Календарно-тематитчне планування з математики для 3 класу НУШ за підручником Оляницької Л. за типовою освітньою програмою НУШ-1,
розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
5 ГОД /ТИЖДЕНЬ
І семестр
№ п/п |
Тема уроку |
Сторінки підручника |
Дата |
Примітки |
1 |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЗА 2 КЛАС Нумерація чисел у межах 100. Усне додавання та віднімання |
С.4-6
|
|
|
2 |
Усне додавання та віднімання. Перевірка правильності виконання арифметичних дій |
С.6-7 |
|
|
3 |
Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Пряма, промінь, відрізок |
С.7-9 |
|
|
4 |
Числові рівності й нерівності. Різницеве порівняння. Многокутник та його елементи |
С.9-10 |
|
|
5 |
Вирази зі змінною. Кути. Прямий кут, непрямі кути |
С.10-12 |
|
|
6 |
Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Прямокутник. Побудова прямокутника |
С.12-13 |
|
|
7 |
Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Многокутник |
С.13-14 |
|
|
8 |
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Периметр прямокутника |
С.14-15 |
|
|
9 |
Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Кратне порівняння |
С.15-16 |
|
|
10 |
Арифметичні дії додавання та віднімання, множення та ділення. Квадрат. Побудова квадрата. Периметр квадрата |
С.17-18 |
|
|
11 |
Перевірка правильності виконання арифметичних дій множення та ділення |
С.18-19 |
|
|
12 |
Властивості множення та ділення. Коло й круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр, їхнє позначення |
С.19-20 |
|
|
13 |
Величини. Одиниці вимірювання величин |
С.20-21 |
|
|
14 |
Іменовані числа. Порівняння іменованих чисел. Задачі, сформовані в непрямій формі |
С.22 |
|
|
15 |
Іменовані числа. Дії з іменованими числами. Складання та розв’язування обернених задач до простих |
С.23 |
|
|
16 |
Перевірка своїх досягнень |
С. 24 |
|
|
17 |
ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (ПРОДОВЖЕННЯ) Таблиця множення числа 6 |
С.24-25 |
|
|
18 |
Таблиця ділення на 6 |
С.25-26 |
|
|
19 |
Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Спосіб знаходження однакової величини (зведення до одиниці) |
С.27-28 |
|
|
20 |
Таблиця множення числа 7 |
С.28-29 |
|
|
21 |
Таблиця ділення на 7 |
С.30-31 |
|
|
22 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення |
С.31-32 |
|
|
23 |
Таблиця множення числа 8 |
С.32-33 |
|
|
24 |
Таблиця ділення на 8 |
С.34-35 |
|
|
25 |
Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна довжина, довжина одного відрізка, кількість відрізків) |
С.35-36 |
|
|
26 |
Таблиця множення числа 9. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів) |
С.37-38 |
|
|
27 |
Таблиця ділення на 9. Розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення |
С.38-39 |
|
|
28 |
Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (вартість, ціна, кількість) |
С.39-40 |
|
|
29 |
Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальна місткість, місткість однієї посудини, кількість посудин) |
С.41-43 |
|
|
30 |
Прості задачі, які містять трійки взаємопов’язаних величин (загальний виробіток, продуктивність праці, час роботи) |
С.43-45 |
|
|
31 |
Знаходження значень виразів і розв’язування задач на застосування вивчених таблиць множення та ділення |
С.45-46 |
|
|
32 |
Перевіряємо свої досягнення . |
С. 47 |
|
|
33 |
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У КОНЦЕНТРІ «ТИСЯЧА». УСНЕ Й ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 1000 Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа |
С.48-49 |
|
|
34 |
Додавання та віднімання числа 1 (170 + 1, 187 – 1) |
С.50 |
|
|
35 |
Порівняння сотень. Додавання та віднімання сотнями (400 + 200, 400 – 200 ) |
С. 51 |
|
|
36 |
Лічба в межах 1000. Розряд сотень |
С. 52 |
|
|
37 |
Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел |
С.53-54 |
|
|
38 |
Розрядний склад числа .Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі. Порівняння чисел. |
С.54-55 |
|
|
39 |
Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка |
С.55-57 |
|
|
40 |
Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4) |
С.57-58 |
|
|
41 |
Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345– 5) |
С. 58-59 |
|
|
42 |
Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр |
С.59-60 |
|
|
43 |
Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — міліметр. |
С.61-62 |
|
|
44 |
Сполучний закон додавання |
С.62-63 |
|
|
45 |
Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до суми. |
С.64-65 |
|
|
46 |
Віднімання на основі правила віднімання числа від суми, суми від числа. |
С.65-66 |
|
|
47 |
Додавання круглих чисел (349 + 220) |
С.66-67 |
|
|
48 |
Віднімання круглих чисел( 340 – 220) |
С.67-68 |
|
|
49 |
Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого зменшуваного |
С.69-70 |
|
|
50 |
Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого від’ємника |
С.70-71 |
|
|
51 |
Усне додавання круглих трицифрових чисел (450 + 270 |
С. 72-73 |
|
|
52 |
Усне віднімання круглих трицифрових чисел (450 - 270 |
С . 73-74 |
|
|
53 |
Одиниця вимірювання маси-тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання величин |
С .74-75 |
|
|
54 |
Одиниця вимірювання маси- грам. Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел |
С . 76-77 |
|
|
55 |
Усне додавання та віднімання круглих трицифрових чисел. Прийом округлення |
С .77-78 |
|
|
56 |
Залежність результату дій додавання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого) |
С .78-79 |
|
|
57 |
Залежність результату дій віднімання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого) |
С .80-81 |
|
|
58 |
Перевіряємо свої досягнення |
С .82 |
|
|
59 |
Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд) |
С . 83-84 |
|
|
60 |
Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд) |
С .84-85 |
|
|
61 |
Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) |
С .85-87 |
|
|
62 |
Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) |
С .87-88 |
|
|
63 |
Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд). Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. |
С .89-90 |
|
|
64 |
Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) |
С .91-92 |
|
|
65 |
Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел |
С .92-93 |
|
|
66 |
Перевірка правильності виконання дії додавання |
С . 94-95 |
|
|
67 |
Перевірка правильності виконання дії віднімання |
С .95-96 |
|
|
68 |
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 |
С .96-97 |
|
|
69 |
Одиниці вимірювання часу - тисячоліття,століття. Співвідношення між одиницями вимірювання часу |
С .97-98 |
|
|
70 |
Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Календар. |
С .99-100 |
|
|
71 |
Одиниці вимірювання часу - секунда. Визначення часу за годинником. |
С .100-101 |
|
|
72 |
Розв’язування простих і складених задач на визначення тривалості події, часу початку й закінчення події. |
С .101-103 |
|
|
73 |
Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел. |
С . 103-104 |
|
|
74 |
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 |
С .104-105 |
|
|
75 |
Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 |
С .105 |
|
|
76 |
Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел. |
|
|
|
77 |
Перевіряємо свої досягнення |
С . .106 |
|
|
78 |
Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. |
С .107-108 |
|
|
79 |
Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. |
С . 109 |
|
|
80 |
Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. |
С .110 |
|
|
|
|
|
|
|