- дослідити вікно графічного редактора Paint.net;
- ознайомити учнів з інструментами графічного редактора ;
- формувати вміння створювати, відкривати та зберігати файли в середовищі графічного редактора;
- потренуватися розфарбовувати та створювати малюнки
- розвивати мислення, кмітливість, увагу;
Конспект уроку з інформатики у 4 класі
Дата проведення: 7.02.2024.
Тема уроку: Редактор Paint.net.
Мета.
Формування предметних компетентностей:
- дослідити вікно графічного редактора Paint.net;
- ознайомити учнів з інструментами графічного редактора ;
- формувати вміння створювати, відкривати та зберігати файли в середовищі графічного редактора;
- потренуватися розфарбовувати та створювати малюнки
- розвивати мислення, кмітливість, увагу;
- виховувати старанність, бережливе ставлення до обладнання.
Формування ключових компетентностей:
- вміння вчитися – організовувати робоче місце, уміння планувати роботу та доводити її до логічного завершення;
- здоров’язбережувальна – уміння дотримуватись правил користування комп’ютером;
- соціальна – уміння співпрацювати в групі;
- компетентності з ІКТ – вміння володіти і оперувати інформацією.
Тип уроку: комбінований, формування компетентностей.
Обладнання: комп'ютери, Google Презентації для пояснення нової теми он-лайн ресурс Leaning Apps,проектор.
Хід уроку
"Одним словом", учням необхідно вибрати 3 слова з 12, які найбільш точно передають їх емоційний стан на уроці:
Роздратування
Злість
Радість
Байдужість.
Задоволення
Натхнення
Нудьга.
Тривога.
Спокій.
Впевненість
Не вненість.
Насолода.
2. Актуалізація опорних знань (5-7 хв.)
Повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів.
Застосувала інтерактивні вправи (кросворд (https://learningapps.org/display?v=pswrqinva24) та знайди пару (https://learningapps.org/display?v=p74apg1zj24))та сучасні освітні технології.
3.Опрацювання нового матеріалу (15 хв.)
Пояснення нового матеріалу за допомогою Google Презентації.
4.Фізкультхвилинка (3 хв.).
https://www.youtube.com/watch?v=jTWryZ8fDww
5.Робота за комп’ютером. Виконання творчого завдання «Казкова бджілка) (15 хв.).
Перш ніж розпочати роботу, давайте пригадаємо правила поведінки у комп’ютерному класі.
Доповніть речення:
Спину тримай...
Не працюй брудними і вологими ...
Сидіти на відстані...
Не розпочинай роботу без дозволу ...
За допомогою графічного редактора Paint.net потрібно намалювати бджілку. Показ завдання на проекторі.
(https://naurok.com.ua/grafichniy-redaktor-paint-net-kazkova-bdzhilka-198644.html)
6. Хвилина релаксації (для очей) після користування комп’ютером
(1 хв.).
1. Сидячі за столом, розслабитися і повільно поводити очима зліва направо, потім справ наліво. Повторити 3 рази.
2. В середньому темпі проробити 3-4 кругові рухи очима в праву потім в ліву сторону. Розслабляючи очні м’язи, подивитися вдалину.
7. Підсумки уроку (3 хв.).
Рефлексія
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Що найбільше запам’яталось на уроці?
— Що сподобалося?
8. Домашнє завдання (1 хв.).
В робочому зошиті розгадати кросворд (с.38).