редактора Paint.net потрібно намалювати бджілку. Показ завдання на проекторі.

(https://naurok.com.ua/grafichniy-redaktor-paint-net-kazkova-bdzhilka-198644.html)

6. Хвилина релаксації (для очей) після користування комп’ютером

 (1 хв.).

1. Сидячі за столом, розслабитися і повільно поводити очима зліва направо, потім справ наліво. Повторити 3 рази.

2. В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима в праву потім в ліву сторону. Розслабляючи очні м’язи, подивитися вдалину.

7. Підсумки уроку (3 хв.).

Рефлексія

— Що нового ви дізналися на уроці?

— Що найбільше запам’яталось на уроці?

— Що сподобалося?

 

8. Домашнє завдання (1 хв.).

В робочому зошиті розгадати кросворд (с.38).

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 березня
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку